אגד עובר למס' פנימי 4 ספרות

מצב
הנושא נעול.

kobimor549

New member
אגד עובר למס' פנימי 4 ספרות

אגד עובר למס' פנימי 4 ספרות
אוטובוסים שכעת בהרכבה יקבלו 4 ספרות דוגמה: 77-141-69 קיבל את המס' 2022, 77-145-69 קיבל 7427 (מה שעדיין לא ידוע למה בין מס' פנימי אחד לשני יש הקפצה של 8 ספרות ?)
 
אני הייתי שמח לקבל הסבר לשם מה צריך כלל מס' פנימי.

אגד עובר למס' פנימי 4 ספרות
אוטובוסים שכעת בהרכבה יקבלו 4 ספרות דוגמה: 77-141-69 קיבל את המס' 2022, 77-145-69 קיבל 7427 (מה שעדיין לא ידוע למה בין מס' פנימי אחד לשני יש הקפצה של 8 ספרות ?)
אני הייתי שמח לקבל הסבר לשם מה צריך כלל מס' פנימי.
 

846

Active member
מס' פנימי באגד נולד מכמה סיבות:

אני הייתי שמח לקבל הסבר לשם מה צריך כלל מס' פנימי.
מס' פנימי באגד נולד מכמה סיבות:
1. בעבר משאבי הזיכרון במחשב היו מוגבלים וכל "ביט" היה מחושב.
2. ע"פ שיטת אגד, המס' הפנימיים מעורבבים ובוניים מנוסחה כולשהי, כמעט לא ניתן לטעות ולשבץ בטעות אוטובוס אחר לנסיעה, אם הסדרן טעה בהקלדה, יתקבל מס' שאינו קיים ולא ניתן יהיה לשבץ. אם סדרן דן טועה בהקלדה, רוב הסיכויים שהוא ישבץ את האוטובוס הלא נכון.
3. השיטה של מס' פנימיים מעורבבים הנוצרים ע"י נוסחה, מונעת אפשרות לזייף כרטיסי עבודה ע"י נהגים לא ישרים.
 
מספר פנימי הוא דבר מיותר וחסר כל ערך:

אגד עובר למס' פנימי 4 ספרות
אוטובוסים שכעת בהרכבה יקבלו 4 ספרות דוגמה: 77-141-69 קיבל את המס' 2022, 77-145-69 קיבל 7427 (מה שעדיין לא ידוע למה בין מס' פנימי אחד לשני יש הקפצה של 8 ספרות ?)
מספר פנימי הוא דבר מיותר וחסר כל ערך:
אין שום הצדקה להשתמש בו. מכיר את כל "ההצדקות" חסרות הבסיס...מספר הזהות של הרכב הוא מספר הרישוי ומכאן שאפשר בקלות להסתפק רק במספר הרישוי ואין שום צורך במספרים נוספים שרק מכבידים על מחשבי האגודה.
 

WarDog

New member
ההגיון היחיד במספר פנימי(מספר צי או כל שם אחר) זה הקיצור

מספר פנימי הוא דבר מיותר וחסר כל ערך:
אין שום הצדקה להשתמש בו. מכיר את כל "ההצדקות" חסרות הבסיס...מספר הזהות של הרכב הוא מספר הרישוי ומכאן שאפשר בקלות להסתפק רק במספר הרישוי ואין שום צורך במספרים נוספים שרק מכבידים על מחשבי האגודה.
ההגיון היחיד במספר פנימי(מספר צי או כל שם אחר) זה הקיצור
ההגיון היחיד במספר פנימי(מספר צי או כל שם אחר) זה הקיצור של המספר מה שמאפשר לזכור אותו ביתר קלות(קל יותר לזכור מספר של 3 ספרות מאשר 7 לדוגמא).
&nbsp
פרט לזה אין באמת היגיון כל שהוא.
 

אוהד1110

New member
מספר פנימי אינו גחמה של מישהו כי אם דבר נכון מבחינת החברה

מספר פנימי הוא דבר מיותר וחסר כל ערך:
אין שום הצדקה להשתמש בו. מכיר את כל "ההצדקות" חסרות הבסיס...מספר הזהות של הרכב הוא מספר הרישוי ומכאן שאפשר בקלות להסתפק רק במספר הרישוי ואין שום צורך במספרים נוספים שרק מכבידים על מחשבי האגודה.
מספר פנימי אינו גחמה של מישהו כי אם דבר נכון מבחינת החברה
שימוש בשלוש ספרות אמצעיות של מספר הרישוי אינו מאפשר מספור רץ ושוטף אלא בהתאם לרישוי שניתן ע"י משרד התחבורה או היבואן. הדבר יהיה עוד יותר משמעותי כאשר מספרי הרישוי יהיו בני שמונה ספרות, לפי הצפוי ב- 2017.
 
מספר פנימי הוא 5 ספרות, חיצוני 7 או 8 ספרות:

מספר פנימי אינו גחמה של מישהו כי אם דבר נכון מבחינת החברה
שימוש בשלוש ספרות אמצעיות של מספר הרישוי אינו מאפשר מספור רץ ושוטף אלא בהתאם לרישוי שניתן ע"י משרד התחבורה או היבואן. הדבר יהיה עוד יותר משמעותי כאשר מספרי הרישוי יהיו בני שמונה ספרות, לפי הצפוי ב- 2017.
מספר פנימי הוא 5 ספרות, חיצוני 7 או 8 ספרות:
ומה קיבלנו? 12 או 13 ספרות ביחד. סתם מעיק על המחשבים של החברה. עדיף 8 ספרות ולא 13.... יום מעולה אוהד ידידי !
 

yeh11

New member
מספר פנימי

אגד עובר למס' פנימי 4 ספרות
אוטובוסים שכעת בהרכבה יקבלו 4 ספרות דוגמה: 77-141-69 קיבל את המס' 2022, 77-145-69 קיבל 7427 (מה שעדיין לא ידוע למה בין מס' פנימי אחד לשני יש הקפצה של 8 ספרות ?)
מספר פנימי
שלום!ראשית אומר שנכון המספר הפנימי מיותר
מעבר לכך גם השיטה היום היא 4 ספרות כאשר הספרה הימנית (החמישית )היא ספרת הבקורת ואינה משתתפת בספרור למשל 8307601 רישוי היה לו מספר פנימי 70367 ול 8307501 (אחד לפני 8307601 ) היה לו מספר פנימי 70359
אם נשמיט את הספרות הימניות מ המספר הפנימי נראה את ההפרש 1 .
ספרת הבקורת היא תוצאה של נוסחה דומה לחישוב ספרת הבקורת בתעודת הזהות שלנו .
אוטובוס עם פנימי 70368 -לא קיים וגם לא אם 70366 לא קיים
חישוב ספרת הביקורת דומה לחישוב של ספרת הביקורת בתעודת הזהות
מה שכנראה הוחלט זה לבטל את הצגת ספרת הבקורת כי סומכים על הציבור שבעת דיווח על אוטובוס הוא לא יטעה במספר הפנימי .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה