הודו הולכת לשדרג את כל מערכת הרכבת שלה ב שנים הבאות

מצב
הנושא נעול.

ymcm33

New member
הודו הולכת לשדרג את כל מערכת הרכבת שלה ב שנים הבאות

הודו הולכת לשדרג את כל מערכת הרכבת שלה ב שנים הבאות
כולל קורנות \תחנות\ קטרים\ מסילות הכל חדש ,

מי שתקח את הפריוקט תחת חסותה היא צרפת ,הערכה כוללת

מדברת על 137,000,000,000 כ 137 מילארד דולר , גם לפני חודש צרפת

חברת איירבוס ,חתמה עם אירן חוזה עתק של 114

מטוסי איירבוס כולל 10 מדגם A 380 .
 

נתנאל531

Well-known member
תאסר נסיעה על גג הקטר / קרונות?

הודו הולכת לשדרג את כל מערכת הרכבת שלה ב שנים הבאות
כולל קורנות \תחנות\ קטרים\ מסילות הכל חדש ,

מי שתקח את הפריוקט תחת חסותה היא צרפת ,הערכה כוללת

מדברת על 137,000,000,000 כ 137 מילארד דולר , גם לפני חודש צרפת

חברת איירבוס ,חתמה עם אירן חוזה עתק של 114

מטוסי איירבוס כולל 10 מדגם A 380 .
תאסר נסיעה על גג הקטר / קרונות?
 

mister K

New member
לא מדובר שם על חישמול

בטח שכן זה כבר יהיה בטח חשמלי , ממוזג ,
השאלה עם הודים יכולים לשמור על הניקיון.
לא מדובר שם על חישמול
כדי לחשמל את כל המסילות בהודו יידרשו שנים.
קרונות ממוזגים יש גם היום ברכבות הבין עירוניות בהודו.
השאלה כמה משלמים ולאיזו מחלקה קונים כרטיס.
 

Ccyclist

Well-known member
בכתבה בטמקא היתה תמונה של רכבת הודית ישנה בחישמול עילי.

לא מדובר שם על חישמול
כדי לחשמל את כל המסילות בהודו יידרשו שנים.
קרונות ממוזגים יש גם היום ברכבות הבין עירוניות בהודו.
השאלה כמה משלמים ולאיזו מחלקה קונים כרטיס.
בכתבה בטמקא היתה תמונה של רכבת הודית ישנה בחישמול עילי.
 

mister K

New member
יש בהודו קווים מחושמלים

בכתבה בטמקא היתה תמונה של רכבת הודית ישנה בחישמול עילי.
יש בהודו קווים מחושמלים
אני לא ידוע בדיוק איזה אחוז מכלל אורך המסילות מחושמל, אבל יש הרבה קווים שאינם מחושמלים.
 

ymcm33

New member
מה עןשים עם תקציב של 136,000,000,000 מזגן ?

יש בהודו קווים מחושמלים
אני לא ידוע בדיוק איזה אחוז מכלל אורך המסילות מחושמל, אבל יש הרבה קווים שאינם מחושמלים.
מה עןשים עם תקציב של 136,000,000,000 מזגן ?
כתוב קווים חדשים אז חשמליים,

אני מעריך שחישמול קווים ארוכים קיימים היא גם חלק מהתכנית.

לכתבה
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4771015,00.html
 

mister K

New member
כן מזגן בין היתר וגם עוד דברים

מה עןשים עם תקציב של 136,000,000,000 מזגן ?
כתוב קווים חדשים אז חשמליים,

אני מעריך שחישמול קווים ארוכים קיימים היא גם חלק מהתכנית.

לכתבה
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4771015,00.html
כן מזגן בין היתר וגם עוד דברים
קודם כל סע להודו. עד אז אל תעריך דברים ואל תקבע עובדות מבלי שאפילו היית שם.
בהודו גדלים של כל דבר בערך הם בפרופורציות שונות לחלוטין ממה שאתה מכיר וכך גם מחיר ההשקעה בהם.
הם רוכשים גם קטרים חשמליים וקווים חדשים שמוקמים הם אכן חשמליים, אבל קשה לי להאמין שכל עשרות אלפי הקילומטרים של המסילות הקיימות בהודו תחושלמלנה ודבר כזה גם לא נכתב.
 

ymcm33

New member
אני חושב שקווים ארוכים של מעל 12 שעות בהם יתמקדו

כן מזגן בין היתר וגם עוד דברים
קודם כל סע להודו. עד אז אל תעריך דברים ואל תקבע עובדות מבלי שאפילו היית שם.
בהודו גדלים של כל דבר בערך הם בפרופורציות שונות לחלוטין ממה שאתה מכיר וכך גם מחיר ההשקעה בהם.
הם רוכשים גם קטרים חשמליים וקווים חדשים שמוקמים הם אכן חשמליים, אבל קשה לי להאמין שכל עשרות אלפי הקילומטרים של המסילות הקיימות בהודו תחושלמלנה ודבר כזה גם לא נכתב.
אני חושב שקווים ארוכים של מעל 12 שעות בהם יתמקדו
בחידושים כאשר ידברו על קידמה חשמל ותחרות למטוסים פנימיים

זה יתבצע בכל זאת סכום אדיר .
 

raya

Well-known member
רכבות בהודו....

לא מדובר שם על חישמול
כדי לחשמל את כל המסילות בהודו יידרשו שנים.
קרונות ממוזגים יש גם היום ברכבות הבין עירוניות בהודו.
השאלה כמה משלמים ולאיזו מחלקה קונים כרטיס.
רכבות בהודו....
ברכבות שנקראות "שטאבי אקספרס" יש מיזוג אויר, מקומות מסומנים כמובן ומקבלים גם מגש עם ארוחה, קרטון מיץ ושתיה חמה.
ברכבות ה"עממיות" יש חלוקה למחלקות, וקרונות לנשים בלבד .
וברכבות ה"פושטיות" אם לקרוא להן כך - אכן אנשים נתלים על כל מתלה אפשרי ומפחיד לראות אותם , אם כי הם לא נופלים.
 

mister K

New member
זה לא מדוייק

רכבות בהודו....
ברכבות שנקראות "שטאבי אקספרס" יש מיזוג אויר, מקומות מסומנים כמובן ומקבלים גם מגש עם ארוחה, קרטון מיץ ושתיה חמה.
ברכבות ה"עממיות" יש חלוקה למחלקות, וקרונות לנשים בלבד .
וברכבות ה"פושטיות" אם לקרוא להן כך - אכן אנשים נתלים על כל מתלה אפשרי ומפחיד לראות אותם , אם כי הם לא נופלים.
זה לא מדוייק
רוב הרכבות הבין עירוניות של IR כוללות מספר מחלקות:

רכבות למרחקים קצרים (בהודו מרחק קצר זה גם 7-8 שעות נסיעה):
G - מחלקה כללית לא ממוזגת וללא מקומות שמורים
2S - מחלקת ישיבה לא ממוזגת אך עם מקומות שמורים
CC - מחלקת ישיבה ממוזגת.

רכבות ארוכות:
SL - מחלקת שינה לא ממוזגת עם מקומות שמורים (המחלקה הנפוצה ביותר ברכבות ארוכות)
A3 - מחלקת שינה ממוזגת עם סידור מיטות זהה למחלקת SL
A2 - מחלקת שינה ממוזגת עם מספר מיטות מועט יותר ווילונות המפרידים בין התאים
A1 - מחלקה שינה ממוזגת שבה 18 מיטות לבד בכל קרון ושירות של מחלקה ראשונה לכל דבר. מחיר הכרטיס הוא כמובן בהתאם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה