חחח, אם לא היו משלמים בכלל, העלייה בכלל הייתה מהירה!עלייה מאחור בירושלים
עליתי היום בקו 27, מעט מאוד נוסעים הצליחו לתקף. ראוי לציין שהעלייה היתה באמת מהירה מאוד - היינו כ25 אנשים, ותוך חצי דקה האוטובוס כבר נסע.
נצל''ש - נהגים שלא פותחים את כל הדלתות בתחנהעלייה מאחור בירושלים
עליתי היום בקו 27, מעט מאוד נוסעים הצליחו לתקף. ראוי לציין שהעלייה היתה באמת מהירה מאוד - היינו כ25 אנשים, ותוך חצי דקה האוטובוס כבר נסע.
אחד כזה בקו 82 כמעט סגר עלי את הדלתנצל''ש - נהגים שלא פותחים את כל הדלתות בתחנה
ישנה תופעה חדשה בעיקר בקווים החדשים שהצטרפו לתוכנית העליה המהירה מכל הדלתות (למשל 82 של דן ו-171 של אגד) אך לא רק - של נהגים שפותחים רק את הדלת הקידמית אם אף אחד לא יורד, ובכך יוצרים מצב אבסורדי של נוסעים שרוצים לעלות מאחור ולחסוך את התור ולמנוע עיכוב לאוטובוס בתחנה "נענשים" באי פתיחת הדלת ונאלצים לרוץ מהר לדלת הקידמית לפני שהנהג יברח להם.
ככה לא מעודדים את העליה מכל הדלתות.
צריך לבחון קנס לנהגים שלא פותחים את כל הדלתות בדומה לקנס הנהוג לנהגים שמורידים נוסעים שלא באחת מתחנות הקו.
אני מסמנת להם לפתוח מאחורה,אחד כזה בקו 82 כמעט סגר עלי את הדלת
קבוצה הסתדרה לעלות מלפנים.הלכתי לדלת הבאה, וכשעליתי היא התחילה להסגר. למה? מה היה דחוף לנהג לסגור אותה תוך כדי שהוא מטפל בנוסעים? עוד היה תור קטן בחוץ. חיכינו עוד לפחות דקה עד שכולם סיימו לעלות.
הרגל של עשרות שנות עבודה עם עליה מקדימה בלבדאחד כזה בקו 82 כמעט סגר עלי את הדלת
קבוצה הסתדרה לעלות מלפנים.הלכתי לדלת הבאה, וכשעליתי היא התחילה להסגר. למה? מה היה דחוף לנהג לסגור אותה תוך כדי שהוא מטפל בנוסעים? עוד היה תור קטן בחוץ. חיכינו עוד לפחות דקה עד שכולם סיימו לעלות.
הנהג אמור לפתוח את כל הדלתות בלחיצה אחתנצל''ש - נהגים שלא פותחים את כל הדלתות בתחנה
ישנה תופעה חדשה בעיקר בקווים החדשים שהצטרפו לתוכנית העליה המהירה מכל הדלתות (למשל 82 של דן ו-171 של אגד) אך לא רק - של נהגים שפותחים רק את הדלת הקידמית אם אף אחד לא יורד, ובכך יוצרים מצב אבסורדי של נוסעים שרוצים לעלות מאחור ולחסוך את התור ולמנוע עיכוב לאוטובוס בתחנה "נענשים" באי פתיחת הדלת ונאלצים לרוץ מהר לדלת הקידמית לפני שהנהג יברח להם.
ככה לא מעודדים את העליה מכל הדלתות.
צריך לבחון קנס לנהגים שלא פותחים את כל הדלתות בדומה לקנס הנהוג לנהגים שמורידים נוסעים שלא באחת מתחנות הקו.
המכשירים של אגד בעייתייםעלייה מאחור בירושלים
עליתי היום בקו 27, מעט מאוד נוסעים הצליחו לתקף. ראוי לציין שהעלייה היתה באמת מהירה מאוד - היינו כ25 אנשים, ותוך חצי דקה האוטובוס כבר נסע.
המכשירים של אגד בעייתיים
במכשירים של אגד יש בעיה לא רק אצלכם אלא גם בחולון באגד אומרים שמקור התקלה ביצרניות ועכשיו היא שוקלת סנקציות משפטיות כי הם הפרו את חוזה הרכישה
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.