הרוכב לאוטובוסים1
Well-known member
לא תשובה רשמית
אתר "רב-קו-אונליין" וגם האפליקציה, פותחו על ידי פורום חברות התח"צ הפרטיות.
משרד התחבורה דרש מכל חברה פתרונות כאלה, הן ביקשו לאגם משאבים וקיבלו לכך אישור. (דן הלכה עם הופאון, הרכבת פיתחה בעצמה ואגד כרגיל יהיו אחרונים).
זאת הסיבה שהאתר והאפליקציה תומכים אך ורק בחוזים שנמכרים על ידי אחת מהחברות הפרטיות. לא תמצאו חוזים שרק הרכבת מוכרת כמו חופשי גמיש ולא תמצאו בו חוזים שרק אגד מוכרת (כמו חופשי יומי פנימי כרמיאל).
הכסף הולך למסלקה שהקים משרד התחבורה (בדיוק כמו הכסף שאתה משלם לנהג). המפעילות מקבלות כסף ממשרד התחבורה בהתאם להסכמים שלהן ובלי קשר ישיר לכסף שנגבה. (יש יוצאים מהכלל עם הסכמים ישנים כמו אשכול ביתר עילית שבהם הכסף הולך עדיין ישירות למפעיל).
המפעילים מקבלים "תמריץ גבייה" על כל טעינה שנעשית אצלהם. אם אתה משלם לנהג אז ברור לאיזו חברה ילך התמריץ. בטעינה באינטרנט או בפלאפון של רב-קו-אונליין אתה נאלץ לבחור את המפעיל שממנו אתה קונה, אפילו שאת אותו חוזה אתה יכול לקנות מכמה מפעילים. לטעמי זה סתם מבלבל אבל יש בזה גם פן נחמד שבו, אם אני נוסע בערך צבור גם בקווים, גם באגד תעבורה וגם במטרופולין ונהנה יותר מהשירות של מטרופולין, אעדיף לקנות דרכם כדי "לצ'פר" אותם. (שהם ירוויחו את התמריץ).
לא תשובה רשמיתאחרי שעברתי על תיאור האפליקציה, לא הבנתי:
מי האבא של האפליקציה הזו? כשאני משלם באפליקציה, לאן הכסף הולך? משרד התחבורה? מי אחראי על אבטחת המידע של כרטיס האשראי שלי?
גם לא ברור לי, אם הנייד שלי גם ככה יכול להטעין את הכרטיס, למה אני צריך את הכרטיס הארור הזה ולמה לא לעבור ישר עם הטלפון באוטובוס/רכבת.
אתר "רב-קו-אונליין" וגם האפליקציה, פותחו על ידי פורום חברות התח"צ הפרטיות.
משרד התחבורה דרש מכל חברה פתרונות כאלה, הן ביקשו לאגם משאבים וקיבלו לכך אישור. (דן הלכה עם הופאון, הרכבת פיתחה בעצמה ואגד כרגיל יהיו אחרונים).
זאת הסיבה שהאתר והאפליקציה תומכים אך ורק בחוזים שנמכרים על ידי אחת מהחברות הפרטיות. לא תמצאו חוזים שרק הרכבת מוכרת כמו חופשי גמיש ולא תמצאו בו חוזים שרק אגד מוכרת (כמו חופשי יומי פנימי כרמיאל).
הכסף הולך למסלקה שהקים משרד התחבורה (בדיוק כמו הכסף שאתה משלם לנהג). המפעילות מקבלות כסף ממשרד התחבורה בהתאם להסכמים שלהן ובלי קשר ישיר לכסף שנגבה. (יש יוצאים מהכלל עם הסכמים ישנים כמו אשכול ביתר עילית שבהם הכסף הולך עדיין ישירות למפעיל).
המפעילים מקבלים "תמריץ גבייה" על כל טעינה שנעשית אצלהם. אם אתה משלם לנהג אז ברור לאיזו חברה ילך התמריץ. בטעינה באינטרנט או בפלאפון של רב-קו-אונליין אתה נאלץ לבחור את המפעיל שממנו אתה קונה, אפילו שאת אותו חוזה אתה יכול לקנות מכמה מפעילים. לטעמי זה סתם מבלבל אבל יש בזה גם פן נחמד שבו, אם אני נוסע בערך צבור גם בקווים, גם באגד תעבורה וגם במטרופולין ונהנה יותר מהשירות של מטרופולין, אעדיף לקנות דרכם כדי "לצ'פר" אותם. (שהם ירוויחו את התמריץ).