מהו הערך המקסימלי הצבור שניתן להטעין בדן? בקו 1 עד 100 ש"ח

מצב
הנושא נעול.
מהו הערך המקסימלי הצבור שניתן להטעין בדן? בקו 1 עד 100 ש"ח

מהו הערך המקסימלי הצבור שניתן להטעין בדן? בקו 1 עד 100 ש"ח
או שיותר? ואיך?
וכמה אפשר אצל הנהגים בקווים הרגילים?
 

olli3

New member
מנהל
המגבלה היחידה היא מגבלת הסכום שניתן לטעון ברב קו עצמו.

מהו הערך המקסימלי הצבור שניתן להטעין בדן? בקו 1 עד 100 ש"ח
או שיותר? ואיך?
וכמה אפשר אצל הנהגים בקווים הרגילים?
המגבלה היחידה היא מגבלת הסכום שניתן לטעון ברב קו עצמו.
ערך צבור ברב קו לא יעלה על יתרה של 1000 ש"ח ולכן ניתן לטעון עד סכום של 800 ש"ח לפרופיל נוסע רגיל (כי מקבלים תוספת של 25% וה800 הופכים ל1000).
 

בישגד

New member
השאלה המעניינת היא למה לעזאזל שמישהו ירצה לטעון הרבה כסף

המגבלה היחידה היא מגבלת הסכום שניתן לטעון ברב קו עצמו.
ערך צבור ברב קו לא יעלה על יתרה של 1000 ש"ח ולכן ניתן לטעון עד סכום של 800 ש"ח לפרופיל נוסע רגיל (כי מקבלים תוספת של 25% וה800 הופכים ל1000).
השאלה המעניינת היא למה לעזאזל שמישהו ירצה לטעון הרבה כסף
למה לתת למדינה/חברות התח"צ כזאת הלוואה בחינם ושלא לצורך?
 
מי שלמשל נוסע כל יום באוטובוס בין אילת לבאר שבע

השאלה המעניינת היא למה לעזאזל שמישהו ירצה לטעון הרבה כסף
למה לתת למדינה/חברות התח"צ כזאת הלוואה בחינם ושלא לצורך?
מי שלמשל נוסע כל יום באוטובוס בין אילת לבאר שבע
ולא ירצה להתעסק עם תשלום כל יום או פעמיים ביום, ירצה להטעין ערך צבור בסכום שמספיק לנסיעות במשך תקופה כמו שבוע.
וזו רק דוגמה, יש הרבה מקרים כאלה.
כשיהיה ערך צבור ברכבת זה גם יהיה שימושי מאוד.
 

בישגד

New member
אויש, באמת איך לא חשבתי על זה

מי שלמשל נוסע כל יום באוטובוס בין אילת לבאר שבע
ולא ירצה להתעסק עם תשלום כל יום או פעמיים ביום, ירצה להטעין ערך צבור בסכום שמספיק לנסיעות במשך תקופה כמו שבוע.
וזו רק דוגמה, יש הרבה מקרים כאלה.
כשיהיה ערך צבור ברכבת זה גם יהיה שימושי מאוד.
אויש, באמת איך לא חשבתי על זה
וגם לא על החבר שלו שנוסע חמש פעמים ביום מקרית שמונה לבאר שבע (אולי הוא עובד בתור שליח ומסתייע בתח"צ)...
 
ומי שרוכש לחודש שלם מראש חופשי חודשי במאות שקלים לא עושה את

אויש, באמת איך לא חשבתי על זה
וגם לא על החבר שלו שנוסע חמש פעמים ביום מקרית שמונה לבאר שבע (אולי הוא עובד בתור שליח ומסתייע בתח"צ)...
ומי שרוכש לחודש שלם מראש חופשי חודשי במאות שקלים לא עושה את
זה?
לא כל אחד מעוניין לשלם על כל נסיעה בפני עצמה.
 

בישגד

New member
מי שקונה כרטיס חודשי מקבל תמורה בעד זה שהוא משלם על חודש שלם

ומי שרוכש לחודש שלם מראש חופשי חודשי במאות שקלים לא עושה את
זה?
לא כל אחד מעוניין לשלם על כל נסיעה בפני עצמה.
מי שקונה כרטיס חודשי מקבל תמורה בעד זה שהוא משלם על חודש שלם
והנסיעות עולות לו פחות מאשר בדרך אחרת. כשטוענים 500 ₪ בערך צבור לא מקבלים שום דבר יותר מאשר כשטוענים 100 ₪ למשל.
 

benshap2

New member
יש מקרים הרבה פחות "קיצוניים" בהם זה נוח

מי שקונה כרטיס חודשי מקבל תמורה בעד זה שהוא משלם על חודש שלם
והנסיעות עולות לו פחות מאשר בדרך אחרת. כשטוענים 500 ₪ בערך צבור לא מקבלים שום דבר יותר מאשר כשטוענים 100 ₪ למשל.
יש מקרים הרבה פחות "קיצוניים" בהם זה נוח
למשל אנשים שנוסעים באופן קבוע מירושלים לתל אביב, אין חופשי חודשי שמכסה את נסיעותיהם, והם משלמים מאות שקלים בחודש על נסיעות.
ואם הם צריכים מידי פעם, אבל לא תמיד, קווים פנימיים בתל אביב או בירושלים?
נניח שהם רבע שעה הליכה מהעבודה, אבל לפעמים חם מידי או שיורד גשם, ולפעמים לא ואפשר ללכת ברגל.
&nbsp
ואין להם עצבים להטעים כל כמה ימים עוד 100 שקל...
 
בקווים עירוניים בירושלים אין ערך צבור

יש מקרים הרבה פחות "קיצוניים" בהם זה נוח
למשל אנשים שנוסעים באופן קבוע מירושלים לתל אביב, אין חופשי חודשי שמכסה את נסיעותיהם, והם משלמים מאות שקלים בחודש על נסיעות.
ואם הם צריכים מידי פעם, אבל לא תמיד, קווים פנימיים בתל אביב או בירושלים?
נניח שהם רבע שעה הליכה מהעבודה, אבל לפעמים חם מידי או שיורד גשם, ולפעמים לא ואפשר ללכת ברגל.
&nbsp
ואין להם עצבים להטעים כל כמה ימים עוד 100 שקל...
בקווים עירוניים בירושלים אין ערך צבור
"בזכות" סיטיפס, בירת ישראל והעיר הגדולה ביותר בה תהיה אחת האחרונות שבה יוחל הערך הצבור.
קוד 62 בירושלים נותר הקוד האחרון באגד שבו עדיין יש כרטיסיות של יותר משתי נסיעות (וכיום גם כרטיסיות שתי נסיעות נעלמו כמעט לגמרי, מלבד כרטיסיות המשך) וזה הקוד היחיד באגד שערך צבור לא תקף בו.
 

benshap2

New member
זו כבר התקטננות


בקווים עירוניים בירושלים אין ערך צבור
"בזכות" סיטיפס, בירת ישראל והעיר הגדולה ביותר בה תהיה אחת האחרונות שבה יוחל הערך הצבור.
קוד 62 בירושלים נותר הקוד האחרון באגד שבו עדיין יש כרטיסיות של יותר משתי נסיעות (וכיום גם כרטיסיות שתי נסיעות נעלמו כמעט לגמרי, מלבד כרטיסיות המשך) וזה הקוד היחיד באגד שערך צבור לא תקף בו.
זו כבר התקטננות

כוונתי הייתה להביא דוגמא לאנשים שמוציאים 700-1000 ש"ח (לאחר בונוס הערך הצבור) לחודש על נסיעות ללא חופשי חודשי, מבלי לנסוע מבאר שבע לאילת כל יום...
&nbsp
&nbsp
 

בישגד

New member
שיבושם להם

יש מקרים הרבה פחות "קיצוניים" בהם זה נוח
למשל אנשים שנוסעים באופן קבוע מירושלים לתל אביב, אין חופשי חודשי שמכסה את נסיעותיהם, והם משלמים מאות שקלים בחודש על נסיעות.
ואם הם צריכים מידי פעם, אבל לא תמיד, קווים פנימיים בתל אביב או בירושלים?
נניח שהם רבע שעה הליכה מהעבודה, אבל לפעמים חם מידי או שיורד גשם, ולפעמים לא ואפשר ללכת ברגל.
&nbsp
ואין להם עצבים להטעים כל כמה ימים עוד 100 שקל...
שיבושם להם
אם קשה להם לגעת בשטר של מאה שקל מדי פעם ומעדיפים לתת הלוואה בחינם, שיהיה להם בכיף.

אם היו היום כרטיסיות מירושלים לתל־אביב, כרטיסיה רגילה היתה עולה 64 שקל, ככה שגם אם הם היו מפטמים רב־קו עם שמונה כרטיסיות (כמות מוגזמת בהחלט) זה עדיין נסיעות בשווי של "רק" 640 ₪ ולא 1000 ₪.
 

benshap2

New member
כשיהיה נוח יותר להטעין מהבית באשראי, אני בטוח שפחות ישתמשו

שיבושם להם
אם קשה להם לגעת בשטר של מאה שקל מדי פעם ומעדיפים לתת הלוואה בחינם, שיהיה להם בכיף.

אם היו היום כרטיסיות מירושלים לתל־אביב, כרטיסיה רגילה היתה עולה 64 שקל, ככה שגם אם הם היו מפטמים רב־קו עם שמונה כרטיסיות (כמות מוגזמת בהחלט) זה עדיין נסיעות בשווי של "רק" 640 ₪ ולא 1000 ₪.
כשיהיה נוח יותר להטעין מהבית באשראי, אני בטוח שפחות ישתמשו
בהטענות כאלו גבוהות, אבל היום אני בהחלט מכיר אנשים שמטעינים את הרב קו ב 500 שקל.
 

olli3

New member
מנהל
נניח ואתה בפרופיל נוער או פרופיל סטודנט מורחב שעומד להסתיים

השאלה המעניינת היא למה לעזאזל שמישהו ירצה לטעון הרבה כסף
למה לתת למדינה/חברות התח"צ כזאת הלוואה בחינם ושלא לצורך?
נניח ואתה בפרופיל נוער או פרופיל סטודנט מורחב שעומד להסתיים
ולהתחלף לפרופיל רגיל (גם סטודנט גיל תופס) ובא לך לשמר את ההנחה גם לאחר תום תוקף הפרופיל. אתה טוען ב500 ש"ח את הרב קו ומקבל 1000 ש"ח וכשהפרופיל פג תוקף, פשוט מעבירים לך את יתרת הערך הצבור לפרופיל נוסע רגיל.
&nbsp
במקרה של מעבר מנוער או סטודנט מורחב לרגיל מדובר ברווח של 300 ש"ח.
 

בישגד

New member
נניח ובא לי לקחת שני מוצרים מהמדף בסופר ולשלם רק על אחד

נניח ואתה בפרופיל נוער או פרופיל סטודנט מורחב שעומד להסתיים
ולהתחלף לפרופיל רגיל (גם סטודנט גיל תופס) ובא לך לשמר את ההנחה גם לאחר תום תוקף הפרופיל. אתה טוען ב500 ש"ח את הרב קו ומקבל 1000 ש"ח וכשהפרופיל פג תוקף, פשוט מעבירים לך את יתרת הערך הצבור לפרופיל נוסע רגיל.
&nbsp
במקרה של מעבר מנוער או סטודנט מורחב לרגיל מדובר ברווח של 300 ש"ח.
נניח ובא לי לקחת שני מוצרים מהמדף בסופר ולשלם רק על אחד
אז אני יכול להכניס אחד לכיס ולהרוויח 50% הנחה!
אפשר גם להדפיס שטרות במדפסת בבית, ככה אפשר להרוויח הרבה יותר מ300 ₪...

מה שאתה מתאר הוא גניבה לכל דבר ולא מן הנמנע שהעברת היתרה בלי להתאים אותה לגובה ההנחה שלה זכאי הנוסע נעשית שלא כדין.
 

olli3

New member
מנהל
אתה טועה, זו ההנחיה של משרד התחבורה. להעביר את החוזים כפי

נניח ובא לי לקחת שני מוצרים מהמדף בסופר ולשלם רק על אחד
אז אני יכול להכניס אחד לכיס ולהרוויח 50% הנחה!
אפשר גם להדפיס שטרות במדפסת בבית, ככה אפשר להרוויח הרבה יותר מ300 ₪...

מה שאתה מתאר הוא גניבה לכל דבר ולא מן הנמנע שהעברת היתרה בלי להתאים אותה לגובה ההנחה שלה זכאי הנוסע נעשית שלא כדין.
אתה טועה, זו ההנחיה של משרד התחבורה. להעביר את החוזים כפי
שהם מפרופיל X לפרופיל Y. זה מה שנקרא "לשחרר חוזים חסומים".
&nbsp
סומכים על זה שרוב הציבור לא מודע לכך שאם לפני תום תוקף הפרופיל, הנוסע ימלא את הרב קו בכסף (יכול להיות גם כרטיסייה לרכבת) אז פשוט יעבירו לו את החוזים מהפרופיל הישן לפרופיל הנוכחי.
 

בישגד

New member
זה שזו ההנחיה לא אומר שהיא בהכרח לא עומדת בניגוד לדין

אתה טועה, זו ההנחיה של משרד התחבורה. להעביר את החוזים כפי
שהם מפרופיל X לפרופיל Y. זה מה שנקרא "לשחרר חוזים חסומים".
&nbsp
סומכים על זה שרוב הציבור לא מודע לכך שאם לפני תום תוקף הפרופיל, הנוסע ימלא את הרב קו בכסף (יכול להיות גם כרטיסייה לרכבת) אז פשוט יעבירו לו את החוזים מהפרופיל הישן לפרופיל הנוכחי.
זה שזו ההנחיה לא אומר שהיא בהכרח לא עומדת בניגוד לדין
ובכל מקרה צודקת היא בטח לא. כ"שמשחררים את החסימה" אין שום סיבה להעביר הנחה שכבר לא מגיעה לנוסע. לא חסרים פקידים שאין להם מושג מה הם עושים, וזה משתקף בפורום גם בעוד עניינים.

זה כמו שמישהו היה פעם קונה סטוקים של כרטיסיות נוער לפני שמלאו לו 18 (או סיים את לימודיו בתיכון) וממשיך להשתמש בהן זמן רב אחר כך. ברור שאין שום סיבה שהוא ימשיך להנות מההנחה.
 

olli3

New member
מנהל
זה ממש לא אותו הדבר.

זה שזו ההנחיה לא אומר שהיא בהכרח לא עומדת בניגוד לדין
ובכל מקרה צודקת היא בטח לא. כ"שמשחררים את החסימה" אין שום סיבה להעביר הנחה שכבר לא מגיעה לנוסע. לא חסרים פקידים שאין להם מושג מה הם עושים, וזה משתקף בפורום גם בעוד עניינים.

זה כמו שמישהו היה פעם קונה סטוקים של כרטיסיות נוער לפני שמלאו לו 18 (או סיים את לימודיו בתיכון) וממשיך להשתמש בהן זמן רב אחר כך. ברור שאין שום סיבה שהוא ימשיך להנות מההנחה.
זה ממש לא אותו הדבר.
1. בעבר הרחוק יותר של עידן הכרטיסיות, היית מחוייב לסיים 4 ניקובים ראשונים לפני עליית מחיר, אח"כ זה הופחת ל2 ניקובים ראשונים לפני עליית מחיר. התעריפים עלו לרוב כל חצי שנה כי המדד תמיד עלה וכך האופציה הזאת הייתה הופכת למוגבלת בזמן.
&nbsp
2. כל אדם בעידן הכרטיסיות היה יכול לרכוש איזו כרטיסיה שבא לו, גם אם הוא לא רוכש את הכרטיסיות עבורו. כך שאין שום דבר לא חוקי באבא שקונה לבן שלו כרטיסיה או אדם הרוכש לאביו האזרח הוותיק כרטיסיית וותיק. כך שהצורך ברכישת סטוקים מיותר לחלוטין.
&nbsp
3. כרטיסיית נוער לא הופכת לכרטיסיית "רגיל" (בעידן הכרטיסיות), היא נשארת כרטיסיית נוער. בימים ההם, אם רצית להזדכות על ניקובים שנותרו לך בכרטיסיה היית חייב לנסוע לת"א, ירושלים או חיפה כדי לקבל את כספך במזומן.
&nbsp
4. מכיוון שהכרטיסיה לא הופכת מנוער לרגיל ואתה הופך מזכאי להנחת נוער אל זכאי להנחת נוסע רגיל - שימוש בכרטיסיית נוער הופך ללא חוקי. אבל, כאשר לוקחים לך את החוזה נוער והופכים אותו לחוזה רגיל במערכת המחשובית "על הקו" - לא עברת שום דבר עבירה. ולכן אין הדבר דומה כלל וכלל למקרה בו אדם משתמש בכרטיסיית נוער מנייר כאשר הוא בן 18 ויום (וסיים תיכון).
 

בישגד

New member
זה בדיוק אותו הדבר – הוא ממשיך להנות מהנחה שכבר לא מגיעה לו

זה ממש לא אותו הדבר.
1. בעבר הרחוק יותר של עידן הכרטיסיות, היית מחוייב לסיים 4 ניקובים ראשונים לפני עליית מחיר, אח"כ זה הופחת ל2 ניקובים ראשונים לפני עליית מחיר. התעריפים עלו לרוב כל חצי שנה כי המדד תמיד עלה וכך האופציה הזאת הייתה הופכת למוגבלת בזמן.
&nbsp
2. כל אדם בעידן הכרטיסיות היה יכול לרכוש איזו כרטיסיה שבא לו, גם אם הוא לא רוכש את הכרטיסיות עבורו. כך שאין שום דבר לא חוקי באבא שקונה לבן שלו כרטיסיה או אדם הרוכש לאביו האזרח הוותיק כרטיסיית וותיק. כך שהצורך ברכישת סטוקים מיותר לחלוטין.
&nbsp
3. כרטיסיית נוער לא הופכת לכרטיסיית "רגיל" (בעידן הכרטיסיות), היא נשארת כרטיסיית נוער. בימים ההם, אם רצית להזדכות על ניקובים שנותרו לך בכרטיסיה היית חייב לנסוע לת"א, ירושלים או חיפה כדי לקבל את כספך במזומן.
&nbsp
4. מכיוון שהכרטיסיה לא הופכת מנוער לרגיל ואתה הופך מזכאי להנחת נוער אל זכאי להנחת נוסע רגיל - שימוש בכרטיסיית נוער הופך ללא חוקי. אבל, כאשר לוקחים לך את החוזה נוער והופכים אותו לחוזה רגיל במערכת המחשובית "על הקו" - לא עברת שום דבר עבירה. ולכן אין הדבר דומה כלל וכלל למקרה בו אדם משתמש בכרטיסיית נוער מנייר כאשר הוא בן 18 ויום (וסיים תיכון).
זה בדיוק אותו הדבר – הוא ממשיך להנות מהנחה שכבר לא מגיעה לו
ואין שום סיבה שהוא ימשיך להנות ממנה רק מפני שהוא "הספיק" לקנות עוד מראש.
גם עכשיו, כמו בעידן הכרטיסיות, צריך לזכות את הנוסע לפי היתרה בחוזה ה"נעול" בהתחשב בכסף ששילם עבורה ואז להעביר אותה. בדיוק כמו שאי־אפשר היה להזדכות על 20 נסיעות בכרטיסית נוער ולקבל זיכוי בגובה 20 נסיעות בכרטיסיה רגילה.
&nbsp
והטענה שלי היא כלפי מי שמבצע את ההעברה של היתרה בלי להתאים אותה ולא הנוסע, כל עוד הוא לא מנצל את זה במודע.
 

olli3

New member
מנהל
הנוסע לא ביצע שום דבר אסור - זה ההבדל.

זה בדיוק אותו הדבר – הוא ממשיך להנות מהנחה שכבר לא מגיעה לו
ואין שום סיבה שהוא ימשיך להנות ממנה רק מפני שהוא "הספיק" לקנות עוד מראש.
גם עכשיו, כמו בעידן הכרטיסיות, צריך לזכות את הנוסע לפי היתרה בחוזה ה"נעול" בהתחשב בכסף ששילם עבורה ואז להעביר אותה. בדיוק כמו שאי־אפשר היה להזדכות על 20 נסיעות בכרטיסית נוער ולקבל זיכוי בגובה 20 נסיעות בכרטיסיה רגילה.
&nbsp
והטענה שלי היא כלפי מי שמבצע את ההעברה של היתרה בלי להתאים אותה ולא הנוסע, כל עוד הוא לא מנצל את זה במודע.
הנוסע לא ביצע שום דבר אסור - זה ההבדל.
כל הסיפור הזה מתחיל תמיד כך (רואים את זה כל שנה ביום בו פג התוקף של הפרופילים הסטודנטיאלים). קודם כל, רוב האוטובוסים שנוסעים בהם קבוע סטודנטים פתאום מאחרים. למה? כי הסטודנטים לא מבינים למה היתרת נסיעות שלהם ברב קו לא מתקבלת ולמה הנהג אומר להם, או מזומן או שתטען כרטיסיה/ערך צבור חדשים ואת מה שיש לך, עליך לגשת לעמדת הרב קו ויסדרו לך את זה שם.
&nbsp
ואז הם ניגשים לעמדת הרב קו, אומרים שלא ניתן להשתמש בכסף ובכרטיסיות שיש להם ומבקשים זיכוי. הנציגים אומרים להם שאי אפשר לקבל זיכוי כספי אבל אפשר להעביר את החוזים מפרופיל סטודנט לפרופיל רגיל. בלית ברירה, הלקוחות מקבלים את זה ומעבירים להם את יתרת הערך הצבור והכרטיסיות כפי שהיא לפרופיל נוסע רגיל.
&nbsp
איך הנוסע מבצע כאן דבר עבירה? הוא אשם שכך המערכת פועלת? מה הוא צריך לעשות עם הכסף שהוא שילם? לזרוק אותו לפח?
&nbsp
הטענה שלך היא כלפי "מי שמבצע את העבירה" והאצבע המאשימה שלך הויא לפקיד שיושב בעמדת הרב קו ובלחיצת כפתור מבצע העברה מפרופיל לפרופיל. למה הוא אשם? אלו ההנחיות שלו, אלו נהלי העבודה.
&nbsp
אם הכרטיסיה שלמה ולא נעשה בה שימוש, ניתן להזדכות עליה באופן מלא, כמה שהיא עלתה - כך תקבל בחזרה. וכרטיסיה מנייר כל אחד יכל להעביר לכל אחד אחר בלי שום בעיה. ואם נותרה לה יתרה של 10 נסיעות, לא הייתה שום בעיה להעביר את זה לאח, קרוב משפחה אחר, שכן, חבר קטן יותר והיד עוד נטויה. ברב קו אישי, אני לא יכול לעשות מה שבא לי בנוחות הזאת. עליי להגיע לעמדת הרב קו עם הרב קו שלי, ביחד עם אחי לצורך העניין והרב קו שלו ולבקש שיעבירו את יתרת הנסיעות מהרב קו שלי לרב קו שלו.
&nbsp
הטרחה הזאת נשמעת לך סבירה? לי לא.
 

בישגד

New member
תגובה

הנוסע לא ביצע שום דבר אסור - זה ההבדל.
כל הסיפור הזה מתחיל תמיד כך (רואים את זה כל שנה ביום בו פג התוקף של הפרופילים הסטודנטיאלים). קודם כל, רוב האוטובוסים שנוסעים בהם קבוע סטודנטים פתאום מאחרים. למה? כי הסטודנטים לא מבינים למה היתרת נסיעות שלהם ברב קו לא מתקבלת ולמה הנהג אומר להם, או מזומן או שתטען כרטיסיה/ערך צבור חדשים ואת מה שיש לך, עליך לגשת לעמדת הרב קו ויסדרו לך את זה שם.
&nbsp
ואז הם ניגשים לעמדת הרב קו, אומרים שלא ניתן להשתמש בכסף ובכרטיסיות שיש להם ומבקשים זיכוי. הנציגים אומרים להם שאי אפשר לקבל זיכוי כספי אבל אפשר להעביר את החוזים מפרופיל סטודנט לפרופיל רגיל. בלית ברירה, הלקוחות מקבלים את זה ומעבירים להם את יתרת הערך הצבור והכרטיסיות כפי שהיא לפרופיל נוסע רגיל.
&nbsp
איך הנוסע מבצע כאן דבר עבירה? הוא אשם שכך המערכת פועלת? מה הוא צריך לעשות עם הכסף שהוא שילם? לזרוק אותו לפח?
&nbsp
הטענה שלך היא כלפי "מי שמבצע את העבירה" והאצבע המאשימה שלך הויא לפקיד שיושב בעמדת הרב קו ובלחיצת כפתור מבצע העברה מפרופיל לפרופיל. למה הוא אשם? אלו ההנחיות שלו, אלו נהלי העבודה.
&nbsp
אם הכרטיסיה שלמה ולא נעשה בה שימוש, ניתן להזדכות עליה באופן מלא, כמה שהיא עלתה - כך תקבל בחזרה. וכרטיסיה מנייר כל אחד יכל להעביר לכל אחד אחר בלי שום בעיה. ואם נותרה לה יתרה של 10 נסיעות, לא הייתה שום בעיה להעביר את זה לאח, קרוב משפחה אחר, שכן, חבר קטן יותר והיד עוד נטויה. ברב קו אישי, אני לא יכול לעשות מה שבא לי בנוחות הזאת. עליי להגיע לעמדת הרב קו עם הרב קו שלי, ביחד עם אחי לצורך העניין והרב קו שלו ולבקש שיעבירו את יתרת הנסיעות מהרב קו שלי לרב קו שלו.
&nbsp
הטרחה הזאת נשמעת לך סבירה? לי לא.
תגובה
זה כמו שמישהו יקבל יותר עודף מהמגיע לו והוא ייקח לעצמו את הכסף למרות שהוא מודע לזה. גם פה טכנית זה לא גניבה.
אכן לפקידים בעמדות שירות לא צריך להיות שום שיקול דעת לגבי גובה הזיכוי או דרך הזיכויי לנוסע, זה לא אמור להיות תחרות התמקחות בבזאר טורקי . הטענה שלי היא לא כלפי הפקיד בעמדת השירות אלא למי שקבע את הנוהל שקיים לטענתך.
&nbsp
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה