אתמול קרה דבר מוזר ברכבת

מצב
הנושא נעול.

myrath2

New member
אתמול קרה דבר מוזר ברכבת

אתמול קרה דבר מוזר ברכבת
יש לי מנוי של רכבת גמיש 30 דרומי +מרכזי. הקו עובר דרך קרית גת. לפי אתר של הרכבת ומה שקרה בעבר אכל מי שיש לו מנוי גמיש 30 יכול לצאת ולהיכנס ללא הגבלה בכל תחנות הביניים. קרית גת נכללת גם. ואתמול כאשר רציתי לרדת בקרית גת, ביציאה לא נתנו לי לצאת כי בואלידטור היה רשום " אין הסדר נסיעה מתאים"
בישרות לקחות שלהם אמרו שאני לא יכול לצאת כי קרית גת לא נכללת ברפורמה, בקופות אמרו שכן יכול לצאת.
מישהו נתקל פה במצב הזה? או מכיר?
 
קרית גת לא נכללת משום מה ברפורמה


אתמול קרה דבר מוזר ברכבת
יש לי מנוי של רכבת גמיש 30 דרומי +מרכזי. הקו עובר דרך קרית גת. לפי אתר של הרכבת ומה שקרה בעבר אכל מי שיש לו מנוי גמיש 30 יכול לצאת ולהיכנס ללא הגבלה בכל תחנות הביניים. קרית גת נכללת גם. ואתמול כאשר רציתי לרדת בקרית גת, ביציאה לא נתנו לי לצאת כי בואלידטור היה רשום " אין הסדר נסיעה מתאים"
בישרות לקחות שלהם אמרו שאני לא יכול לצאת כי קרית גת לא נכללת ברפורמה, בקופות אמרו שכן יכול לצאת.
מישהו נתקל פה במצב הזה? או מכיר?
קרית גת לא נכללת משום מה ברפורמה

לפי המפות באתר של הרפורמה וגם לפי המפה באתר הרכבת בנושא זה
 

myrath2

New member
זה לא קשור לרפורמה

קרית גת לא נכללת משום מה ברפורמה

לפי המפות באתר של הרפורמה וגם לפי המפה באתר הרכבת בנושא זה
זה לא קשור לרפורמה
קרית גת נכללת בקו תל אביב - באר שבע, ולפי אתר של רכבת כל מי שיש לו מנוי גמיש 30 יכול להיכנס ולצאת בכל תחנות הביניים, וק.גת כן תחנה ביניים לפי קו ת"א- ב"ש!!
&nbsp
 
בכרטיסים החדשים שנוצרו בעקבות הרפורמה הכלל הותיק הזה של

זה לא קשור לרפורמה
קרית גת נכללת בקו תל אביב - באר שבע, ולפי אתר של רכבת כל מי שיש לו מנוי גמיש 30 יכול להיכנס ולצאת בכל תחנות הביניים, וק.גת כן תחנה ביניים לפי קו ת"א- ב"ש!!
&nbsp
בכרטיסים החדשים שנוצרו בעקבות הרפורמה הכלל הותיק הזה של
הרכבת לא תקף. הוא היה תקף בכרטיסי הגמיש 30 הרכבתיים, אבל בכרטיסים הפועלים לפי אזורי הרפורמה הוא לא תקף.
כך למשל אי אפשר לנסוע מראש העין לתל אביב עם כרטיס שתקף לנסיעה ברכבת בין ראש העין לנתב"ג וזול יותר מכרטיס שתקף לנסיעה בין ראש העין לתל אביב, למרות שתחנות תל אביב הן תחנות ביניים בדרך הרכבתית בין ראש העין לנתב"ג.

זו אחת מיצירות המופת של הרפורמה החדשה.

ההתייחסות של הרפורמה לקרית גת זו יצירת מופת נוספת.
 
יצירת מופת בהחלט


בכרטיסים החדשים שנוצרו בעקבות הרפורמה הכלל הותיק הזה של
הרכבת לא תקף. הוא היה תקף בכרטיסי הגמיש 30 הרכבתיים, אבל בכרטיסים הפועלים לפי אזורי הרפורמה הוא לא תקף.
כך למשל אי אפשר לנסוע מראש העין לתל אביב עם כרטיס שתקף לנסיעה ברכבת בין ראש העין לנתב"ג וזול יותר מכרטיס שתקף לנסיעה בין ראש העין לתל אביב, למרות שתחנות תל אביב הן תחנות ביניים בדרך הרכבתית בין ראש העין לנתב"ג.

זו אחת מיצירות המופת של הרפורמה החדשה.

ההתייחסות של הרפורמה לקרית גת זו יצירת מופת נוספת.
יצירת מופת בהחלט
 

benshap2

New member
איזה בלאגן...

בכרטיסים החדשים שנוצרו בעקבות הרפורמה הכלל הותיק הזה של
הרכבת לא תקף. הוא היה תקף בכרטיסי הגמיש 30 הרכבתיים, אבל בכרטיסים הפועלים לפי אזורי הרפורמה הוא לא תקף.
כך למשל אי אפשר לנסוע מראש העין לתל אביב עם כרטיס שתקף לנסיעה ברכבת בין ראש העין לנתב"ג וזול יותר מכרטיס שתקף לנסיעה בין ראש העין לתל אביב, למרות שתחנות תל אביב הן תחנות ביניים בדרך הרכבתית בין ראש העין לנתב"ג.

זו אחת מיצירות המופת של הרפורמה החדשה.

ההתייחסות של הרפורמה לקרית גת זו יצירת מופת נוספת.
איזה בלאגן...
 

david80

Member
לפחות דרישת תושבי רמלוד מנע יצירת מופת נוספת

בכרטיסים החדשים שנוצרו בעקבות הרפורמה הכלל הותיק הזה של
הרכבת לא תקף. הוא היה תקף בכרטיסי הגמיש 30 הרכבתיים, אבל בכרטיסים הפועלים לפי אזורי הרפורמה הוא לא תקף.
כך למשל אי אפשר לנסוע מראש העין לתל אביב עם כרטיס שתקף לנסיעה ברכבת בין ראש העין לנתב"ג וזול יותר מכרטיס שתקף לנסיעה בין ראש העין לתל אביב, למרות שתחנות תל אביב הן תחנות ביניים בדרך הרכבתית בין ראש העין לנתב"ג.

זו אחת מיצירות המופת של הרפורמה החדשה.

ההתייחסות של הרפורמה לקרית גת זו יצירת מופת נוספת.
לפחות דרישת תושבי רמלוד מנע יצירת מופת נוספת
כך שהמנויים הנוסעים בין ת"א להראשונים יכולים לרדת בלוד.
 
דרישת תושבי רמלוד יצרה יצירות מופת אחרות

לפחות דרישת תושבי רמלוד מנע יצירת מופת נוספת
כך שהמנויים הנוסעים בין ת"א להראשונים יכולים לרדת בלוד.
דרישת תושבי רמלוד יצרה יצירות מופת אחרות
כמו למשל שנסיעה בין פתח תקוה לצומת אלעל או בין לוד לצומת אלעל דורשת כרטיס תקופתי יקר יותר מנסיעה בין לוד לפתח תקוה.
או למשל, אם יהיו רכבות בין לוד לתל אביב דרך נתב"ג (ובעתיד יהיו רכבות כאלה) אז אי אפשר יהיה עם הכרטיס התקופתי הזול ביותר שמתאים לנסיעות בין לוד לתל אביב לרדת בנתב"ג.

דרישת תושבי רמלוד יצרה עיוותים במערכת התעריפים שהם יצירות מופת לא פחות מהיצירות שצויינו קודם.

אז הדרישה הזו תיקנה יצירת מופת אחת שנוצרה בעקבות הרפורמה הותיקה יותר משנת 2011, יצירת המופת שכללה את מזרח ראשון לציון באזור 1 של גוש דן, אבל יצרה כמה וכמה יצירות מופת אחרות.
 

david80

Member
ראש הנחש של יצירות המופת

דרישת תושבי רמלוד יצרה יצירות מופת אחרות
כמו למשל שנסיעה בין פתח תקוה לצומת אלעל או בין לוד לצומת אלעל דורשת כרטיס תקופתי יקר יותר מנסיעה בין לוד לפתח תקוה.
או למשל, אם יהיו רכבות בין לוד לתל אביב דרך נתב"ג (ובעתיד יהיו רכבות כאלה) אז אי אפשר יהיה עם הכרטיס התקופתי הזול ביותר שמתאים לנסיעות בין לוד לתל אביב לרדת בנתב"ג.

דרישת תושבי רמלוד יצרה עיוותים במערכת התעריפים שהם יצירות מופת לא פחות מהיצירות שצויינו קודם.

אז הדרישה הזו תיקנה יצירת מופת אחת שנוצרה בעקבות הרפורמה הותיקה יותר משנת 2011, יצירת המופת שכללה את מזרח ראשון לציון באזור 1 של גוש דן, אבל יצרה כמה וכמה יצירות מופת אחרות.
ראש הנחש של יצירות המופת
הינו שיטת התמחור הפוטר את התשלום על אזורי הביניים
 

myrath2

New member
מבחינת משפטית ניראה לי אסור להם לעשות זה

בכרטיסים החדשים שנוצרו בעקבות הרפורמה הכלל הותיק הזה של
הרכבת לא תקף. הוא היה תקף בכרטיסי הגמיש 30 הרכבתיים, אבל בכרטיסים הפועלים לפי אזורי הרפורמה הוא לא תקף.
כך למשל אי אפשר לנסוע מראש העין לתל אביב עם כרטיס שתקף לנסיעה ברכבת בין ראש העין לנתב"ג וזול יותר מכרטיס שתקף לנסיעה בין ראש העין לתל אביב, למרות שתחנות תל אביב הן תחנות ביניים בדרך הרכבתית בין ראש העין לנתב"ג.

זו אחת מיצירות המופת של הרפורמה החדשה.

ההתייחסות של הרפורמה לקרית גת זו יצירת מופת נוספת.
מבחינת משפטית ניראה לי אסור להם לעשות זה
הריי רשום בפירוש גמיש 30! לא מצויין איזה, מבחינה זו כל מנוי גמיש 30 ניתן לצאת ולהיכנס חופשי בכל תחנות הביניים.
ומה עוד מצחיק , אם אני ארצה לרדת בדרך לבאר שבע בקרית גת, אני אצטרך לקנות מנוי ארצי בעלות 983 שקל!!! ז.א. אני צריך להוסיף 350 שקל אקסטרה בשביל לרדת בתחנה הביניים , מה שמגיעה לי לפי האתר
&nbsp
 
תקרא שוב מה שרשום באתר הרכבת

מבחינת משפטית ניראה לי אסור להם לעשות זה
הריי רשום בפירוש גמיש 30! לא מצויין איזה, מבחינה זו כל מנוי גמיש 30 ניתן לצאת ולהיכנס חופשי בכל תחנות הביניים.
ומה עוד מצחיק , אם אני ארצה לרדת בדרך לבאר שבע בקרית גת, אני אצטרך לקנות מנוי ארצי בעלות 983 שקל!!! ז.א. אני צריך להוסיף 350 שקל אקסטרה בשביל לרדת בתחנה הביניים , מה שמגיעה לי לפי האתר
&nbsp
תקרא שוב מה שרשום באתר הרכבת
נכון שהוא לא מעודכן, אבל הוא לא סותר (להנחת דעתי) את התקנות או את המצב בפועל (בהקשר הזה).

הנוסח באתר הוא:
"רב קו גמיש 30
נסיעה ללא הגבלה בין שני יעדים נבחרים, כולל אפשרות לעלייה וירידה בתחנות הביניים, למהלך 30 ימים מתחילת תוקף כרטיס רב קו גמיש 30.
הכרטיס ניתן לרכישה על גבי רב קו אישי בלבד.
עלות הכרטיס היא של 23 נסיעות בלבד."

מכאן שאם אתה קונה כרטיס בין שני יעדים, כלומר תל־אביב - באר־שבע, אתה כן תקבל את הזכות לרדת בקרית גת.

אבל אתה קנית כרטיס אזורי, לא כרטיס בין יעדים. ולכן הכרטיס הזה לא מאפשר את יציאה בקרית־גת, למרות שהכרטיס האזורי לא מוזכר בפירוש.

בנוסף אם תביט בעמוד של הכרטיסים האלה, תראה שמצוייר שהוא כולל את אשקלון ולא את קרית־גת.

מה שכן חסר באתר הרכבת, זה שגם בקניית כרטיס בין יעדים, הזכות לצאת באמצע היא רק אם עלות הנסיעה מתחנת המוצא לתחנת הביניים, נמוכה מהמחיר מתחנת המוצא לתחנת היעד.
 

benshap2

New member
נמוכה או זהה

תקרא שוב מה שרשום באתר הרכבת
נכון שהוא לא מעודכן, אבל הוא לא סותר (להנחת דעתי) את התקנות או את המצב בפועל (בהקשר הזה).

הנוסח באתר הוא:
"רב קו גמיש 30
נסיעה ללא הגבלה בין שני יעדים נבחרים, כולל אפשרות לעלייה וירידה בתחנות הביניים, למהלך 30 ימים מתחילת תוקף כרטיס רב קו גמיש 30.
הכרטיס ניתן לרכישה על גבי רב קו אישי בלבד.
עלות הכרטיס היא של 23 נסיעות בלבד."

מכאן שאם אתה קונה כרטיס בין שני יעדים, כלומר תל־אביב - באר־שבע, אתה כן תקבל את הזכות לרדת בקרית גת.

אבל אתה קנית כרטיס אזורי, לא כרטיס בין יעדים. ולכן הכרטיס הזה לא מאפשר את יציאה בקרית־גת, למרות שהכרטיס האזורי לא מוזכר בפירוש.

בנוסף אם תביט בעמוד של הכרטיסים האלה, תראה שמצוייר שהוא כולל את אשקלון ולא את קרית־גת.

מה שכן חסר באתר הרכבת, זה שגם בקניית כרטיס בין יעדים, הזכות לצאת באמצע היא רק אם עלות הנסיעה מתחנת המוצא לתחנת הביניים, נמוכה מהמחיר מתחנת המוצא לתחנת היעד.
נמוכה או זהה
 
אין דבר כזה "אם תרצה לרדת בדרך לבאר שבע בקרית גת"

מבחינת משפטית ניראה לי אסור להם לעשות זה
הריי רשום בפירוש גמיש 30! לא מצויין איזה, מבחינה זו כל מנוי גמיש 30 ניתן לצאת ולהיכנס חופשי בכל תחנות הביניים.
ומה עוד מצחיק , אם אני ארצה לרדת בדרך לבאר שבע בקרית גת, אני אצטרך לקנות מנוי ארצי בעלות 983 שקל!!! ז.א. אני צריך להוסיף 350 שקל אקסטרה בשביל לרדת בתחנה הביניים , מה שמגיעה לי לפי האתר
&nbsp
אין דבר כזה "אם תרצה לרדת בדרך לבאר שבע בקרית גת"
או שאתה נוסע לקרית גת או שאתה נוסע לבאר שבע.
עבור נסיעות בין גוש דן לקרית גת יש כרטיס אחר "משולב קרית גת + מרכזי" שעלותו 423 ש"ח ולא צריך את הארצי.

לפי הקובץ הבא כרטיס משולב דרומי+מרכזי לא כולל את קרית גת. גם זה חלק מהמידע באתר הרכבת ומידע יותר ספציפי לגבי הכרטיס שאתה מתייחס אליו מאשר משפט כללי שאתה מצטט.

אם יש לך מגוון של נסיעות ליעדים שונים ברחבי המדינה, כולל קרית גת ובאר שבע, אז כן, צריך לקנות את הכרטיס הארצי. או לא לקנות כרטיס חודשי ולשלם על הנסיעות באמצעות כרטיסיות, כרטיסי הלוך-חזור או כרטיסים בודדים.

בתקנות (שהן המקור המשפטי הרשמי והקובע ולא אתר הרכבת) רשום במפורש:
“כרטיס מקנה זכות נסיעה באזורי הנסיעה הנקובים בו או מתחנת היציאה אל תחנת היעד הנקובות בו, לא כולל ירידה בתחנת ביניים - אם דמי הנסיעה מתחנת המוצא אל אותה תחנת ביניים גבוהים יותר מדמי הנסיעה בעד הכרטיס שנרכש."

כך שמבחינה משפטית אין לך שום קייס.
 

benshap2

New member
תגיד, מה נותן לי כרטיס מספר 924 בקובץ שהעלית?

אין דבר כזה "אם תרצה לרדת בדרך לבאר שבע בקרית גת"
או שאתה נוסע לקרית גת או שאתה נוסע לבאר שבע.
עבור נסיעות בין גוש דן לקרית גת יש כרטיס אחר "משולב קרית גת + מרכזי" שעלותו 423 ש"ח ולא צריך את הארצי.

לפי הקובץ הבא כרטיס משולב דרומי+מרכזי לא כולל את קרית גת. גם זה חלק מהמידע באתר הרכבת ומידע יותר ספציפי לגבי הכרטיס שאתה מתייחס אליו מאשר משפט כללי שאתה מצטט.

אם יש לך מגוון של נסיעות ליעדים שונים ברחבי המדינה, כולל קרית גת ובאר שבע, אז כן, צריך לקנות את הכרטיס הארצי. או לא לקנות כרטיס חודשי ולשלם על הנסיעות באמצעות כרטיסיות, כרטיסי הלוך-חזור או כרטיסים בודדים.

בתקנות (שהן המקור המשפטי הרשמי והקובע ולא אתר הרכבת) רשום במפורש:
“כרטיס מקנה זכות נסיעה באזורי הנסיעה הנקובים בו או מתחנת היציאה אל תחנת היעד הנקובות בו, לא כולל ירידה בתחנת ביניים - אם דמי הנסיעה מתחנת המוצא אל אותה תחנת ביניים גבוהים יותר מדמי הנסיעה בעד הכרטיס שנרכש."

כך שמבחינה משפטית אין לך שום קייס.
תגיד, מה נותן לי כרטיס מספר 924 בקובץ שהעלית?
נניח שאני רוצה להגיע מירושלים לתל אביב בבוקר בקו ישיר, ולאחר מכן לנסוע למודיעין מתל אביב, וגם קו פנימי בתוך תל אביב או ירושלים.
האם הכרטיס של ה 540 לחודודש תופס להכל?
 
הכרטיס הזה תקף רק ברכבת לנסיעות בין ירושלים לגוש דן

תגיד, מה נותן לי כרטיס מספר 924 בקובץ שהעלית?
נניח שאני רוצה להגיע מירושלים לתל אביב בבוקר בקו ישיר, ולאחר מכן לנסוע למודיעין מתל אביב, וגם קו פנימי בתוך תל אביב או ירושלים.
האם הכרטיס של ה 540 לחודודש תופס להכל?
הכרטיס הזה תקף רק ברכבת לנסיעות בין ירושלים לגוש דן
או בין בית שמש לגוש דן.
הוא לא תקף בקו 480 או בקו 405, אם לכך אתה מכוון.
הוא תקף באוטובוסים רק באזורים שמצויינים בתוך מטרופולין ירושלים ובאזורים שמצויינים בתוך מטרופולין גוש דן ולא בין שני המטרופולינים.
כן אפשר לנסוע עם הכרטיס הזה באוטובוסים בין ירושלים למודיעין ובין תל אביב למודיעין, כי מודיעין כלולה בשני המטרופולינים.
 
זה כולל את קו 100?

הכרטיס הזה תקף רק ברכבת לנסיעות בין ירושלים לגוש דן
או בין בית שמש לגוש דן.
הוא לא תקף בקו 480 או בקו 405, אם לכך אתה מכוון.
הוא תקף באוטובוסים רק באזורים שמצויינים בתוך מטרופולין ירושלים ובאזורים שמצויינים בתוך מטרופולין גוש דן ולא בין שני המטרופולינים.
כן אפשר לנסוע עם הכרטיס הזה באוטובוסים בין ירושלים למודיעין ובין תל אביב למודיעין, כי מודיעין כלולה בשני המטרופולינים.
זה כולל את קו 100?
מירושלים עד מצפה מודיעין בקו 100, וממצפה מודיעין לתל אביב?
זה אפשרי?
 
זה אפשרי על ידי החלפה במצפה מודיעין מקו 100 או קו 102

זה כולל את קו 100?
מירושלים עד מצפה מודיעין בקו 100, וממצפה מודיעין לתל אביב?
זה אפשרי?
זה אפשרי על ידי החלפה במצפה מודיעין מקו 100 או קו 102
לקו 130, 131 או אחד מקווי מודיעין - תל אביב.
 

benshap2

New member
ואם אני יורד במצפה מודיעין מדלת אחת ועולה מיד מהשניה...?

זה אפשרי על ידי החלפה במצפה מודיעין מקו 100 או קו 102
לקו 130, 131 או אחד מקווי מודיעין - תל אביב.
ואם אני יורד במצפה מודיעין מדלת אחת ועולה מיד מהשניה...?
יש לו שם תחנת איסוף?
 
אין ל-100 או ל-102 תחנת איסוף לכיוון שפירים במצפה מודיעין

ואם אני יורד במצפה מודיעין מדלת אחת ועולה מיד מהשניה...?
יש לו שם תחנת איסוף?
אין ל-100 או ל-102 תחנת איסוף לכיוון שפירים במצפה מודיעין
גם אין להם תחנת הורדה במצפה מודיעין בכיוון משפירים.
ובכל מקרה 100/102 מגיעים רק לשפירים, לא לתל אביב.
 

נתנאל531

Well-known member
נצל"ש רכבת - אופניים ורכבת

אתמול קרה דבר מוזר ברכבת
יש לי מנוי של רכבת גמיש 30 דרומי +מרכזי. הקו עובר דרך קרית גת. לפי אתר של הרכבת ומה שקרה בעבר אכל מי שיש לו מנוי גמיש 30 יכול לצאת ולהיכנס ללא הגבלה בכל תחנות הביניים. קרית גת נכללת גם. ואתמול כאשר רציתי לרדת בקרית גת, ביציאה לא נתנו לי לצאת כי בואלידטור היה רשום " אין הסדר נסיעה מתאים"
בישרות לקחות שלהם אמרו שאני לא יכול לצאת כי קרית גת לא נכללת ברפורמה, בקופות אמרו שכן יכול לצאת.
מישהו נתקל פה במצב הזה? או מכיר?
נצל"ש רכבת - אופניים ורכבת
בנסיעות הבודדות שערכתי ברכבת בתקופה האחרונה ב'שעות עומס' (6-9, 15-19) היה נדמה שהוסרה ההגבלה על העלאה אופניים בשעות האלו, נצפו לא מעט של אופניים, בעיקר חשמליות, ונדמה שלא-מתקפלות
&nbsp
האם משהו השתנה בנוהל 'אופניים-ברכבת' או שלאף אחד לא אכפת? מהכתבה שפורסמה היום נדמה שלאף אחד לא אכפת, וזה בא על חשבון הנוסעים, בדגש על נכים. על פניו זה לא אמור להיות מסובך להורות למאבטחים למנוע כניסת אופניים בשעות השיא לתחנות.
&nbsp
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4772536,00.html
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה