עוד תאונה קשה בין אוטובוס אגד למשאית

מצב
הנושא נעול.
עוד תאונה קשה בין אוטובוס אגד למשאית

עוד תאונה קשה בין אוטובוס אגד למשאית
על כביש 431, כ-20 פצועים וכנראה 2 הרוגים
 

gsi13579

New member
למה יש כל כך הרבה תאונות דרכים השנה?

עוד תאונה קשה בין אוטובוס אגד למשאית
על כביש 431, כ-20 פצועים וכנראה 2 הרוגים
למה יש כל כך הרבה תאונות דרכים השנה?
כל יום תאונת דרכים מה זה???
זה כבר הופך לשגרה
 
לא בטוח שזו תאונה אולי פיגוע מכוון

עוד תאונה קשה בין אוטובוס אגד למשאית
על כביש 431, כ-20 פצועים וכנראה 2 הרוגים
לא בטוח שזו תאונה אולי פיגוע מכוון
נהג ערבי ממזרח ירושלים, ויש עדויות שונות על זה שהוא התחכך באוטובוס בכוונה , בכל מקרה התוצאות טרגיות, וגם אם זה לא פגוע, עצם העבודה שעצר במקום ובצורה לא בטוחה יש לו סוג של אחריות, מה שמוזר הוא איך האוטובוס לא הבחין אם במקום נ ראה שיש תאורה והמקום לא חשוך,
 

mister K

New member
ככל הנראה תאונה ולא פיגוע

לא בטוח שזו תאונה אולי פיגוע מכוון
נהג ערבי ממזרח ירושלים, ויש עדויות שונות על זה שהוא התחכך באוטובוס בכוונה , בכל מקרה התוצאות טרגיות, וגם אם זה לא פגוע, עצם העבודה שעצר במקום ובצורה לא בטוחה יש לו סוג של אחריות, מה שמוזר הוא איך האוטובוס לא הבחין אם במקום נ ראה שיש תאורה והמקום לא חשוך,
ככל הנראה תאונה ולא פיגוע
 

amit1270

New member
חיים ביטון ערבי ממזרח ירושלים?

לא בטוח שזו תאונה אולי פיגוע מכוון
נהג ערבי ממזרח ירושלים, ויש עדויות שונות על זה שהוא התחכך באוטובוס בכוונה , בכל מקרה התוצאות טרגיות, וגם אם זה לא פגוע, עצם העבודה שעצר במקום ובצורה לא בטוחה יש לו סוג של אחריות, מה שמוזר הוא איך האוטובוס לא הבחין אם במקום נ ראה שיש תאורה והמקום לא חשוך,
חיים ביטון ערבי ממזרח ירושלים?
 

mister K

New member
אני מניח שהכוונה הייתה לנהג המשאית

חיים ביטון ערבי ממזרח ירושלים?
אני מניח שהכוונה הייתה לנהג המשאית
זו שמועה שהופצה ברשת זמן קצר לאחר התאונה, כשנודע שנהג המשאית הוא ערבי ממזרח ירושלים.
כמובן שזה שקר מוחלט. בפועל המשאית עמדה בצד הכביש וכלל לא זזה.
 

Bus Nerd

Active member
משרד התחבורה צריך לחייב התקנת מערכות בטיחות באוטובוסים

עוד תאונה קשה בין אוטובוס אגד למשאית
על כביש 431, כ-20 פצועים וכנראה 2 הרוגים
משרד התחבורה צריך לחייב התקנת מערכות בטיחות באוטובוסים
משרד התחבורה צריך לחייב התקנת מערכות בטיחות מתקדמות באוטובוסים, כמו מובילאיי או איווקס ודומיהן. התראה לפני תאונה, התראה מסטייה מהנתיב, התראה לשמירת מרחק, וכו'.
&nbsp
בעיקר באוטובוסים הבין עירוניים.
&nbsp
סביר מאוד להניח שמערכת כזו הייתה יכולה למנוע את התאונה הזו.
&nbsp
עוד שאלה שעולה זה האם נהג המשאית שם קונוסים ומשולש אזהרה כנדרש, והאם נהג האוטובוס לא היה עסוק בדברים אחרים (נניח לדבר עם נוסע, או לסמס בסמארטפון).
&nbsp
בכל מקרה לא מקנא בנהג האוטובוס ובנהג המשאית שעכשיו ההורגים האלו יושבים על המצפון שלהם, לא משנה אם זה בסופו של דבר אשמת מי מהם מבחינה פלילית או לא... מבחינה נפשית לא הולך להיות להם קל.
&nbsp
מי ייתן והרכבת החדשה לירושלים תתחיל לפעול בהקדם (רכבת = פחות מכוניות על הכביש = פחות תאונות)
 
המשטרה חייבת לנטרל את הנהיגה הפרועה של חלק מנהגי האוטובוסים

משרד התחבורה צריך לחייב התקנת מערכות בטיחות באוטובוסים
משרד התחבורה צריך לחייב התקנת מערכות בטיחות מתקדמות באוטובוסים, כמו מובילאיי או איווקס ודומיהן. התראה לפני תאונה, התראה מסטייה מהנתיב, התראה לשמירת מרחק, וכו'.
&nbsp
בעיקר באוטובוסים הבין עירוניים.
&nbsp
סביר מאוד להניח שמערכת כזו הייתה יכולה למנוע את התאונה הזו.
&nbsp
עוד שאלה שעולה זה האם נהג המשאית שם קונוסים ומשולש אזהרה כנדרש, והאם נהג האוטובוס לא היה עסוק בדברים אחרים (נניח לדבר עם נוסע, או לסמס בסמארטפון).
&nbsp
בכל מקרה לא מקנא בנהג האוטובוס ובנהג המשאית שעכשיו ההורגים האלו יושבים על המצפון שלהם, לא משנה אם זה בסופו של דבר אשמת מי מהם מבחינה פלילית או לא... מבחינה נפשית לא הולך להיות להם קל.
&nbsp
מי ייתן והרכבת החדשה לירושלים תתחיל לפעול בהקדם (רכבת = פחות מכוניות על הכביש = פחות תאונות)
המשטרה חייבת לנטרל את הנהיגה הפרועה של חלק מנהגי האוטובוסים
1. איסור התחלת נסיעה טרם ישבו כל הנוסעים על מקומותיה
2. איסור על מחירת כרטיסים בעת הנהיגה
3. איסור על שיחות עם הנהג והפניית תשומת ליבו מהדרך
4. פיקוח על מהירות מותרת על פי התמרור ועל פי תנאי הדרך
 

d70

Well-known member
מדובר בתאונה שנבעה מרשלנות לא של הנהג

עוד תאונה קשה בין אוטובוס אגד למשאית
על כביש 431, כ-20 פצועים וכנראה 2 הרוגים
מדובר בתאונה שנבעה מרשלנות לא של הנהג
אלא כל המערכות שלא הורידו אותו מהכביש בתאונה הקודמת והפקירה את הנוסעים בידי אותו נהג.
היו כבר עדויות שהוא נוהג פרוע
הוא כבר עשה תאונה דומה
הוא הורשע.
 
ישנם כ"כ הרבה נהגי אוטובוס מסוכנים על הכבישים...

מדובר בתאונה שנבעה מרשלנות לא של הנהג
אלא כל המערכות שלא הורידו אותו מהכביש בתאונה הקודמת והפקירה את הנוסעים בידי אותו נהג.
היו כבר עדויות שהוא נוהג פרוע
הוא כבר עשה תאונה דומה
הוא הורשע.
ישנם כ"כ הרבה נהגי אוטובוס מסוכנים על הכבישים...
ויש כ"כ הרבה אשמים בכך.
בשורה התחתונה- אנחנו בצרות, ואין פתרון נראה באופק.
 

benshap2

New member
משרד התחבורה וחברות התח"צ עצמן

כשמשרד התחבורה מתעלם מתלונות על נהגים, זאת התוצאה.
משרד התחבורה וחברות התח"צ עצמן
 
נהג האוטובוס חשוד בשיבוש החקירה

עוד תאונה קשה בין אוטובוס אגד למשאית
על כביש 431, כ-20 פצועים וכנראה 2 הרוגים
נהג האוטובוס חשוד בשיבוש החקירה
נהג האוטובוס חשוד בשיבוש החקירה; עשה תאונה דומה בעבר עם 18 פצועים
מעצרו של חיים ביטון, החשוד גם בגרימת מוות ברשלנות, הוארך בשלושה ימים. הוא הודה כי הוציא את המכשיר המתעד את רישומי הנהיגה והחזירה. לפי המשטרה, ביטון עשה בעבר תאונת דרכים הדומה לזו שהתרחשה אתמול ובה נפצעו 18 בני אדם באורח קל - באותו קו אוטובוס ובאזור סמוך

http://news.walla.co.il/item/2934992
 

נתנאל531

Well-known member
יש להפסיק את האיסוף העירוני הנרחב בקוים בינעירוניים בירושלים

עוד תאונה קשה בין אוטובוס אגד למשאית
על כביש 431, כ-20 פצועים וכנראה 2 הרוגים
יש להפסיק את האיסוף העירוני הנרחב בקוים בינעירוניים בירושלים
ובני ברק, נהיגה עירונית ובינעירונית הם שני דברים שונים בתכלית, ועשויים להיות בעלי השפעה רעה על המשך הנהיגה (בנוסף למגרעות מצטרפות כמו bunching).
&nbsp
נהג שחתכו אותו מספר פעמים בנסיעה עירונית, רב עם מוניות ורכבים פרטיים על כניסה למפרץ תחנה, ובמקביל מתפקד כקופאי מול נוסעים שלא כולם נחמדים, צריך עצבי-ברזל כדי לנהוג רגוע במסלול בינעירוני, ביחוד כשבסיום המסלול מחכה לו הרפתקה בני-ברקית...
 

amit1270

New member
אין שום הצדקה לנהיגה פרועה וחוסר תשומת לב לכביש

יש להפסיק את האיסוף העירוני הנרחב בקוים בינעירוניים בירושלים
ובני ברק, נהיגה עירונית ובינעירונית הם שני דברים שונים בתכלית, ועשויים להיות בעלי השפעה רעה על המשך הנהיגה (בנוסף למגרעות מצטרפות כמו bunching).
&nbsp
נהג שחתכו אותו מספר פעמים בנסיעה עירונית, רב עם מוניות ורכבים פרטיים על כניסה למפרץ תחנה, ובמקביל מתפקד כקופאי מול נוסעים שלא כולם נחמדים, צריך עצבי-ברזל כדי לנהוג רגוע במסלול בינעירוני, ביחוד כשבסיום המסלול מחכה לו הרפתקה בני-ברקית...
אין שום הצדקה לנהיגה פרועה וחוסר תשומת לב לכביש
 

mister K

New member
לא חסרות הרבה סיבות נוספות להפסיק את האיסוף הזה

יש להפסיק את האיסוף העירוני הנרחב בקוים בינעירוניים בירושלים
ובני ברק, נהיגה עירונית ובינעירונית הם שני דברים שונים בתכלית, ועשויים להיות בעלי השפעה רעה על המשך הנהיגה (בנוסף למגרעות מצטרפות כמו bunching).
&nbsp
נהג שחתכו אותו מספר פעמים בנסיעה עירונית, רב עם מוניות ורכבים פרטיים על כניסה למפרץ תחנה, ובמקביל מתפקד כקופאי מול נוסעים שלא כולם נחמדים, צריך עצבי-ברזל כדי לנהוג רגוע במסלול בינעירוני, ביחוד כשבסיום המסלול מחכה לו הרפתקה בני-ברקית...
לא חסרות הרבה סיבות נוספות להפסיק את האיסוף הזה
אבל לך תנסה לשנות הרגלים של הציבור החזק והמאוגד ביותר כיום בנושאי תחבורה ציבורית, שבתמיכת חברי כנסת דורש שירות בין עירוני מדלת לדלת מבלי להבין את הנזקים שהדבר גורם (פקקים, זיהום אויר במיוחד בבני ברק, בטיחות לקויה וכו').
 
עובדה שיש מקומות בהם כן מצליחים לעשות את השינוי לפחות חלקית

לא חסרות הרבה סיבות נוספות להפסיק את האיסוף הזה
אבל לך תנסה לשנות הרגלים של הציבור החזק והמאוגד ביותר כיום בנושאי תחבורה ציבורית, שבתמיכת חברי כנסת דורש שירות בין עירוני מדלת לדלת מבלי להבין את הנזקים שהדבר גורם (פקקים, זיהום אויר במיוחד בבני ברק, בטיחות לקויה וכו').
עובדה שיש מקומות בהם כן מצליחים לעשות את השינוי לפחות חלקית
במודיעין עילית למשל.
גם בבני ברק בזמני ביקוש שיא חלק ניכר מהקווים הבינעירוניים מבצעים איסוף בתחנה אחת בלבד בתוך העיר.

לא צריך לעשות את השינוי בבת אחת, אבל המינימום זה למשל לא להוסיף עוד ועוד קווים ישירים בין בני ברק לירושלים.
רק החודש הוספו שני קווים חדשים כאלה של אגד - 413 ו 414.
תוך כשנה מצבת קווי בני ברק - ירושלים של אגד צמחה מקו 402 לאשכול שלם של קווים: 402, 411, 412, 413, 414 ועוד היד נטויה...
וזה בנוסף לאשכול המקביל של אפיקים.
לא יהיה קל לצמצם את הבעיה, אבל הצעד הראשון צריך להיות לפחות לא להרחיב אותה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה