האם חברת נתיב אקספרס היא חלק מרפורמת התעריפים?

מצב
הנושא נעול.

danezeq

Member
האם חברת נתיב אקספרס היא חלק מרפורמת התעריפים?

האם חברת נתיב אקספרס היא חלק מרפורמת התעריפים?
אני חושב שהתשובה היא כן. אדייק את השאלה (כי זה לא מובן מאליו במחוזותינו) האם אני יכול לקנות חופשי יומי/שבועי/חודשי בתל אביב ולנסוע עם 601 לדוגמא עד לצומת גלילות?
האם צומת גלילות היא חלק מאיזור 1?
 

orchilit

New member
כן. חוזי חופשי תקפים ל*כל* החברות בתחום הטבעות הרלוונטי להם

האם חברת נתיב אקספרס היא חלק מרפורמת התעריפים?
אני חושב שהתשובה היא כן. אדייק את השאלה (כי זה לא מובן מאליו במחוזותינו) האם אני יכול לקנות חופשי יומי/שבועי/חודשי בתל אביב ולנסוע עם 601 לדוגמא עד לצומת גלילות?
האם צומת גלילות היא חלק מאיזור 1?
כן. חוזי חופשי תקפים ל*כל* החברות בתחום הטבעות הרלוונטי להם
 

danezeq

Member
תודה :) צומת גלילות זה איזור 1 או 2?

כן. חוזי חופשי תקפים ל*כל* החברות בתחום הטבעות הרלוונטי להם
תודה :) צומת גלילות זה איזור 1 או 2?
יש מפה לא סכימטית עם גבול מדוייק של האיזורים?
 

danezeq

Member
אפשר לחפש ע"ש שם של צמתים מרכזיים?

אתה תמיד יכול לבדוק פה
http://trans-reform.org.il/index.html
&nbsp
צומת גלילות זה אזור 2.1
אפשר לחפש ע"ש שם של צמתים מרכזיים?
או רק שמות יישובים?
ניסיתי לחפש בטבלה הזו "גלילות" וזה לא הצליח.
לפעמים הגבול בין הרשויות לא ברור.
יכול להיות שיש מפת איזורי תחצ עם גבול מדוייק?
 
לא אבל יש מפה

אפשר לחפש ע"ש שם של צמתים מרכזיים?
או רק שמות יישובים?
ניסיתי לחפש בטבלה הזו "גלילות" וזה לא הצליח.
לפעמים הגבול בין הרשויות לא ברור.
יכול להיות שיש מפת איזורי תחצ עם גבול מדוייק?
לא אבל יש מפה
בכל מקרה אכן שאלה בעיתית אני מסכימה איתך.
 
למיטב ידיעתי גלילות על הגבול

תודה :) צומת גלילות זה איזור 1 או 2?
יש מפה לא סכימטית עם גבול מדוייק של האיזורים?
למיטב ידיעתי גלילות על הגבול
כלומר, למגיעים מתל אביב ויורדים בה היא אזור 1 ולמגיעים מהשרון ויורדים בה היא אזור 2.
 

olli3

New member
מנהל
צומת גלילות וכביש 5 שייכים לשני האיזורים.

האם חברת נתיב אקספרס היא חלק מרפורמת התעריפים?
אני חושב שהתשובה היא כן. אדייק את השאלה (כי זה לא מובן מאליו במחוזותינו) האם אני יכול לקנות חופשי יומי/שבועי/חודשי בתל אביב ולנסוע עם 601 לדוגמא עד לצומת גלילות?
האם צומת גלילות היא חלק מאיזור 1?
צומת גלילות וכביש 5 שייכים לשני האיזורים.
ראשית צומת הוא זכר.
&nbsp
שנית, צומת גלילות משותף לאיזור 1 ולאיזור 2.1 (השרון), תלוי מאיזה כיוון מגיעים. מי שצריך להגיע לסינמה סיטי מת"א, עובר בעצם לאיזור 2.1
 

danezeq

Member
כמה עולה נסיעה בודדת (ערך צבור) מסינמה סיטי למרכז ת"א?

צומת גלילות וכביש 5 שייכים לשני האיזורים.
ראשית צומת הוא זכר.
&nbsp
שנית, צומת גלילות משותף לאיזור 1 ולאיזור 2.1 (השרון), תלוי מאיזה כיוון מגיעים. מי שצריך להגיע לסינמה סיטי מת"א, עובר בעצם לאיזור 2.1
כמה עולה נסיעה בודדת (ערך צבור) מסינמה סיטי למרכז ת"א?
לא צומת גלילות, אלא סינמה סיטי
 

בישגד

New member
בקווים 601,606,616,600,607 7.00₪ לת"א מדרום לירקון

כמה עולה נסיעה בודדת (ערך צבור) מסינמה סיטי למרכז ת"א?
לא צומת גלילות, אלא סינמה סיטי
בקווים 601,606,616,600,607 7.00₪ לת"א מדרום לירקון
מצפון לירקון 5.50₪. הכרטיס לא כולל מעבר לאוטובוס אחר.
 

danezeq

Member
כל הכבוד על הידע

בקווים 601,606,616,600,607 7.00₪ לת"א מדרום לירקון
מצפון לירקון 5.50₪. הכרטיס לא כולל מעבר לאוטובוס אחר.
כל הכבוד על הידע
זה מסביר למה הנסיעה עלתה לי 7 ש"ח מסינמה סיטי.
למה אין האחדה בכל החברות? בפעימה השנייה של רפורמת המחירים תיהיה לזה האחדה?

ובכלל, איפה אתה מוצא את המידע הזה? יש איזו טבלה שמרכזת מחירים? או שזה מניסיון אישי?
 
את המחירים בקווים של נתיב אקספרס אפשר למצוא באתר של החברה

כל הכבוד על הידע
זה מסביר למה הנסיעה עלתה לי 7 ש"ח מסינמה סיטי.
למה אין האחדה בכל החברות? בפעימה השנייה של רפורמת המחירים תיהיה לזה האחדה?

ובכלל, איפה אתה מוצא את המידע הזה? יש איזו טבלה שמרכזת מחירים? או שזה מניסיון אישי?
את המחירים בקווים של נתיב אקספרס אפשר למצוא באתר של החברה
לכל קו יש מטריצת מחירים.
למשל:
[URL]http://www.nateevexpress.com/LineInfo.aspx?P=99&L=601[/URL]
תבחר בלשונית מחירים.
המחירים בקו 601 מייצגים את המחירים בכל קווי נתניה - תל אביב של נתיב אקספרס.

מכיוון שנתיב אקספרס לא נכללה ברפורמת גוש דן שבוצעה בשנת 2011, המחירים בקווי נתניה - גוש דן שלה שונים והקווים הללו לא כלולים בכרטוס המשותף שנובע מאותה רפורמה (להבדיל מזה שנובע מרפורמת התעריפים החדשה של שנת 2016) ומחיריהם נקבעו לפי תנאי המכרז הישן שבוצע באשכול הקווים הללו

כאשר רפורמת 2016 תורחב לתעריפי הבסיס, אז תהיה האחדה, אבל בקשר לקווים הללו זו תהיה האחדה כלפי מעלה, כלומר התייקרות.
 

בישגד

New member
אני במקרה מכיר אבל בכל מקרה יש את מטריצת המחירים באתר שלהם

כל הכבוד על הידע
זה מסביר למה הנסיעה עלתה לי 7 ש"ח מסינמה סיטי.
למה אין האחדה בכל החברות? בפעימה השנייה של רפורמת המחירים תיהיה לזה האחדה?

ובכלל, איפה אתה מוצא את המידע הזה? יש איזו טבלה שמרכזת מחירים? או שזה מניסיון אישי?
אני במקרה מכיר אבל בכל מקרה יש את מטריצת המחירים באתר שלהם
למשל כאן http://nateevexpress.com/LineInfo.aspx?P=99&L=601#tab-8
המחירים בנתיף שונים כי הם לא נכללו ב"רפורמה" של 2011. בדן, מטרופולין, אגד וקווים התעריפים בגוש דן אחידים וגם כוללים מעבר של 90 דקות בתשלום עם רב־קו.
&nbsp
למיטב הבנתי אכן צפויה האחדה. אני מניח שאחרי האחדה גם טיפת ההגיון שנשארה בקווים כמו אלה תלך לאבדון ונסיעה של קילומטר ומשהו ממכללת לוינסקי לסינמה סיטי תעלה 9.30₪...
 

danezeq

Member
ועוד שאלה בהמשך

אני במקרה מכיר אבל בכל מקרה יש את מטריצת המחירים באתר שלהם
למשל כאן http://nateevexpress.com/LineInfo.aspx?P=99&L=601#tab-8
המחירים בנתיף שונים כי הם לא נכללו ב"רפורמה" של 2011. בדן, מטרופולין, אגד וקווים התעריפים בגוש דן אחידים וגם כוללים מעבר של 90 דקות בתשלום עם רב־קו.
&nbsp
למיטב הבנתי אכן צפויה האחדה. אני מניח שאחרי האחדה גם טיפת ההגיון שנשארה בקווים כמו אלה תלך לאבדון ונסיעה של קילומטר ומשהו ממכללת לוינסקי לסינמה סיטי תעלה 9.30₪...
ועוד שאלה בהמשך
אם קניתי כרטיס יומי לאיזור 1 ועליי לבצע נסיעה בודדת לאיזור 2
האם עליי לשלם מחיר נסיעה בודדת מלאה, או שיש תשלום מופחת על אותה נסיעה?
 

בישגד

New member
תגובה

ועוד שאלה בהמשך
אם קניתי כרטיס יומי לאיזור 1 ועליי לבצע נסיעה בודדת לאיזור 2
האם עליי לשלם מחיר נסיעה בודדת מלאה, או שיש תשלום מופחת על אותה נסיעה?
תגובה
היה פה שרשור שלם בנושא לפני כמה ימים
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/180149587/אקטואליה/תחבורה_ציבורית
&nbsp
אפשר לשלם עם הכרטיס היומי שיש לך עד לתחנה שממנה המחיר של נסיעה בודדת ליעד נמוך יותר (שהיא גם לאיסוף וגם להורדה) ומשם לשלם רק על ההמשך.
למשל על נסיעה בקו 601 אפשר לשלם עם יומי עד גלילות ומשם להוסיף 5.50 להרצליה. או בקו 48 עד לכפר הירוק ומשם להוסיף 5.90 להרציה במקום לשלם 9.30.
&nbsp
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה