הירדנים מחכים לרכבת העמק: תאפשר הובלת מטענים מעמאן לנמל חיפה

מצב
הנושא נעול.
אמנם יש הטעיה מסוימת בפרטי הכתבה אודות

תחושה שהכתבה לא מדויקת
אחרי המשפט "חיבור לרשת הרכבות הירדנית" שזה דומה לצי הלווינים של ירדן ולנמל כורדיסטן.
אמנם יש הטעיה מסוימת בפרטי הכתבה אודות
נקודת הקצה של הקו המוקם כיום (תחנת בית שאן ההיסטורית), אך רוח הכתבה אינו מופרך לגמרי.


מצרף שני צילומים מהיום.
המיקום ניתן לניחוש קליל, המשאיות- ירדניות למהדרין.



 
מפרץ חיפה רואים את הלבניות :)

אמנם יש הטעיה מסוימת בפרטי הכתבה אודות
נקודת הקצה של הקו המוקם כיום (תחנת בית שאן ההיסטורית), אך רוח הכתבה אינו מופרך לגמרי.


מצרף שני צילומים מהיום.
המיקום ניתן לניחוש קליל, המשאיות- ירדניות למהדרין.
מפרץ חיפה רואים את הלבניות :)
 
עד היום לא נפלה להם אף משאית


התמונה האמצעית מפחידה
חוקי בכלל להוביל רכבים ככה? נראה כאילו המשעיות שלמעלה עוד שנייה יחליקו.
עד היום לא נפלה להם אף משאית

ויש להם האישורים המתאימים לזה, כולל רכב ליווי בשני קצות השיירה.
 

Bus Nerd

Active member
אני מקווה שהם יעברו לרכבת לפני שתהיה הזדמנות למשאית ליפול

עד היום לא נפלה להם אף משאית

ויש להם האישורים המתאימים לזה, כולל רכב ליווי בשני קצות השיירה.
אני מקווה שהם יעברו לרכבת לפני שתהיה הזדמנות למשאית ליפול
 

Rubim88

New member
כל הכתבה(למען האמת עלון יחסי ציבור)

אמנם יש הטעיה מסוימת בפרטי הכתבה אודות
נקודת הקצה של הקו המוקם כיום (תחנת בית שאן ההיסטורית), אך רוח הכתבה אינו מופרך לגמרי.


מצרף שני צילומים מהיום.
המיקום ניתן לניחוש קליל, המשאיות- ירדניות למהדרין.
כל הכתבה(למען האמת עלון יחסי ציבור)
עמוסה בטעויות עובדתיות, ובהנחות היפותטיות. העניין פה זה לא מופרכות טכנית(כי זה אפשרי) אלא כדאיות.
אגב כמה משאיות כאלו נעות כל יום בתוואי?
 
למיטב הערכתי הבלתי מקצועית:

כל הכתבה(למען האמת עלון יחסי ציבור)
עמוסה בטעויות עובדתיות, ובהנחות היפותטיות. העניין פה זה לא מופרכות טכנית(כי זה אפשרי) אלא כדאיות.
אגב כמה משאיות כאלו נעות כל יום בתוואי?
למיטב הערכתי הבלתי מקצועית:
עוברות מדי שבוע כמה עשרות משאיות של סחורות, שנוסעות הלוך וחזור,
ועוד כמה עשרות משאיות יד-שניה המועברות בין היבשות בכיוון אחד בדרכן לחיים חדשים במזה"ת.

 
מצב
הנושא נעול.
למעלה