אתר
לאפיקים

מצב
הנושא נעול.

אוהד1110

New member
אפיקים העלתה אתר חדש וכל נסיון לקבל מידע לא-נקודתי מעלה אפס

אתר
לאפיקים
בשעה טובה העלו את האתר החדש שלהם.
העיצוב אבל לוקה בחסר.
תכנון מסלול שמראה את כל החברות נראה מגניב.
נתחיל לחקור אותו לאט לאט..
אפיקים העלתה אתר חדש וכל נסיון לקבל מידע לא-נקודתי מעלה אפס
מי שתכנן ובנה את האתר הזה עשה עבודה ששווה לאפס
 

ymcm33

New member
אמרתי לכם
זה חברה פח חובבנית , קומבינה של משרד תחבורה

אתר
לאפיקים
בשעה טובה העלו את האתר החדש שלהם.
העיצוב אבל לוקה בחסר.
תכנון מסלול שמראה את כל החברות נראה מגניב.
נתחיל לחקור אותו לאט לאט..
אמרתי לכם
זה חברה פח חובבנית , קומבינה של משרד תחבורה

האתר חובבני למדיי , אפשר לעשות אותו לבד בעזרת גוגל , מפוזר,

חסר נתונים , למשל מה זה קו 1 ,בחיפוש לפי קו , איפה תחנת התחלה

מהיכן מתחיל איפה נגמר , לקחו חובבן בשקל וחצי אמרו לו תסדר לנו

כמה פיצ'רים והנה אתר עבודת גמר בבית ספר תיכון .

תודה למי שהאמין לי מהתחלה שאפיקים יש לה קומבינה במשרד התחבורה

למה לא מגיע לה לזכות באף מכרז .

עכשיו אתם מבינים למה מטרופלין בראש , הכל מסודר , עדכני חדשני,

אפשריות חיפוש לפי מוצא ויעד ,לפי עיר ומספר קו באופן פשוט ,אבל

האתר מקצועי ברמה גבוהה ביותר .
 

mister K

New member
גם האתר של מטרופולין גרוע

אמרתי לכם
זה חברה פח חובבנית , קומבינה של משרד תחבורה

האתר חובבני למדיי , אפשר לעשות אותו לבד בעזרת גוגל , מפוזר,

חסר נתונים , למשל מה זה קו 1 ,בחיפוש לפי קו , איפה תחנת התחלה

מהיכן מתחיל איפה נגמר , לקחו חובבן בשקל וחצי אמרו לו תסדר לנו

כמה פיצ'רים והנה אתר עבודת גמר בבית ספר תיכון .

תודה למי שהאמין לי מהתחלה שאפיקים יש לה קומבינה במשרד התחבורה

למה לא מגיע לה לזכות באף מכרז .

עכשיו אתם מבינים למה מטרופלין בראש , הכל מסודר , עדכני חדשני,

אפשריות חיפוש לפי מוצא ויעד ,לפי עיר ומספר קו באופן פשוט ,אבל

האתר מקצועי ברמה גבוהה ביותר .
גם האתר של מטרופולין גרוע
יש רק שני אתרים טובים: אגד וכל-קו (שנבנה גם הוא על ידי אגד).
 

אוהד1110

New member
מסכים איתך. גם האתר החדש של דן אינו מוצלח

גם האתר של מטרופולין גרוע
יש רק שני אתרים טובים: אגד וכל-קו (שנבנה גם הוא על ידי אגד).
מסכים איתך. גם האתר החדש של דן אינו מוצלח
וכך גם האתר החדש של דן בדרום
 

מנכל אחד

Active member
יש לכם רעיונות לשיפור?

מסכים איתך. גם האתר החדש של דן אינו מוצלח
וכך גם האתר החדש של דן בדרום
יש לכם רעיונות לשיפור?
אני אמור לשבת איתם בזמן הקרוב על שיפורים באתר.
הצעתי להם לחלק את רשימות הקווים לערים או אשכולות
ואני מתכוון להציע להם להפעיל מנוע חיפוש אחר במקום מוביט, קצת קשה שמקבלים תשובה אחרי פרסומת של 30 שניות.
לדעתי גם חסר מפת תחנות לפי ערים/אשכולות
יש עוד הצעות לשיפור?
 

kostya24

New member
חסר לחצן שינוי יום בלוז (כמו באתר דן)

יש לכם רעיונות לשיפור?
אני אמור לשבת איתם בזמן הקרוב על שיפורים באתר.
הצעתי להם לחלק את רשימות הקווים לערים או אשכולות
ואני מתכוון להציע להם להפעיל מנוע חיפוש אחר במקום מוביט, קצת קשה שמקבלים תשובה אחרי פרסומת של 30 שניות.
לדעתי גם חסר מפת תחנות לפי ערים/אשכולות
יש עוד הצעות לשיפור?
חסר לחצן שינוי יום בלוז (כמו באתר דן)
כמו כן המחירים בעמוד זה לא מעודכנים http://www.danbadarom.co.il/tickets/calculator.aspx
ובכל אופן עדיף לעשות חיפוש מחיר נסיעה לפי יעדים ולא לפי קודים.
 

olli3

New member
מנהל
חייב להיות מעבר מלו"ז למסלול עם רשימת תחנות ולהיפך.

יש לכם רעיונות לשיפור?
אני אמור לשבת איתם בזמן הקרוב על שיפורים באתר.
הצעתי להם לחלק את רשימות הקווים לערים או אשכולות
ואני מתכוון להציע להם להפעיל מנוע חיפוש אחר במקום מוביט, קצת קשה שמקבלים תשובה אחרי פרסומת של 30 שניות.
לדעתי גם חסר מפת תחנות לפי ערים/אשכולות
יש עוד הצעות לשיפור?
חייב להיות מעבר מלו"ז למסלול עם רשימת תחנות ולהיפך.
זה שאם אני רוצה למצוא את קו 363 ולראות את המסלול שלו ואז כשאני רוצה לראות את הלו"ז שלו אני צריך לעבור ללשונית חדשה, לאתר שוב את קו 363 ואז רק לראות את הלו"ז שלו - זה בעייתי.
&nbsp
ורשימת התחנות, משום מה בכל כיוון נסיעה מופיעות גם התחנות של הכיוון הנגדי. כך לדוגמא אם התחנה הסופית היא מואצעה איזורית אשכול, אז משום מה מתחתיה מופיעות כל התחנות של כיוון הנסיעה הנגדי... זה מאד מאד מבלבל!
&nbsp
אני גם אפגש איתם אבל לא כעת, לפחות חודש לאחר ההפעלה. כרגע הכי חשבו שיתמקדו בלשפר את השירות, לעמוס בנסיעות שבלו"ז ולבצע את המסלולים כפי שנקבעו.
 

מנכל אחד

Active member
נושא רישום התחנות הכפול סודר

חייב להיות מעבר מלו"ז למסלול עם רשימת תחנות ולהיפך.
זה שאם אני רוצה למצוא את קו 363 ולראות את המסלול שלו ואז כשאני רוצה לראות את הלו"ז שלו אני צריך לעבור ללשונית חדשה, לאתר שוב את קו 363 ואז רק לראות את הלו"ז שלו - זה בעייתי.
&nbsp
ורשימת התחנות, משום מה בכל כיוון נסיעה מופיעות גם התחנות של הכיוון הנגדי. כך לדוגמא אם התחנה הסופית היא מואצעה איזורית אשכול, אז משום מה מתחתיה מופיעות כל התחנות של כיוון הנסיעה הנגדי... זה מאד מאד מבלבל!
&nbsp
אני גם אפגש איתם אבל לא כעת, לפחות חודש לאחר ההפעלה. כרגע הכי חשבו שיתמקדו בלשפר את השירות, לעמוס בנסיעות שבלו"ז ולבצע את המסלולים כפי שנקבעו.
נושא רישום התחנות הכפול סודר
לא נראה לי שהם יצליחו להפעיל את כל הנסיעות שבלו"ז שלהם גם בעוד חודש.
היתה להם טעויות רציניות בהערכות כמה זמן לוקחת הנסיעה בפועל. אני לא יודע ממה נובעת הטעות אולי הם שכחו שכשאנשים עולים ויורדים הנסיעה לוקחת יותר זמן, ואולי הם שהם סמכו על הערכות הזמן וחישבנו אותם לפי החישוב של משרד התחבורה.
הם צריכים עוד נהגים ואוטובוסים, וזה לא דברים ששולפים מהשרוול.
&nbsp
אני לא רואה מנוס מדילול זמני הלו"ז או ביטול זמני קווים שנמצאים בעדיפות משנית.
 

olli3

New member
מנהל
יש חוזה בין המדינה לדן בדרום. דו בדרום מחוייבת בתנאי החוזה.

נושא רישום התחנות הכפול סודר
לא נראה לי שהם יצליחו להפעיל את כל הנסיעות שבלו"ז שלהם גם בעוד חודש.
היתה להם טעויות רציניות בהערכות כמה זמן לוקחת הנסיעה בפועל. אני לא יודע ממה נובעת הטעות אולי הם שכחו שכשאנשים עולים ויורדים הנסיעה לוקחת יותר זמן, ואולי הם שהם סמכו על הערכות הזמן וחישבנו אותם לפי החישוב של משרד התחבורה.
הם צריכים עוד נהגים ואוטובוסים, וזה לא דברים ששולפים מהשרוול.
&nbsp
אני לא רואה מנוס מדילול זמני הלו"ז או ביטול זמני קווים שנמצאים בעדיפות משנית.
יש חוזה בין המדינה לדן בדרום. דו בדרום מחוייבת בתנאי החוזה.
כל הפרה של החוזה משמע פיצוי למדינה והמדינה אוכפת את זה. לכן, קיצוץ בלו"ז לא יהיה, משרד התחבורה לא ייאשר דבר שכזה! המפעיל התחייב, שהמפעיל ימצא איך לעמוד בתנאי החוזה.
&nbsp
דווקא הקווים שנמצאים בעדיפות משנית הוגדרו כשירות תח"צ שחובה לעמוד בו (כל המושבים והקיבוצים), כי להוריד נסיעה מיישוב כזה שזוכה ל6 נסיעות ביום, זו מכה אנושה.
 

מנכל אחד

Active member
אתה צודק. אבל גם צריך להיות חכם.

יש חוזה בין המדינה לדן בדרום. דו בדרום מחוייבת בתנאי החוזה.
כל הפרה של החוזה משמע פיצוי למדינה והמדינה אוכפת את זה. לכן, קיצוץ בלו"ז לא יהיה, משרד התחבורה לא ייאשר דבר שכזה! המפעיל התחייב, שהמפעיל ימצא איך לעמוד בתנאי החוזה.
&nbsp
דווקא הקווים שנמצאים בעדיפות משנית הוגדרו כשירות תח"צ שחובה לעמוד בו (כל המושבים והקיבוצים), כי להוריד נסיעה מיישוב כזה שזוכה ל6 נסיעות ביום, זו מכה אנושה.
אתה צודק. אבל גם צריך להיות חכם.
פיצוי למדינה לא יתן לתושבים פיצוי על השירות שהם לא מקבלים.
אני לא רואה אפשרויות אחרות כי אי אפשר להצניח אוטובוסים מהשמים (וגם לא נהגים).
החוזה גם מבוסס על הערכות של משרד התחבורה. הערכות שהתגלו כשגויות בעליל. כך שלא ברור לי אם אפשר אפילו לדרוש מהם פיצוי.
לדעתי נסיעות חינם יאפשרו לאוטובוסים לנוע יותר מהר ולכן אופציה כזאת יכולה לשמש כפתרון מיידי להקלה מסויימת במצב שנוצר. פתרון מלא אפשרי רק בעוד מספר חודשים.
 

אוהד1110

New member
צריך להוסיף עמודות של קווים ולו"ז על הבסיס של האתר הקודם

יש לכם רעיונות לשיפור?
אני אמור לשבת איתם בזמן הקרוב על שיפורים באתר.
הצעתי להם לחלק את רשימות הקווים לערים או אשכולות
ואני מתכוון להציע להם להפעיל מנוע חיפוש אחר במקום מוביט, קצת קשה שמקבלים תשובה אחרי פרסומת של 30 שניות.
לדעתי גם חסר מפת תחנות לפי ערים/אשכולות
יש עוד הצעות לשיפור?
צריך להוסיף עמודות של קווים ולו"ז על הבסיס של האתר הקודם
 

benshap2

New member
דווקא את של דן אהבתי

מסכים איתך. גם האתר החדש של דן אינו מוצלח
וכך גם האתר החדש של דן בדרום
דווקא את של דן אהבתי
אבל מה זה השיט הזה באתר של אפיקים, שחיפוששחיפוש אפשרי רק בשעות עגולות ומכיל רק 4 תוצאות??
ואם אני רוצה לצאת בוחצי?!
 
האתר של דן מתאים אך ורק לדן, אבל האתר של דן בדרום חושף את כל

דווקא את של דן אהבתי
אבל מה זה השיט הזה באתר של אפיקים, שחיפוששחיפוש אפשרי רק בשעות עגולות ומכיל רק 4 תוצאות??
ואם אני רוצה לצאת בוחצי?!
האתר של דן מתאים אך ורק לדן, אבל האתר של דן בדרום חושף את כל
החולשות של האתר של דן.

לדן יש פריבילגיה שהרוב המוחלט של הקווים שלה פועלים באזור גיאוגרפי מצומצם עם קוד נסיעה ומחיר אחד (ועוד כ-3 קודים למספר מועט של קווים ולנסיעות עם מעברים). אז דן יכולה להרשות לעצמה להציג את כל קוויה במיקשה אחת ולתת תיאור כללי לגבי המחירים.

אבל בדן בדרום, שקוויה מתפרסים על ערים שונות ורחוקות זו מזו ופועלת באזור גיאוגרפי נרחב ביותר, הגישה הזו מהווה כשלון חרוץ והופכת את האתר ללא ידידותי בעליל.
האימוץ של המבנה של אתר דן לצורך אתר דן בדרום מעיד על חוסר מקצועיות בבניית אתר דן בדרום.
 
לדעתי, האתר של אגד גם לא נוח. הכי נוח לי עד עכשיו זה האתר של

גם האתר של מטרופולין גרוע
יש רק שני אתרים טובים: אגד וכל-קו (שנבנה גם הוא על ידי אגד).
לדעתי, האתר של אגד גם לא נוח. הכי נוח לי עד עכשיו זה האתר של
קווים.
 
אתרי אגד וכל-קו הכי נוחים לחיפוש מידע בקשר לנסיעה מסוימת

לדעתי, האתר של אגד גם לא נוח. הכי נוח לי עד עכשיו זה האתר של
קווים.
אתרי אגד וכל-קו הכי נוחים לחיפוש מידע בקשר לנסיעה מסוימת
אתר קווים הכי נוח לחיפוש מידע כללי.
 
אני דווקא חושב ההפך ממך. באתר של אגד, אני אף פעם לא

אתרי אגד וכל-קו הכי נוחים לחיפוש מידע בקשר לנסיעה מסוימת
אתר קווים הכי נוח לחיפוש מידע כללי.
אני דווקא חושב ההפך ממך. באתר של אגד, אני אף פעם לא
מצליח למצוא מידע על קו מסויים.
בקווים, יש כמעט את כל הפרטים על הקווים ברשימות מסודרות.
לגביי אתר כל קו לא ניסיתי...
&nbsp
ובקשר לזה, האם באתר של אגד יש מסלול לכל קו, התחנות שהוא עוצר בהן, ומטריצת מחירים לכל קו? כי זה מה שמעולם לא מצאתי באתר של אגד, ובקווים יש את זה.
אבל אולי פשוט לא מצאתי ויש... אשמח לדעת.
 
יש באתר אגד מנוע חיפוש לפי קו ולפי מוצא ויעד

אני דווקא חושב ההפך ממך. באתר של אגד, אני אף פעם לא
מצליח למצוא מידע על קו מסויים.
בקווים, יש כמעט את כל הפרטים על הקווים ברשימות מסודרות.
לגביי אתר כל קו לא ניסיתי...
&nbsp
ובקשר לזה, האם באתר של אגד יש מסלול לכל קו, התחנות שהוא עוצר בהן, ומטריצת מחירים לכל קו? כי זה מה שמעולם לא מצאתי באתר של אגד, ובקווים יש את זה.
אבל אולי פשוט לא מצאתי ויש... אשמח לדעת.
יש באתר אגד מנוע חיפוש לפי קו ולפי מוצא ויעד
[URL]http://mslworld.egged.co.il/?language=he&state=2#/search[/URL]

בקווים יש רשימות מסודרות של קווים וזה חלק ממידע כללי, אבל לך תבדוק בקווים נסיעה בשעה מסויימת ממוצא מסויים ליעד מסויים.
לכך התכוונתי שאתר קווים הכי טוב לחיפוש מידע כללי, אבל אין ספק שאתר אגד, אתר כל-קו שמבוסס על מנוע החיפוש של אגד וגם מספר אתרים של מפעילות אחרות טובים יותר מאתר קווים כאשר צריך לחפש פרטים לגבי נסיעה מסויימת.
 

ymcm33

New member
האתר של מטרופלין הוא מעולה בניגוד אליך אני מפרט

גם האתר של מטרופולין גרוע
יש רק שני אתרים טובים: אגד וכל-קו (שנבנה גם הוא על ידי אגד).
האתר של מטרופלין הוא מעולה בניגוד אליך אני מפרט
ראשית אין קיצוניות בציונים ,יש גרוע , סביר ,טוב, טוב מאד , אי אפשר

להגיד על כל האתרים גרועים ,אפיקים הוא גרוע ,

לדעתי מטרופלין הוא הטוב ביותר , אגד הוא טוב .

אתר מטרופלין כולל תפריט מוצא ויעד כולל זמנים והליכה , על פי קו ,

על פי עיר , התפרטים קלים להבנה ו מהירים .

אתר אגד פחות טוב בלאגן למשתמש ארעי או לא מבין ,

כי התפריט שלו העיצוב שלו גרוע לא נעים לקריאה ,לא מדבר על הפונקציות .

תשים לב במטרופלין עבור המקומות שהיא נותנת שירות יש גם זמני

הליכה ,זמני ביניים , הכל בהיר וקל להבנה עיצוב נקי בלי פרסומות

ומידע מיותר .
 

mister K

New member
לך יש אובססיה מוכרת למטרופולין. גם פירוט לא ישכנע.

האתר של מטרופלין הוא מעולה בניגוד אליך אני מפרט
ראשית אין קיצוניות בציונים ,יש גרוע , סביר ,טוב, טוב מאד , אי אפשר

להגיד על כל האתרים גרועים ,אפיקים הוא גרוע ,

לדעתי מטרופלין הוא הטוב ביותר , אגד הוא טוב .

אתר מטרופלין כולל תפריט מוצא ויעד כולל זמנים והליכה , על פי קו ,

על פי עיר , התפרטים קלים להבנה ו מהירים .

אתר אגד פחות טוב בלאגן למשתמש ארעי או לא מבין ,

כי התפריט שלו העיצוב שלו גרוע לא נעים לקריאה ,לא מדבר על הפונקציות .

תשים לב במטרופלין עבור המקומות שהיא נותנת שירות יש גם זמני

הליכה ,זמני ביניים , הכל בהיר וקל להבנה עיצוב נקי בלי פרסומות

ומידע מיותר .
לך יש אובססיה מוכרת למטרופולין. גם פירוט לא ישכנע.
האתר של מטרופולין גרוע.
של דן בדרום הוא זוועתי, של אפיקים גרוע מאוד, של מטרופולין גרוע.
אני רוצה לראות מפה של הקו. באתר של מטרופולין אין את זה. אין מה להשוות אותו בכלל לאתר של אגד שנמצא בכמה רמות מעל כל שאר אתרי התח"צ.
 

S a m B o o k i

New member
והנה הוא חזר...

אמרתי לכם
זה חברה פח חובבנית , קומבינה של משרד תחבורה

האתר חובבני למדיי , אפשר לעשות אותו לבד בעזרת גוגל , מפוזר,

חסר נתונים , למשל מה זה קו 1 ,בחיפוש לפי קו , איפה תחנת התחלה

מהיכן מתחיל איפה נגמר , לקחו חובבן בשקל וחצי אמרו לו תסדר לנו

כמה פיצ'רים והנה אתר עבודת גמר בבית ספר תיכון .

תודה למי שהאמין לי מהתחלה שאפיקים יש לה קומבינה במשרד התחבורה

למה לא מגיע לה לזכות באף מכרז .

עכשיו אתם מבינים למה מטרופלין בראש , הכל מסודר , עדכני חדשני,

אפשריות חיפוש לפי מוצא ויעד ,לפי עיר ומספר קו באופן פשוט ,אבל

האתר מקצועי ברמה גבוהה ביותר .
והנה הוא חזר...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה