החוזים הנרכשים צריכים להירשם גם בכרטיס עצמוהטענת קו רב - לשם מה מכשיר אם אפשר גם בלי
למה משרד התחבורה מפיץ מכשיר להטענת רב קו?
הרי אפשר בקלות להרים אתר אינטרנט להטענת כרטיס רב קו ללא המכשיר. (לכל כרטיס מזהה יחודי, אפשר להקליד)
מה הרעיון?
למה צריך את המידע גם על הכרטיס?החוזים הנרכשים צריכים להירשם גם בכרטיס עצמו
ברכבת הרישום בכרטיס מתבצע במעבר הראשון בולידטור לאחר רכישת החוזה דרך האינטרנט, במטרונית ניתן לרכוש דרך האינטרנט ולאחר מכן לבצע טעינה בפועל במכשיר טעינה של המטרונית, אבל אצל מפעילות קווי האוטובוס הרגילים צריך מכשיר בשביל לכתוב על הכרטיס עצמו.
כי המכשירים של הנהגים באוטובוסים לא מתקשרים באופן שוטף עםלמה צריך את המידע גם על הכרטיס?
בנוסף, טוענים שאם אתה מאבד את הכרטיס כל המידע ניתן לשחזור מה שאומר שהוא קיים גם ב"צד שרת".
אז אם הוא קיים ב"שרת" למה הוא קיים גם על הכרטיס?
אז אם אני מאבד רב קו ומודיע על האובדן שלוכי המכשירים של הנהגים באוטובוסים לא מתקשרים באופן שוטף עם
השרתים.
המכשירים שנמצאים במקומות קבועים, כמו הולידטורים ברכבת או מכשירי טעינה קבועים, כמו של המטרונית, מחוברים רצוף ובאופן קבוע לשרתים (בהרבה מקרים גם בתקשורת קווית). המכשירים של הנהגים לא.
עד שהאוטובוסים יעודכנו בנושאאז אם אני מאבד רב קו ומודיע על האובדן שלו
עדיין אפשר יהיה להשתמש בו באוטובוסים?
הבנתיכי המכשירים של הנהגים באוטובוסים לא מתקשרים באופן שוטף עם
השרתים.
המכשירים שנמצאים במקומות קבועים, כמו הולידטורים ברכבת או מכשירי טעינה קבועים, כמו של המטרונית, מחוברים רצוף ובאופן קבוע לשרתים (בהרבה מקרים גם בתקשורת קווית). המכשירים של הנהגים לא.
זה לא סוג של גיבוי, זה המידע המלאהבנתי
אם לצורך העניין היו משפרים את התקשורת של המכשירים באוטובוס, אז מספיק היה שהמידע היה נשמר רק בשרת ולא בכרטיס נכון?
שמירת המידע על הכרטיס היא סוג של "גיבוי לא מקוון"?
אני מתכוון בתיאוריה..זה לא סוג של גיבוי, זה המידע המלא
הגיבוי זה הצד ההפוך, בשרתים של המנפיקות.
 
אם כל עליה לאוטובוסים המודול של הנהג יצטרך ליצור קשר לשרת המרכזי, יקרו שני דברים.
קודם כל התקשורת תתארך, וזה אומר שגם זמן העליה לאוטובוס יתארך עד מאוד.
והדבר השני שיקרה, זה קריסת השרתים.
בתאוריה כןאני מתכוון בתיאוריה..
אני לא טוען טענה - רק מנסה להבין איך המערכת עובדת.בתאוריה כן
אבל תראה מה קורה בסופר כשיש בעיית תקשורת עם שב"א(בדיקת כרטיסי אשראי).
התורים בקופות מתחילים להתארך אנשים מתעצבנים, לפעמים משאירים עגלות מלאות ליד הקופה והולכים.
אחרים הולכים למשוך כספים במזומן כדי לשלם כי לא באו עם מספיק בכיס.
 
אתה רוצה מצב כזה בתחבורה הציבורית?
אההה אז הייתה שואלאני לא טוען טענה - רק מנסה להבין איך המערכת עובדת.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.