זה הגיוני שהנסיעה האחרונה של מטרונית קו 2

מצב
הנושא נעול.
זה הגיוני שהנסיעה האחרונה של מטרונית קו 2

זה הגיוני שהנסיעה האחרונה של מטרונית קו 2
יוצאת בשעה 14:32 בימי שישי?
זה פשוט הזוי שהשירות נגמר בשעה כל כך מוקדמת.
 

mister K

New member
זה הזוי שהשירות נגמר בכלל... אבל כך זה במדינת הלכה

זה הגיוני שהנסיעה האחרונה של מטרונית קו 2
יוצאת בשעה 14:32 בימי שישי?
זה פשוט הזוי שהשירות נגמר בשעה כל כך מוקדמת.
זה הזוי שהשירות נגמר בכלל... אבל כך זה במדינת הלכה
מי שיש לו בעיה עם זה, שיפסיק לטמון את הראש בחול ושיתחיל להיאבק.
אחרת זה רק ילך ויחמיר.
 
קו 2 של המטרונית היה אמור לפעול גם בשבת, אבל ראש עיריית

זה הזוי שהשירות נגמר בכלל... אבל כך זה במדינת הלכה
מי שיש לו בעיה עם זה, שיפסיק לטמון את הראש בחול ושיתחיל להיאבק.
אחרת זה רק ילך ויחמיר.
קו 2 של המטרונית היה אמור לפעול גם בשבת, אבל ראש עיריית
קרית אתא טירפד את זה.
היו תושבים של העיר שניסו להיאבק, אבל כנראה השתיקו אותם.
 

mister K

New member
המאבק שלהם היה מעט מדי ומאוחר מדי

קו 2 של המטרונית היה אמור לפעול גם בשבת, אבל ראש עיריית
קרית אתא טירפד את זה.
היו תושבים של העיר שניסו להיאבק, אבל כנראה השתיקו אותם.
המאבק שלהם היה מעט מדי ומאוחר מדי
הם נזכרו להיאבק הרבה אחרי הרעש הדתי.
אם הם היו נאבקים בזמן, הקו היה פועל בשבת.
 
מי שנזכר מאוחר מידי אלה הפוליטיקאים.

המאבק שלהם היה מעט מדי ומאוחר מדי
הם נזכרו להיאבק הרבה אחרי הרעש הדתי.
אם הם היו נאבקים בזמן, הקו היה פועל בשבת.
מי שנזכר מאוחר מידי אלה הפוליטיקאים.
הם נאבקים כל כך הרבה בשביל תח"צ בת"א בשבת שהם לא שמים לב שהם מפסידים את התח"צ בחיפה.
&nbsp
הדרך הטובה ביותר להשיג תח"צ בת"א בשבת היא להוכיח שזה עובד מעולה בחיפה.
 

mister K

New member
תח"צ בשבת לא מעניינת אף פוליטיקאי

מי שנזכר מאוחר מידי אלה הפוליטיקאים.
הם נאבקים כל כך הרבה בשביל תח"צ בת"א בשבת שהם לא שמים לב שהם מפסידים את התח"צ בחיפה.
&nbsp
הדרך הטובה ביותר להשיג תח"צ בת"א בשבת היא להוכיח שזה עובד מעולה בחיפה.
תח"צ בשבת לא מעניינת אף פוליטיקאי
היא מעניינת אך ורק אזרחים ואלה צריכים לנהל מאבק.
בקרית אתא התושבים ישנו ונזכרו רק כשהיה מאוחר מדי. אחרי שכבר היה ברור שהקו לא עומד לפעול בשבת, הודות ללחץ החרדי.
לא יעזור להוכיח שזה עובד מצויין בחיפה ואף מציל חיים. גם לא צריך להוכיח זאת כלל, מכיוון שהדבר ידוע לכולם כבר שנים.
העניין הוא שהעובדה הזאת ממש לא מעניינת כשמדובר בשמירה על האגו של עסקני הדת, ובמניעת כל עידוד לחילול שבת בארץ הקודש איפה שרק אפשר.
כשהדת מעורבת, אין רציונל. גם חייהם של בני נוער שמעורבים בתאונות בסופ"ש פחות חשובים. זו עובדה וזה המצב.

מה שכן, בחיפה פועלת גם תח"צ סדירה בלילה ופה בהחלט אפשר וצריך להשתמש בנתון הזה על מנת לדרוש את השוואת המצב גם בגוש דן ובירושלים.
פה אין שום עניין פוליטי וזה משהו שכל ארגוני התח"צ צריכים לצעוק.
בינתיים אף אחד לא צועק ובמשרד התחבורה ממשיכים להכשיר את השרץ כאשר גם מכרז הרכבת הקלה בתל אביב מדבר על פעילות בין 5:00 בבוקר לחצות בלבד. מיותר לציין שגם בלי שבתות.
 

Bus Nerd

Active member
יש כמה פוליטקאים שכן מעניין אותם, תמר זנדברג למשל

תח"צ בשבת לא מעניינת אף פוליטיקאי
היא מעניינת אך ורק אזרחים ואלה צריכים לנהל מאבק.
בקרית אתא התושבים ישנו ונזכרו רק כשהיה מאוחר מדי. אחרי שכבר היה ברור שהקו לא עומד לפעול בשבת, הודות ללחץ החרדי.
לא יעזור להוכיח שזה עובד מצויין בחיפה ואף מציל חיים. גם לא צריך להוכיח זאת כלל, מכיוון שהדבר ידוע לכולם כבר שנים.
העניין הוא שהעובדה הזאת ממש לא מעניינת כשמדובר בשמירה על האגו של עסקני הדת, ובמניעת כל עידוד לחילול שבת בארץ הקודש איפה שרק אפשר.
כשהדת מעורבת, אין רציונל. גם חייהם של בני נוער שמעורבים בתאונות בסופ"ש פחות חשובים. זו עובדה וזה המצב.

מה שכן, בחיפה פועלת גם תח"צ סדירה בלילה ופה בהחלט אפשר וצריך להשתמש בנתון הזה על מנת לדרוש את השוואת המצב גם בגוש דן ובירושלים.
פה אין שום עניין פוליטי וזה משהו שכל ארגוני התח"צ צריכים לצעוק.
בינתיים אף אחד לא צועק ובמשרד התחבורה ממשיכים להכשיר את השרץ כאשר גם מכרז הרכבת הקלה בתל אביב מדבר על פעילות בין 5:00 בבוקר לחצות בלבד. מיותר לציין שגם בלי שבתות.
יש כמה פוליטקאים שכן מעניין אותם, תמר זנדברג למשל
תמר זנדברג, שהיא חלק מהשדולה לתחבורה בת קיימא בכנסת, תומכת מאוד ובאופן מוצהר בתח"צ בשבת, לדוגמה
&nbsp
http://tamarzandberg.co.il/archives/3887
&nbsp
ואני די בטוח שאפשר למצוא עוד כמה פוליטקאים (ולא רק מהשמאל) שתומכים בעניין. הבעיה היא שהם מיעוט (איזו מפלגה שמה תח"צ בשבת במצע שלה חוץ ממרצ? ומרצ מאוד חלשה בקדנציה הנוכחית). והם יישארו מיעוט כל עוד רוב חברי הכנסת נוסעים לכל מקום ברכב, וכל עוד הם חייבים לציית לרצון המפלגות הדתיות מטעמים פוליטיים.
&nbsp
זה פשוט לא נכון להגיד שאין פוליטיקאים שזה לא מעניין אותם, כי הם כן קיימים. אבל אני לא רואה את השינוי מגיע ברמה הארצית בקרוב, לכן יותר הגיוני לשכנע פוליטיקאים מקומיים - אם יהיה מספיק לחץ מהשלטון המקומי במטרופולינים השונים לאפשר תח"צ בשבת, אולי משהו יזוז. אבל גם על זה אני בספק.
&nbsp
&nbsp
בסופו של דבר רוב הישראלים מתניידים ברכב פרטי. הם קנו רכב כי הם הבינו שהתח"צ בארץ לא מספקת פתרון מתאים. וברגע שיש להם רכב, פחות חשוב להם להיאבק על תחבורה ציבורית נאותה (בשבת או ביום חול). זה עצוב, אבל זה המצב. ובגלל זה אין מספיק לחץ ציבורי בנושא.
 

mister K

New member
לתמר אין כוח פוליטי וגם לא יהיה

יש כמה פוליטקאים שכן מעניין אותם, תמר זנדברג למשל
תמר זנדברג, שהיא חלק מהשדולה לתחבורה בת קיימא בכנסת, תומכת מאוד ובאופן מוצהר בתח"צ בשבת, לדוגמה
&nbsp
http://tamarzandberg.co.il/archives/3887
&nbsp
ואני די בטוח שאפשר למצוא עוד כמה פוליטקאים (ולא רק מהשמאל) שתומכים בעניין. הבעיה היא שהם מיעוט (איזו מפלגה שמה תח"צ בשבת במצע שלה חוץ ממרצ? ומרצ מאוד חלשה בקדנציה הנוכחית). והם יישארו מיעוט כל עוד רוב חברי הכנסת נוסעים לכל מקום ברכב, וכל עוד הם חייבים לציית לרצון המפלגות הדתיות מטעמים פוליטיים.
&nbsp
זה פשוט לא נכון להגיד שאין פוליטיקאים שזה לא מעניין אותם, כי הם כן קיימים. אבל אני לא רואה את השינוי מגיע ברמה הארצית בקרוב, לכן יותר הגיוני לשכנע פוליטיקאים מקומיים - אם יהיה מספיק לחץ מהשלטון המקומי במטרופולינים השונים לאפשר תח"צ בשבת, אולי משהו יזוז. אבל גם על זה אני בספק.
&nbsp
&nbsp
בסופו של דבר רוב הישראלים מתניידים ברכב פרטי. הם קנו רכב כי הם הבינו שהתח"צ בארץ לא מספקת פתרון מתאים. וברגע שיש להם רכב, פחות חשוב להם להיאבק על תחבורה ציבורית נאותה (בשבת או ביום חול). זה עצוב, אבל זה המצב. ובגלל זה אין מספיק לחץ ציבורי בנושא.
לתמר אין כוח פוליטי וגם לא יהיה
אני מאוד מעריך אותה, אבל לא משלה את עצמי שהיא באמת יכולה לעשות משהו. ובכלל אני כבר לא סומך על מרצ. מפלגה שאין לה שום סיכוי להגיע לעמדות כוח ולהשפיע לטובת החילונים. מה גם שבשיטה הנוכחית אפילו אם בתיאוריה תהיה ממשלת שמאל, היא תהיה חייבת להיות מבוססת על החרדים. המאבק חייב להגיע מלמטה, מהציבור שצריך לצאת לרחובות. רשויות מקומיות לוחצות גם היום בנושא הזה, אבל אין שום סיבה פוליטית שמישהו בממשלה יקשיב להן. רק אם יהיה מאבק עקבי של הציבור, אז יתחילו להקשיב כי כך זה עובד פה. הציבור החילוני מתחיל להבין שרק ככה זה הולך, אבל הדרך למיגור האדישות עוד ארוכה. המצב בו לכל אחד יש רכב פרטי הוא בדיוק המצב שהפוליטיקאים רוצים שיהיה. כ"ץ מודה בזה בגלוי. ככה זה כששיטת המיסוי במדינה מבוססת בין היתר על שגשוג ענף הרכב הפרטי.
 
אבל זה נושא אחר לגמרי

זה הזוי שהשירות נגמר בכלל... אבל כך זה במדינת הלכה
מי שיש לו בעיה עם זה, שיפסיק לטמון את הראש בחול ושיתחיל להיאבק.
אחרת זה רק ילך ויחמיר.
אבל זה נושא אחר לגמרי
הרי אפשר בשקט להפעיל את הקו גם עד 15:30 מבלי שתהייה "פגיעה בשבת"
 

mister K

New member
אי אפשר

אבל זה נושא אחר לגמרי
הרי אפשר בשקט להפעיל את הקו גם עד 15:30 מבלי שתהייה "פגיעה בשבת"
אי אפשר
וזאת הודות לכל מיני מניאקים שהחליטו לאחרונה לעקוב ולבדוק בציציות כל קו לא מורשה שנסיעתו האחרונה "חורגת לשבת" ולהתסיס על כך גורמים דתיים.
לכן עכשיו לוקחים טווח ביטחון בכל קו שאינו מאושר לפעול אפילו דקה בתוך השבת.
בחיפה אין הרבה קווים כאלה, אך את קווים 2 ו-3 של המטרונית לצערי הגדירו כך במחטף וזה למעשה דבר חדש שכלל לא היה נהוג במטרופולין חיפה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה