התחלתי להזיז עניינים ברכבת בקשר הטעיה צרכנית מאשדוד לרחובות

מצב
הנושא נעול.

axelcoon

New member
התחלתי להזיז עניינים ברכבת בקשר הטעיה צרכנית מאשדוד לרחובות

התחלתי להזיז עניינים ברכבת בקשר הטעיה צרכנית מאשדוד לרחובות
כפי שכתבתי פה בדיון על ההוזלה של המעמ, על העניין שפתאום מאשדוד לרחובות או יבנה נסיעה ברכבת לא יושבת בקנה אחד עם המחיר המפורסם באתר של הרפורמה של משרד התחבורה, אלא מחושבת כנסיעה לגוש דן למרות שזה לא אמור להיות כך-הנה כתבה קטנה ויש שם גם תגובה של משרד התחבורה והרכבת.נקווה להמשך.

http://ashdodnet.com/article/63687
 
ברכבת אין מה להזיז

התחלתי להזיז עניינים ברכבת בקשר הטעיה צרכנית מאשדוד לרחובות
כפי שכתבתי פה בדיון על ההוזלה של המעמ, על העניין שפתאום מאשדוד לרחובות או יבנה נסיעה ברכבת לא יושבת בקנה אחד עם המחיר המפורסם באתר של הרפורמה של משרד התחבורה, אלא מחושבת כנסיעה לגוש דן למרות שזה לא אמור להיות כך-הנה כתבה קטנה ויש שם גם תגובה של משרד התחבורה והרכבת.נקווה להמשך.

http://ashdodnet.com/article/63687
ברכבת אין מה להזיז
אתה צריך ליצור קשר עם משרד התחבורה, או אפילו ישירות ללשכת השר, על מנת שיעדכנו את התקנות הנוגעות בדבר.
&nbsp
מחירי הרכבת הם רק המחירים המפורסמים בתקנות, לא יותר ולא פחות.
 

olli3

New member
מנהל
הסתכלתי בתקנות וכפי שהבנתי החוזה הזה כן מופיע בתקנות גם עבור

ברכבת אין מה להזיז
אתה צריך ליצור קשר עם משרד התחבורה, או אפילו ישירות ללשכת השר, על מנת שיעדכנו את התקנות הנוגעות בדבר.
&nbsp
מחירי הרכבת הם רק המחירים המפורסמים בתקנות, לא יותר ולא פחות.
הסתכלתי בתקנות וכפי שהבנתי החוזה הזה כן מופיע בתקנות גם עבור
הרכבת. מופיע כך: דמי נסיעה בכרטיסים תקופתיים לנסיעה משולבת ברכבת ובאוטובוס במטרופולין גוש דן בשקלים חדשים
&nbsp
מופיע חוזה הכולל את איזורים 221,231 שעולה 213 בחודשי, 82 בשבועי, 21.5 ביומי.
כנ"ל מופיע חוזה הכולל את איזורים 222, 232 שעולה אותו הדבר.
&nbsp
אחד מהחוזים האלו כפי שאני מבין הוא החוזה המדובר בין אשדוד ליבנה ורחובות, לא?
 

axelcoon

New member
בטבעות (תתי אזורים) מדובר על טבעת _2.3 _3.3

הסתכלתי בתקנות וכפי שהבנתי החוזה הזה כן מופיע בתקנות גם עבור
הרכבת. מופיע כך: דמי נסיעה בכרטיסים תקופתיים לנסיעה משולבת ברכבת ובאוטובוס במטרופולין גוש דן בשקלים חדשים
&nbsp
מופיע חוזה הכולל את איזורים 221,231 שעולה 213 בחודשי, 82 בשבועי, 21.5 ביומי.
כנ"ל מופיע חוזה הכולל את איזורים 222, 232 שעולה אותו הדבר.
&nbsp
אחד מהחוזים האלו כפי שאני מבין הוא החוזה המדובר בין אשדוד ליבנה ורחובות, לא?
בטבעות (תתי אזורים) מדובר על טבעת _2.3 _3.3
האם התכוונת לזה? כי פשוט אין לי את התקנות והחוזה, אך לפי הגדרת הטבעות זה נסיעה בין
טבעת 2 - אזור +2.3 לבין
טבעת 3 - אזור +3.3
לא סתם הרי באתר הרפורמה מצויין המחיר הזה והתת חלוקה הזו. מישהו מסבן מישהו זה הרי ברור. אין עשן בלי אש. נראה מה יענו ברכבת-כפי שראית בכתבה זה בבדיקה
( שהרי רחובות-יבנה-אשדוד זה בכלל ככל שמדובר בנסיעה ביניהם הרי אין קשר לגוש דן ולמחירי גוש דן) http://www.trans-reform.org.il/
 

olli3

New member
מנהל
זה כל העניין. בתקנות זה מופיע אחרת.

בטבעות (תתי אזורים) מדובר על טבעת _2.3 _3.3
האם התכוונת לזה? כי פשוט אין לי את התקנות והחוזה, אך לפי הגדרת הטבעות זה נסיעה בין
טבעת 2 - אזור +2.3 לבין
טבעת 3 - אזור +3.3
לא סתם הרי באתר הרפורמה מצויין המחיר הזה והתת חלוקה הזו. מישהו מסבן מישהו זה הרי ברור. אין עשן בלי אש. נראה מה יענו ברכבת-כפי שראית בכתבה זה בבדיקה
( שהרי רחובות-יבנה-אשדוד זה בכלל ככל שמדובר בנסיעה ביניהם הרי אין קשר לגוש דן ולמחירי גוש דן) http://www.trans-reform.org.il/
זה כל העניין. בתקנות זה מופיע אחרת.
בתקנות לכל איזור יש מספר תלת ספרתי, אזורים במרכז מתחילים בספרה 2, אזורים בדרום מתחילים בספרה 4 וכו'.
&nbsp
הספרה האמצעית לטעמי מייצגת את הטבעת והספרה האחרונה מייצגת את האיזור בטבעת.
&nbsp
כך שלטעמי איזור 221 הוא בעצם איזור 2.1 ואיזור 231 הוא איזור 3.1 (בגוש דן)
כך גם איזור 222 הוא 2.2 ו232 הוא 3.2
&nbsp
אם זה המצב, אז אכן הבעיה היא בתקנות כי בעבור אזור 2.3 עם איזור 3.3 יהיה צריך להיות 223+233 על פי התקנות.
&nbsp
קובץ התקנות מפורסם ברשת, הוא לא נסתר, כנס לקישור הבא, גלול מעט למטה עד למספר חוברת 7610 והורד את הקובץ שם שנמצא באותה השורה. הקובץ הזה פורסם ב26.1 (יש שם תאריכים ומידע על מה יש בכל קובץ).
&nbsp
http://index.justice.gov.il/Units/Reshomot/publications/Pages/Regulations.aspx
 
אתה צודק בהנחה שלך על הטבעות

זה כל העניין. בתקנות זה מופיע אחרת.
בתקנות לכל איזור יש מספר תלת ספרתי, אזורים במרכז מתחילים בספרה 2, אזורים בדרום מתחילים בספרה 4 וכו'.
&nbsp
הספרה האמצעית לטעמי מייצגת את הטבעת והספרה האחרונה מייצגת את האיזור בטבעת.
&nbsp
כך שלטעמי איזור 221 הוא בעצם איזור 2.1 ואיזור 231 הוא איזור 3.1 (בגוש דן)
כך גם איזור 222 הוא 2.2 ו232 הוא 3.2
&nbsp
אם זה המצב, אז אכן הבעיה היא בתקנות כי בעבור אזור 2.3 עם איזור 3.3 יהיה צריך להיות 223+233 על פי התקנות.
&nbsp
קובץ התקנות מפורסם ברשת, הוא לא נסתר, כנס לקישור הבא, גלול מעט למטה עד למספר חוברת 7610 והורד את הקובץ שם שנמצא באותה השורה. הקובץ הזה פורסם ב26.1 (יש שם תאריכים ומידע על מה יש בכל קובץ).
&nbsp
http://index.justice.gov.il/Units/Reshomot/publications/Pages/Regulations.aspx
אתה צודק בהנחה שלך על הטבעות
הינה המקור בתקנות (המחירים עדיין לא מעודכנים)

ומחירי הרכבת, הינה הנוסח המשולב (כאן המחירים מעודכנים) ראה פרט 2ב
 
לא, 221 זה אזור השרון, 231 אזור נתניה, 222 אזור ראש העין-שהם

הסתכלתי בתקנות וכפי שהבנתי החוזה הזה כן מופיע בתקנות גם עבור
הרכבת. מופיע כך: דמי נסיעה בכרטיסים תקופתיים לנסיעה משולבת ברכבת ובאוטובוס במטרופולין גוש דן בשקלים חדשים
&nbsp
מופיע חוזה הכולל את איזורים 221,231 שעולה 213 בחודשי, 82 בשבועי, 21.5 ביומי.
כנ"ל מופיע חוזה הכולל את איזורים 222, 232 שעולה אותו הדבר.
&nbsp
אחד מהחוזים האלו כפי שאני מבין הוא החוזה המדובר בין אשדוד ליבנה ורחובות, לא?
לא, 221 זה אזור השרון, 231 אזור נתניה, 222 אזור ראש העין-שהם
232 אזור מודיעין.
באתר של הרפורמה יש כרטיס נוסף שכולל את 222, 232, 223, 233 באותו מחיר של הכרטיס (המוכל) הכולל רק את 222 ו 232.
אבל בתקנות אין כרטיס מקביל שכולל את 223 (אזור רחובות-יבנה) ו 233 (אזור אשדוד).
רשלנות טיפוסית של משרד התחבורה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה