יש לי דרך לקבל החזר מהרכבת על כרטיסיה?

  • פותח הנושא C H 4
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

C H 4

New member
יש לי דרך לקבל החזר מהרכבת על כרטיסיה?

יש לי דרך לקבל החזר מהרכבת על כרטיסיה?
שלום לכם, יש משהו שמעצבן אותי בטירוף, אשמח אם מישהו ידע להציע פתרון למצב.
אני סטודנטית והמידע הזה מוזן ברב קו שלי, לכן אני זכאית להנחות. מסתבר שבתחילת שנה הרב קו נחסם וכדי להפעיל אותו צריך להגיע לעמדה שלהם בתחנה ולהראות כרטיס סטודנט בתוקף.
לא ידעתי את זה, למעשה יום אחד כשרציתי לנסוע לבקר את המשפחה ברכבת, בדקתי את הנסיעות שנשארו לי, הסתבר שלא נשארו ובלי לחשוב יותר מידי קניתי כרטיסיה חדשה. רק כמה ימים אחר כך כשלא הצלחתי לנסוע באוטובוס בכרטיסיה חדשה הבנתי שסטטוס הסטודנט חסום וטיפלתי בבעיה האינפנטילית והחצופה הזו.
חצופה- כי אם לא מחזירים לי כסף על הכרטיסים אז מה בדיוק הקטע של לא לאפשר לי להשתמש בהם ברב קו אישי שלי?
בכל מקרה, פתאום בחודש שעבר קלטתי שיש לי 2 כרטיסיות יקרות מאוד וכמעט שלמות: 7 נסיעות+11 נסיעות לאותו יעד לדעתי ה11 גם במחיר מלא ולא מחיר לסטודנט!
2 דברים קרו בינתיים:
1. עכשיו ממש מוזילים את עלויות התח"צ
2. קניתי רכב (יש, שאתחדש)

יש לי איזושהי דרך לבקש/לדרוש לפחות החזר על הכרטיסיה שנמכרה לי סתם בגלל המערכת הטיפשית שלהם? יש לי איזושהי דרך לקצץ בהפסדים חוץ מאשר להדפיס את הכרטיסים ולמכור אותם בחצי מחיר לסטודנט כלשהו? זה כל כך מכעיס! שיכתבו איזו הודעה כשמגיעים להטעין את הכרטיס, שאבין שאני לא אמורה לקנות כרטיסיה אלא לטפל בשטות.
 
לבקש תמיד אפשר

יש לי דרך לקבל החזר מהרכבת על כרטיסיה?
שלום לכם, יש משהו שמעצבן אותי בטירוף, אשמח אם מישהו ידע להציע פתרון למצב.
אני סטודנטית והמידע הזה מוזן ברב קו שלי, לכן אני זכאית להנחות. מסתבר שבתחילת שנה הרב קו נחסם וכדי להפעיל אותו צריך להגיע לעמדה שלהם בתחנה ולהראות כרטיס סטודנט בתוקף.
לא ידעתי את זה, למעשה יום אחד כשרציתי לנסוע לבקר את המשפחה ברכבת, בדקתי את הנסיעות שנשארו לי, הסתבר שלא נשארו ובלי לחשוב יותר מידי קניתי כרטיסיה חדשה. רק כמה ימים אחר כך כשלא הצלחתי לנסוע באוטובוס בכרטיסיה חדשה הבנתי שסטטוס הסטודנט חסום וטיפלתי בבעיה האינפנטילית והחצופה הזו.
חצופה- כי אם לא מחזירים לי כסף על הכרטיסים אז מה בדיוק הקטע של לא לאפשר לי להשתמש בהם ברב קו אישי שלי?
בכל מקרה, פתאום בחודש שעבר קלטתי שיש לי 2 כרטיסיות יקרות מאוד וכמעט שלמות: 7 נסיעות+11 נסיעות לאותו יעד לדעתי ה11 גם במחיר מלא ולא מחיר לסטודנט!
2 דברים קרו בינתיים:
1. עכשיו ממש מוזילים את עלויות התח"צ
2. קניתי רכב (יש, שאתחדש)

יש לי איזושהי דרך לבקש/לדרוש לפחות החזר על הכרטיסיה שנמכרה לי סתם בגלל המערכת הטיפשית שלהם? יש לי איזושהי דרך לקצץ בהפסדים חוץ מאשר להדפיס את הכרטיסים ולמכור אותם בחצי מחיר לסטודנט כלשהו? זה כל כך מכעיס! שיכתבו איזו הודעה כשמגיעים להטעין את הכרטיס, שאבין שאני לא אמורה לקנות כרטיסיה אלא לטפל בשטות.
לבקש תמיד אפשר
מנסיון שלי במקרה דומה אבל שונה (קניתי חופשי חודשי יומיים לפני שבועיים וחצי מילואים, גאון אני) ניכר היה שהם מאוד רצו לעזור אבל לא הצליחו לתפוס אותי במשך הזמן שהייתי במילואים ואחרי המילואים אמרו שאחרי שבועיים אין להם אפשרות לבטל חופשי חודשי גם אם לא נעשה בו כלל שימוש.
ובמקרה שלך יש כמה הבדלים, אז אולי כן ימצאו את הדרך לעזור...
מחזיק לך אצבעות.
 

קצף גל

New member
הרכבת בסדר גמור, ניתן להמיר לכרטיסי נייר

יש לי דרך לקבל החזר מהרכבת על כרטיסיה?
שלום לכם, יש משהו שמעצבן אותי בטירוף, אשמח אם מישהו ידע להציע פתרון למצב.
אני סטודנטית והמידע הזה מוזן ברב קו שלי, לכן אני זכאית להנחות. מסתבר שבתחילת שנה הרב קו נחסם וכדי להפעיל אותו צריך להגיע לעמדה שלהם בתחנה ולהראות כרטיס סטודנט בתוקף.
לא ידעתי את זה, למעשה יום אחד כשרציתי לנסוע לבקר את המשפחה ברכבת, בדקתי את הנסיעות שנשארו לי, הסתבר שלא נשארו ובלי לחשוב יותר מידי קניתי כרטיסיה חדשה. רק כמה ימים אחר כך כשלא הצלחתי לנסוע באוטובוס בכרטיסיה חדשה הבנתי שסטטוס הסטודנט חסום וטיפלתי בבעיה האינפנטילית והחצופה הזו.
חצופה- כי אם לא מחזירים לי כסף על הכרטיסים אז מה בדיוק הקטע של לא לאפשר לי להשתמש בהם ברב קו אישי שלי?
בכל מקרה, פתאום בחודש שעבר קלטתי שיש לי 2 כרטיסיות יקרות מאוד וכמעט שלמות: 7 נסיעות+11 נסיעות לאותו יעד לדעתי ה11 גם במחיר מלא ולא מחיר לסטודנט!
2 דברים קרו בינתיים:
1. עכשיו ממש מוזילים את עלויות התח"צ
2. קניתי רכב (יש, שאתחדש)

יש לי איזושהי דרך לבקש/לדרוש לפחות החזר על הכרטיסיה שנמכרה לי סתם בגלל המערכת הטיפשית שלהם? יש לי איזושהי דרך לקצץ בהפסדים חוץ מאשר להדפיס את הכרטיסים ולמכור אותם בחצי מחיר לסטודנט כלשהו? זה כל כך מכעיס! שיכתבו איזו הודעה כשמגיעים להטעין את הכרטיס, שאבין שאני לא אמורה לקנות כרטיסיה אלא לטפל בשטות.
הרכבת בסדר גמור, ניתן להמיר לכרטיסי נייר
 
אפשר גם לקבל החזר

יש לי דרך לקבל החזר מהרכבת על כרטיסיה?
שלום לכם, יש משהו שמעצבן אותי בטירוף, אשמח אם מישהו ידע להציע פתרון למצב.
אני סטודנטית והמידע הזה מוזן ברב קו שלי, לכן אני זכאית להנחות. מסתבר שבתחילת שנה הרב קו נחסם וכדי להפעיל אותו צריך להגיע לעמדה שלהם בתחנה ולהראות כרטיס סטודנט בתוקף.
לא ידעתי את זה, למעשה יום אחד כשרציתי לנסוע לבקר את המשפחה ברכבת, בדקתי את הנסיעות שנשארו לי, הסתבר שלא נשארו ובלי לחשוב יותר מידי קניתי כרטיסיה חדשה. רק כמה ימים אחר כך כשלא הצלחתי לנסוע באוטובוס בכרטיסיה חדשה הבנתי שסטטוס הסטודנט חסום וטיפלתי בבעיה האינפנטילית והחצופה הזו.
חצופה- כי אם לא מחזירים לי כסף על הכרטיסים אז מה בדיוק הקטע של לא לאפשר לי להשתמש בהם ברב קו אישי שלי?
בכל מקרה, פתאום בחודש שעבר קלטתי שיש לי 2 כרטיסיות יקרות מאוד וכמעט שלמות: 7 נסיעות+11 נסיעות לאותו יעד לדעתי ה11 גם במחיר מלא ולא מחיר לסטודנט!
2 דברים קרו בינתיים:
1. עכשיו ממש מוזילים את עלויות התח"צ
2. קניתי רכב (יש, שאתחדש)

יש לי איזושהי דרך לבקש/לדרוש לפחות החזר על הכרטיסיה שנמכרה לי סתם בגלל המערכת הטיפשית שלהם? יש לי איזושהי דרך לקצץ בהפסדים חוץ מאשר להדפיס את הכרטיסים ולמכור אותם בחצי מחיר לסטודנט כלשהו? זה כל כך מכעיס! שיכתבו איזו הודעה כשמגיעים להטעין את הכרטיס, שאבין שאני לא אמורה לקנות כרטיסיה אלא לטפל בשטות.
אפשר גם לקבל החזר
החלק המסובך הוא לקבל מענה במוקד פניות הציבור... אבל אחרי שעברתי את המשוכה הזו הם הודיעו שישלחו לי בדואר שובר שמאפזר לי להזדכות על הכרטיס בקופה. בפעם הבאה שעברתי בקופה עם הרב קו הקופאית ראתה במחשב שמגיע לי החזר ואף הציעה לי מיוזמתה את הכסף, אבל לא נתנה לי לבסוף כי לא היה ברשותי כרטיס האשראי שבאמצעותו רכשתי את הכרטיסיה. אני מקווה בפעם הבאה שיזדמן לי לנסוע אכן אקבל את ההחזר
 

C H 4

New member
תודה לשלושתיכם, אהיה אמיצה ואתקשר למוקד פניות הציבור


אפשר גם לקבל החזר
החלק המסובך הוא לקבל מענה במוקד פניות הציבור... אבל אחרי שעברתי את המשוכה הזו הם הודיעו שישלחו לי בדואר שובר שמאפזר לי להזדכות על הכרטיס בקופה. בפעם הבאה שעברתי בקופה עם הרב קו הקופאית ראתה במחשב שמגיע לי החזר ואף הציעה לי מיוזמתה את הכסף, אבל לא נתנה לי לבסוף כי לא היה ברשותי כרטיס האשראי שבאמצעותו רכשתי את הכרטיסיה. אני מקווה בפעם הבאה שיזדמן לי לנסוע אכן אקבל את ההחזר
תודה לשלושתיכם, אהיה אמיצה ואתקשר למוקד פניות הציבור
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה