שמתי לב

מצב
הנושא נעול.
שמתי לב


שמתי לב

שהמוקד הטלפוני של חברת קווים פתוח רק 7 שעות ביום, ובשעות הכי לא נוחות!!!

אני כבר 3 ימים מנסה להשיג אותם, אבל כל פעם יוצא שהזמן הפנוי היחיד שאני יכול לתפוס אותם הוא 5 דקות אחריי שהם סוגרים את האפשרות להשיג נציג לשיחה!!!
ועל הדרך, הם כותבים לי תשובות מטומטמות וחסרות כל היגיון במייל!!!
עלו לי על העצבים
 

gsi13579

New member
זה ידוע שהשירות שנותנת חברת קווים הוא זוועתי

שמתי לב

שהמוקד הטלפוני של חברת קווים פתוח רק 7 שעות ביום, ובשעות הכי לא נוחות!!!

אני כבר 3 ימים מנסה להשיג אותם, אבל כל פעם יוצא שהזמן הפנוי היחיד שאני יכול לתפוס אותם הוא 5 דקות אחריי שהם סוגרים את האפשרות להשיג נציג לשיחה!!!
ועל הדרך, הם כותבים לי תשובות מטומטמות וחסרות כל היגיון במייל!!!
עלו לי על העצבים
זה ידוע שהשירות שנותנת חברת קווים הוא זוועתי
הם גם לא מטפלים בשום פניות ציבור
אבל כיום לא תמצא שום חברה מושלמת, לכל חברה והחסרונות שלה
גם בסופרבוס שיחסית כן מקשיבה לציבור, לעיתים יש המון ליקויים באוטובוסים שלה כגון : עצור לא עובד, כיסאות שבורים, צג לא עובד וכו.., גם ההמתנה לשירות הלקוחות של סופרבוס לוקחת המון זמן..
&nbsp
 

בישגד

New member
זה גם ידוע שאוהבים פה לשנוא את קווים אוטומטית בלי קשר לכלום

זה ידוע שהשירות שנותנת חברת קווים הוא זוועתי
הם גם לא מטפלים בשום פניות ציבור
אבל כיום לא תמצא שום חברה מושלמת, לכל חברה והחסרונות שלה
גם בסופרבוס שיחסית כן מקשיבה לציבור, לעיתים יש המון ליקויים באוטובוסים שלה כגון : עצור לא עובד, כיסאות שבורים, צג לא עובד וכו.., גם ההמתנה לשירות הלקוחות של סופרבוס לוקחת המון זמן..
&nbsp
זה גם ידוע שאוהבים פה לשנוא את קווים אוטומטית בלי קשר לכלום
ואוהבים לחזור על זה כדי לזכות באהדה ושזה הדבר הכי IN להגיד.
זה התחיל כבר מימים ימימה, כנראה כי קווים התחילה להפעיל קווים שקודם לכן הופעלו על ידי חברה שיש כאלה שמאוהבים בה או סתם רצו להתחנף לחברים שלהם שעובדים שם.
 
בכל מקרה, אני אוהב את קווים, אבל הקטע הזה בהחלט מעצבן.

זה גם ידוע שאוהבים פה לשנוא את קווים אוטומטית בלי קשר לכלום
ואוהבים לחזור על זה כדי לזכות באהדה ושזה הדבר הכי IN להגיד.
זה התחיל כבר מימים ימימה, כנראה כי קווים התחילה להפעיל קווים שקודם לכן הופעלו על ידי חברה שיש כאלה שמאוהבים בה או סתם רצו להתחנף לחברים שלהם שעובדים שם.
בכל מקרה, אני אוהב את קווים, אבל הקטע הזה בהחלט מעצבן.
קווים היא חברה מצויינת בעיניי, אבל כמו כל החברות, תמיד יש דברים לקויים.
 
קווים

שמתי לב

שהמוקד הטלפוני של חברת קווים פתוח רק 7 שעות ביום, ובשעות הכי לא נוחות!!!

אני כבר 3 ימים מנסה להשיג אותם, אבל כל פעם יוצא שהזמן הפנוי היחיד שאני יכול לתפוס אותם הוא 5 דקות אחריי שהם סוגרים את האפשרות להשיג נציג לשיחה!!!
ועל הדרך, הם כותבים לי תשובות מטומטמות וחסרות כל היגיון במייל!!!
עלו לי על העצבים
קווים
באתר רשום-
שעות פעילות מחלקת שירות לקוחות:
&nbsp
בימים א'-ה' בין השעות 07:00 - 01:00
&nbsp
ביום ו' מהשעה 07:00 עד סיום השרות
במוצ"ש מתחילת השרות ועד 01:00.
&nbsp
מרכז מידע ארצי
&nbsp
נוסע יקר,
&nbsp
שיפרנו את השירות עבורך:
על מנת לקבל מידע בנושא קווי נסיעה, לוחות זמנים ושילוב בין כל מפעילי התחבורה הציבורית חייג 8787* או 052-9998787 , 072-2588787.
&nbsp
&nbsp
להלן שעות הפעילות למוקד המידע הארצי:
ביום א': 6:30-23:00
בימים ב'-ה': 07:00-23:00
ביום ו': 08:00-15:00
מוצ"ש: 20:00-23:00
&nbsp
&nbsp
 
נכון, אם מחייגים 8787*, אז

קווים
באתר רשום-
שעות פעילות מחלקת שירות לקוחות:
&nbsp
בימים א'-ה' בין השעות 07:00 - 01:00
&nbsp
ביום ו' מהשעה 07:00 עד סיום השרות
במוצ"ש מתחילת השרות ועד 01:00.
&nbsp
מרכז מידע ארצי
&nbsp
נוסע יקר,
&nbsp
שיפרנו את השירות עבורך:
על מנת לקבל מידע בנושא קווי נסיעה, לוחות זמנים ושילוב בין כל מפעילי התחבורה הציבורית חייג 8787* או 052-9998787 , 072-2588787.
&nbsp
&nbsp
להלן שעות הפעילות למוקד המידע הארצי:
ביום א': 6:30-23:00
בימים ב'-ה': 07:00-23:00
ביום ו': 08:00-15:00
מוצ"ש: 20:00-23:00
&nbsp
&nbsp
נכון, אם מחייגים 8787*, אז
זה באמת פתוח בשעות האלה.
הבעיה היחידה, שכשמתקשרים למספר הזה, זה רק קבלת מידע על קווים, לוחות זמנים, ועוד.
לעומת זאת, מחלקת פניות הציבור שלהם בטלפון 2060* פתוחה רק מהשעה 8:00 ועד השעה 15:00, וזה כנראה, כדי שאף אחד לא יוכל להתלונן

&nbsp
בסופו של דבר, קווים היא חברה מצויינת בעיני, אבל הקטע הזה מעצבן, ועוד יותר מעצבן, מה שרציתי להתלונן עליו.
עכשיו, מילא שאתלונן ואקבל תשובה הגיונית, אבל גם אי אפשר להתלונן בטלפון, וגם במייל נותנים לי תשובות לא הגיוניות שכל בן אדם יודע שהם לא נכונות ושמנסים לנפנף אותי??!!! זה, מעצבן אותי!
 

orenhz

Member
אפשר לשאול באיזה נושא פנית? על מה התלונה?

נכון, אם מחייגים 8787*, אז
זה באמת פתוח בשעות האלה.
הבעיה היחידה, שכשמתקשרים למספר הזה, זה רק קבלת מידע על קווים, לוחות זמנים, ועוד.
לעומת זאת, מחלקת פניות הציבור שלהם בטלפון 2060* פתוחה רק מהשעה 8:00 ועד השעה 15:00, וזה כנראה, כדי שאף אחד לא יוכל להתלונן

&nbsp
בסופו של דבר, קווים היא חברה מצויינת בעיני, אבל הקטע הזה מעצבן, ועוד יותר מעצבן, מה שרציתי להתלונן עליו.
עכשיו, מילא שאתלונן ואקבל תשובה הגיונית, אבל גם אי אפשר להתלונן בטלפון, וגם במייל נותנים לי תשובות לא הגיוניות שכל בן אדם יודע שהם לא נכונות ושמנסים לנפנף אותי??!!! זה, מעצבן אותי!
אפשר לשאול באיזה נושא פנית? על מה התלונה?
 
כן,

אפשר לשאול באיזה נושא פנית? על מה התלונה?
כן,
ביום שני האחרון, הלכתי בשעה 15:40 לתחנה ליד הבית שלי.
רציתי לקחת את קו 505 בתוך שוהם, שאמור להגיע ב15:45.
הוא הגיע בול בזמן, ב15:45.
כשראיתי אותו מרחוק, נעמדתי לקראתו.
הוא התקרב, אז נופפתי לו כדי שיעצור.
הוא המשיך להגביר מהירות, אז נופפתי לו שוב כי לא הבנתי למה הוא לא עוצר.
הוא המשיך למרות שראה אותי ולא עצר לא משנה כמה ניפנפתי.
הוא פשוט חשב שבשוהם יש לו רק תחנות הורדה, למרות שבאתר של קווים, כתוב בפירוש שהוא מסיע בתוך שוהם, ואפילו יש קוד מחיר לנסיעה בתוך שוהם.
הוכחה לזה, היא שהיום, הלכתי לאותה תחנה, ונהג אחר בקו 505 כן עצר לי, והסיע אותי בתוך שוהם.
רציתי להתלונן בפניהם, כדיי שיגידו לנהגיהם בקו, שהם מסיעים גם אנשים בתוך שוהם.
 

orenhz

Member
במקרים כאלה אני מגיש תלונה דרך האתר של משרד התחבורה

כן,
ביום שני האחרון, הלכתי בשעה 15:40 לתחנה ליד הבית שלי.
רציתי לקחת את קו 505 בתוך שוהם, שאמור להגיע ב15:45.
הוא הגיע בול בזמן, ב15:45.
כשראיתי אותו מרחוק, נעמדתי לקראתו.
הוא התקרב, אז נופפתי לו כדי שיעצור.
הוא המשיך להגביר מהירות, אז נופפתי לו שוב כי לא הבנתי למה הוא לא עוצר.
הוא המשיך למרות שראה אותי ולא עצר לא משנה כמה ניפנפתי.
הוא פשוט חשב שבשוהם יש לו רק תחנות הורדה, למרות שבאתר של קווים, כתוב בפירוש שהוא מסיע בתוך שוהם, ואפילו יש קוד מחיר לנסיעה בתוך שוהם.
הוכחה לזה, היא שהיום, הלכתי לאותה תחנה, ונהג אחר בקו 505 כן עצר לי, והסיע אותי בתוך שוהם.
רציתי להתלונן בפניהם, כדיי שיגידו לנהגיהם בקו, שהם מסיעים גם אנשים בתוך שוהם.
במקרים כאלה אני מגיש תלונה דרך האתר של משרד התחבורה
https://motssl5.mot.gov.il/FORMS/he/compl-pbl/plaint-public-transport-form
&nbsp
כמובן שאתה מוזמן בנוסף גם להתלונן בפני החברה עצמה, עדיף דרך המייל. אבל תלונה למשרד התחבורה תעשה את העבודה (קרה לי עם קו 6 של קווים בפ"ת, אותו סיפור כמו אצלך).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ואז הם לא עושים כלום...
במקרה הגשתי תלונה כזאת על קווים

במקרים כאלה אני מגיש תלונה דרך האתר של משרד התחבורה
https://motssl5.mot.gov.il/FORMS/he/compl-pbl/plaint-public-transport-form
&nbsp
כמובן שאתה מוזמן בנוסף גם להתלונן בפני החברה עצמה, עדיף דרך המייל. אבל תלונה למשרד התחבורה תעשה את העבודה (קרה לי עם קו 6 של קווים בפ"ת, אותו סיפור כמו אצלך).
ואז הם לא עושים כלום...
במקרה הגשתי תלונה כזאת על קווים
ביוני 2014 קו 55 לא עצר בתחנה בת"א ללא שום סיבה (האוטובוס לא היה מלא, התחנה מוכרת ומוארת, היינו כמה וכמה אנשים בתחנה, עמדנו וקמנו לקראתו, נופפנו לו... באמת הכול לפי הספר) והוא פשוט המשיך בנסיעה. התלוננתי באתר משרד התחבורה, קיבלתי אישור שתלונתי התקבלה ותיבדק והתשובה תינתן תוך כחצי שנה, ומאז שקט ודממה...
&nbsp
לפני כמה חודשים ניסיתי לברר, התקשרתי, אמרו לי תתקשרי למספר אחר, ושם לא עבדו באותה שעה ופשוט ויתרתי. אין לי כוח לרדוף אחריהם, זה הרי כבר מים מתחת לגשר... ואם הם לא מתכוונים לטפל בנהג הסורר, מה אני יכולה לעשות?
 
בדיוק. ובגלל השעות ההזויות שה

ואז הם לא עושים כלום...
במקרה הגשתי תלונה כזאת על קווים
ביוני 2014 קו 55 לא עצר בתחנה בת"א ללא שום סיבה (האוטובוס לא היה מלא, התחנה מוכרת ומוארת, היינו כמה וכמה אנשים בתחנה, עמדנו וקמנו לקראתו, נופפנו לו... באמת הכול לפי הספר) והוא פשוט המשיך בנסיעה. התלוננתי באתר משרד התחבורה, קיבלתי אישור שתלונתי התקבלה ותיבדק והתשובה תינתן תוך כחצי שנה, ומאז שקט ודממה...
&nbsp
לפני כמה חודשים ניסיתי לברר, התקשרתי, אמרו לי תתקשרי למספר אחר, ושם לא עבדו באותה שעה ופשוט ויתרתי. אין לי כוח לרדוף אחריהם, זה הרי כבר מים מתחת לגשר... ואם הם לא מתכוונים לטפל בנהג הסורר, מה אני יכולה לעשות?
בדיוק. ובגלל השעות ההזויות שה
מוקד הטלפוני של קווים פתוח בהן, עד שאוכל להתקשר יהיה שבוע מהמקרה.
וואלה יופי.
 

837183

New member
נכון

ואז הם לא עושים כלום...
במקרה הגשתי תלונה כזאת על קווים
ביוני 2014 קו 55 לא עצר בתחנה בת"א ללא שום סיבה (האוטובוס לא היה מלא, התחנה מוכרת ומוארת, היינו כמה וכמה אנשים בתחנה, עמדנו וקמנו לקראתו, נופפנו לו... באמת הכול לפי הספר) והוא פשוט המשיך בנסיעה. התלוננתי באתר משרד התחבורה, קיבלתי אישור שתלונתי התקבלה ותיבדק והתשובה תינתן תוך כחצי שנה, ומאז שקט ודממה...
&nbsp
לפני כמה חודשים ניסיתי לברר, התקשרתי, אמרו לי תתקשרי למספר אחר, ושם לא עבדו באותה שעה ופשוט ויתרתי. אין לי כוח לרדוף אחריהם, זה הרי כבר מים מתחת לגשר... ואם הם לא מתכוונים לטפל בנהג הסורר, מה אני יכולה לעשות?
נכון
בתמונה המצורפת קבצי word שמכילים את תגובת משרד התחבורה ל-22 תלונות שהגשתי אליהן על פני השנה החולפת - על נהגים של חברת קווים שלא עצרו, על ליקויים באוטובוסים, על שלטים אלקטרונים שלא עובדים...

המסמכים האלו חסרי ערך ולא אומרים שום דבר, מתוך 22 הפניות - רק 1 קיבלה מענה שהיא לא תשובת copy-paste מעצבנת.

עדיין אני חושב שעדיף להתלונן למשרד התחבורה ולא למפעילה.

 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא קיבלתי אפילו תשובה מודבקת, רק אישור שתלונתי התקבלה.

נכון
בתמונה המצורפת קבצי word שמכילים את תגובת משרד התחבורה ל-22 תלונות שהגשתי אליהן על פני השנה החולפת - על נהגים של חברת קווים שלא עצרו, על ליקויים באוטובוסים, על שלטים אלקטרונים שלא עובדים...

המסמכים האלו חסרי ערך ולא אומרים שום דבר, מתוך 22 הפניות - רק 1 קיבלה מענה שהיא לא תשובת copy-paste מעצבנת.

עדיין אני חושב שעדיף להתלונן למשרד התחבורה ולא למפעילה.
לא קיבלתי אפילו תשובה מודבקת, רק אישור שתלונתי התקבלה.
 

orenhz

Member
אז מה עדיף? לשבת בחיבוק ידיים ולהמשיך לרטון?

ואז הם לא עושים כלום...
במקרה הגשתי תלונה כזאת על קווים
ביוני 2014 קו 55 לא עצר בתחנה בת"א ללא שום סיבה (האוטובוס לא היה מלא, התחנה מוכרת ומוארת, היינו כמה וכמה אנשים בתחנה, עמדנו וקמנו לקראתו, נופפנו לו... באמת הכול לפי הספר) והוא פשוט המשיך בנסיעה. התלוננתי באתר משרד התחבורה, קיבלתי אישור שתלונתי התקבלה ותיבדק והתשובה תינתן תוך כחצי שנה, ומאז שקט ודממה...
&nbsp
לפני כמה חודשים ניסיתי לברר, התקשרתי, אמרו לי תתקשרי למספר אחר, ושם לא עבדו באותה שעה ופשוט ויתרתי. אין לי כוח לרדוף אחריהם, זה הרי כבר מים מתחת לגשר... ואם הם לא מתכוונים לטפל בנהג הסורר, מה אני יכולה לעשות?
אז מה עדיף? לשבת בחיבוק ידיים ולהמשיך לרטון?
פניתי למשרד התחבורה לא פעם לגבי קווים שלא עצרו בתחנה/לא עברו בה בכלל.
וקיבלתי תגובות אחרי כמה חודשים שהחברה נקנסה. פעם אפילו באתי להעיד מטעם משרד התחבורה נגד חב' קווים על קו שבכלל לא עבר בתחנה (לא יודע אם יצא בכלל מתחנת המוצא).
&nbsp
אז בגדול הדברים האלה כן מטופלים. לפחות חלקם.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
עדיף שהם יטפלו בכל הפניות ויעדכנו את המתלוננים כמובטח

אז מה עדיף? לשבת בחיבוק ידיים ולהמשיך לרטון?
פניתי למשרד התחבורה לא פעם לגבי קווים שלא עצרו בתחנה/לא עברו בה בכלל.
וקיבלתי תגובות אחרי כמה חודשים שהחברה נקנסה. פעם אפילו באתי להעיד מטעם משרד התחבורה נגד חב' קווים על קו שבכלל לא עבר בתחנה (לא יודע אם יצא בכלל מתחנת המוצא).
&nbsp
אז בגדול הדברים האלה כן מטופלים. לפחות חלקם.
עדיף שהם יטפלו בכל הפניות ויעדכנו את המתלוננים כמובטח
עשיתי את שלי והתלוננתי; אין לי זמן לרדוף אחריהם מעבר לכך.
שמחה לשמוע שלפעמים מקבלים תגובות, כי כאמור, אני לא קיבלתי מילה.
 
התלוננתי למשרד התחבורה ו...

עדיף שהם יטפלו בכל הפניות ויעדכנו את המתלוננים כמובטח
עשיתי את שלי והתלוננתי; אין לי זמן לרדוף אחריהם מעבר לכך.
שמחה לשמוע שלפעמים מקבלים תגובות, כי כאמור, אני לא קיבלתי מילה.
התלוננתי למשרד התחבורה ו...
כמה שעות אחרי שקיבלתי אישור שהתלונה התקבלה, קיבלתי תשובה.
התשובה היא:
"שלום איתי כהן,
פנייתך בנושא הנהג לא עצר לנוסע שהמתין בתחנה נמצאת בטיפול משרד התחבורה, אגף תחבורה ציבורית."

בקיצור, יש לי הרגשה שלא יקרה עם זה כלום.
 

orenhz

Member
זה לא קשור

התלוננתי למשרד התחבורה ו...
כמה שעות אחרי שקיבלתי אישור שהתלונה התקבלה, קיבלתי תשובה.
התשובה היא:
"שלום איתי כהן,
פנייתך בנושא הנהג לא עצר לנוסע שהמתין בתחנה נמצאת בטיפול משרד התחבורה, אגף תחבורה ציבורית."

בקיצור, יש לי הרגשה שלא יקרה עם זה כלום.
זה לא קשור
בכל פנייה שאתה שולח למשרד התחבורה אתה מקבל באותו רגע מייל חוזר אוטומטי. לאחר מכן (בד"כ עד 24 שעות) מישהו רואה את המייל שלך ומחליט לאיזה אגף להעביר אותו. אחרי ההודעה השניה בעצם, זה ממתין להתייחסות מהמחלקה הרלוונטית.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה