סכנה ושמה "ערך צבור"

מצב
הנושא נעול.

kobimor549

New member
סכנה ושמה "ערך צבור"

סכנה ושמה "ערך צבור"
מאז נכנס הערך צבור שמעתי המון נהגים מתלוננים על הזמן שלוקח להם להטעין במיוחד עם זה כמה נוסעים ותוך כדי נסיעה דבר המסכן אותם ואת הנוסעים.
 

בישגד

New member
ברור, הרי לתת עודף עם עשרות אגורות דורש הרבה פחות מאמץ

סכנה ושמה "ערך צבור"
מאז נכנס הערך צבור שמעתי המון נהגים מתלוננים על הזמן שלוקח להם להטעין במיוחד עם זה כמה נוסעים ותוך כדי נסיעה דבר המסכן אותם ואת הנוסעים.
ברור, הרי לתת עודף עם עשרות אגורות דורש הרבה פחות מאמץ
למשל כשמוכרים כרטיסיות.
 
שני דברים:

ברור, הרי לתת עודף עם עשרות אגורות דורש הרבה פחות מאמץ
למשל כשמוכרים כרטיסיות.
שני דברים:
1. לתת עודף בצורה שתיארת- ע"י נהג מיומן- לוקחת ממש מעט זמן בניגוד למה שאתה אולי מדמיין.

2. יש בעיה רצינית של פערי מידע עצומים אצל משתמשי התח"צ, כמו גם אצל הנהגים; יש מליוני סוגי כרטיסים עם קודים שונים, ומכשירי הכרטוס לעיתים לא ברורים דיים בעניין זה, והנהגים פשוט מסתבכים פעמיים: פעם אחת בלהבין בכלל מה הנוסע רוצה, ובפעם השניה בלאתר את מה שהנוסע רוצה או מה שהכי קרוב לזה.
 
לגבי סעיף 2 - הערך הצבור דווקא מפשט את המצב הזה

שני דברים:
1. לתת עודף בצורה שתיארת- ע"י נהג מיומן- לוקחת ממש מעט זמן בניגוד למה שאתה אולי מדמיין.

2. יש בעיה רצינית של פערי מידע עצומים אצל משתמשי התח"צ, כמו גם אצל הנהגים; יש מליוני סוגי כרטיסים עם קודים שונים, ומכשירי הכרטוס לעיתים לא ברורים דיים בעניין זה, והנהגים פשוט מסתבכים פעמיים: פעם אחת בלהבין בכלל מה הנוסע רוצה, ובפעם השניה בלאתר את מה שהנוסע רוצה או מה שהכי קרוב לזה.
לגבי סעיף 2 - הערך הצבור דווקא מפשט את המצב הזה
טעינת ערך צבור לא תלויה בקודים.
 

בישגד

New member
תגובה

שני דברים:
1. לתת עודף בצורה שתיארת- ע"י נהג מיומן- לוקחת ממש מעט זמן בניגוד למה שאתה אולי מדמיין.

2. יש בעיה רצינית של פערי מידע עצומים אצל משתמשי התח"צ, כמו גם אצל הנהגים; יש מליוני סוגי כרטיסים עם קודים שונים, ומכשירי הכרטוס לעיתים לא ברורים דיים בעניין זה, והנהגים פשוט מסתבכים פעמיים: פעם אחת בלהבין בכלל מה הנוסע רוצה, ובפעם השניה בלאתר את מה שהנוסע רוצה או מה שהכי קרוב לזה.
תגובה
הנקודה היא שבכל מקרה העודף שיש לתת כשמשלמים 30, 50 או 100 ₪ הוא עגול ויותר פשוט לתת אותו מאשר לחשב/לזכור עודף לכל מיני מחירים שונים ומשונים של כרטיסיות או כרטיסים בודדים.
בעיה מס' 2 לא קשורה לערך צבור.
 
אתם צודקים... אני התכוונתי לעניין החופשי חודשי למיניהם...

תגובה
הנקודה היא שבכל מקרה העודף שיש לתת כשמשלמים 30, 50 או 100 ₪ הוא עגול ויותר פשוט לתת אותו מאשר לחשב/לזכור עודף לכל מיני מחירים שונים ומשונים של כרטיסיות או כרטיסים בודדים.
בעיה מס' 2 לא קשורה לערך צבור.
אתם צודקים... אני התכוונתי לעניין החופשי חודשי למיניהם...
 
לגבי הכרטיסים התקופתיים החדשים גם משרד התחבורה בעצמו

אתם צודקים... אני התכוונתי לעניין החופשי חודשי למיניהם...
לגבי הכרטיסים התקופתיים החדשים גם משרד התחבורה בעצמו
עוד לא מאופס על עצמו ומסתבך איתם.

הדרך לצמצם את הטעויות ואת הבלאגן בקשר אליהם היא להסביר לציבור בכל דרך אפשרית להשתמש בעת רכישת הכרטיסים בקוד השיתוף הנכון ולחייב את כל המפעילות להשתמש באופן אחיד בקודים הללו, להתאים את המערכות לשימוש ידידותי בקודים הללו ולהדריך את הנהגים (כל עוד הם עוסקים במכירת כרטיסים) להכיר אותם.
רק שילוב של הכרת הקודים האחידים על ידי הנוסעים, המערכות, מכונות המכירה האוטומטיות והנהגים ימנע טעויות לגבי הכרטיסים הללו.
וזו לא בקשה מוגזמת מנוסעים קבועים ויוממים לבדוק מה הקוד של הכרטיס החודשי שאותו הם מבקשים לרכוש. לרוב הנוסעים שרוכשים חופשי חודשי זו תהיה בדיקה חד-פעמית, כי נוסעים כאלה לא משנים כל חודש את החופשי חודשי שהם משתמשים בו.
 
הערך הצבור "מסכן" הרבה פחות מכרטיסיות וכרטיסים בודדים

סכנה ושמה "ערך צבור"
מאז נכנס הערך צבור שמעתי המון נהגים מתלוננים על הזמן שלוקח להם להטעין במיוחד עם זה כמה נוסעים ותוך כדי נסיעה דבר המסכן אותם ואת הנוסעים.
הערך הצבור "מסכן" הרבה פחות מכרטיסיות וכרטיסים בודדים
ערך צבור משותף בהרבה יותר מפעילות, קווים וסוגי נסיעות, כך שמספר ההטענות של ערך צבור קטן יותר מזה של כרטיסיות.
הטענה של ערך צבור גם הרבה יותר קלה מזו של כרטיסיות שתלויה בקודים שונים.
אם ערך צבור מהווה סכנה אז כרטיסיות היוו סכנת נפשות של ממש.
 

benshap2

New member
אני מסכים לעניין דבר אחד - מספיק עם התשלום לנהג

סכנה ושמה "ערך צבור"
מאז נכנס הערך צבור שמעתי המון נהגים מתלוננים על הזמן שלוקח להם להטעין במיוחד עם זה כמה נוסעים ותוך כדי נסיעה דבר המסכן אותם ואת הנוסעים.
אני מסכים לעניין דבר אחד - מספיק עם התשלום לנהג
נהג צריך לנהוג, לא להיות קופה.
צריכים להקים תחנות אוטומטיות בכל מקום, לתת לקיוסקים למכור כרטיסים וכו'...ולשים אוטומטים בתוך האוטובוסים.

זה יחסוך כל כך הרבה זמן בכל נסיעה.

זה, ושנהגים יפסיקו לענות למיליון שאלות של אנשים בתחנה (מה שיבוא אולי לאחר שילוט נורמלי על המסלול).. במיוחד מי שעומד בתחנה ועוצר את האוטובוס , שלא היה עוצר בכלל לולא כן, רק כדי לשאול אם הוא מגיע ל...
 

oshlick1

New member


אני מסכים לעניין דבר אחד - מספיק עם התשלום לנהג
נהג צריך לנהוג, לא להיות קופה.
צריכים להקים תחנות אוטומטיות בכל מקום, לתת לקיוסקים למכור כרטיסים וכו'...ולשים אוטומטים בתוך האוטובוסים.

זה יחסוך כל כך הרבה זמן בכל נסיעה.

זה, ושנהגים יפסיקו לענות למיליון שאלות של אנשים בתחנה (מה שיבוא אולי לאחר שילוט נורמלי על המסלול).. במיוחד מי שעומד בתחנה ועוצר את האוטובוס , שלא היה עוצר בכלל לולא כן, רק כדי לשאול אם הוא מגיע ל...

היום כבר אפשר לטעון אפילו בבית עם התקן מיוחד.
&nbsp
הבעיה אבל היא שהנוסע לא יודע מה עליו לטעון מרוב "חוזים" ו"הסדרים" לאוכלוסיות מיוחדות.
צריך ערך צבור בכל המדינה בכל החברות וגמרנו.
 
מנסיון - הטענה בבית ממש נוחה


היום כבר אפשר לטעון אפילו בבית עם התקן מיוחד.
&nbsp
הבעיה אבל היא שהנוסע לא יודע מה עליו לטעון מרוב "חוזים" ו"הסדרים" לאוכלוסיות מיוחדות.
צריך ערך צבור בכל המדינה בכל החברות וגמרנו.
מנסיון - הטענה בבית ממש נוחה
מאז שיש לי את קורא הכרטיסים אני כבר לא מטריח את הנהג
 

olli3

New member
מנהל
תקנה 420 חורצת - אסור לנהג להתעסק עם כסף בזמן נהיגה

סכנה ושמה "ערך צבור"
מאז נכנס הערך צבור שמעתי המון נהגים מתלוננים על הזמן שלוקח להם להטעין במיוחד עם זה כמה נוסעים ותוך כדי נסיעה דבר המסכן אותם ואת הנוסעים.
תקנה 420 חורצת - אסור לנהג להתעסק עם כסף בזמן נהיגה
לרבות מכירת כרטיסים, החזרת עודף וכו'.
 

oshlick1

New member
חבל שלא אוכפים אותה. לא בשביל הבטיחות - אלא

תקנה 420 חורצת - אסור לנהג להתעסק עם כסף בזמן נהיגה
לרבות מכירת כרטיסים, החזרת עודף וכו'.
חבל שלא אוכפים אותה. לא בשביל הבטיחות - אלא
כי אם היו אוכפים אותה הנסיעה הייתה מתארכת בזמנים בלתי הגיוניים, ואז לא הייתה למשרד התחבורה ברירה אלא להתקין מכונות כרטוס אוטומטיות בכל האוטובוסים.
 

cwen

New member
אני מאז שהכניסו מכונות אוטומטיות ב 189

סכנה ושמה "ערך צבור"
מאז נכנס הערך צבור שמעתי המון נהגים מתלוננים על הזמן שלוקח להם להטעין במיוחד עם זה כמה נוסעים ותוך כדי נסיעה דבר המסכן אותם ואת הנוסעים.
אני מאז שהכניסו מכונות אוטומטיות ב 189
משתדלת לטעון מראש חופשי חודשי במכונה וזהו. לא רוצה להציק לנהג. ואת זה גם אפשר עם אשראי, אז בכלל נוח.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה