לו"ז
לרכבת ישראל החל מה-26.3

מצב
הנושא נעול.

stratomaximus

New member
לו"ז
לרכבת ישראל החל מה-26.3

לו"ז
לרכבת ישראל החל מה-26.3
* מאריכים את הקו הפרברי אשקלון-נתניה עד לבנימינה, ועל ידי כך מכפילים את התדירות בשעות השפל (10:00 - 15:00) בין התחנות הפרבריות של קו החוף לבין חיפה וכן בכיוון ההפוך, ל- 2 רכבות בשעה, במקום אחת כיום, עם זמן המתנה קצר בבנימינה.

* מוסיפים רכבת רביעית בשעה בשעות השיא בקו בין ראשון לציון משה דיין ותל אביב, שתעצור גם בתחנות חולון ובת ים.
השינוי בא על חשבון הרכבת ה"מהירה" שהייתה מדלגת עד עכשיו על תחנות אלה אחת לשעה, ונראה שסבלה מאיחורים רבים שגרמו לא אחת לאיחוד בינה לבין הרכבת הפרברית שאחריה.

* הארכת שעות פעילות הרכבות בימי ו' (עד שעה 17:30-18:00 לערך) ואיחור שעת ההתחלה במוצ"ש, בעקבות המעבר לשעון קיץ.

* שינוי שעות היציאה בכל מיני קווים וריפוד קטן בלפחות קו אחד.

* מוסיפים עצירה בחדרה מערב לרכבת שיוצאת מב"ש מרכז ב- 17:38.

[URL]http://rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/NewSchedule.aspx[/URL]
 

easyJet

New member


לו"ז
לרכבת ישראל החל מה-26.3
* מאריכים את הקו הפרברי אשקלון-נתניה עד לבנימינה, ועל ידי כך מכפילים את התדירות בשעות השפל (10:00 - 15:00) בין התחנות הפרבריות של קו החוף לבין חיפה וכן בכיוון ההפוך, ל- 2 רכבות בשעה, במקום אחת כיום, עם זמן המתנה קצר בבנימינה.

* מוסיפים רכבת רביעית בשעה בשעות השיא בקו בין ראשון לציון משה דיין ותל אביב, שתעצור גם בתחנות חולון ובת ים.
השינוי בא על חשבון הרכבת ה"מהירה" שהייתה מדלגת עד עכשיו על תחנות אלה אחת לשעה, ונראה שסבלה מאיחורים רבים שגרמו לא אחת לאיחוד בינה לבין הרכבת הפרברית שאחריה.

* הארכת שעות פעילות הרכבות בימי ו' (עד שעה 17:30-18:00 לערך) ואיחור שעת ההתחלה במוצ"ש, בעקבות המעבר לשעון קיץ.

* שינוי שעות היציאה בכל מיני קווים וריפוד קטן בלפחות קו אחד.

* מוסיפים עצירה בחדרה מערב לרכבת שיוצאת מב"ש מרכז ב- 17:38.

[URL]http://rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/NewSchedule.aspx[/URL]
 

amit1270

New member
רכבת רביעית בחולון ובת ים? סוף סוף הבינו שזה קו פרברי!

לו"ז
לרכבת ישראל החל מה-26.3
* מאריכים את הקו הפרברי אשקלון-נתניה עד לבנימינה, ועל ידי כך מכפילים את התדירות בשעות השפל (10:00 - 15:00) בין התחנות הפרבריות של קו החוף לבין חיפה וכן בכיוון ההפוך, ל- 2 רכבות בשעה, במקום אחת כיום, עם זמן המתנה קצר בבנימינה.

* מוסיפים רכבת רביעית בשעה בשעות השיא בקו בין ראשון לציון משה דיין ותל אביב, שתעצור גם בתחנות חולון ובת ים.
השינוי בא על חשבון הרכבת ה"מהירה" שהייתה מדלגת עד עכשיו על תחנות אלה אחת לשעה, ונראה שסבלה מאיחורים רבים שגרמו לא אחת לאיחוד בינה לבין הרכבת הפרברית שאחריה.

* הארכת שעות פעילות הרכבות בימי ו' (עד שעה 17:30-18:00 לערך) ואיחור שעת ההתחלה במוצ"ש, בעקבות המעבר לשעון קיץ.

* שינוי שעות היציאה בכל מיני קווים וריפוד קטן בלפחות קו אחד.

* מוסיפים עצירה בחדרה מערב לרכבת שיוצאת מב"ש מרכז ב- 17:38.

[URL]http://rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/NewSchedule.aspx[/URL]
רכבת רביעית בחולון ובת ים? סוף סוף הבינו שזה קו פרברי!
 

benshap2

New member
ללא כל ספק המהלך יגרום ליותר איחורים

צפי איחורים בקו בעקבות השינויים?
ללא כל ספק המהלך יגרום ליותר איחורים
ראשית, מכיוון שהמהלך הזה לא קשור בכלל למה שגורם למרבית האיחורים בקו (צוואר הבקבוק שבין ההגנה לת"א מרכז).
&nbsp
שנית, מכיוון שגם במקרים בהם רכבות איחרו בבואן מדרום, דבר שהיה גורר איחורים בכל הקו בשל הבעיה הראשונה, הרכבת המהירה הצליחה לצמצם או לבטל את האיחור בין ראשון לתל אביב (דבר שלא ניתן לעשות כשעוצרים כל 2 ק"מ) - ובכך חסכה חלק מהאיחורים.
&nbsp
כך גם בכיוון ההפוך - רכבות שהגיעו באיחור של 3-4 דקות להגנה, צמצמו לרוב את האיחור עד ראשון לציון.
 

benshap2

New member
לא יודע אם זה יקרה מעבר למה שקרה בינואר

וגם תחנות חולון בת יצברו נוסעים סוף סוף.
לא יודע אם זה יקרה מעבר למה שקרה בינואר
אני לא בטוח שמה שיגרום לתושבי חולון או בת ים, להם שירות אוטובוסים יעיל דור טו דור לעבור לרכבת, זה רכבת רביעית בקו שגם ככה יש בו 3 רכבות בשעה.
מחזקים את החלק הריק יותר בקו על חשבון הרוב המכריע של נוסעיו אשר מגיעים מתחנות דרומיות יותר.
 
רכבת פרברית בתדירות נמוכה לא יעילה

לא יודע אם זה יקרה מעבר למה שקרה בינואר
אני לא בטוח שמה שיגרום לתושבי חולון או בת ים, להם שירות אוטובוסים יעיל דור טו דור לעבור לרכבת, זה רכבת רביעית בקו שגם ככה יש בו 3 רכבות בשעה.
מחזקים את החלק הריק יותר בקו על חשבון הרוב המכריע של נוסעיו אשר מגיעים מתחנות דרומיות יותר.
רכבת פרברית בתדירות נמוכה לא יעילה
צריך לרכבת פרברית לפחות 4 נסיעות בשעה, שירות האוטובוסים פחות נוח וגם יש פקקים,
עובדה שגם בתדירויות נמוכות של הרכבת נוסעים עברו אליה.
שירות האוטובוסים צריך להתאים לנסיעות אל ומהרכבת.
&nbsp
כולם מקווים שיהיו מספיק מסילות וציוד גם לרכבת בין עירונית וגם לפרברית.
 

benshap2

New member
גם יבנה אשדוד באשקלון זה פרברים

רכבת פרברית בתדירות נמוכה לא יעילה
צריך לרכבת פרברית לפחות 4 נסיעות בשעה, שירות האוטובוסים פחות נוח וגם יש פקקים,
עובדה שגם בתדירויות נמוכות של הרכבת נוסעים עברו אליה.
שירות האוטובוסים צריך להתאים לנסיעות אל ומהרכבת.
&nbsp
כולם מקווים שיהיו מספיק מסילות וציוד גם לרכבת בין עירונית וגם לפרברית.
גם יבנה אשדוד באשקלון זה פרברים
4 רכבות בשעה לתחנות בגוש דן ורק 2 דרומה, כמו שכתבת, זה רע מאוד.
זה לא עניין של ציוד - עובדה שבבוקר כשרוצים רכבת נוספת בשעה יוצאת מאשדוד קצת אחרי 7.
 
פרברים קרובים יותר חשובה התדירות מפרברים רחוקים

גם יבנה אשדוד באשקלון זה פרברים
4 רכבות בשעה לתחנות בגוש דן ורק 2 דרומה, כמו שכתבת, זה רע מאוד.
זה לא עניין של ציוד - עובדה שבבוקר כשרוצים רכבת נוספת בשעה יוצאת מאשדוד קצת אחרי 7.
פרברים קרובים יותר חשובה התדירות מפרברים רחוקים
בנוסף 3 דקות לנסיעות שנמשכות כמעט שעה ועוד דורשות החלפה פחות חשוב.
אני בטוח ששיפור האוטובוסים הפנימיים באשדוד ואשקלון יחסוך לנוסע יותר זמן.
 
ושיפרו גם את התדירות בשעות השפל בקו החוף הדרומי

גם יבנה אשדוד באשקלון זה פרברים
4 רכבות בשעה לתחנות בגוש דן ורק 2 דרומה, כמו שכתבת, זה רע מאוד.
זה לא עניין של ציוד - עובדה שבבוקר כשרוצים רכבת נוספת בשעה יוצאת מאשדוד קצת אחרי 7.
ושיפרו גם את התדירות בשעות השפל בקו החוף הדרומי
 
איזה שיפור? בין משה דיין לאשקלון גם היום יש שתי רכבות בשעה

ושיפרו גם את התדירות בשעות השפל בקו החוף הדרומי
איזה שיפור? בין משה דיין לאשקלון גם היום יש שתי רכבות בשעה
בשעות השפל.
וגם בלו"ז החדש יש רכבת אחת בשעה בין אשקלון לבאר שבע בשעות השפל.

השינויים העיקריים שעושים בלו"ז החדש הם הארכת הרכבות בין אשקלון לנתניה בשעות השפל עד בנימינה והוספת עצירה בתחנות חולון ובת ים בשעות השיא. ומוסיפים גם עצירה אחר הצהריים בחדרה.

השינויים ביום ו' אינם לו"ז חדש כי גם בלו"ז הקיים יש הבחנה בימי ו' ובמוצ"ש בין שעון חורף לשעון קיץ והרכבת בסך הכל עוברת ללו"ז של שעון קיץ שכבר מופיע גם בלו"ז הנוכחי.
 
תודה על התיקון חשבתי שהוסיפו גם שם רכבות בשעות השפל

איזה שיפור? בין משה דיין לאשקלון גם היום יש שתי רכבות בשעה
בשעות השפל.
וגם בלו"ז החדש יש רכבת אחת בשעה בין אשקלון לבאר שבע בשעות השפל.

השינויים העיקריים שעושים בלו"ז החדש הם הארכת הרכבות בין אשקלון לנתניה בשעות השפל עד בנימינה והוספת עצירה בתחנות חולון ובת ים בשעות השיא. ומוסיפים גם עצירה אחר הצהריים בחדרה.

השינויים ביום ו' אינם לו"ז חדש כי גם בלו"ז הקיים יש הבחנה בימי ו' ובמוצ"ש בין שעון חורף לשעון קיץ והרכבת בסך הכל עוברת ללו"ז של שעון קיץ שכבר מופיע גם בלו"ז הנוכחי.
תודה על התיקון חשבתי שהוסיפו גם שם רכבות בשעות השפל
 

kostya24

New member
לא מזמן נסעתי ברכבת המהירה מת"א לאשקלון

תודה על התיקון חשבתי שהוסיפו גם שם רכבות בשעות השפל
לא מזמן נסעתי ברכבת המהירה מת"א לאשקלון
הרכבת של 18:19 יצאה באיחור של 10 דקות מתחנת ההגנה (18:29)
והגיעה לאשקלון בול בזמן 19:05
סה"כ 36 דקות!
ממש חבל שלא ממשים את כל הפוטנציאל...
 

benshap2

New member
ביטלו את הרכבת המהירה היחידה בשעה בקו המערבי?!?!

לו"ז
לרכבת ישראל החל מה-26.3
* מאריכים את הקו הפרברי אשקלון-נתניה עד לבנימינה, ועל ידי כך מכפילים את התדירות בשעות השפל (10:00 - 15:00) בין התחנות הפרבריות של קו החוף לבין חיפה וכן בכיוון ההפוך, ל- 2 רכבות בשעה, במקום אחת כיום, עם זמן המתנה קצר בבנימינה.

* מוסיפים רכבת רביעית בשעה בשעות השיא בקו בין ראשון לציון משה דיין ותל אביב, שתעצור גם בתחנות חולון ובת ים.
השינוי בא על חשבון הרכבת ה"מהירה" שהייתה מדלגת עד עכשיו על תחנות אלה אחת לשעה, ונראה שסבלה מאיחורים רבים שגרמו לא אחת לאיחוד בינה לבין הרכבת הפרברית שאחריה.

* הארכת שעות פעילות הרכבות בימי ו' (עד שעה 17:30-18:00 לערך) ואיחור שעת ההתחלה במוצ"ש, בעקבות המעבר לשעון קיץ.

* שינוי שעות היציאה בכל מיני קווים וריפוד קטן בלפחות קו אחד.

* מוסיפים עצירה בחדרה מערב לרכבת שיוצאת מב"ש מרכז ב- 17:38.

[URL]http://rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/NewSchedule.aspx[/URL]
ביטלו את הרכבת המהירה היחידה בשעה בקו המערבי?!?!
פשוט לא יאומן.

כאילו היא זו שגרמה לאיחורים, חצופים.

נהגי קטר שעוצרים בתחנת ההגנה לעשן באופן קבוע גורמים לאיחורים (הוא יצא לאחר בגלל מפגש רכבות, אבל חיכה עד סוף הסיגריה עוד כמה דקות ובכך הגדיל את האיחור ואת האיחור המצטבר לרכבות שבאות ממול. שוב ושוב.).

לו"ז שכולל מעבר של 8 רכבות בשעה בין ההגנה לרכבת מרכז, דבר שלוקח 64 דקות ב 60 דקות גורם לאיחורים (במקום פשוט לעשות לו"ז "לא עגול", בשעה 16:00,16:17,16:34,16:51,17:08 וכו' במקום 00-15-30-45...).

נהגי קטר שזוחלים בין תחנות ובכניסה אליהן, הרבה יותר מנהגים אחרים, גורמים לאיחורים.

הרכבת המהירה ממש לא גרמה לאיחורים - אם כבר היא גרמה לצמצום שלהם כי היא יכולה לסגור פערים יותר בקלות בין ראשון לתל אביב ובכיוון ההפוך. זה תירוץ עלוב להרעת שירות משמעותית לאנשים שנוסעים עשרות דקות יותר, בכדי להייטיב עם תושבי גוש דן.

מה גם שהריפודים גדלו - אני רואה שמיבנה לת"א השלום זה כבר הפך צל 35 דקות (לעונת 32 דקות ברכבת המאספת(!) עד עכשיו).
זה כבר כמו שהיה בקו המזרחי הישן לפני כמה שנים. מחקו את כל היתרון במהירות של הקו המערבי.

אם כל השינויים האלה היו מגיעים בד בבד להוספת רכבת שלישית בשעה דרומה, אז מיילא.
אבל לעדרי הבקר שרכבת ישראל מובילה מדרום לגוש דן, שעכשיו ידחסו לאותו מספר רכבות בשעה עם נוסעים לעוד תחנות בדרך, הרכבת מתייחסת כנוסעיחם סוג ב'.
לחלופין - בטל לגמרי את הרכבת המהירה.
תוציא בשעה רק 3 רכבות, מתוכן 2 דרומה ו 1 רק לראשון, וזהו.
לפחות תבטל את האיחורים בקו ויהיה אפשר לסמוך עליו.
 

benshap2

New member
מבדיקה - אכן נסיעה בקו המזרחי שווה בזמן לנסיעה במערבי

ביטלו את הרכבת המהירה היחידה בשעה בקו המערבי?!?!
פשוט לא יאומן.

כאילו היא זו שגרמה לאיחורים, חצופים.

נהגי קטר שעוצרים בתחנת ההגנה לעשן באופן קבוע גורמים לאיחורים (הוא יצא לאחר בגלל מפגש רכבות, אבל חיכה עד סוף הסיגריה עוד כמה דקות ובכך הגדיל את האיחור ואת האיחור המצטבר לרכבות שבאות ממול. שוב ושוב.).

לו"ז שכולל מעבר של 8 רכבות בשעה בין ההגנה לרכבת מרכז, דבר שלוקח 64 דקות ב 60 דקות גורם לאיחורים (במקום פשוט לעשות לו"ז "לא עגול", בשעה 16:00,16:17,16:34,16:51,17:08 וכו' במקום 00-15-30-45...).

נהגי קטר שזוחלים בין תחנות ובכניסה אליהן, הרבה יותר מנהגים אחרים, גורמים לאיחורים.

הרכבת המהירה ממש לא גרמה לאיחורים - אם כבר היא גרמה לצמצום שלהם כי היא יכולה לסגור פערים יותר בקלות בין ראשון לתל אביב ובכיוון ההפוך. זה תירוץ עלוב להרעת שירות משמעותית לאנשים שנוסעים עשרות דקות יותר, בכדי להייטיב עם תושבי גוש דן.

מה גם שהריפודים גדלו - אני רואה שמיבנה לת"א השלום זה כבר הפך צל 35 דקות (לעונת 32 דקות ברכבת המאספת(!) עד עכשיו).
זה כבר כמו שהיה בקו המזרחי הישן לפני כמה שנים. מחקו את כל היתרון במהירות של הקו המערבי.

אם כל השינויים האלה היו מגיעים בד בבד להוספת רכבת שלישית בשעה דרומה, אז מיילא.
אבל לעדרי הבקר שרכבת ישראל מובילה מדרום לגוש דן, שעכשיו ידחסו לאותו מספר רכבות בשעה עם נוסעים לעוד תחנות בדרך, הרכבת מתייחסת כנוסעיחם סוג ב'.
לחלופין - בטל לגמרי את הרכבת המהירה.
תוציא בשעה רק 3 רכבות, מתוכן 2 דרומה ו 1 רק לראשון, וזהו.
לפחות תבטל את האיחורים בקו ויהיה אפשר לסמוך עליו.
מבדיקה - אכן נסיעה בקו המזרחי שווה בזמן לנסיעה במערבי
החל מה 26.3, בשל ביטול הרכבות המהירות והגדלת הריפודים בקו המערבי.
מיבנה מזרח לת"א השלום - 35 דקות.
מיבנה מערב לת"א השלום - 35 דקות.
&nbsp
בוז.
 

orensdae

New member
תאמין לי קו 177 מעזראלי לתוך יבנה עד הבית ב 40 דק'

מבדיקה - אכן נסיעה בקו המזרחי שווה בזמן לנסיעה במערבי
החל מה 26.3, בשל ביטול הרכבות המהירות והגדלת הריפודים בקו המערבי.
מיבנה מזרח לת"א השלום - 35 דקות.
מיבנה מערב לת"א השלום - 35 דקות.
&nbsp
בוז.
תאמין לי קו 177 מעזראלי לתוך יבנה עד הבית ב 40 דק'
עם פחות מ 10 נוסעים . מי צריך רכבת בכלל ?
 

benshap2

New member
למה אתה מגלה סודות?


תאמין לי קו 177 מעזראלי לתוך יבנה עד הבית ב 40 דק'
עם פחות מ 10 נוסעים . מי צריך רכבת בכלל ?
למה אתה מגלה סודות?

למרות שכל פעם כשאני עולה על הקו הזה אני חושב לעצמי, שאני חוסך 5 דקות פה 5 דקות שם, ובסוף אשלם על זה בריבית עם איזה פקק טוב של שעה וחצי על כביש 4


[חבל שאין נסיעות מאוחרות יותר ב 19 ו 20, מוקדמת לי הנסיעה של 18...]
 

אורי404

New member
האם גם מוסיפים רכבות בשעות הערב ובימי שישי?

לו"ז
לרכבת ישראל החל מה-26.3
* מאריכים את הקו הפרברי אשקלון-נתניה עד לבנימינה, ועל ידי כך מכפילים את התדירות בשעות השפל (10:00 - 15:00) בין התחנות הפרבריות של קו החוף לבין חיפה וכן בכיוון ההפוך, ל- 2 רכבות בשעה, במקום אחת כיום, עם זמן המתנה קצר בבנימינה.

* מוסיפים רכבת רביעית בשעה בשעות השיא בקו בין ראשון לציון משה דיין ותל אביב, שתעצור גם בתחנות חולון ובת ים.
השינוי בא על חשבון הרכבת ה"מהירה" שהייתה מדלגת עד עכשיו על תחנות אלה אחת לשעה, ונראה שסבלה מאיחורים רבים שגרמו לא אחת לאיחוד בינה לבין הרכבת הפרברית שאחריה.

* הארכת שעות פעילות הרכבות בימי ו' (עד שעה 17:30-18:00 לערך) ואיחור שעת ההתחלה במוצ"ש, בעקבות המעבר לשעון קיץ.

* שינוי שעות היציאה בכל מיני קווים וריפוד קטן בלפחות קו אחד.

* מוסיפים עצירה בחדרה מערב לרכבת שיוצאת מב"ש מרכז ב- 17:38.

[URL]http://rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/NewSchedule.aspx[/URL]
האם גם מוסיפים רכבות בשעות הערב ובימי שישי?
על העדכונים.
בקו ראשון לציון-חולון/בת ים-תל אביב-פתח תקווה-ראש העין-כפר סבא/הוד השרון, מצד אחד יש ארבע רכבות לשעה, שזה ללא ספק טוב מאוד.
אבל בשעות המאוחרות (ולא מאוד,כבר בסביבות 21:00) יש רכבת אחת בשעה. לדעתי יש מקום להוסיף, שתהיינה שתי רכבות בשעה.
גם בימי ו' יש רכבת אחת לשעה ולדעתי מתבקש, שיוסיפו אחת נוספת.
 
בקטע שבין תל אביב מרכז למשה דיין יש בימי שישי שתי רכבות בשעה

האם גם מוסיפים רכבות בשעות הערב ובימי שישי?
על העדכונים.
בקו ראשון לציון-חולון/בת ים-תל אביב-פתח תקווה-ראש העין-כפר סבא/הוד השרון, מצד אחד יש ארבע רכבות לשעה, שזה ללא ספק טוב מאוד.
אבל בשעות המאוחרות (ולא מאוד,כבר בסביבות 21:00) יש רכבת אחת בשעה. לדעתי יש מקום להוסיף, שתהיינה שתי רכבות בשעה.
גם בימי ו' יש רכבת אחת לשעה ולדעתי מתבקש, שיוסיפו אחת נוספת.
בקטע שבין תל אביב מרכז למשה דיין יש בימי שישי שתי רכבות בשעה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה