אין לי מושג בשביל מה מרחיבים את הכביש הזההרחבת כביש הערבה מיטבתה צפונה
הקטע הבא היה אמור להיות יטבתה - יהל
הוא מתוכנן, כמו כל שאר הקטעים, אבל שום עבודות אין בשטח.
יש למישהו מושג מדוע נתקעה הרחבת כביש הדמים הזה?
ההרחבה הזו היא הכרח בטיחותי ממדרגה ראשונהאין לי מושג בשביל מה מרחיבים את הכביש הזה
אמנם נוסעות בו הרבה משאיות אבל ניתן להפחית את כמות המשאיות הזאת על ידי מסילת רכבת שיסעו בה רכבות משא.
ההרחבה הזאת לא תפחית בעיני את כמות התאונות בכביש כי מי שדוהר היום ידהר גם בכביש המורחב ולא ישמור מרחק.
עדיף לטפל בדוהרים בשליש מהעלות של הרחבת הכביש היחסית ריק הזה רוב ימות השנה.
להשקיע מיליארדים בשביל לקצר את הדרך בחצי שעה זה בזבוז בעיניההרחבה הזו היא הכרח בטיחותי ממדרגה ראשונה
מה זה "דוהר"? 120 קמ"ש לנסיעה של מאות ק"מ זה נקרא לדהור? דווקא המהירות הנמוכה בכביש הזה ב-80 קמ"ש מביאה לנסיעה ממושכת, משעממת ומעייפות ועמה סכנת הרדמות. ההבדל הוא בין שעה וחצי במהירות 120 קמ"ש ומעל שעתיים במהירות 80 קמ"ש.
 
לצערי נראה שלא מלמדים נהגים איך לעקוף בכביש חד-מסלולי בצורה בטוחה. לכן כביש דו-מסלולי יאפשר עקיפות בטוחות ומהירות נסיעה ממוצעת סבירה.
אני מסכים שמדובר בסכום נכבד של כשלושה מיליארד ש"ח לפחותלהשקיע מיליארדים בשביל לקצר את הדרך בחצי שעה זה בזבוז בעיני
במיוחד לאור העובדה שאף אחד כמעט לא נוסע שם בצורה יומיומית.
אם היו עוד ערים בערבה בין דימונה לאילת אולי הייתה לזה הצדקה.
 
אם היה לך קרוב משפחה שסיים את חייו על הכביש הזה,להשקיע מיליארדים בשביל לקצר את הדרך בחצי שעה זה בזבוז בעיני
במיוחד לאור העובדה שאף אחד כמעט לא נוסע שם בצורה יומיומית.
אם היו עוד ערים בערבה בין דימונה לאילת אולי הייתה לזה הצדקה.
 
אני מצטער לשמועאם היה לך קרוב משפחה שסיים את חייו על הכביש הזה,
היית מדבר אחרת.
מעניין שיש לך בעיה עם ההשקעה הדרושה להרחבת הכביש (וכן, זה פרוייקט חובה) אבל לא עם השקעה גדולה הרבה יותר לסלילת מסילת ברזל (שממש לא תוציא את כל המשאיות מהכביש ולא תמנע את הצורך בעקיפות מסוכנות).
 
אבל מסילת רכבת לאילת לא תהווה תחליף להרחבת הכבישאני מצטער לשמוע
אבל לדעתי רכבת אחת עדיפה מבחינה בטיחותית על אלף מכוניות.
אל תבין לא נכון, לא איבדתי בכביש הזה אף אחדאני מצטער לשמוע
אבל לדעתי רכבת אחת עדיפה מבחינה בטיחותית על אלף מכוניות.
אפשר לפתור את זה ע"י סלילת מסלולי עקיפה כל כמה ק"מההרחבה הזו היא הכרח בטיחותי ממדרגה ראשונה
מה זה "דוהר"? 120 קמ"ש לנסיעה של מאות ק"מ זה נקרא לדהור? דווקא המהירות הנמוכה בכביש הזה ב-80 קמ"ש מביאה לנסיעה ממושכת, משעממת ומעייפות ועמה סכנת הרדמות. ההבדל הוא בין שעה וחצי במהירות 120 קמ"ש ומעל שעתיים במהירות 80 קמ"ש.
 
לצערי נראה שלא מלמדים נהגים איך לעקוף בכביש חד-מסלולי בצורה בטוחה. לכן כביש דו-מסלולי יאפשר עקיפות בטוחות ומהירות נסיעה ממוצעת סבירה.
ואז כל כמה ק"מ הכביש יצטמצם משני נתיבים לאחד?אפשר לפתור את זה ע"י סלילת מסלולי עקיפה כל כמה ק"מ
מה הבעיה במצב כזה אם מתריעים כראוי מספיק מראש?ואז כל כמה ק"מ הכביש יצטמצם משני נתיבים לאחד?
איך זה מסתדר מבחינה בטיחותית?
 
כי תמיד יהיה מי שינסה לעקוף את הטריילר בשניה האחרונהמה הבעיה במצב כזה אם מתריעים כראוי מספיק מראש?
חוץ מזה גם ככה אמורים רק לעקוף בשמאל ולא להתנחל שם(כן אני יודע שזה לא מעניין חלק מהנהגים).
כי תמיד יהיה מי שינסה לעקוף את הטריילר בשניה האחרונה
לפני שהוא נתקע מאחוריו ולא תמיד זה יסתיים בטוב (ואני חותם לך על זה).
 
בפינלנד זה המצב לאורך מאות ק"מ של כבישים ראשייםכי תמיד יהיה מי שינסה לעקוף את הטריילר בשניה האחרונה
לפני שהוא נתקע מאחוריו ולא תמיד זה יסתיים בטוב (ואני חותם לך על זה).
 
אתה משווה עכשיו בין (האין) תרבות הנהיגה של הנהג הישראליבפינלנד זה המצב לאורך מאות ק"מ של כבישים ראשיים
בחלק המרכזי והצפוני של המדינה. התרחבות של הכביש אחת לכמה ק"מ, פעם מצד ופעם מן הצד הנגדי.
די כבר עם השטות הזאתאתה משווה עכשיו בין (האין) תרבות הנהיגה של הנהג הישראלי
לנהג הפיני?
 
 
בנורבגיה אנשים באמת עקפו בזהירותדי כבר עם השטות הזאת
לא יודע איך זה בפינלנד, אבל בצרפת למשל (שם יצא לי להיות תקופה ממושכת) הנהגים לא זהירים יותר מהנהגים בישראל. אולי אפילו ההפך.
יש לי נסיון בנהיגה באירופה (כולל צרפת) ואני לא חוזר בידי כבר עם השטות הזאת
לא יודע איך זה בפינלנד, אבל בצרפת למשל (שם יצא לי להיות תקופה ממושכת) הנהגים לא זהירים יותר מהנהגים בישראל. אולי אפילו ההפך.
תמיד יש את פורעי החוק, השאלה היא איפה עובר גבול ההתחשבות בהםכי תמיד יהיה מי שינסה לעקוף את הטריילר בשניה האחרונה
לפני שהוא נתקע מאחוריו ולא תמיד זה יסתיים בטוב (ואני חותם לך על זה).
 
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.