מישהו נחמד 2
New member
עצירת אוטובוסים ברכבת רעננה מערב
עצירת אוטובוסים ברכבת רעננה מערב
עברתי היום במחלף החדש 531/ד' ירושלים ברעננה (שייפתח הלילה לתנועה) הסמוך לתחנת הרכבת רעננה מערב ההולכת ונבנית, ותהיתי האם כאשר תחנת הרכבת תפתח בשנה הבאה יהי לה קישור לקווי האוטובוס הרבים שעוברים בדרך ירושלים? במחלף כפי שהוא בנוי כיום אין ולא נראה שיהיו בעתיד מפרצי עצירה בצד דרך ירושלים. אם אני זוכר נכון בהדמיות של המחלף היה מת"צ במרכז הגשר שמיועד לקו הורוד (לא זוכר אם הייתה שם גם תחנה), ואכן במרכז הגשר יש רצועת כביש מיותמת וחסומה באיי תנועה משני צדדיה. אבל הקו הורוד בוטל בנתיים והמת"צ מן הסתם לא ייבנה בשנים הקרובות. אם כן נשארנו עם שלוש אפשרויות - או שהכביש ייבנה מחדש כדי לאפשר הקמת תחנה (יכול להיות שהאוטובוסים ייכנסו לתחנה במת"צ הקצר ומייד יצאו חזרה?) - זו כמובן האפשרות הטובה ביותר, רק שהיא לא נשמעת לי כ"כ סבירה, או האפשרות הגרועה - האוטובוסים ייכנסו למסוף שבתוך חניון הרכבת ויעכבו את משך הנסיעה, או האפשרות הגרועה לא פחות - האוטובוסים ימשיכו במסלולם כרגיל כמו שהם נוסעים היום, יהיה קו ייעודי שתפקידו לשרת את תחנת הרכבת בתדירות נמוכה (כמו שקורה לצערנו בהרבה תחנות רכבת) והנוסעים יפספסו קישור תחבורתי פנטסטי. אשמח לשמוע אם יש לכם הערות, מידע או הערכות בנושא
עצירת אוטובוסים ברכבת רעננה מערב
עברתי היום במחלף החדש 531/ד' ירושלים ברעננה (שייפתח הלילה לתנועה) הסמוך לתחנת הרכבת רעננה מערב ההולכת ונבנית, ותהיתי האם כאשר תחנת הרכבת תפתח בשנה הבאה יהי לה קישור לקווי האוטובוס הרבים שעוברים בדרך ירושלים? במחלף כפי שהוא בנוי כיום אין ולא נראה שיהיו בעתיד מפרצי עצירה בצד דרך ירושלים. אם אני זוכר נכון בהדמיות של המחלף היה מת"צ במרכז הגשר שמיועד לקו הורוד (לא זוכר אם הייתה שם גם תחנה), ואכן במרכז הגשר יש רצועת כביש מיותמת וחסומה באיי תנועה משני צדדיה. אבל הקו הורוד בוטל בנתיים והמת"צ מן הסתם לא ייבנה בשנים הקרובות. אם כן נשארנו עם שלוש אפשרויות - או שהכביש ייבנה מחדש כדי לאפשר הקמת תחנה (יכול להיות שהאוטובוסים ייכנסו לתחנה במת"צ הקצר ומייד יצאו חזרה?) - זו כמובן האפשרות הטובה ביותר, רק שהיא לא נשמעת לי כ"כ סבירה, או האפשרות הגרועה - האוטובוסים ייכנסו למסוף שבתוך חניון הרכבת ויעכבו את משך הנסיעה, או האפשרות הגרועה לא פחות - האוטובוסים ימשיכו במסלולם כרגיל כמו שהם נוסעים היום, יהיה קו ייעודי שתפקידו לשרת את תחנת הרכבת בתדירות נמוכה (כמו שקורה לצערנו בהרבה תחנות רכבת) והנוסעים יפספסו קישור תחבורתי פנטסטי. אשמח לשמוע אם יש לכם הערות, מידע או הערכות בנושא