שימוש לרעה של דן וקווים במסך המידע בתוך האוטובוס

מצב
הנושא נעול.

Bus Nerd

Active member
שימוש לרעה של דן וקווים במסך המידע בתוך האוטובוס

שימוש לרעה של דן וקווים במסך המידע בתוך האוטובוס
כבר המון זמן בקווים שבין לבין הצגת שמות התחנות הבאה והנוכחית הוצג מספר הטלפון של שירות הלקוחות (ולפעמים רק הוא ולא שמות התחנות, לאורך כל הנסיעה), מה שמפריע לנוסעים לראות את שם התחנה הבאה. מידע סטטי כזה אפשר להציג גם עם מדבקה על החלון, לא צריך להשתמש במסך הדינאמי בשבילו.

חשבתי שרק קווים עושים את השטות הזו, אבל היום בבוקר ראיתי שדן למדו מהם.

נסעתי בבוקר בקו 45, ובמקום שהמסך יציג את שמות התחנות הבאות, ההודעות שהתחלפו עליו פרסמו את אתר דן, את העובדה שכרטיס הרב קו לא עולה כסף, את האפשרות לחופשי יומי, ואת חברת דן עצמה.

זה נשמע לי מסריח, אין תקנות של משרד התחבורה נגד שימוש כזה במסך? אין לי בעיה שדן יתלו מודעות בשבחי עצמם, או מודעות שאומרות לאנשים שיש חופשי יומי ורב קו ודברים כאלו, אבל למה במסך שאמור להציג את שמות התחנות?
 
זה מצטרף לשטות של ״נסיעה טובה״ או ״חג שמח״ במסך החיצוני

שימוש לרעה של דן וקווים במסך המידע בתוך האוטובוס
כבר המון זמן בקווים שבין לבין הצגת שמות התחנות הבאה והנוכחית הוצג מספר הטלפון של שירות הלקוחות (ולפעמים רק הוא ולא שמות התחנות, לאורך כל הנסיעה), מה שמפריע לנוסעים לראות את שם התחנה הבאה. מידע סטטי כזה אפשר להציג גם עם מדבקה על החלון, לא צריך להשתמש במסך הדינאמי בשבילו.

חשבתי שרק קווים עושים את השטות הזו, אבל היום בבוקר ראיתי שדן למדו מהם.

נסעתי בבוקר בקו 45, ובמקום שהמסך יציג את שמות התחנות הבאות, ההודעות שהתחלפו עליו פרסמו את אתר דן, את העובדה שכרטיס הרב קו לא עולה כסף, את האפשרות לחופשי יומי, ואת חברת דן עצמה.

זה נשמע לי מסריח, אין תקנות של משרד התחבורה נגד שימוש כזה במסך? אין לי בעיה שדן יתלו מודעות בשבחי עצמם, או מודעות שאומרות לאנשים שיש חופשי יומי ורב קו ודברים כאלו, אבל למה במסך שאמור להציג את שמות התחנות?
זה מצטרף לשטות של ״נסיעה טובה״ או ״חג שמח״ במסך החיצוני
בקדמת האוטובוס.
 

orchilit

New member
הצגת מס' הטל' של שירות הלקוחות בדן ואגד במסכים קיים מזמן

זה מצטרף לשטות של ״נסיעה טובה״ או ״חג שמח״ במסך החיצוני
בקדמת האוטובוס.
הצגת מס' הטל' של שירות הלקוחות בדן ואגד במסכים קיים מזמן
אני לא חושב שזה דבר רע, כל עוד זה לא בא על חשבון מידע אחר כל רגע נתון. צריך לשים את זה פעם אחת אחרי שם התחנה עבור כל תחנה חדשה שמגיעים אליה וזהו.
 

Bus Nerd

Active member
מספר הטלפון קבוע, סטטי, לא משתנה

הצגת מס' הטל' של שירות הלקוחות בדן ואגד במסכים קיים מזמן
אני לא חושב שזה דבר רע, כל עוד זה לא בא על חשבון מידע אחר כל רגע נתון. צריך לשים את זה פעם אחת אחרי שם התחנה עבור כל תחנה חדשה שמגיעים אליה וזהו.
מספר הטלפון קבוע, סטטי, לא משתנה
לכן אין סיבה לשים אותו בשילוט אלקטרוני. אם אני רוצה לדעת באיזה תחנה אני נמצא כרגע כשהאוטובוס עצר (במסלול שאיני מכיר, בהנחה ולא שמעתי את הודעת הכריזה) עד שהתצוגה תתחלף ממספר הטלפון לשם התחנה האוטובוס כבר עלול להתחיל לנסוע.
&nbsp
בשימושיות ותכנון ממשק משתמש יש גישה של לא להציג למשתמש מידע לא רלוונטי, ושלא צריך להבליט פרטים שוליים שלא חשובים ליום יום שלא כצורך.
&nbsp
את מספר הטלפון, כתובת האתר, סוגי המנויים, וטפיחות אישיות על השכם ו"תודה שנסעת דן" אפשר לשים במדבקות על החלונות. לא צריך לשים אותם בשילוט האלקטרוני.
 
בדיוק.

מספר הטלפון קבוע, סטטי, לא משתנה
לכן אין סיבה לשים אותו בשילוט אלקטרוני. אם אני רוצה לדעת באיזה תחנה אני נמצא כרגע כשהאוטובוס עצר (במסלול שאיני מכיר, בהנחה ולא שמעתי את הודעת הכריזה) עד שהתצוגה תתחלף ממספר הטלפון לשם התחנה האוטובוס כבר עלול להתחיל לנסוע.
&nbsp
בשימושיות ותכנון ממשק משתמש יש גישה של לא להציג למשתמש מידע לא רלוונטי, ושלא צריך להבליט פרטים שוליים שלא חשובים ליום יום שלא כצורך.
&nbsp
את מספר הטלפון, כתובת האתר, סוגי המנויים, וטפיחות אישיות על השכם ו"תודה שנסעת דן" אפשר לשים במדבקות על החלונות. לא צריך לשים אותם בשילוט האלקטרוני.
בדיוק.
 

846

Active member
עקבתי אחרי זה באוטובוסים של אגד

מספר הטלפון קבוע, סטטי, לא משתנה
לכן אין סיבה לשים אותו בשילוט אלקטרוני. אם אני רוצה לדעת באיזה תחנה אני נמצא כרגע כשהאוטובוס עצר (במסלול שאיני מכיר, בהנחה ולא שמעתי את הודעת הכריזה) עד שהתצוגה תתחלף ממספר הטלפון לשם התחנה האוטובוס כבר עלול להתחיל לנסוע.
&nbsp
בשימושיות ותכנון ממשק משתמש יש גישה של לא להציג למשתמש מידע לא רלוונטי, ושלא צריך להבליט פרטים שוליים שלא חשובים ליום יום שלא כצורך.
&nbsp
את מספר הטלפון, כתובת האתר, סוגי המנויים, וטפיחות אישיות על השכם ו"תודה שנסעת דן" אפשר לשים במדבקות על החלונות. לא צריך לשים אותם בשילוט האלקטרוני.
עקבתי אחרי זה באוטובוסים של אגד
כאשר מתקרבים לתחנה, השילוט נעצר ומציג רק את המידע על התחנה, שאר המידע משתנה רק בין התחנות.
זה לא מפריע בהזרמת המידע
 

easyJet

New member
מסכים איתך ב 1000000%

זה מצטרף לשטות של ״נסיעה טובה״ או ״חג שמח״ במסך החיצוני
בקדמת האוטובוס.
מסכים איתך ב 1000000%
זה חתיכת טמטום במיוחד בחברת קווים, את מי זה לעזזל מעניין חג שמח או נסיעה טובה, השלט אמור להציג את יעד הנסיעה ולא ברכות למינהם. עוד רגע גם יתחילו לפרסם זמני כניסת ויציאת שבת על השילוט הזה רק זה חסר..
 

Citizen Y

New member
וואו זה בכלל בלתי נסבל

זה מצטרף לשטות של ״נסיעה טובה״ או ״חג שמח״ במסך החיצוני
בקדמת האוטובוס.
וואו זה בכלל בלתי נסבל
אני נוסע בקו שבו כתוב בצג החיצוני בנוסף ליעד הנסיעה, גם "נסיעה טובה" וגם "עלייה מהירה".
ישנה תחנה שבה הקו עוצר בשני כיווני הנסיעה, ובגלל השילוט החכם הנ"ל רק בשליש מהזמן ניתן להבין אם זה האוטובוס הנכון או זה שנוסע לכיוון השני.
בהתחשב בכך שהאוטובוס שם גם נראה לעין לזמן קצר, אין מנוס מלסמן לאטובוס לעצור כדי לשאול את הנהג (אחרי מאמץ רב לבהות באוטובוס למקרה שהצג יראה את המידע הרלוונטי בחלון הזמן הקצרצר).
 

Ofekalef1

New member
מסריח זה לא.

שימוש לרעה של דן וקווים במסך המידע בתוך האוטובוס
כבר המון זמן בקווים שבין לבין הצגת שמות התחנות הבאה והנוכחית הוצג מספר הטלפון של שירות הלקוחות (ולפעמים רק הוא ולא שמות התחנות, לאורך כל הנסיעה), מה שמפריע לנוסעים לראות את שם התחנה הבאה. מידע סטטי כזה אפשר להציג גם עם מדבקה על החלון, לא צריך להשתמש במסך הדינאמי בשבילו.

חשבתי שרק קווים עושים את השטות הזו, אבל היום בבוקר ראיתי שדן למדו מהם.

נסעתי בבוקר בקו 45, ובמקום שהמסך יציג את שמות התחנות הבאות, ההודעות שהתחלפו עליו פרסמו את אתר דן, את העובדה שכרטיס הרב קו לא עולה כסף, את האפשרות לחופשי יומי, ואת חברת דן עצמה.

זה נשמע לי מסריח, אין תקנות של משרד התחבורה נגד שימוש כזה במסך? אין לי בעיה שדן יתלו מודעות בשבחי עצמם, או מודעות שאומרות לאנשים שיש חופשי יומי ורב קו ודברים כאלו, אבל למה במסך שאמור להציג את שמות התחנות?
מסריח זה לא.
אין פה שום ניסיון להסתיר משהו... רק להיטיב עם הנוסע, אולי לא בדרך מוצלחת...
 

AssafR

New member
אני עבדתי בחברה שהתקינה מסכי מידע עם פרסומות באוטובוסים

במכרזים בוודאות
ואולי גם בהנחיות גורפות יותר
אני עבדתי בחברה שהתקינה מסכי מידע עם פרסומות באוטובוסים
אז לפחות באותה תקופה לא היה, עד לאחרונה זה עוד רץ ב"אגד תעבורה" בנתניה.
 
נתניה לא מוכרזה

אני עבדתי בחברה שהתקינה מסכי מידע עם פרסומות באוטובוסים
אז לפחות באותה תקופה לא היה, עד לאחרונה זה עוד רץ ב"אגד תעבורה" בנתניה.
נתניה לא מוכרזה
זה עבר מאגד לאגד תעבורה בהסכם.
לכן יש להם פחות תנאים והגבלות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה