דן בדרום ממשיכים לשתק את הנגב מתחבורה ציבורית

מצב
הנושא נעול.

gsi13579

New member
דן בדרום ממשיכים לשתק את הנגב מתחבורה ציבורית

דן בדרום ממשיכים לשתק את הנגב מתחבורה ציבורית
תלונות רבות על דן בדרום, מסתבר שהנגב הצפוני מתגעגע ומעדיף את אגד תעבורה בהרבה, משרד התחבורה חייב לבטל את זכייתם של דן בדרום בכל המכרזים שזכו ולא לתת להם להתמודד במכרזים לעולם! גם לא לדן בצפון אם זה השירות שנהור נותנים
https://www.facebook.com/tachbura.o...799732579840/1283740584985745/?type=3&theater

http://news.walla.co.il/item/2937470
 

mister K

New member
אל תיגרר לפופוליזם

דן בדרום ממשיכים לשתק את הנגב מתחבורה ציבורית
תלונות רבות על דן בדרום, מסתבר שהנגב הצפוני מתגעגע ומעדיף את אגד תעבורה בהרבה, משרד התחבורה חייב לבטל את זכייתם של דן בדרום בכל המכרזים שזכו ולא לתת להם להתמודד במכרזים לעולם! גם לא לדן בצפון אם זה השירות שנהור נותנים
https://www.facebook.com/tachbura.o...799732579840/1283740584985745/?type=3&theater

http://news.walla.co.il/item/2937470
אל תיגרר לפופוליזם
לא כל הפרטים מצויינים בתקשורת. גם התנהלות משרד התחבורה לא חפה מליקויים שתרמו למצב הזה.
אמנם הכניסה של דן בדרום לאשכול הנגב היא אחת האיומות שהיו, אבל זה לא משהו שלא ראינו כבר בהיסטוריה של הרפורמה בתח"צ (קווים פ"ת ב-2006, קונקס מודיעין ב-2007, סופרבוס בית שמש ב-2009 ועוד).
 

gsi13579

New member
ברוב הליקויים דן בדרום נושאת את האחריות

אל תיגרר לפופוליזם
לא כל הפרטים מצויינים בתקשורת. גם התנהלות משרד התחבורה לא חפה מליקויים שתרמו למצב הזה.
אמנם הכניסה של דן בדרום לאשכול הנגב היא אחת האיומות שהיו, אבל זה לא משהו שלא ראינו כבר בהיסטוריה של הרפורמה בתח"צ (קווים פ"ת ב-2006, קונקס מודיעין ב-2007, סופרבוס בית שמש ב-2009 ועוד).
ברוב הליקויים דן בדרום נושאת את האחריות
- מחסור חמור מאוד בנהגים
- נהגים שמועסקים בחברה לא יודעים את המסלולים בכלל
- איחורים מאוד גדולים שמאיישים את הנוסעים
 

mister K

New member
אתה לא יודע הכל

ברוב הליקויים דן בדרום נושאת את האחריות
- מחסור חמור מאוד בנהגים
- נהגים שמועסקים בחברה לא יודעים את המסלולים בכלל
- איחורים מאוד גדולים שמאיישים את הנוסעים
אתה לא יודע הכל
למשל זה שהנהגים לא יודעים את המסלולים כי רשיונות הקווים נמסרו לדן רק ארבעה ימים לפני ההפעלה.
מחסור חמור בנהגים יש בכל הענף. המחסור בדן בדרום הוא פועל יוצא מכך.
אין ספק שיש לדן הרבה אשמה במצב, אבל היא לא האשמה היחידה ועדיף לא להיגרר לפופוליזם מבלי לדעת את כל הפרטים.
 

ymcm33

New member
יש משהו באשמה של דן בדרום,היא מפרסמת בכל עיתון מודעת בהולות

אתה לא יודע הכל
למשל זה שהנהגים לא יודעים את המסלולים כי רשיונות הקווים נמסרו לדן רק ארבעה ימים לפני ההפעלה.
מחסור חמור בנהגים יש בכל הענף. המחסור בדן בדרום הוא פועל יוצא מכך.
אין ספק שיש לדן הרבה אשמה במצב, אבל היא לא האשמה היחידה ועדיף לא להיגרר לפופוליזם מבלי לדעת את כל הפרטים.
יש משהו באשמה של דן בדרום,היא מפרסמת בכל עיתון מודעת בהולות
בוא לעבוד איתנו עכשיו ,איפה הייתם שנה שלמה ,

אם כל הכבוד אם אין נהג אי אפשר לעמוד בזמנים, חוץ מזה יכלו לבקש

דחייה של חודש להפעלה, אבל הכסף- סובסדיה גרם להם לחשוב אחרת,

מי נדפק זה התושבים .
 

mister K

New member
לא אמרתי שאין להם אשמה

יש משהו באשמה של דן בדרום,היא מפרסמת בכל עיתון מודעת בהולות
בוא לעבוד איתנו עכשיו ,איפה הייתם שנה שלמה ,

אם כל הכבוד אם אין נהג אי אפשר לעמוד בזמנים, חוץ מזה יכלו לבקש

דחייה של חודש להפעלה, אבל הכסף- סובסדיה גרם להם לחשוב אחרת,

מי נדפק זה התושבים .
לא אמרתי שאין להם אשמה
אבל אתה לא יודע מה הולך מאחורי הקלעים.
מודעות היו גם לפני תחילת הפעילות שלהם וזה לא קשור לכספי הסובסידיה.
 

מנכל אחד

Active member
שלשת הנקודות הזכרת הם דווקא באחריות משרד התחבורה

ברוב הליקויים דן בדרום נושאת את האחריות
- מחסור חמור מאוד בנהגים
- נהגים שמועסקים בחברה לא יודעים את המסלולים בכלל
- איחורים מאוד גדולים שמאיישים את הנוסעים
שלשת הנקודות הזכרת הם דווקא באחריות משרד התחבורה
משרד התחבורה נתן להם הערכות לא נכונות על כמה זמן לוקח לבצע את המסלול בפועל.
דן בדרום נערכו לפי הנתונים שהם קיבלו ממשרד התחבורה, ולכן יש להם מחסור חמור בנהגים וגם איחורים גדולים. גם חוסר ידיעת המסלולים זה בגלל המידע המאוחר שנמסר ממשרד התחבורה.
&nbsp
הטעות הגדולה של דן בדרום זה שהם האמינו לנתונים של משרד התחבורה, וזה כמובן נובע מחוסר מקצועיות משווע.
 
טעות בידך

שלשת הנקודות הזכרת הם דווקא באחריות משרד התחבורה
משרד התחבורה נתן להם הערכות לא נכונות על כמה זמן לוקח לבצע את המסלול בפועל.
דן בדרום נערכו לפי הנתונים שהם קיבלו ממשרד התחבורה, ולכן יש להם מחסור חמור בנהגים וגם איחורים גדולים. גם חוסר ידיעת המסלולים זה בגלל המידע המאוחר שנמסר ממשרד התחבורה.
&nbsp
הטעות הגדולה של דן בדרום זה שהם האמינו לנתונים של משרד התחבורה, וזה כמובן נובע מחוסר מקצועיות משווע.
טעות בידך
האחריות על סידורי הרכב, לרבות בניית זמני נסיעה נכונים לכל נסיעה ונסיעה הינן באחריות המפעיל. הדבר כתוב שחור על גבי לבן במספר רב של מקומות במכרז.

התירוץ של דן הוא לא פחות מאידיוטי ונועד להסיר אחריות. כל קו כולל זמן נסיעה ממוצע יומי (מחושב על סמך מהירות מסחרית) שמטרתו לעזור בחישוב "שעות הנהג לתשלום". בנוסף מעביר משרד התחברוה ספירות נוסעים שנעשו באשכול שכוללים זמנים אמיתיים של תחילת נסיעה וסוף נסיעה לכל נסיעה שנדגמה (אבל כמובן לא כוללים קווים חדשים) ובנוסף דורש המשרד הן מהמציעים תוך כדי הכנת ההצעות והן מהזוכה תוך כדי היישום לעשות עבודת שטח רצינית בכדי לייצר סידורי עבודה הגיוניים. (סידורי העבודה הם פנימיים של המפעיל והמשרד לא חשוף אליהם). הוא גם דורש מהמציעים תוך כדי הכנת ההצעות לזהות בעיות במפרטי הקווים ולהעביר אותם במסגרת של "שאלות הבהרה" כך שהמשרד יוכל לבחון ולהוציא תיקון לשאר המציעים. אם הם לא עשו זאת סימן שהם בדקו ולא מצאו בעיות (או שלא בדקו...). חשוב לציין שכל אדם בישראל, לא כל שכן חברת דן, יודעים שבכל שעה של היום לוקח לאוטובוסים זמן קצת אחר לנסוע (בשיא יותר ובשפל פחות) לכן הטענה הזו לא פחות ממגוחכת.
בנוסף המשרד דורש מהזוכים שיעבירו את "הרישוי" של הקווים לממונה בלדיקה חודשיים לפני ההפעלה כדי שיבדוק ויאשר (בערך שבועיים בדיקה), דבר שייתן להם מספיק זמן להטמיע את כל המערכות שמבוססות עלה רישוי ולהתחיל ברגל ימין מבחינת כריזה, שילוט וגם הדרכת נהגים.
הרישוי הוא בעצם המרה של כל המידע שהמשרד סיפק במכרזים לרישיון קו רשמי. לרבות תיקונים שייתכן והוחלט עליהם במהלך היישום. אמנם תמיד ייתכנו גם תיקוניםב רגע האחרון, אך אם המפעיל עובד מסודר יש לו רישוי סגור על 99.9% מהפעילות חודש וחצי לפני ההפעלה.
אם דן בדרום לא העבירו את הרישוי בזמן לממונה לבדוק, או לחלופין העבירו רישוי מלא בעיות וקיבלו המון הערות לתיקון לפני האישור, אז נוצר מצב בו אישרו להם את רישיונות הקווים רק ארבעה ימים לפני ההפעלה. ושוב. זה באחריותם המלאה ובאשמתם.

אם למפעיל אין נהגים, הוא צריך להרים דגל אדום ולבקש לדחות את ההפעלה. אם הוא לא עשה זאת למשרד אין דרך לדעת שחסרים לו נהגים עד יום ההפעלה.

הטעות היחידה של משרד התחבורה, הוא שלמרות שהיו כמה וכמה סימנים לכך שדן בדרום לא מוכנה, הוא החליט לסמוך על המילה שלה שהכל יהיה פיקס ולהישאר עם התאריך המתוכנן. אגב, זו בדיוק היתה הטעות גם בקונקס ב-2007.

הבהרה: אני לא קשור למכרז הזה, אבל עסקתי במכרזים אחרים במקומות אחרים בארץ. באשכול הגליל של נתיב אקספרס התגלה קצת לפני ההפעלה של הפעימה השלישית שהחברה לא מוכנה מבחינת נהגים והוחלט ביחד איתה על הפעלת "מצב קיים" ללא שיפורים מכרזיים במשך חצי שנה ורק אז הכנסת השיפורים. זה היה ניהול נכון של משבר שהביא לפחות פגיעה בציבור.
 

מנכל אחד

Active member
הוא אשר אמרתי. הטעות שלהם היא שהם סמכו על הנתונים שקיבלו

טעות בידך
האחריות על סידורי הרכב, לרבות בניית זמני נסיעה נכונים לכל נסיעה ונסיעה הינן באחריות המפעיל. הדבר כתוב שחור על גבי לבן במספר רב של מקומות במכרז.

התירוץ של דן הוא לא פחות מאידיוטי ונועד להסיר אחריות. כל קו כולל זמן נסיעה ממוצע יומי (מחושב על סמך מהירות מסחרית) שמטרתו לעזור בחישוב "שעות הנהג לתשלום". בנוסף מעביר משרד התחברוה ספירות נוסעים שנעשו באשכול שכוללים זמנים אמיתיים של תחילת נסיעה וסוף נסיעה לכל נסיעה שנדגמה (אבל כמובן לא כוללים קווים חדשים) ובנוסף דורש המשרד הן מהמציעים תוך כדי הכנת ההצעות והן מהזוכה תוך כדי היישום לעשות עבודת שטח רצינית בכדי לייצר סידורי עבודה הגיוניים. (סידורי העבודה הם פנימיים של המפעיל והמשרד לא חשוף אליהם). הוא גם דורש מהמציעים תוך כדי הכנת ההצעות לזהות בעיות במפרטי הקווים ולהעביר אותם במסגרת של "שאלות הבהרה" כך שהמשרד יוכל לבחון ולהוציא תיקון לשאר המציעים. אם הם לא עשו זאת סימן שהם בדקו ולא מצאו בעיות (או שלא בדקו...). חשוב לציין שכל אדם בישראל, לא כל שכן חברת דן, יודעים שבכל שעה של היום לוקח לאוטובוסים זמן קצת אחר לנסוע (בשיא יותר ובשפל פחות) לכן הטענה הזו לא פחות ממגוחכת.
בנוסף המשרד דורש מהזוכים שיעבירו את "הרישוי" של הקווים לממונה בלדיקה חודשיים לפני ההפעלה כדי שיבדוק ויאשר (בערך שבועיים בדיקה), דבר שייתן להם מספיק זמן להטמיע את כל המערכות שמבוססות עלה רישוי ולהתחיל ברגל ימין מבחינת כריזה, שילוט וגם הדרכת נהגים.
הרישוי הוא בעצם המרה של כל המידע שהמשרד סיפק במכרזים לרישיון קו רשמי. לרבות תיקונים שייתכן והוחלט עליהם במהלך היישום. אמנם תמיד ייתכנו גם תיקוניםב רגע האחרון, אך אם המפעיל עובד מסודר יש לו רישוי סגור על 99.9% מהפעילות חודש וחצי לפני ההפעלה.
אם דן בדרום לא העבירו את הרישוי בזמן לממונה לבדוק, או לחלופין העבירו רישוי מלא בעיות וקיבלו המון הערות לתיקון לפני האישור, אז נוצר מצב בו אישרו להם את רישיונות הקווים רק ארבעה ימים לפני ההפעלה. ושוב. זה באחריותם המלאה ובאשמתם.

אם למפעיל אין נהגים, הוא צריך להרים דגל אדום ולבקש לדחות את ההפעלה. אם הוא לא עשה זאת למשרד אין דרך לדעת שחסרים לו נהגים עד יום ההפעלה.

הטעות היחידה של משרד התחבורה, הוא שלמרות שהיו כמה וכמה סימנים לכך שדן בדרום לא מוכנה, הוא החליט לסמוך על המילה שלה שהכל יהיה פיקס ולהישאר עם התאריך המתוכנן. אגב, זו בדיוק היתה הטעות גם בקונקס ב-2007.

הבהרה: אני לא קשור למכרז הזה, אבל עסקתי במכרזים אחרים במקומות אחרים בארץ. באשכול הגליל של נתיב אקספרס התגלה קצת לפני ההפעלה של הפעימה השלישית שהחברה לא מוכנה מבחינת נהגים והוחלט ביחד איתה על הפעלת "מצב קיים" ללא שיפורים מכרזיים במשך חצי שנה ורק אז הכנסת השיפורים. זה היה ניהול נכון של משבר שהביא לפחות פגיעה בציבור.
הוא אשר אמרתי. הטעות שלהם היא שהם סמכו על הנתונים שקיבלו
מדובר בחבורת חובבנים שמעולם לא התעסקו עם תח"צ. וחשבו שהנתונים של משרד התחבורה הם הנתונים המדוייקים ביותר וזאת הטעות קריטית.
&nbsp
לי נדלקה נורה אדומה ככשמעתי את הסכום התמלוגים שהם הציעו.
 

sweetums

New member
אז בוא נעביר את הזכיים לאפיקים!

דן בדרום ממשיכים לשתק את הנגב מתחבורה ציבורית
תלונות רבות על דן בדרום, מסתבר שהנגב הצפוני מתגעגע ומעדיף את אגד תעבורה בהרבה, משרד התחבורה חייב לבטל את זכייתם של דן בדרום בכל המכרזים שזכו ולא לתת להם להתמודד במכרזים לעולם! גם לא לדן בצפון אם זה השירות שנהור נותנים
https://www.facebook.com/tachbura.o...799732579840/1283740584985745/?type=3&theater

http://news.walla.co.il/item/2937470
אז בוא נעביר את הזכיים לאפיקים!
שזה הגיוני כמו העלאק אולטימטום של כץ- איזו חברה תצליח להפעיל אשכול בהתראה קצרה?
הכתבה בוואלה משבוע שעבר.
&nbsp
שלוש פעמים נסעתי איתם במציאות,לא מאחורי המקלדת, המצב היה סביר.
 

אוהד1110

New member
מבלי להפחית את האשמה מ-דן בדרום ומחברת האם דן

דן בדרום ממשיכים לשתק את הנגב מתחבורה ציבורית
תלונות רבות על דן בדרום, מסתבר שהנגב הצפוני מתגעגע ומעדיף את אגד תעבורה בהרבה, משרד התחבורה חייב לבטל את זכייתם של דן בדרום בכל המכרזים שזכו ולא לתת להם להתמודד במכרזים לעולם! גם לא לדן בצפון אם זה השירות שנהור נותנים
https://www.facebook.com/tachbura.o...799732579840/1283740584985745/?type=3&theater

http://news.walla.co.il/item/2937470
מבלי להפחית את האשמה מ-דן בדרום ומחברת האם דן
האם משרד התחבורה טרח ללוות את כניסת החברה ? האם הרשויות נערכו גם הן ?
מה חלקו של משרד התחבורה בכל ה-כאוס ההתחלתי הזה ? יחד עם זאת, חברת דן היתה צריכה להיות עם היד על ההדק בכל הקשור לחברת הבת
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה