"הרפורמה" החדשה : "חבלי לידה",עדיין ללא תפקוד מלא...!!!

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
"הרפורמה" החדשה : "חבלי לידה",עדיין ללא תפקוד מלא...!!!

"הרפורמה" החדשה : "חבלי לידה",עדיין ללא תפקוד מלא...!!!
יצאתי אתמול ל"יום טיול" עם מטרה לבדוק את תוצאות השינויים בכרטוסים והתוספות שהחיל עלינו משרד התחבורה,דרך המפעילים השונים,ולפחות בשלב הזה,התוצאות עדיין מאכזבות,לפחות לפי מה שאני הספקתי לגלות.
לשם כך עשיתי נסיעה במסלול קצת מוזר אבל לא הצטערתי לרגע.
נותרה עדיין תקוה שעם הזמן הענינים יסתדרו.
 

אלון 58

New member
מכונת ההטענה בתחנת ערד לוקה בחסר...,

"הרפורמה" החדשה : "חבלי לידה",עדיין ללא תפקוד מלא...!!!
יצאתי אתמול ל"יום טיול" עם מטרה לבדוק את תוצאות השינויים בכרטוסים והתוספות שהחיל עלינו משרד התחבורה,דרך המפעילים השונים,ולפחות בשלב הזה,התוצאות עדיין מאכזבות,לפחות לפי מה שאני הספקתי לגלות.
לשם כך עשיתי נסיעה במסלול קצת מוזר אבל לא הצטערתי לרגע.
נותרה עדיין תקוה שעם הזמן הענינים יסתדרו.
מכונת ההטענה בתחנת ערד לוקה בחסר...,
אין רובריקות של הטענת חופשי-יומי או חופשי-שבועי אזוריים כפי שהובטח,אלא רק חופשי-חודשי אזורי.
לקראת 10:00 עליתי על אוטובוס בקו 384 שהגיע מעין-גדי,מתוך מטרה להגיע עמו לתחנת הרכבת באר-שבע / צפון,שאלתי את הנהג אם כבר ניתן להטעין אצלו חופשי-יומי של מטרופולין ב"ש + אשקלון,הוא עיין בדף עם האפשרויות וענה שכּן,עשה כמה נסיונות ולא הצליח,לבסוף לא היתה ברירה וגבה מהרב-קו 19.00 ₪ מהערך הצבור.
כבר בשתי נקודות כשלונות ראשוניים.

 

WarDog

New member
רק אני מזהה הגיון ישראלי?

מכונת ההטענה בתחנת ערד לוקה בחסר...,
אין רובריקות של הטענת חופשי-יומי או חופשי-שבועי אזוריים כפי שהובטח,אלא רק חופשי-חודשי אזורי.
לקראת 10:00 עליתי על אוטובוס בקו 384 שהגיע מעין-גדי,מתוך מטרה להגיע עמו לתחנת הרכבת באר-שבע / צפון,שאלתי את הנהג אם כבר ניתן להטעין אצלו חופשי-יומי של מטרופולין ב"ש + אשקלון,הוא עיין בדף עם האפשרויות וענה שכּן,עשה כמה נסיונות ולא הצליח,לבסוף לא היתה ברירה וגבה מהרב-קו 19.00 ₪ מהערך הצבור.
כבר בשתי נקודות כשלונות ראשוניים.
רק אני מזהה הגיון ישראלי?
"קוד 8 ללא מעבר" ו3 שורות מתחת לזה "תוקף המעבר: 90 דקות".
 

אלון 58

New member
יכול להיות...,

רק אני מזהה הגיון ישראלי?
"קוד 8 ללא מעבר" ו3 שורות מתחת לזה "תוקף המעבר: 90 דקות".
יכול להיות...,
עם הערך הצבור היו מונפקים בעבר כרטיסים בקווי ערד<>באר-שבע (אצל מטרופולין),בערך של 10.20 ₪,שהיה כתוב עליהם "עם מעבר",כשביררתי את זה פעם עם אחד הנהגים הוא השיב לי שאין בזה שום מעבר,בכרטיס האחרון שהיה לי לאחרונה בדרך זו,כיתוב זה כבר לא מופיע,אני גם מניח שזה ענין של תכנה וזה היה חסר משמעות.
 

אלון 58

New member
כן הסתדר לרכוש את זה בקופּה של תחנת באר-שבע / צפון,אבל...,

"הרפורמה" החדשה : "חבלי לידה",עדיין ללא תפקוד מלא...!!!
יצאתי אתמול ל"יום טיול" עם מטרה לבדוק את תוצאות השינויים בכרטוסים והתוספות שהחיל עלינו משרד התחבורה,דרך המפעילים השונים,ולפחות בשלב הזה,התוצאות עדיין מאכזבות,לפחות לפי מה שאני הספקתי לגלות.
לשם כך עשיתי נסיעה במסלול קצת מוזר אבל לא הצטערתי לרגע.
נותרה עדיין תקוה שעם הזמן הענינים יסתדרו.
כן הסתדר לרכוש את זה בקופּה של תחנת באר-שבע / צפון,אבל...,
לא עבר את מחסומי המעבר לרכבת,ובצג הראה כאילו אין מנוי לאזור.
העבירו אותי באופן "ידני".

 

אלון 58

New member
איחרתי את הרכבת של 10:30 בכמה דקות...,

"הרפורמה" החדשה : "חבלי לידה",עדיין ללא תפקוד מלא...!!!
יצאתי אתמול ל"יום טיול" עם מטרה לבדוק את תוצאות השינויים בכרטוסים והתוספות שהחיל עלינו משרד התחבורה,דרך המפעילים השונים,ולפחות בשלב הזה,התוצאות עדיין מאכזבות,לפחות לפי מה שאני הספקתי לגלות.
לשם כך עשיתי נסיעה במסלול קצת מוזר אבל לא הצטערתי לרגע.
נותרה עדיין תקוה שעם הזמן הענינים יסתדרו.
איחרתי את הרכבת של 10:30 בכמה דקות...,
אז החלטתי לבדוקק את זה עוד : למעלה נכנסה רכבת לכיוום תחנת ב"ש / מרכז,נסעתי עמה,והסתובבתי מעט באזור התחבורתי שם וחזרתי לתחנה,יוק,המחסום גם בתחנת מרכז לא נפתח לי והצג מראה שאין חוזה לאזור זה,שוב פתחו לי מחסום באופן ידני,ועליתי לרכבת שנוסעת לכפר-סבא,מתוך מטרה להגיע לאשקלון.
 

אלון 58

New member
סיירתי זמן-מה בפאוור-סנטר הסמוך לתחנת אשקלון...,

"הרפורמה" החדשה : "חבלי לידה",עדיין ללא תפקוד מלא...!!!
יצאתי אתמול ל"יום טיול" עם מטרה לבדוק את תוצאות השינויים בכרטוסים והתוספות שהחיל עלינו משרד התחבורה,דרך המפעילים השונים,ולפחות בשלב הזה,התוצאות עדיין מאכזבות,לפחות לפי מה שאני הספקתי לגלות.
לשם כך עשיתי נסיעה במסלול קצת מוזר אבל לא הצטערתי לרגע.
נותרה עדיין תקוה שעם הזמן הענינים יסתדרו.
סיירתי זמן-מה בפאוור-סנטר הסמוך לתחנת אשקלון...,
חזרתי לתחנה ועליתי על רכבת לנתניה,וירדתי בתל-אביב / מרכז-סבידור.
הייתה לי פגישה מתוכננת בתל-אביב.

 

אלון 58

New member
עם סיום הפגישה...,

"הרפורמה" החדשה : "חבלי לידה",עדיין ללא תפקוד מלא...!!!
יצאתי אתמול ל"יום טיול" עם מטרה לבדוק את תוצאות השינויים בכרטוסים והתוספות שהחיל עלינו משרד התחבורה,דרך המפעילים השונים,ולפחות בשלב הזה,התוצאות עדיין מאכזבות,לפחות לפי מה שאני הספקתי לגלות.
לשם כך עשיתי נסיעה במסלול קצת מוזר אבל לא הצטערתי לרגע.
נותרה עדיין תקוה שעם הזמן הענינים יסתדרו.
עם סיום הפגישה...,
רציתי לשנות מסלול,אז נסעתי לתמח"ת,ועליתי על קו 300 בחזרה לאשקלון.

 

olli3

New member
מנהל
ומדוע לא השתמשת בנסיעה זו בקו 300 בערך צבור?

עם סיום הפגישה...,
רציתי לשנות מסלול,אז נסעתי לתמח"ת,ועליתי על קו 300 בחזרה לאשקלון.
ומדוע לא השתמשת בנסיעה זו בקו 300 בערך צבור?
 

אלון 58

New member
בשלב זה איני מטעין את הערך הצבור...,

ומדוע לא השתמשת בנסיעה זו בקו 300 בערך צבור?
בשלב זה איני מטעין את הערך הצבור...,
נותרו לי בו 2.70 ₪ שאפילו בסכום זה חסרות 10 אג' אפילו לנסיעה עירונית בערד.
לפני כל נסיעה בעתיד הקרוב,אחליט על סוג ההטענה לה אזדקק,יתכן ועוד ארצה להשתמש בחופשי-יומי,בהתאם לאזור,כולל גוש-דן.
יצאתי אז בבוקר מהבית עם ערך צבור של 35.50 ₪,כפי שנכתב,19.00 ₪ שמשו את הנסיעה בקו 384,ובת"א עוד 3 נסיעות בדן שעליהן נגבה ממנו 6.90 *2 = 13.80 ₪ (נסיעה אחת היתה עם מעבר),כך שנותרתי עם 2.70 ₪ בכרטיס.
דרך-אגב,האם ידוע אם בחופשי-יומי של אזור ת"א הוסרה המגבלה שלא להשתמש בו לפני השעה 09:00,או שמא היא קיימת עדיין?
 
עם זאת ההחלטה אז היה עדיף לרכוש חופשי יומי

בשלב זה איני מטעין את הערך הצבור...,
נותרו לי בו 2.70 ₪ שאפילו בסכום זה חסרות 10 אג' אפילו לנסיעה עירונית בערד.
לפני כל נסיעה בעתיד הקרוב,אחליט על סוג ההטענה לה אזדקק,יתכן ועוד ארצה להשתמש בחופשי-יומי,בהתאם לאזור,כולל גוש-דן.
יצאתי אז בבוקר מהבית עם ערך צבור של 35.50 ₪,כפי שנכתב,19.00 ₪ שמשו את הנסיעה בקו 384,ובת"א עוד 3 נסיעות בדן שעליהן נגבה ממנו 6.90 *2 = 13.80 ₪ (נסיעה אחת היתה עם מעבר),כך שנותרתי עם 2.70 ₪ בכרטיס.
דרך-אגב,האם ידוע אם בחופשי-יומי של אזור ת"א הוסרה המגבלה שלא להשתמש בו לפני השעה 09:00,או שמא היא קיימת עדיין?
עם זאת ההחלטה אז היה עדיף לרכוש חופשי יומי
גוש־דן - אשקלון בעלות 44ִ₪
היה כולל את 25.5₪ של הרכבת לתל אביב, 6.9₪ פעמיים בתל אביב, 19₪ של הנסיעה מתל אביב לאשקלון.
&nbsp
המגבלה של חופשי יומי הוסרה בכל הארץ.
הכרטיס תקף מהקניה ועד תום השירות (4:30 בבוקר המחרת).
 

אלון 58

New member
תודה על כל המידע...,

עם זאת ההחלטה אז היה עדיף לרכוש חופשי יומי
גוש־דן - אשקלון בעלות 44ִ₪
היה כולל את 25.5₪ של הרכבת לתל אביב, 6.9₪ פעמיים בתל אביב, 19₪ של הנסיעה מתל אביב לאשקלון.
&nbsp
המגבלה של חופשי יומי הוסרה בכל הארץ.
הכרטיס תקף מהקניה ועד תום השירות (4:30 בבוקר המחרת).
תודה על כל המידע...,
רק שבמקרה שאתה מציין,צריך לבדוק כדאיות לרכוש שני חופשי-יומי שעלותם הכוללת היא 88.00 ₪,זה של גוש-דן שכולל את אשקלון וזה של אזור באר-שבע הכולל את אשקלון.
 
לא בדיוק, יש כרטיסי חופשי יומי שאינם במסגרת הרפורמה שעדיין

עם זאת ההחלטה אז היה עדיף לרכוש חופשי יומי
גוש־דן - אשקלון בעלות 44ִ₪
היה כולל את 25.5₪ של הרכבת לתל אביב, 6.9₪ פעמיים בתל אביב, 19₪ של הנסיעה מתל אביב לאשקלון.
&nbsp
המגבלה של חופשי יומי הוסרה בכל הארץ.
הכרטיס תקף מהקניה ועד תום השירות (4:30 בבוקר המחרת).
לא בדיוק, יש כרטיסי חופשי יומי שאינם במסגרת הרפורמה שעדיין
יש בהם את המגבלה של 9 בבוקר.
למשל: נס ציונה, רחובות-עקרון-מזכרת בתיה, כרמיאל
מאתר אגד
 
לדעתי זאת טעות באתר

לא בדיוק, יש כרטיסי חופשי יומי שאינם במסגרת הרפורמה שעדיין
יש בהם את המגבלה של 9 בבוקר.
למשל: נס ציונה, רחובות-עקרון-מזכרת בתיה, כרמיאל
מאתר אגד
לדעתי זאת טעות באתר
אבל נחכה כמה ימים עד שיפורסם התיקון לצו הפיקוח שמדבר על הכרטיסים האלה.
&nbsp
 

אלון 58

New member
אחרי זמן מה באשקלון...,

"הרפורמה" החדשה : "חבלי לידה",עדיין ללא תפקוד מלא...!!!
יצאתי אתמול ל"יום טיול" עם מטרה לבדוק את תוצאות השינויים בכרטוסים והתוספות שהחיל עלינו משרד התחבורה,דרך המפעילים השונים,ולפחות בשלב הזה,התוצאות עדיין מאכזבות,לפחות לפי מה שאני הספקתי לגלות.
לשם כך עשיתי נסיעה במסלול קצת מוזר אבל לא הצטערתי לרגע.
נותרה עדיין תקוה שעם הזמן הענינים יסתדרו.
אחרי זמן מה באשקלון...,
עליתי על
של אגד-תעבורה בקו 364 לבאר-שבע,והפלא ופלא,מכונת התשלום באוטובוס זה העבירה את הרב-קו שלי וקיבלה את זה שיש לי מנוי חופשי-יומי.
 

אלון 58

New member
אחרי נסיעה של כ-55 דקות...,

"הרפורמה" החדשה : "חבלי לידה",עדיין ללא תפקוד מלא...!!!
יצאתי אתמול ל"יום טיול" עם מטרה לבדוק את תוצאות השינויים בכרטוסים והתוספות שהחיל עלינו משרד התחבורה,דרך המפעילים השונים,ולפחות בשלב הזה,התוצאות עדיין מאכזבות,לפחות לפי מה שאני הספקתי לגלות.
לשם כך עשיתי נסיעה במסלול קצת מוזר אבל לא הצטערתי לרגע.
נותרה עדיין תקוה שעם הזמן הענינים יסתדרו.
אחרי נסיעה של כ-55 דקות...,
הגעתי לתחנת באר-שבע,שם כבר היה ברציף המיועד
בקו 388 לערד,שם לא קיבלה מכונת התשלום את המנוי שלי,והנהג טען שאזור ערד לא כלול,אבל הצגתי בפניו את מפת המנויים החדשה ואת הקבלה מהבוקר,הוא הרים
לאיזשהו אחראי,וזה אישר את הנתונים שאני זכאי לנסיעה ללא תשלום נוסף,ואז הנהג הוציא מאצלו את המסמך המצורף כאן.

 

אלון 58

New member
מסקנות ותובנות...:

"הרפורמה" החדשה : "חבלי לידה",עדיין ללא תפקוד מלא...!!!
יצאתי אתמול ל"יום טיול" עם מטרה לבדוק את תוצאות השינויים בכרטוסים והתוספות שהחיל עלינו משרד התחבורה,דרך המפעילים השונים,ולפחות בשלב הזה,התוצאות עדיין מאכזבות,לפחות לפי מה שאני הספקתי לגלות.
לשם כך עשיתי נסיעה במסלול קצת מוזר אבל לא הצטערתי לרגע.
נותרה עדיין תקוה שעם הזמן הענינים יסתדרו.
מסקנות ותובנות...:
בכמה מהמקומות בהם לא עבר המנוי שלי,נאמר לי שטוב ששמרתי את הקבּלה ששלמתי 44.00 ₪ על החופשי יומי,הגם שבחלק מהמקרים בתחנות הרכבת גם אם בצג של המחסום זה הראה כאילו אין לי חוזה,בצג של הביקורת הראה שכּן,ועם הקבלה איפשרו לי דיילות הרכבת לעבור.
אם ארכוש מנוי כזה אצל נהגי מטרופולין,האם זה יעבור בקופות שלהם? אבדוק את זה ביום שאזדקק לנסיעות אזוריות.
יהיה שוה גם לבדוק את זה באוטובוסי מטרודן בבאר-שבע,שזה אמור גם לחול עליהם.
לא יכול לומר אם בגלל שרכשתי את המנוי בקופת הרכבת,זה דוקא עשה בעיה במטרופולין,כי הבעיה היתה גם במעברי הרכבת עצמה,אז איך זה דוקא עבר יפה באוטובוס של אגד-תעבורה? אין לי תשובה לשאלה זו.
ימים יגידו.
 

olli3

New member
מנהל
אעביר את כל העניין שתיארת לבדיקה.

מסקנות ותובנות...:
בכמה מהמקומות בהם לא עבר המנוי שלי,נאמר לי שטוב ששמרתי את הקבּלה ששלמתי 44.00 ₪ על החופשי יומי,הגם שבחלק מהמקרים בתחנות הרכבת גם אם בצג של המחסום זה הראה כאילו אין לי חוזה,בצג של הביקורת הראה שכּן,ועם הקבלה איפשרו לי דיילות הרכבת לעבור.
אם ארכוש מנוי כזה אצל נהגי מטרופולין,האם זה יעבור בקופות שלהם? אבדוק את זה ביום שאזדקק לנסיעות אזוריות.
יהיה שוה גם לבדוק את זה באוטובוסי מטרודן בבאר-שבע,שזה אמור גם לחול עליהם.
לא יכול לומר אם בגלל שרכשתי את המנוי בקופת הרכבת,זה דוקא עשה בעיה במטרופולין,כי הבעיה היתה גם במעברי הרכבת עצמה,אז איך זה דוקא עבר יפה באוטובוס של אגד-תעבורה? אין לי תשובה לשאלה זו.
ימים יגידו.
אעביר את כל העניין שתיארת לבדיקה.
 

sweetums

New member
ברביעי הטענתי דרך רב קו אוליין ולהפתעתי לא נתקלתי בבעיות*

מסקנות ותובנות...:
בכמה מהמקומות בהם לא עבר המנוי שלי,נאמר לי שטוב ששמרתי את הקבּלה ששלמתי 44.00 ₪ על החופשי יומי,הגם שבחלק מהמקרים בתחנות הרכבת גם אם בצג של המחסום זה הראה כאילו אין לי חוזה,בצג של הביקורת הראה שכּן,ועם הקבלה איפשרו לי דיילות הרכבת לעבור.
אם ארכוש מנוי כזה אצל נהגי מטרופולין,האם זה יעבור בקופות שלהם? אבדוק את זה ביום שאזדקק לנסיעות אזוריות.
יהיה שוה גם לבדוק את זה באוטובוסי מטרודן בבאר-שבע,שזה אמור גם לחול עליהם.
לא יכול לומר אם בגלל שרכשתי את המנוי בקופת הרכבת,זה דוקא עשה בעיה במטרופולין,כי הבעיה היתה גם במעברי הרכבת עצמה,אז איך זה דוקא עבר יפה באוטובוס של אגד-תעבורה? אין לי תשובה לשאלה זו.
ימים יגידו.
ברביעי הטענתי דרך רב קו אוליין ולהפתעתי לא נתקלתי בבעיות*
מיוחדות- המחסומים ברכבת נפתחו ב3 תחנות, אפיקים ומטרופולין זיהו אותו בלי בעיה.
*אגד- הכרטיס זוהה, נדלק אור ירוק אבל פעמיים נהגים התעקשו לשאול איזה כרטיס נרכש ודרשו לתקף שוב.
החסרון העיקרי- לא ניתן לקנות בלילה כרטיס ליום המחרת. לדג' עכשיו (02:00) ניתן לקנות את הכרטיס שפג תוקף ב04:00.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה