רכבת עילית "סופר קלה" תוקם בראשל"צ

מצב
הנושא נעול.

אלכסיי03

New member
איך אפשר להשוות?

קווי אוטובוסים יפתרו את הבעייה יותר בזול
הפתרון חדש, יקר ולא נוסה בארץ, לכן , זה לא פתרון שהם באמת מתכוונים לישם,
רק כדי להרחיק את חיבור המסילה דרך ראשון מה שכן תוכנן.
איך אפשר להשוות?
איך אפשר להשוות אוטובוס לרכבת עילית או תחתית??? פה אין רמזורים, אין חלוקת הכביש אם כלי תחבורה אחרים. שלא לדבר על חלקות הנסיעה. אוטובוס הוא כלי תחבורה לא נוח.
 
אבל זו לא רכבת, מקסימום קרוניות על מסילה.

איך אפשר להשוות?
איך אפשר להשוות אוטובוס לרכבת עילית או תחתית??? פה אין רמזורים, אין חלוקת הכביש אם כלי תחבורה אחרים. שלא לדבר על חלקות הנסיעה. אוטובוס הוא כלי תחבורה לא נוח.
אבל זו לא רכבת, מקסימום קרוניות על מסילה.
המילה "רכבת" גדולה על האמצעי הזה.
 

raminec

New member
זה יוקם רגע אחרי שיסיימו

רכבת עילית "סופר קלה" תוקם בראשל"צ
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4767546,00.html

מרשים ביותר. עיריית ראשל"צ סיכמה עם חברה דרום קוריאנית על הקמת 3-5 ק"מ של מיני-רכבת (המכונה בכתבה מעלית אופקית) שתעזור לפזר אנשים מתחנת הרכבת משה דיין לנקודות שונות באיזור התעשיה החדש שיוקם במערב ראשל"צ.

ההספק של המערכת די צנוע - 6000 נוסעים בשעה בצורתה הסופית. אבל באמת התרשמתי מעלות ההקמה - רק 80 מלש"ח לקילומטר. ומדברים גם על תחילת ההקמה בשנה הבאה והפעלה תוך כשנתיים!
זה יוקם רגע אחרי שיסיימו
את הקמת הרכבל לטכניון ואונ' חיפה...
 

אורי404

New member
שילכו על קטן יותר - שירות אוטובוסים נורמאלי למתחם שורק

רכבת עילית "סופר קלה" תוקם בראשל"צ
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4767546,00.html

מרשים ביותר. עיריית ראשל"צ סיכמה עם חברה דרום קוריאנית על הקמת 3-5 ק"מ של מיני-רכבת (המכונה בכתבה מעלית אופקית) שתעזור לפזר אנשים מתחנת הרכבת משה דיין לנקודות שונות באיזור התעשיה החדש שיוקם במערב ראשל"צ.

ההספק של המערכת די צנוע - 6000 נוסעים בשעה בצורתה הסופית. אבל באמת התרשמתי מעלות ההקמה - רק 80 מלש"ח לקילומטר. ומדברים גם על תחילת ההקמה בשנה הבאה והפעלה תוך כשנתיים!
שילכו על קטן יותר - שירות אוטובוסים נורמאלי למתחם שורק
קודם כל שילכו על יותר קטן - חיבור מתחם שורק (אזור התעשייה "איקיאה") לתחנות הרכבת בעיר.
כיום זה לנסוע 50 דקות בקו 84 ממתחם שורק לתחנת הרכבת משה דיין, בהשוואה לסביבות העשר דקות, במסלול פרייבט.
 
עיריית ראשון לציון מעוניינת שתהיה תחנת רכבת ליד מתחם שורק

שילכו על קטן יותר - שירות אוטובוסים נורמאלי למתחם שורק
קודם כל שילכו על יותר קטן - חיבור מתחם שורק (אזור התעשייה "איקיאה") לתחנות הרכבת בעיר.
כיום זה לנסוע 50 דקות בקו 84 ממתחם שורק לתחנת הרכבת משה דיין, בהשוואה לסביבות העשר דקות, במסלול פרייבט.
עיריית ראשון לציון מעוניינת שתהיה תחנת רכבת ליד מתחם שורק
 

אורי404

New member
אני לא יודע על זה

עיריית ראשון לציון מעוניינת שתהיה תחנת רכבת ליד מתחם שורק
אני לא יודע על זה
גם לא בטוח לגמרי, שתחנת הרכבת הזו תהיה יעילה. לצד הקמת התחנה, יהיה צורך בשבילי הליכה. אחרת אם יש צורך לנסוע אליה, אז ממילא נוסעים לתחנת משה דיין.
תחנת משה דיין היא תחנה ראשית. לכן לפחות עד, שמקימים תחנת רכבת נוספת (כמובן, אם זו תוקם), מתבקש שיהיה שירות אוטובוסים סביר. לתחנות רכבת אחרות פתחו קווי אוטובוסים מזינים. אין מניעה, שזה לא יהיה בתחנה בולטת, כמו משה דיין.
 
במסגרת הדרישה של העיריה שהמסילה בין משה דיין לראשונים

אני לא יודע על זה
גם לא בטוח לגמרי, שתחנת הרכבת הזו תהיה יעילה. לצד הקמת התחנה, יהיה צורך בשבילי הליכה. אחרת אם יש צורך לנסוע אליה, אז ממילא נוסעים לתחנת משה דיין.
תחנת משה דיין היא תחנה ראשית. לכן לפחות עד, שמקימים תחנת רכבת נוספת (כמובן, אם זו תוקם), מתבקש שיהיה שירות אוטובוסים סביר. לתחנות רכבת אחרות פתחו קווי אוטובוסים מזינים. אין מניעה, שזה לא יהיה בתחנה בולטת, כמו משה דיין.
במסגרת הדרישה של העיריה שהמסילה בין משה דיין לראשונים
תהיה בתוואי 431, יש גם בקשה שתוקם תחנה בסמוך למתחם שורק.
 

darkshadow1

New member
ומי בדיוק ישתמש בתחנה הזאת?

במסגרת הדרישה של העיריה שהמסילה בין משה דיין לראשונים
תהיה בתוואי 431, יש גם בקשה שתוקם תחנה בסמוך למתחם שורק.
ומי בדיוק ישתמש בתחנה הזאת?
לרוב העובדים שם (אם לא לכולם) יש רכבי ליסינג, לא הייתי בונה על כך שהקונים באיקאה יסחבו את הרהיטים ברכבת וגם ככה חצי מהמתחם לא יהיה במרחק סביר מהתחנה בגלל הצורה שבה הוא בנוי.
 

אורי404

New member
אם כך לא מדובר רק בהקמת תחנת רכבת

במסגרת הדרישה של העיריה שהמסילה בין משה דיין לראשונים
תהיה בתוואי 431, יש גם בקשה שתוקם תחנה בסמוך למתחם שורק.
אם כך לא מדובר רק בהקמת תחנת רכבת
חשבתי קודם, שהכוונה להקים תחנה בין יבנה-מערב לתחנת משה דיין. כעת אני מבין, שהכוונה להקים תחנה בתוואי העתידי.
 

darkshadow1

New member
טיפוסי לעיריית ראשל"צ- פשוט טימטום מוחלט.

רכבת עילית "סופר קלה" תוקם בראשל"צ
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4767546,00.html

מרשים ביותר. עיריית ראשל"צ סיכמה עם חברה דרום קוריאנית על הקמת 3-5 ק"מ של מיני-רכבת (המכונה בכתבה מעלית אופקית) שתעזור לפזר אנשים מתחנת הרכבת משה דיין לנקודות שונות באיזור התעשיה החדש שיוקם במערב ראשל"צ.

ההספק של המערכת די צנוע - 6000 נוסעים בשעה בצורתה הסופית. אבל באמת התרשמתי מעלות ההקמה - רק 80 מלש"ח לקילומטר. ומדברים גם על תחילת ההקמה בשנה הבאה והפעלה תוך כשנתיים!
טיפוסי לעיריית ראשל"צ- פשוט טימטום מוחלט.
קודם כל, על סמך מה בדיוק עיריית ראשל"צ מניחה שרוב האנשים יגיעו לאזור התעשייה מהרכבת? וגם אם נניח שזה נכון- זה נראה כמו אמצעי התחבורה הכי פחות מתאים לתרחיש של peak-ים רגעיים בכמות הנוסעים שרכבת כבדה שמגיעה לתחנה גורמת להם.
זה אזור תעשייה שנמצא רק בשלבי תכנון- לכן הפיתרון ההגיוני הוא לתכנן אותו מראש עם מת"צים, ואז יהיה אפשר גם לספק שאטלים מצויינים מתחנת הרכבת וגם לאפשר לקווים שמגיעים ממקומות שהם לא תחנת הרכבת לנסוע במהירות וביעילות בתוך אזור התעשייה, בשבריר מהעלות של תחזוקת המערכת היחסית ייחודית הזאת.
 

Rubim88

New member


טיפוסי לעיריית ראשל"צ- פשוט טימטום מוחלט.
קודם כל, על סמך מה בדיוק עיריית ראשל"צ מניחה שרוב האנשים יגיעו לאזור התעשייה מהרכבת? וגם אם נניח שזה נכון- זה נראה כמו אמצעי התחבורה הכי פחות מתאים לתרחיש של peak-ים רגעיים בכמות הנוסעים שרכבת כבדה שמגיעה לתחנה גורמת להם.
זה אזור תעשייה שנמצא רק בשלבי תכנון- לכן הפיתרון ההגיוני הוא לתכנן אותו מראש עם מת"צים, ואז יהיה אפשר גם לספק שאטלים מצויינים מתחנת הרכבת וגם לאפשר לקווים שמגיעים ממקומות שהם לא תחנת הרכבת לנסוע במהירות וביעילות בתוך אזור התעשייה, בשבריר מהעלות של תחזוקת המערכת היחסית ייחודית הזאת.
 

טשאפק 2

New member
+ שביל אופניים

טיפוסי לעיריית ראשל"צ- פשוט טימטום מוחלט.
קודם כל, על סמך מה בדיוק עיריית ראשל"צ מניחה שרוב האנשים יגיעו לאזור התעשייה מהרכבת? וגם אם נניח שזה נכון- זה נראה כמו אמצעי התחבורה הכי פחות מתאים לתרחיש של peak-ים רגעיים בכמות הנוסעים שרכבת כבדה שמגיעה לתחנה גורמת להם.
זה אזור תעשייה שנמצא רק בשלבי תכנון- לכן הפיתרון ההגיוני הוא לתכנן אותו מראש עם מת"צים, ואז יהיה אפשר גם לספק שאטלים מצויינים מתחנת הרכבת וגם לאפשר לקווים שמגיעים ממקומות שהם לא תחנת הרכבת לנסוע במהירות וביעילות בתוך אזור התעשייה, בשבריר מהעלות של תחזוקת המערכת היחסית ייחודית הזאת.
+ שביל אופניים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה