שרשור קריית יובל נוסף, הארכת הרקלת בירושלים

מצב
הנושא נעול.
כלי העבודה, איזור מגורי הפועלים הזמני, ועץ חמוד לשימור

שרשור קריית יובל נוסף, הארכת הרקלת בירושלים
http://goo.gl/Xfg012
החדשות הטובות של הארכת הרכבת הקלה מערבה היא שהתחילו בחודשים האחורנים גם לעבוד ברחוב הנרייטה סולד עד צומת אורה, כאשר בשנים האחורנות עבדו ברחוב הנטקה בלבד (תצלום מפה בקישור). בגלל רוחב הכביש והפרשי הגבהים העבודות די מורכבות.
תמונות אלו צולמו לפני כחודש, בנתיים ממשיכים לעבוד.
כלי העבודה, איזור מגורי הפועלים הזמני, ועץ חמוד לשימור
לפי איזור המגורים וכלי העבודה אפשר להבחין בהתקדמות, עד לפני כשנה בערך האיזור היה באמצע רחוב הנטקה, אח"כ הוא הוזז למול המפלצת, ועכשו הוא לקראת סוף רחוב הנרייטה סולד



 
עבודות עפר, חציבה וכיוב.. בואכה צומת אורה

שרשור קריית יובל נוסף, הארכת הרקלת בירושלים
http://goo.gl/Xfg012
החדשות הטובות של הארכת הרכבת הקלה מערבה היא שהתחילו בחודשים האחורנים גם לעבוד ברחוב הנרייטה סולד עד צומת אורה, כאשר בשנים האחורנות עבדו ברחוב הנטקה בלבד (תצלום מפה בקישור). בגלל רוחב הכביש והפרשי הגבהים העבודות די מורכבות.
תמונות אלו צולמו לפני כחודש, בנתיים ממשיכים לעבוד.
עבודות עפר, חציבה וכיוב.. בואכה צומת אורה
3 מתוך 4.





 
צומת אורה, העבודות

שרשור קריית יובל נוסף, הארכת הרקלת בירושלים
http://goo.gl/Xfg012
החדשות הטובות של הארכת הרכבת הקלה מערבה היא שהתחילו בחודשים האחורנים גם לעבוד ברחוב הנרייטה סולד עד צומת אורה, כאשר בשנים האחורנות עבדו ברחוב הנטקה בלבד (תצלום מפה בקישור). בגלל רוחב הכביש והפרשי הגבהים העבודות די מורכבות.
תמונות אלו צולמו לפני כחודש, בנתיים ממשיכים לעבוד.
צומת אורה, העבודות
מהרתי כי השמש שקעה לה :)





 
אכן, לעומת זאת עבודות העפר נראות במצב דומה

היסטוריה...
מאז שהתמונות צולמו פתחו את כביש אורה-משואה ורימזרו את הצומת (שני חלקים).
אכן, לעומת זאת עבודות העפר נראות במצב דומה
עברתי בהנרייטה סולד וחוץ משלט שמסביר על העבודות לא נראתה הרבה התקדמות.
נראה שעוד כמה חודשים יהיה כדאי שוב לצלם
 
עוד עבודות עפר לסיום השרשור בצומת אורה.

שרשור קריית יובל נוסף, הארכת הרקלת בירושלים
http://goo.gl/Xfg012
החדשות הטובות של הארכת הרכבת הקלה מערבה היא שהתחילו בחודשים האחורנים גם לעבוד ברחוב הנרייטה סולד עד צומת אורה, כאשר בשנים האחורנות עבדו ברחוב הנטקה בלבד (תצלום מפה בקישור). בגלל רוחב הכביש והפרשי הגבהים העבודות די מורכבות.
תמונות אלו צולמו לפני כחודש, בנתיים ממשיכים לעבוד.
עוד עבודות עפר לסיום השרשור בצומת אורה.





 

amit1270

New member
תודה רבה על התמונות והעדכונים מהשטח


שרשור קריית יובל נוסף, הארכת הרקלת בירושלים
http://goo.gl/Xfg012
החדשות הטובות של הארכת הרכבת הקלה מערבה היא שהתחילו בחודשים האחורנים גם לעבוד ברחוב הנרייטה סולד עד צומת אורה, כאשר בשנים האחורנות עבדו ברחוב הנטקה בלבד (תצלום מפה בקישור). בגלל רוחב הכביש והפרשי הגבהים העבודות די מורכבות.
תמונות אלו צולמו לפני כחודש, בנתיים ממשיכים לעבוד.
תודה רבה על התמונות והעדכונים מהשטח
 

alantan

New member
תודה רבה! מתסכל שאף אחד אינו מוכן להתחייב על תאריך סיום

שרשור קריית יובל נוסף, הארכת הרקלת בירושלים
http://goo.gl/Xfg012
החדשות הטובות של הארכת הרכבת הקלה מערבה היא שהתחילו בחודשים האחורנים גם לעבוד ברחוב הנרייטה סולד עד צומת אורה, כאשר בשנים האחורנות עבדו ברחוב הנטקה בלבד (תצלום מפה בקישור). בגלל רוחב הכביש והפרשי הגבהים העבודות די מורכבות.
תמונות אלו צולמו לפני כחודש, בנתיים ממשיכים לעבוד.
תודה רבה! מתסכל שאף אחד אינו מוכן להתחייב על תאריך סיום
להארכה. פרט לקטע הסופי של הדסה עין כרם, נראה כל כך פשוט, לא ברור למה זה נמשך כל כך הרבה זמן.
 
בשלט חדש שם כותבים שתוך שנה וחצי יסיימו את העבודות

תודה רבה! מתסכל שאף אחד אינו מוכן להתחייב על תאריך סיום
להארכה. פרט לקטע הסופי של הדסה עין כרם, נראה כל כך פשוט, לא ברור למה זה נמשך כל כך הרבה זמן.
בשלט חדש שם כותבים שתוך שנה וחצי יסיימו את העבודות
ברחוב הנרייטה סולד עד צומת אורה, אני משער שהם מתכוונים לעבודות המקדימות ולא להקמת המסילה. כאשר יתחילו , אמת"ס, להקים את המסילה אצלם כמובן.
 

איתמר ש

New member
מניח שזה בגלל

תודה רבה! מתסכל שאף אחד אינו מוכן להתחייב על תאריך סיום
להארכה. פרט לקטע הסופי של הדסה עין כרם, נראה כל כך פשוט, לא ברור למה זה נמשך כל כך הרבה זמן.
מניח שזה בגלל
ההתגוששות הבלתי נגמרת בין המדינה/העירייה לסיטיפס. היחסים עכורים ורבים על כל שטות. מי שנדפק זה כמובן התושבים.
כהפקת לקחים, את התשתיות של הקו הבא בתור (הירוק) כבר הובטח שהמדינה תבנה ולא זכיין. זכיין כנראה יפעיל.
 

בועז ל

New member
נו טוב, זה פטנט ידוע בכל מכרזי הביצוע של הרק"ל.

תודה רבה! מתסכל שאף אחד אינו מוכן להתחייב על תאריך סיום
להארכה. פרט לקטע הסופי של הדסה עין כרם, נראה כל כך פשוט, לא ברור למה זה נמשך כל כך הרבה זמן.
נו טוב, זה פטנט ידוע בכל מכרזי הביצוע של הרק"ל.
שלט שכוחו יפה לכל עת שתתבונן בו.
 

Ccyclist

Well-known member
תודה. מעניין לראות את הארכת הקו.

שרשור קריית יובל נוסף, הארכת הרקלת בירושלים
http://goo.gl/Xfg012
החדשות הטובות של הארכת הרכבת הקלה מערבה היא שהתחילו בחודשים האחורנים גם לעבוד ברחוב הנרייטה סולד עד צומת אורה, כאשר בשנים האחורנות עבדו ברחוב הנטקה בלבד (תצלום מפה בקישור). בגלל רוחב הכביש והפרשי הגבהים העבודות די מורכבות.
תמונות אלו צולמו לפני כחודש, בנתיים ממשיכים לעבוד.
תודה. מעניין לראות את הארכת הקו.
 

בועז ל

New member
תודה רבה, ניצן!

שרשור קריית יובל נוסף, הארכת הרקלת בירושלים
http://goo.gl/Xfg012
החדשות הטובות של הארכת הרכבת הקלה מערבה היא שהתחילו בחודשים האחורנים גם לעבוד ברחוב הנרייטה סולד עד צומת אורה, כאשר בשנים האחורנות עבדו ברחוב הנטקה בלבד (תצלום מפה בקישור). בגלל רוחב הכביש והפרשי הגבהים העבודות די מורכבות.
תמונות אלו צולמו לפני כחודש, בנתיים ממשיכים לעבוד.
תודה רבה, ניצן!
ממתין למכרז קטע אורה-הדסה.
 
לדעתי החלק הזה יקר ופחות דחוף

תודה רבה, ניצן!
ממתין למכרז קטע אורה-הדסה.
לדעתי החלק הזה יקר ופחות דחוף
הכי טוב עם יוסיפו בצומת אורה אוטבוס שנוסע הלוך ושוב בקו בתאום עם הרקלת מאשר לבנות בעלות גבוהה (מיליארד שקלים?) את הקו. המסלול אינו פקוק ובנית נתיב לרקלת בצלע ההר יקרה מאוד.
שיעשו זאת אחרי הקמת הקו הירוק והכחול.
 

amit1270

New member
לא מסכים

לדעתי החלק הזה יקר ופחות דחוף
הכי טוב עם יוסיפו בצומת אורה אוטבוס שנוסע הלוך ושוב בקו בתאום עם הרקלת מאשר לבנות בעלות גבוהה (מיליארד שקלים?) את הקו. המסלול אינו פקוק ובנית נתיב לרקלת בצלע ההר יקרה מאוד.
שיעשו זאת אחרי הקמת הקו הירוק והכחול.
לא מסכים
בי"ח הדסה עין כרם מהווה מוקד נסיעות גדול וחשוב מאוד ויש הצדקה רבה להמשך הקו עד אליו. בצומת אורה מתוכנן גם מרכז תעסוקה גדול שמתבסס על תחנת הרכבת הקלה, שהיא חלק מהפרויקט.
הכביש אולי לא פקוק כיום, אבל זה כביש חד-מסלולי צר ומפותל, וכל מה שיוריד ממנו עומס (שמפריע לאמבולנסים להגיע לבית החולים) מבורך.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה