2 שאלות

מצב
הנושא נעול.
2 שאלות

2 שאלות
יש לי 2 שאלות:
1. איך ניתן לעבור מהישפרו סנטר במודיעין לרכבת פאתי מודיעין?
אין אוטובוס, (כי בקו 6 המעגלי אפשר לנסוע רק בכיוון אחד) לא מצאתי שום אזכור למעבר תת קרקעי, בהליכה זה לא אפשרי כי צריך ללכת 2 קילומטר על כביש מהיר, ברכבת ישראל לא יודעים, ב8787* גם לא יודעים, אולי אתם תדעו?
ובנוסף, האם מהרכבת לישפרו סנטר באמת אפשר לנסוע עם קו 6 תחנה אחת?

2. האם באגד תעבורה באיזור אלעד יש ערך צבור?

תודה לכל מי שיעזור לי!
 
באגד תעבורה באלעד יש ערך צבור

2 שאלות
יש לי 2 שאלות:
1. איך ניתן לעבור מהישפרו סנטר במודיעין לרכבת פאתי מודיעין?
אין אוטובוס, (כי בקו 6 המעגלי אפשר לנסוע רק בכיוון אחד) לא מצאתי שום אזכור למעבר תת קרקעי, בהליכה זה לא אפשרי כי צריך ללכת 2 קילומטר על כביש מהיר, ברכבת ישראל לא יודעים, ב8787* גם לא יודעים, אולי אתם תדעו?
ובנוסף, האם מהרכבת לישפרו סנטר באמת אפשר לנסוע עם קו 6 תחנה אחת?

2. האם באגד תעבורה באיזור אלעד יש ערך צבור?

תודה לכל מי שיעזור לי!
באגד תעבורה באלעד יש ערך צבור
 
אוקיי, ומישהו יודע לגביי השאלה השנייה שלי? אני ממש נואש


באגד תעבורה באלעד יש ערך צבור
אוקיי, ומישהו יודע לגביי השאלה השנייה שלי? אני ממש נואש
 

olli3

New member
מנהל
פשוט סע עם קו 6 לרכבת מודיעין מרכז (לא פאתי מודיעין).

אוקיי, ומישהו יודע לגביי השאלה השנייה שלי? אני ממש נואש
פשוט סע עם קו 6 לרכבת מודיעין מרכז (לא פאתי מודיעין).
קו 6 עוצר בתחנה "נהר הירדן/מעלה עמיעז". אתה יורד את השביל של מעלה עמיעז עד שאתה מגיע למרכז, אתה תראה את הקניון ואת תחנת הרכבת בכיכר הגדולה. זה מרחק הליכה של 6-8 דקות.
&nbsp
אופציה אחרת היא לצאת מהישפרו סנטר עם קו 504 של קווים (פעמיים ביום ב17:45 וב21:00 מהישפרו סנטר), אל תבלבלב עם החלופה השנייה שלו שיוצאת מרכבת מודיעין מרכז...
&nbsp
קו 504 יוציא אותך לצומת שילת כאשר היעד שלו הוא שוהם מצומת שילת יש קווים שונים למרכז הארץ בתדירות גבוהה.
 

olli3

New member
מנהל
ומרכבת פאתי מודיעין אפשר כמובן לנסוע תחנה אחת לישפרו סנטר

פשוט סע עם קו 6 לרכבת מודיעין מרכז (לא פאתי מודיעין).
קו 6 עוצר בתחנה "נהר הירדן/מעלה עמיעז". אתה יורד את השביל של מעלה עמיעז עד שאתה מגיע למרכז, אתה תראה את הקניון ואת תחנת הרכבת בכיכר הגדולה. זה מרחק הליכה של 6-8 דקות.
&nbsp
אופציה אחרת היא לצאת מהישפרו סנטר עם קו 504 של קווים (פעמיים ביום ב17:45 וב21:00 מהישפרו סנטר), אל תבלבלב עם החלופה השנייה שלו שיוצאת מרכבת מודיעין מרכז...
&nbsp
קו 504 יוציא אותך לצומת שילת כאשר היעד שלו הוא שוהם מצומת שילת יש קווים שונים למרכז הארץ בתדירות גבוהה.
ומרכבת פאתי מודיעין אפשר כמובן לנסוע תחנה אחת לישפרו סנטר
עם קו 6.
 
את קו 504, אני בהחלט מכיר כי אני גר בשוהם ומשתמש בו הרבה אבל

פשוט סע עם קו 6 לרכבת מודיעין מרכז (לא פאתי מודיעין).
קו 6 עוצר בתחנה "נהר הירדן/מעלה עמיעז". אתה יורד את השביל של מעלה עמיעז עד שאתה מגיע למרכז, אתה תראה את הקניון ואת תחנת הרכבת בכיכר הגדולה. זה מרחק הליכה של 6-8 דקות.
&nbsp
אופציה אחרת היא לצאת מהישפרו סנטר עם קו 504 של קווים (פעמיים ביום ב17:45 וב21:00 מהישפרו סנטר), אל תבלבלב עם החלופה השנייה שלו שיוצאת מרכבת מודיעין מרכז...
&nbsp
קו 504 יוציא אותך לצומת שילת כאשר היעד שלו הוא שוהם מצומת שילת יש קווים שונים למרכז הארץ בתדירות גבוהה.
את קו 504, אני בהחלט מכיר כי אני גר בשוהם ומשתמש בו הרבה אבל
מה ההיגיון לנסוע עד מודיעין כשיש תחנת רכבת צמודה, ומה ההיגיון שאי אפשר לעבור ברגל אלה רק באוטובוס?? ואם אין באותה שעה אוטובוס (הרי הרכבת שם פועלת עד 00:30 וקו 6 רק עד 23:20)? או שצריך לחכות 40 דקות (יש מקרים כאלה)? מה ההיגיון לבנות תחנת רכבת במיוחד בשביל הישפרו, אבל בלי לתת אפשרות הגיונית להגיע אליה? האם מישהו יודע אם בכל זאת, יש אפשרות לעבור ברגל איכשהו?
 
לפי ויקידפיה יש מעבר תת קרקעי

את קו 504, אני בהחלט מכיר כי אני גר בשוהם ומשתמש בו הרבה אבל
מה ההיגיון לנסוע עד מודיעין כשיש תחנת רכבת צמודה, ומה ההיגיון שאי אפשר לעבור ברגל אלה רק באוטובוס?? ואם אין באותה שעה אוטובוס (הרי הרכבת שם פועלת עד 00:30 וקו 6 רק עד 23:20)? או שצריך לחכות 40 דקות (יש מקרים כאלה)? מה ההיגיון לבנות תחנת רכבת במיוחד בשביל הישפרו, אבל בלי לתת אפשרות הגיונית להגיע אליה? האם מישהו יודע אם בכל זאת, יש אפשרות לעבור ברגל איכשהו?
לפי ויקידפיה יש מעבר תת קרקעי
אבל באופן אישי לא מכיר את התחנה
 
באמת???? תודה!!!!! אבדוק שוב בויקיפדיה

לפי ויקידפיה יש מעבר תת קרקעי
אבל באופן אישי לא מכיר את התחנה
באמת???? תודה!!!!! אבדוק שוב בויקיפדיה
זה לא שאני הולך להשתמש בתחנה הזאת בקרוב, אבל אני נמצא כמה פעמים בחודש בישפרו, ורציתי לדעת איך להגיע לתחנת רכבת במקרה ואצטרך לנסוע בה.
 

Paper Gahan

New member
אין עדיין מעבר תת קרקעי.

באמת???? תודה!!!!! אבדוק שוב בויקיפדיה
זה לא שאני הולך להשתמש בתחנה הזאת בקרוב, אבל אני נמצא כמה פעמים בחודש בישפרו, ורציתי לדעת איך להגיע לתחנת רכבת במקרה ואצטרך לנסוע בה.
אין עדיין מעבר תת קרקעי.
בהמשך, כחלק מהעבודות על קשת מודיעין, ייבנה גשר, כך שזה אולי עוד שנתיים וחצי. מעבר תת קרקעי אינו חלק מתכנית קשת מודיעין אבל הוא מוזכר באתר העירייה כפרוייקט עתידי (יתקנו אותי המומחים אם אני טועה).
אתה צודק שכדי ללכת ברגל צריך לעשות עיקוף מתחת לכביש 431 (אמנם יש שם שבילים להליכה ולאופניים אבל זה עיקוף גדול וזה די מתסכל כי ישפרו התרחב וכבר ממש מתקרב לרכבת).
 

olli3

New member
מנהל
ככה זה כשמקימים אזורי תעשיה שמתוכננים עבור הרכב הפרטי.

את קו 504, אני בהחלט מכיר כי אני גר בשוהם ומשתמש בו הרבה אבל
מה ההיגיון לנסוע עד מודיעין כשיש תחנת רכבת צמודה, ומה ההיגיון שאי אפשר לעבור ברגל אלה רק באוטובוס?? ואם אין באותה שעה אוטובוס (הרי הרכבת שם פועלת עד 00:30 וקו 6 רק עד 23:20)? או שצריך לחכות 40 דקות (יש מקרים כאלה)? מה ההיגיון לבנות תחנת רכבת במיוחד בשביל הישפרו, אבל בלי לתת אפשרות הגיונית להגיע אליה? האם מישהו יודע אם בכל זאת, יש אפשרות לעבור ברגל איכשהו?
ככה זה כשמקימים אזורי תעשיה שמתוכננים עבור הרכב הפרטי.
הרי, על מנת שקו 6 יכנס לישפרו סנטר (כדי לקשר בין הישפרו לרכבת), עליו לרדת במחלף של הרכבת, להיכנס לישפרו סנטר, לחזור על עקבותיו ולהמשיך לרכבת ואז מהרכבת הוא צריך לשוב לישפרו סנטר ולהמשיך חזרה לעיר.
&nbsp
את מי כל העניין הזה דופק? בעיקר את התושבים שרוצים לחזור מהישפרו למודיעין. בכיוון הנסיעה שלהם ממודיעין לישפרו זה דווקא יעזור להם (יחסוך להם 2 דקות) אבל בכיוון החזור זה יאריך להם את הדרך בכ-5 דקות.
&nbsp
אם הייתה כניסה נוספת לישפרו מכיוון מזרח, קו 6 פשוט היה נכנס משם לישפרו וממשיך לרכבת.
&nbsp
עכשיו, יש שתי פתרונות ראליים:
&nbsp
1. לקבוע שקו 6 יהפוך ממעגלי לדו כיווני עם תחנת סיום/מוצא בישפרו סנטר. כך הוא יקשר את הרכבת לישפרו ולהיפך.
2. גשר/מעבר תת קרקעי.
 
אז אם אין מעבר תת קרקעי, איך אני עובר? כשאני

ככה זה כשמקימים אזורי תעשיה שמתוכננים עבור הרכב הפרטי.
הרי, על מנת שקו 6 יכנס לישפרו סנטר (כדי לקשר בין הישפרו לרכבת), עליו לרדת במחלף של הרכבת, להיכנס לישפרו סנטר, לחזור על עקבותיו ולהמשיך לרכבת ואז מהרכבת הוא צריך לשוב לישפרו סנטר ולהמשיך חזרה לעיר.
&nbsp
את מי כל העניין הזה דופק? בעיקר את התושבים שרוצים לחזור מהישפרו למודיעין. בכיוון הנסיעה שלהם ממודיעין לישפרו זה דווקא יעזור להם (יחסוך להם 2 דקות) אבל בכיוון החזור זה יאריך להם את הדרך בכ-5 דקות.
&nbsp
אם הייתה כניסה נוספת לישפרו מכיוון מזרח, קו 6 פשוט היה נכנס משם לישפרו וממשיך לרכבת.
&nbsp
עכשיו, יש שתי פתרונות ראליים:
&nbsp
1. לקבוע שקו 6 יהפוך ממעגלי לדו כיווני עם תחנת סיום/מוצא בישפרו סנטר. כך הוא יקשר את הרכבת לישפרו ולהיפך.
2. גשר/מעבר תת קרקעי.
אז אם אין מעבר תת קרקעי, איך אני עובר? כשאני
יוצא מהתחנה, לאן ללכת? נמצא בישפרו, לאן ללכת? או כשאני יוצא מהתחנה, לאן ללכת?
(חוץ משימוש בקו 6.)
 

olli3

New member
מנהל
הולך למחלף החיד שמחבר בין הישפרו לרכבת (המערבי).

אז אם אין מעבר תת קרקעי, איך אני עובר? כשאני
יוצא מהתחנה, לאן ללכת? נמצא בישפרו, לאן ללכת? או כשאני יוצא מהתחנה, לאן ללכת?
(חוץ משימוש בקו 6.)
הולך למחלף החיד שמחבר בין הישפרו לרכבת (המערבי).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה