כרטיס יומי זה עד חצות או עד תום קווי הלילה?

מצב
הנושא נעול.

danezeq

Member
כרטיס יומי זה עד חצות או עד תום קווי הלילה?

כרטיס יומי זה עד חצות או עד תום קווי הלילה?
תראו משהו מוזר.
ב18-02 קניתי חופשי יומי.
ב1 בלילה עליתי על קו של אגד - עבר ללא תלשום
קצת אחכ עליתי על קו של קווים (599) - חויבתי 5.90
הנהג אמר שבלילה זה נחשב כיום חדש ולכן זה לא כלול בכרטיס יומי

בכרטיס היומי (שבמקרה נקנה בקווים מצויין במפורש, "תקף עד תום קווי הלילה")
אז באגד זה תקף ובקווים זה לא תקף? תקלה או מדיניות?

 
צו הפיקוח קובע שהכרטיס תקף עד 4:30 למחרת הקניה

כרטיס יומי זה עד חצות או עד תום קווי הלילה?
תראו משהו מוזר.
ב18-02 קניתי חופשי יומי.
ב1 בלילה עליתי על קו של אגד - עבר ללא תלשום
קצת אחכ עליתי על קו של קווים (599) - חויבתי 5.90
הנהג אמר שבלילה זה נחשב כיום חדש ולכן זה לא כלול בכרטיס יומי

בכרטיס היומי (שבמקרה נקנה בקווים מצויין במפורש, "תקף עד תום קווי הלילה")
אז באגד זה תקף ובקווים זה לא תקף? תקלה או מדיניות?
צו הפיקוח קובע שהכרטיס תקף עד 4:30 למחרת הקניה
כלומר לא היו אמורים לחייב אותך
 

orenhz

Member
תקף עד 4:30 בבוקר. זה תקלה במכשיר של קווים

כרטיס יומי זה עד חצות או עד תום קווי הלילה?
תראו משהו מוזר.
ב18-02 קניתי חופשי יומי.
ב1 בלילה עליתי על קו של אגד - עבר ללא תלשום
קצת אחכ עליתי על קו של קווים (599) - חויבתי 5.90
הנהג אמר שבלילה זה נחשב כיום חדש ולכן זה לא כלול בכרטיס יומי

בכרטיס היומי (שבמקרה נקנה בקווים מצויין במפורש, "תקף עד תום קווי הלילה")
אז באגד זה תקף ובקווים זה לא תקף? תקלה או מדיניות?
תקף עד 4:30 בבוקר. זה תקלה במכשיר של קווים
קרה לי יותר מפעם אחת ב"קווים" דווקא בשעות היום, שלא זיהו חופשי יומי.
שלח להם בפקס את החקבלות שהעלית לפה ותקבל בדואר רשום זיכוי של 5 ש"ח
 

oshlick1

New member
נצל''ש - יש נהגים שעוברים באדום ויש נהגים שעוצרים בירוק

כרטיס יומי זה עד חצות או עד תום קווי הלילה?
תראו משהו מוזר.
ב18-02 קניתי חופשי יומי.
ב1 בלילה עליתי על קו של אגד - עבר ללא תלשום
קצת אחכ עליתי על קו של קווים (599) - חויבתי 5.90
הנהג אמר שבלילה זה נחשב כיום חדש ולכן זה לא כלול בכרטיס יומי

בכרטיס היומי (שבמקרה נקנה בקווים מצויין במפורש, "תקף עד תום קווי הלילה")
אז באגד זה תקף ובקווים זה לא תקף? תקלה או מדיניות?
נצל''ש - יש נהגים שעוברים באדום ויש נהגים שעוצרים בירוק
נהג אחד כזה חוויתי היום אחה''צ בקו 55 של קווים.
הנהג הגיע לצומת יהודה הלוי-לוי אשכול בקרית אונו (לכיוון תל אביב) ובאופן הססני נסע לאט לפני הרמזור, כאילו לא יודע אם לבלום או לעבור ולבסוף עצר לפני קו העצירה.
כאשר האוטובוס עומד על מקומו הפניתי את מבטי דרך החלון הימני וראיתי שהרמזור מהבהב ירוק ומיד מתחלף לצהוב.
כלומר לנהג היה עדיין ירוק כאשר היה ב-0 קמ''ש.
כבר שמעתי על נהגים שנוסעים לאט בכוונה כדי לקבל איזה בונוס על מכירת כרטיסים לכל האנשים שבגלל האיטיות שלהם מצטברים בתחנות הקו. אבל הפעם זה היה חריג ביותר, כי לרוע מזלו של הנהג גם מערכת הכריזה לא עבדה ובמקום להציג את התחנה על הצג היה כתוב "קו 55 לכיוון תל אביב-מסוף רידינג שעת יציאה 14:00".
בשעה 14:32 האוטובוס היה עדיין בקרית אונו ברמזור של יהודה הלוי-לוי אשכול.
אפשר לנחש באיזה מהירות האוטובוס הזה נסע.
כמובן שמאחוריו ברמזור כבר עמד עוד אחד, וכעבור שתי דקות הצטרף עוד אחד מאחורי העוד אחד הראשון.
ככה לא מעודדים תחבורה ציבורית. צריך לנקוט יד קשה נגד נהגים כאלה שמבזבזים את הזמן לנוסעים שאחר כך עוד צריכים לתפוס קווי המשך בתל אביב תוך 90 דקות.
 

XrayCharlie

New member
אתה בטוח שלא מדובר בנהג חדש עם מינימום ביטחון עצמי

נצל''ש - יש נהגים שעוברים באדום ויש נהגים שעוצרים בירוק
נהג אחד כזה חוויתי היום אחה''צ בקו 55 של קווים.
הנהג הגיע לצומת יהודה הלוי-לוי אשכול בקרית אונו (לכיוון תל אביב) ובאופן הססני נסע לאט לפני הרמזור, כאילו לא יודע אם לבלום או לעבור ולבסוף עצר לפני קו העצירה.
כאשר האוטובוס עומד על מקומו הפניתי את מבטי דרך החלון הימני וראיתי שהרמזור מהבהב ירוק ומיד מתחלף לצהוב.
כלומר לנהג היה עדיין ירוק כאשר היה ב-0 קמ''ש.
כבר שמעתי על נהגים שנוסעים לאט בכוונה כדי לקבל איזה בונוס על מכירת כרטיסים לכל האנשים שבגלל האיטיות שלהם מצטברים בתחנות הקו. אבל הפעם זה היה חריג ביותר, כי לרוע מזלו של הנהג גם מערכת הכריזה לא עבדה ובמקום להציג את התחנה על הצג היה כתוב "קו 55 לכיוון תל אביב-מסוף רידינג שעת יציאה 14:00".
בשעה 14:32 האוטובוס היה עדיין בקרית אונו ברמזור של יהודה הלוי-לוי אשכול.
אפשר לנחש באיזה מהירות האוטובוס הזה נסע.
כמובן שמאחוריו ברמזור כבר עמד עוד אחד, וכעבור שתי דקות הצטרף עוד אחד מאחורי העוד אחד הראשון.
ככה לא מעודדים תחבורה ציבורית. צריך לנקוט יד קשה נגד נהגים כאלה שמבזבזים את הזמן לנוסעים שאחר כך עוד צריכים לתפוס קווי המשך בתל אביב תוך 90 דקות.
אתה בטוח שלא מדובר בנהג חדש עם מינימום ביטחון עצמי
ומקסימום זהירות (בטח אחרי שבוע שעבר)?

לי קרה פעם שהרמזור התחלף מירוק לצהוב, הנהג החל לבלום ואבל משום מה הוא החליט שהוא כן עובר וזה היה כבר עמוק בתוך האדום.
 

benshap2

New member
יש נהגים כאלה, שאתה פשוט רואה שמחכים שהרמזור יתחלף

אתה בטוח שלא מדובר בנהג חדש עם מינימום ביטחון עצמי
ומקסימום זהירות (בטח אחרי שבוע שעבר)?

לי קרה פעם שהרמזור התחלף מירוק לצהוב, הנהג החל לבלום ואבל משום מה הוא החליט שהוא כן עובר וזה היה כבר עמוק בתוך האדום.
יש נהגים כאלה, שאתה פשוט רואה שמחכים שהרמזור יתחלף
כאילו מבחינתם ה 2 דקות האלה באדום זה כמו הפסקה.

היום נסעתי עם אחד כזה בקו 54, שבהמשך לדיון אתמול, זה נהג שתמיד כשאני עולה איתו אני יודעש הנסיעה תיקח רבע שעה במקום 8 דקות.
אבל הוא נהג מאוד נחמד, למרות הדקות האבודות הללו, אני אוהב לנסוע איתו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה