כמה עידכונים מירושלים.

מצב
הנושא נעול.
כמה עידכונים מירושלים.

כמה עידכונים מירושלים.
1)מאתמול ניתן לעלות מאחור בכמה קווים בירושלים 74, 75 ,71,72,ועוד כמה...
יש מדבקות על הדלתות שאומרים שניתן לעלות(לא בכולם חלק מותר לעלות אבל עדיין לא הדביקו את המדבקות)העלייה מאחור בירושלים כמו בירושלים לא קלה דלתות נסגרו על נוסעים, אוטבוס התחיל לנסוע תוך כדי שמישהו ניסה לעלות ועוד שלל מקרים כמו שהרבה אוטובוסים לא עוצרים בצמוד למדרכה באופן ישר ופותחים את כל הדלתות כמו שהם אמורים לעשות, אלה אומרים לאלו שעלו מקדימה שיתקדמו וישלמו מאחור וכו" בקיצור הרבה חבלי לידה.
2)לגבי העמודים המכוערים ליד תחנות האוטובוסים שהוד ראש עיריותו ברקת אירגן לנו לעיר המלאה באשפה, אז ככה ממשיכים בהתקנת הזוועה הזאת ועד כמה שזה מכער את הנוף הציבורי מה שיותר גרוע שמתקינים את זה בלי ריתוך נורמלי כלומר יותר מכוער ממה שזה אמור להיות(מי שמבין בריתוך ויסתכל על זה יבין על מה אני מדבר)המדרכות שבהם זה מותקן נהרסות מסביב לעמוד, כל פסולת הביניין נשארת ליד התחנה, העמודים שריתכו את הכיפות שלהם כבר הספיקו להתעטף בפרסומות ופקשיווילים, ואלו שאין להם כיפות אלה רק בטון מכוער הפכו למאפרות מאולתרות. ההרגשה לעמוד בתחנה כזאת לא נעימה בכלל והעלייה לאוטובוס מתחנה כזאת היא בכלל פרוייקט בעיר הצפופה הזאת, ועכשיו עם כל הדלתות שאמורות להיפתח בדיוק היכן שהעמודים מוצבים. הרבה עגלות שוק/קניות הולכות להיתקע בעמודים, את מכתבי התודה אתם מוזמנים לשלוח ללשכתו של איש האקזיט המבריק החכם מכל אדם שאם לא הייתי יודע הייתי חושב שהוא סופרמן.הלא הוא ניר ברקת.
 

bralor4247

New member
תענוג, מהנוף נהנה באירופה

כמה עידכונים מירושלים.
1)מאתמול ניתן לעלות מאחור בכמה קווים בירושלים 74, 75 ,71,72,ועוד כמה...
יש מדבקות על הדלתות שאומרים שניתן לעלות(לא בכולם חלק מותר לעלות אבל עדיין לא הדביקו את המדבקות)העלייה מאחור בירושלים כמו בירושלים לא קלה דלתות נסגרו על נוסעים, אוטבוס התחיל לנסוע תוך כדי שמישהו ניסה לעלות ועוד שלל מקרים כמו שהרבה אוטובוסים לא עוצרים בצמוד למדרכה באופן ישר ופותחים את כל הדלתות כמו שהם אמורים לעשות, אלה אומרים לאלו שעלו מקדימה שיתקדמו וישלמו מאחור וכו" בקיצור הרבה חבלי לידה.
2)לגבי העמודים המכוערים ליד תחנות האוטובוסים שהוד ראש עיריותו ברקת אירגן לנו לעיר המלאה באשפה, אז ככה ממשיכים בהתקנת הזוועה הזאת ועד כמה שזה מכער את הנוף הציבורי מה שיותר גרוע שמתקינים את זה בלי ריתוך נורמלי כלומר יותר מכוער ממה שזה אמור להיות(מי שמבין בריתוך ויסתכל על זה יבין על מה אני מדבר)המדרכות שבהם זה מותקן נהרסות מסביב לעמוד, כל פסולת הביניין נשארת ליד התחנה, העמודים שריתכו את הכיפות שלהם כבר הספיקו להתעטף בפרסומות ופקשיווילים, ואלו שאין להם כיפות אלה רק בטון מכוער הפכו למאפרות מאולתרות. ההרגשה לעמוד בתחנה כזאת לא נעימה בכלל והעלייה לאוטובוס מתחנה כזאת היא בכלל פרוייקט בעיר הצפופה הזאת, ועכשיו עם כל הדלתות שאמורות להיפתח בדיוק היכן שהעמודים מוצבים. הרבה עגלות שוק/קניות הולכות להיתקע בעמודים, את מכתבי התודה אתם מוזמנים לשלוח ללשכתו של איש האקזיט המבריק החכם מכל אדם שאם לא הייתי יודע הייתי חושב שהוא סופרמן.הלא הוא ניר ברקת.
תענוג, מהנוף נהנה באירופה
כנראה שלאזרחי ישראל אין זכות לנוף יפה ולערים מעוצבות.
תמיד הכל נראה כמו שוק מזרח תיכון.
האשמה - על אזרחי ישראל בלבד.
&nbsp
 

amit1270

New member
ברקת לבדו אחראי לעמודים?

כמה עידכונים מירושלים.
1)מאתמול ניתן לעלות מאחור בכמה קווים בירושלים 74, 75 ,71,72,ועוד כמה...
יש מדבקות על הדלתות שאומרים שניתן לעלות(לא בכולם חלק מותר לעלות אבל עדיין לא הדביקו את המדבקות)העלייה מאחור בירושלים כמו בירושלים לא קלה דלתות נסגרו על נוסעים, אוטבוס התחיל לנסוע תוך כדי שמישהו ניסה לעלות ועוד שלל מקרים כמו שהרבה אוטובוסים לא עוצרים בצמוד למדרכה באופן ישר ופותחים את כל הדלתות כמו שהם אמורים לעשות, אלה אומרים לאלו שעלו מקדימה שיתקדמו וישלמו מאחור וכו" בקיצור הרבה חבלי לידה.
2)לגבי העמודים המכוערים ליד תחנות האוטובוסים שהוד ראש עיריותו ברקת אירגן לנו לעיר המלאה באשפה, אז ככה ממשיכים בהתקנת הזוועה הזאת ועד כמה שזה מכער את הנוף הציבורי מה שיותר גרוע שמתקינים את זה בלי ריתוך נורמלי כלומר יותר מכוער ממה שזה אמור להיות(מי שמבין בריתוך ויסתכל על זה יבין על מה אני מדבר)המדרכות שבהם זה מותקן נהרסות מסביב לעמוד, כל פסולת הביניין נשארת ליד התחנה, העמודים שריתכו את הכיפות שלהם כבר הספיקו להתעטף בפרסומות ופקשיווילים, ואלו שאין להם כיפות אלה רק בטון מכוער הפכו למאפרות מאולתרות. ההרגשה לעמוד בתחנה כזאת לא נעימה בכלל והעלייה לאוטובוס מתחנה כזאת היא בכלל פרוייקט בעיר הצפופה הזאת, ועכשיו עם כל הדלתות שאמורות להיפתח בדיוק היכן שהעמודים מוצבים. הרבה עגלות שוק/קניות הולכות להיתקע בעמודים, את מכתבי התודה אתם מוזמנים לשלוח ללשכתו של איש האקזיט המבריק החכם מכל אדם שאם לא הייתי יודע הייתי חושב שהוא סופרמן.הלא הוא ניר ברקת.
ברקת לבדו אחראי לעמודים?
 

amit1270

New member
אבל אני מסכים שיש כאן פופוליזם על גבול ההיסטריה

הוא לא עובד לבדו. בייחוד לא בנושאים בטחוניים
אבל אני מסכים שיש כאן פופוליזם על גבול ההיסטריה
וכבר כתבתי על זה כאן בשבועות האחרונים.
 

davidfainshtein

Member
מנהל


כמה עידכונים מירושלים.
1)מאתמול ניתן לעלות מאחור בכמה קווים בירושלים 74, 75 ,71,72,ועוד כמה...
יש מדבקות על הדלתות שאומרים שניתן לעלות(לא בכולם חלק מותר לעלות אבל עדיין לא הדביקו את המדבקות)העלייה מאחור בירושלים כמו בירושלים לא קלה דלתות נסגרו על נוסעים, אוטבוס התחיל לנסוע תוך כדי שמישהו ניסה לעלות ועוד שלל מקרים כמו שהרבה אוטובוסים לא עוצרים בצמוד למדרכה באופן ישר ופותחים את כל הדלתות כמו שהם אמורים לעשות, אלה אומרים לאלו שעלו מקדימה שיתקדמו וישלמו מאחור וכו" בקיצור הרבה חבלי לידה.
2)לגבי העמודים המכוערים ליד תחנות האוטובוסים שהוד ראש עיריותו ברקת אירגן לנו לעיר המלאה באשפה, אז ככה ממשיכים בהתקנת הזוועה הזאת ועד כמה שזה מכער את הנוף הציבורי מה שיותר גרוע שמתקינים את זה בלי ריתוך נורמלי כלומר יותר מכוער ממה שזה אמור להיות(מי שמבין בריתוך ויסתכל על זה יבין על מה אני מדבר)המדרכות שבהם זה מותקן נהרסות מסביב לעמוד, כל פסולת הביניין נשארת ליד התחנה, העמודים שריתכו את הכיפות שלהם כבר הספיקו להתעטף בפרסומות ופקשיווילים, ואלו שאין להם כיפות אלה רק בטון מכוער הפכו למאפרות מאולתרות. ההרגשה לעמוד בתחנה כזאת לא נעימה בכלל והעלייה לאוטובוס מתחנה כזאת היא בכלל פרוייקט בעיר הצפופה הזאת, ועכשיו עם כל הדלתות שאמורות להיפתח בדיוק היכן שהעמודים מוצבים. הרבה עגלות שוק/קניות הולכות להיתקע בעמודים, את מכתבי התודה אתם מוזמנים לשלוח ללשכתו של איש האקזיט המבריק החכם מכל אדם שאם לא הייתי יודע הייתי חושב שהוא סופרמן.הלא הוא ניר ברקת.
 

kobimor549

New member
רשמית זה אמור להתחיל ב 10/01/16

כמה עידכונים מירושלים.
1)מאתמול ניתן לעלות מאחור בכמה קווים בירושלים 74, 75 ,71,72,ועוד כמה...
יש מדבקות על הדלתות שאומרים שניתן לעלות(לא בכולם חלק מותר לעלות אבל עדיין לא הדביקו את המדבקות)העלייה מאחור בירושלים כמו בירושלים לא קלה דלתות נסגרו על נוסעים, אוטבוס התחיל לנסוע תוך כדי שמישהו ניסה לעלות ועוד שלל מקרים כמו שהרבה אוטובוסים לא עוצרים בצמוד למדרכה באופן ישר ופותחים את כל הדלתות כמו שהם אמורים לעשות, אלה אומרים לאלו שעלו מקדימה שיתקדמו וישלמו מאחור וכו" בקיצור הרבה חבלי לידה.
2)לגבי העמודים המכוערים ליד תחנות האוטובוסים שהוד ראש עיריותו ברקת אירגן לנו לעיר המלאה באשפה, אז ככה ממשיכים בהתקנת הזוועה הזאת ועד כמה שזה מכער את הנוף הציבורי מה שיותר גרוע שמתקינים את זה בלי ריתוך נורמלי כלומר יותר מכוער ממה שזה אמור להיות(מי שמבין בריתוך ויסתכל על זה יבין על מה אני מדבר)המדרכות שבהם זה מותקן נהרסות מסביב לעמוד, כל פסולת הביניין נשארת ליד התחנה, העמודים שריתכו את הכיפות שלהם כבר הספיקו להתעטף בפרסומות ופקשיווילים, ואלו שאין להם כיפות אלה רק בטון מכוער הפכו למאפרות מאולתרות. ההרגשה לעמוד בתחנה כזאת לא נעימה בכלל והעלייה לאוטובוס מתחנה כזאת היא בכלל פרוייקט בעיר הצפופה הזאת, ועכשיו עם כל הדלתות שאמורות להיפתח בדיוק היכן שהעמודים מוצבים. הרבה עגלות שוק/קניות הולכות להיתקע בעמודים, את מכתבי התודה אתם מוזמנים לשלוח ללשכתו של איש האקזיט המבריק החכם מכל אדם שאם לא הייתי יודע הייתי חושב שהוא סופרמן.הלא הוא ניר ברקת.
רשמית זה אמור להתחיל ב 10/01/16
כרגע זה בהרצה
 
הבוקר צילמתי את המדבקות

כמה עידכונים מירושלים.
1)מאתמול ניתן לעלות מאחור בכמה קווים בירושלים 74, 75 ,71,72,ועוד כמה...
יש מדבקות על הדלתות שאומרים שניתן לעלות(לא בכולם חלק מותר לעלות אבל עדיין לא הדביקו את המדבקות)העלייה מאחור בירושלים כמו בירושלים לא קלה דלתות נסגרו על נוסעים, אוטבוס התחיל לנסוע תוך כדי שמישהו ניסה לעלות ועוד שלל מקרים כמו שהרבה אוטובוסים לא עוצרים בצמוד למדרכה באופן ישר ופותחים את כל הדלתות כמו שהם אמורים לעשות, אלה אומרים לאלו שעלו מקדימה שיתקדמו וישלמו מאחור וכו" בקיצור הרבה חבלי לידה.
2)לגבי העמודים המכוערים ליד תחנות האוטובוסים שהוד ראש עיריותו ברקת אירגן לנו לעיר המלאה באשפה, אז ככה ממשיכים בהתקנת הזוועה הזאת ועד כמה שזה מכער את הנוף הציבורי מה שיותר גרוע שמתקינים את זה בלי ריתוך נורמלי כלומר יותר מכוער ממה שזה אמור להיות(מי שמבין בריתוך ויסתכל על זה יבין על מה אני מדבר)המדרכות שבהם זה מותקן נהרסות מסביב לעמוד, כל פסולת הביניין נשארת ליד התחנה, העמודים שריתכו את הכיפות שלהם כבר הספיקו להתעטף בפרסומות ופקשיווילים, ואלו שאין להם כיפות אלה רק בטון מכוער הפכו למאפרות מאולתרות. ההרגשה לעמוד בתחנה כזאת לא נעימה בכלל והעלייה לאוטובוס מתחנה כזאת היא בכלל פרוייקט בעיר הצפופה הזאת, ועכשיו עם כל הדלתות שאמורות להיפתח בדיוק היכן שהעמודים מוצבים. הרבה עגלות שוק/קניות הולכות להיתקע בעמודים, את מכתבי התודה אתם מוזמנים לשלוח ללשכתו של איש האקזיט המבריק החכם מכל אדם שאם לא הייתי יודע הייתי חושב שהוא סופרמן.הלא הוא ניר ברקת.
הבוקר צילמתי את המדבקות
עדיין לא השתמשתי במכשירי התיקוף



 
מצב
הנושא נעול.
למעלה