תוואי המכרז הנוכחי.הארכת קו הרק"ל להדסה עין כרם.
מחברת הניהול, "דן בן עמרם - הנדסה וניהול" הגיעו אליי תמונות ממכרז הביצוע ברחוב הנרייטה סולד. תודה גדולה לאולג פורר מנה"פ!
קרדיט לצילומים: שירן גרנות מ"אלמנטס".
בתמונה הפותחת: מבט כללי דרומה לכיוון צומת אורה.
"רק צד אחד של הנטקה בפני סיום וכעת נערכים למעבר לצד האחר"תוואי המכרז הנוכחי.
הארכת קו הרק"ל להדסה עין כרם כוללת ארבעה מכרזי ביצוע. המכרז הנוכחי מתייחס לקטע שבין צומת טהון (המפלצת) לצומת אורה (לא כולל). המכרז מבוצע ע"י הנרייטה "האחים ברדריאן", אשר מבצעת גם את המכרז האחר ברחוב הנטקה. את מצב הפרויקט תיעד עבורנו ניצן, שטרם הצליח לשוב הביתה, מאחר שרק צד אחד של הנטקה נמצא בפני סיום וכעת נערכים למעבר לצד האחר.
נכון מאוד. היה כאן כשל חמור, נקווה שמכאן והלאה זה ישתנה"רק צד אחד של הנטקה בפני סיום וכעת נערכים למעבר לצד האחר"
איפה הבושה?!?!?!
אבל אשמים אנחנו תושבי ירושלים כולנו שאנחנו מורידים ראשנו ולא מפגינים ומגישים עתירות ענק לבית משפט על השערוריה וההתעללות בתושבים שוב ושוב בפרוייקטים השונים.
אינני מבין מדוע רכיב הזמן לא תופס מעמד מכובד במכרזים המטורללים הללו.
מה שאנחנו רואים פה זה פשוט זלזול והתעללות בתושבי השכונות הדרומיות פה והצפוניות שם בהארכה לנוה יעקב.
מזרחי ומערבינכון מאוד. היה כאן כשל חמור, נקווה שמכאן והלאה זה ישתנה
בשנה האחרונה זה נראה קצת אחרת. ברחוב הנטקה הסתיימו העבודות בחלק הצפוני והן די קרובות לסיום בחלק הדרומי.
צפוני ודרומי יותר הגיונימזרחי ומערבי
רק אחרי הסתכלות חוזרת ראיתי שהרחוב שמתחיל בהמשך מערבהצפוני ודרומי יותר הגיוני
הכיוון הכללי של רחוב הנטקה הוא צפון-דרום. העבודות בקטע שמצפון לצומת רחוב חיים חביב הסתיימו, ומדרום לו עדיין לא.
תכולת הפרויקט.הארכת קו הרק"ל להדסה עין כרם.
מחברת הניהול, "דן בן עמרם - הנדסה וניהול" הגיעו אליי תמונות ממכרז הביצוע ברחוב הנרייטה סולד. תודה גדולה לאולג פורר מנה"פ!
קרדיט לצילומים: שירן גרנות מ"אלמנטס".
בתמונה הפותחת: מבט כללי דרומה לכיוון צומת אורה.
דרך להקל על מגבלת הנפחתכולת הפרויקט.
מגבלת הנפח של תפוז מונעת מאתנו את הבנת תרשים התנוחה של הרחוב, לכן ארשום כמה מילים על תכולת הפרויקט הנוכחי.
*חידוש והעתקת תשתיות.
* פינוי תשתיות עבור תוואי הרק"ל
* הרחבת זכות הדרך לשני נתיבים בכל כיוון.
* בניית טיילת רחבה ומצפור לעבר הוואדי בצד מערב.
* שביל אופניים
* 50,000 קוב חציבה ומילוי קירות.
תודה על הקישור. אשמח למשהו דומה לסמארטפוןדרך להקל על מגבלת הנפח
ישנה תוכנה חינמית בשם RIOT (האתר שלה כאן) שמאפשרת לעשות אופטימיזציה מרשימה מאוד של קבצי JPG ליחס איכות/גודל די מדהים, לדעתי. אני משתמש בה כל פעם שאני צריך לתגבר על מגבלת גודל ולא רוצה להתפשר על איכות.
בועז - אנא העלה תמונה איכותית יותר בבקשה של תכולת העבודה לאחר שימוש ב-RIOT (או דומיה)
עוד קצת מהרחפן של "אלמנטס".הארכת קו הרק"ל להדסה עין כרם.
מחברת הניהול, "דן בן עמרם - הנדסה וניהול" הגיעו אליי תמונות ממכרז הביצוע ברחוב הנרייטה סולד. תודה גדולה לאולג פורר מנה"פ!
קרדיט לצילומים: שירן גרנות מ"אלמנטס".
בתמונה הפותחת: מבט כללי דרומה לכיוון צומת אורה.
איזה "נוף" יהיה לדיירי 4 הקומות הראשונות...עוד קצת מהרחפן של "אלמנטס".
לסיום: ענייני לו"זהארכת קו הרק"ל להדסה עין כרם.
מחברת הניהול, "דן בן עמרם - הנדסה וניהול" הגיעו אליי תמונות ממכרז הביצוע ברחוב הנרייטה סולד. תודה גדולה לאולג פורר מנה"פ!
קרדיט לצילומים: שירן גרנות מ"אלמנטס".
בתמונה הפותחת: מבט כללי דרומה לכיוון צומת אורה.
בושה של פרויקט, הרס של השכונה וקצב של צב בפנסיהלסיום: ענייני לו"ז
הצפי לסיום הפרויקט הנוכחי עומד על אוגוסט 2017. בספטמבר השנה צפויה להיחנך הטיילת החדשה של הרחוב. מכרז הנרייטה סולד נקבע ל-24 חודשי עבודה ונמצא כעת בחודש השמיני של הביצוע. רִמזור צומת אורה, שכבר בוצע, (הללויה, צומת נוראי!) נקבע כאחד מתנאי המכרז הנוכחי. ע"פ הצפי, בעוד כחצי שנה אמור להתפרסם המכרז השלישי (מתוך ארבעת מכרזי התוואי) על קטע צומת אורה-הדסה.
שבת שלום.
השאלה שלי היא למה צריך להרחיב כביש דו-נתיבי לכביש דו-מסלוליבושה של פרויקט, הרס של השכונה וקצב של צב בפנסיה
כתושב של השכונה ההרס שנדרם לשכונה בעקבות הפרויקט הוא בלתי נתפס: הנטקה, נעקרו מאות רבות של עצים והפרויקט נמשך כבר 5+ שנים, כאשר מדובר על 800 מטר עלובים... וחיי התושבים גיהנום. מסתבר שאותו קבלן גם זכה בקטע ההמשך... יפה מאוד, ככה מתגמלים על הצלחה מסחררת.
נראה לכם סביר שפרוייקט מהסוג הזה יקח כל כך הרבה זמן ויגרום הרס נוראי כזה? אולי רכבת תחתית הייתה חוסכת את כל זה?
את רחוב הנטקה לא ירחיבו, רק סידרו את הכביש והחליפו תשתיות.השאלה שלי היא למה צריך להרחיב כביש דו-נתיבי לכביש דו-מסלולי
כחלק מהפרוייקט הזה. אם עד היום הסתפקו בשני נתיבים, מדוע אי אפשר בעתיד?
ביצוע כושל כזה במשך שנים-האחראים הם בעירית ירושלים וחברת מורבושה של פרויקט, הרס של השכונה וקצב של צב בפנסיה
כתושב של השכונה ההרס שנדרם לשכונה בעקבות הפרויקט הוא בלתי נתפס: הנטקה, נעקרו מאות רבות של עצים והפרויקט נמשך כבר 5+ שנים, כאשר מדובר על 800 מטר עלובים... וחיי התושבים גיהנום. מסתבר שאותו קבלן גם זכה בקטע ההמשך... יפה מאוד, ככה מתגמלים על הצלחה מסחררת.
נראה לכם סביר שפרוייקט מהסוג הזה יקח כל כך הרבה זמן ויגרום הרס נוראי כזה? אולי רכבת תחתית הייתה חוסכת את כל זה?
הרכבת הקלה בתל אביב תתחיל לפעול +10 שנים אחרי הרק"ל בירושליםביצוע כושל כזה במשך שנים-האחראים הם בעירית ירושלים וחברת מור
יה והזכיין סיטי פס. אם תתן לקבלן לעבוד 24 שעות ביממה הוא יעשה את זה...
בקיצור ביצוע כושל שנמשך כבר כ 15 שנה מימי תחילת התכנון.
לעומת זאת בת"א בעוד כשנה וחצי כל עיכובי התנועה נעלמים עם השלמת רוב התחנות ותחילת קדיחת ה TBM
ומה יש בזה מלבד נתון יבש?!הרכבת הקלה בתל אביב תתחיל לפעול +10 שנים אחרי הרק"ל בירושלים
התייחסתי למה שצבי כתב על "ביצוע כושל"ומה יש בזה מלבד נתון יבש?!
העיקר הוא לא "יש לנו רכבת לפני כולם", אלא מה היעילות שלה ומה היא הועילה לאזרח הקטן המתנייד ברחבי העיר.
כמי שמשתמש ברכבת הקלה בירושלים יום יום מספר פעמים, אני מצטער לא להתלהב ממנה שוב ושוב ולהתאכזב יותר ויותר ככל שהזמן עובר.
קווי האוטובוסים המהירים יעילים ממנה פי כמה (ולא רק הם), ולו היו מסודרים עבורם מת"צים אמיתיים הם היו לוקחים את הרכבת הזאת בהליכה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.