הכרטיסים הבינעירוניים המשולבים החדשים של הרכבת

מצב
הנושא נעול.

סנוי

New member
אז שיסמנו את חדרה ואשקלון כטבעת 4 ואת קרית גת כטבעת 3 של ב"ש

בדיוק רק שאת זה האזרח לא יודע.
בטח לא לפי האתר של הרפורמה.
אז שיסמנו את חדרה ואשקלון כטבעת 4 ואת קרית גת כטבעת 3 של ב"ש
זה יהיה פתרון הגיוני להרבה מהבעיות
 
אבל לא רצו לכלול את קרית גת ברפורמה

אז שיסמנו את חדרה ואשקלון כטבעת 4 ואת קרית גת כטבעת 3 של ב"ש
זה יהיה פתרון הגיוני להרבה מהבעיות
אבל לא רצו לכלול את קרית גת ברפורמה
הם חשבו אולי שאנשים לא ישימו לב שאת קרית מלאכי הם דחפו לתוך הרפורמה גם בגוש דן וגם במטרופולין באר שבע ואת קרית גת בהתפתלות אקרובטית הם השאירו מחוץ לרפורמה (אה...סליחה, זרקו לה שתי עצמות יקרות בדמות כרטיסים משולבים של רכבת בלבד בין קרית גת לגוש דן או לבאר שבע + אוטובוסים בצד אחד בלבד).
אני לא מבין איך עיריית קרית גת שותקת.

ואזורי חדרה, אשקלון ומצפה רמון הם אכן אזורי טבעת רביעית, אבל משרד התחבורה לא רוצה להחשיב אותם כך, כי הוא רוצה להתייחס לאזורים הללו כאל אזורים מיוחדים ולא כחלקים בלתי נפרדים מהרפורמה. ההכללה של האזורים הללו ברפורמה היא חלקית בלבד.
 
יש חופשי חודשי (וגם שבועי ויומי) כי בנימינה נכללת באזור חדרה

וואיי, בנימינה הכי נדפקת מזה. אין חופשי חודשי לא לת"א ולא
לחיפה ומבנימינה יש המון יוממים הן לחיפה והן לת"א והרצליה בעיקר.
&nbsp
הזוי לחלוטין!
יש חופשי חודשי (וגם שבועי ויומי) כי בנימינה נכללת באזור חדרה
 
ללא "הטובות" של ההסדר שהיה

ההפתעות לא נגמרות ומסתבר שגם בכרטיסי הגמיש 30 יש עיוותים
שערורייתיים:
גמיש 30 באר שבע - הרצליה רכבת בלבד ממשיך להימכר במחיר: 908.5 ש"ח

אבל, יש כרטיס גמיש 30 משולב חדש שכולל בין השאר את באר שבע ואת תחנח הרכבת של הרצליה במחיר של 730 ש"ח.
אז למה, לעזאזל, להמשיך למכור כרטיס נחות במחיר גבוה בכמעט 200 ש"ח?

ואגב, גם הגמיש 30 הרכבתי בלבד בין באר שבע לתל אביב לא ממש ראוי יותר למכירה, כשמחירו 724.5 ש"ח, 5.5 ש"ח בלבד פחות מכרטיס שעדיף עליו בהרבה.
ללא "הטובות" של ההסדר שהיה
16.00 ₪ חופשי יומי בתל אביב טבעת "1 "
הלוך ושוב ברכבת מחיפה לתל אביב 51.00 ₪
וביחד 67.00 ₪.
ההסדר שהיה עלה 63.50 ₪ בסך הכל הפרש של 3.50 ₪
מעליה של 3.50 ₪ לא נהיה עניים.
זו דעתי בלבד.
 
לא 63.5 ש"ח אלא 57 ש"ח, עליה של 10 ש"ח

ללא "הטובות" של ההסדר שהיה
16.00 ₪ חופשי יומי בתל אביב טבעת "1 "
הלוך ושוב ברכבת מחיפה לתל אביב 51.00 ₪
וביחד 67.00 ₪.
ההסדר שהיה עלה 63.50 ₪ בסך הכל הפרש של 3.50 ₪
מעליה של 3.50 ₪ לא נהיה עניים.
זו דעתי בלבד.
לא 63.5 ש"ח אלא 57 ש"ח, עליה של 10 ש"ח
ובאחוזים עליה של 17.5%.
אולי 63 היה המחיר מהקריות לתל אביב.

מה שבטוח - הוזלה זה לא.
 
הנה חשבונית מס והכרטיס הנוסף - חיפה-ת"א משולב חופשי יומי

לא 63.5 ש"ח אלא 57 ש"ח, עליה של 10 ש"ח
ובאחוזים עליה של 17.5%.
אולי 63 היה המחיר מהקריות לתל אביב.

מה שבטוח - הוזלה זה לא.
הנה חשבונית מס והכרטיס הנוסף - חיפה-ת"א משולב חופשי יומי
חוץ מטעינת רב קו...נא לשים לב כי בחשבונית מס יש 2 שורות:
1 הסדר הנסיעה ברכבת
298286
1 על הסדר נסיעה חופשי יומי באוטובוס
המספר הזה רשום על כרטיס הנייד מימין למטה 2982862 23002
הספרה 2 בקצה הימני מעידה כי זה נספח לרב קו.
הכרטיס מנייר לשמוש ברכבת בלבד הרב קו הטעון לשמוש באוטובוס בלבד.
גם היתרה בכרטיס רב קו מראה זאת בתוקף ליום ההוצאה בלבד.
כרטיס הלוך ושוב אחר אינו מוגבל בזמן.





 
זה מאוקטובר. בתחילת דצמבר מחירי ההלוך-חזור ברכבת ירדו

הנה חשבונית מס והכרטיס הנוסף - חיפה-ת"א משולב חופשי יומי
חוץ מטעינת רב קו...נא לשים לב כי בחשבונית מס יש 2 שורות:
1 הסדר הנסיעה ברכבת
298286
1 על הסדר נסיעה חופשי יומי באוטובוס
המספר הזה רשום על כרטיס הנייד מימין למטה 2982862 23002
הספרה 2 בקצה הימני מעידה כי זה נספח לרב קו.
הכרטיס מנייר לשמוש ברכבת בלבד הרב קו הטעון לשמוש באוטובוס בלבד.
גם היתרה בכרטיס רב קו מראה זאת בתוקף ליום ההוצאה בלבד.
כרטיס הלוך ושוב אחר אינו מוגבל בזמן.
זה מאוקטובר. בתחילת דצמבר מחירי ההלוך-חזור ברכבת ירדו
בדצמבר מחיר הלוך-חזור + אזור מרכזי היה 57 ש"ח.
 
מה קורה בסוף עם הכרטיסים המרחביים

הכרטיסים הבינעירוניים המשולבים החדשים של הרכבת
קישור

הפעם לא התעלמו מקרית גת, אם כי היא עדיין מופלית לרעה והכרטיסים שלה הם היחידים שאינם טריפל ולא מאפשרים נסיעות עירוניות בקרית גת.
הכרטיסים האחרים הם למעשה כרטיסי טריפל חודשיים עם אזורי כיסוי רחבים יותר ומחירים נמוכים יותר.
מה קורה בסוף עם הכרטיסים המרחביים
כגון הכרטיס שנמכר על ידי אפיקים אבל משום מה אין לו זכר באתר שלה.
מה שקוראים הכרטיס הלבן שאמור לעלות 351 שקל ממשיך להימכר למרות החלופות הזולות יותר הקיימות?
ומה עם כרטיס בני ברק פנימי ממשיך להימכר?
 
ממשיכים

מה קורה בסוף עם הכרטיסים המרחביים
כגון הכרטיס שנמכר על ידי אפיקים אבל משום מה אין לו זכר באתר שלה.
מה שקוראים הכרטיס הלבן שאמור לעלות 351 שקל ממשיך להימכר למרות החלופות הזולות יותר הקיימות?
ומה עם כרטיס בני ברק פנימי ממשיך להימכר?
ממשיכים
&nbsp
(2) מחיר כרטיס חופשי חודשי באזורים 210+223+222+221+כל קווי אפיקים בשומרון יהיה 419.00 ש"ח.
(3) מחיר כרטיס חופשי חודשי באזורים 223+221+222+210 וביישובים עץ אפרים, אלקנה, אורנית ושערי תקווה יהיה 350.00 ש"ח.
&nbsp
כרטיסי מנוי חופשי חודשי –
טור א'
סוג כרטיס טור ב'
מחיר בש"ח
מקומי בני ברק 162
 
מה אלה האזורים הללו ובמיוחד אלה שמסתיימים ב-0?

ממשיכים
&nbsp
(2) מחיר כרטיס חופשי חודשי באזורים 210+223+222+221+כל קווי אפיקים בשומרון יהיה 419.00 ש"ח.
(3) מחיר כרטיס חופשי חודשי באזורים 223+221+222+210 וביישובים עץ אפרים, אלקנה, אורנית ושערי תקווה יהיה 350.00 ש"ח.
&nbsp
כרטיסי מנוי חופשי חודשי –
טור א'
סוג כרטיס טור ב'
מחיר בש"ח
מקומי בני ברק 162
מה אלה האזורים הללו ובמיוחד אלה שמסתיימים ב-0?
 
הספרה השמאלית זה המטרופולין

מה אלה האזורים הללו ובמיוחד אלה שמסתיימים ב-0?
הספרה השמאלית זה המטרופולין
הסיפרה האמצעית זאת הטבעת, והימנית זה מה שאחרי הנקודה
זה מתוך צו הפיקוח, איחדנו אותו בספר החוקים הפתוח
צו פיקוח אוטובוסים
צו פיקוח רכבת
תקנות דמי נסיעה רכבת
 
תודה, כבר מצאתי את הצווים בעצמי והבנתי את זה

הספרה השמאלית זה המטרופולין
הסיפרה האמצעית זאת הטבעת, והימנית זה מה שאחרי הנקודה
זה מתוך צו הפיקוח, איחדנו אותו בספר החוקים הפתוח
צו פיקוח אוטובוסים
צו פיקוח רכבת
תקנות דמי נסיעה רכבת
תודה, כבר מצאתי את הצווים בעצמי והבנתי את זה
 
תודה רבה.

ממשיכים
&nbsp
(2) מחיר כרטיס חופשי חודשי באזורים 210+223+222+221+כל קווי אפיקים בשומרון יהיה 419.00 ש"ח.
(3) מחיר כרטיס חופשי חודשי באזורים 223+221+222+210 וביישובים עץ אפרים, אלקנה, אורנית ושערי תקווה יהיה 350.00 ש"ח.
&nbsp
כרטיסי מנוי חופשי חודשי –
טור א'
סוג כרטיס טור ב'
מחיר בש"ח
מקומי בני ברק 162
תודה רבה.
עכשיו לשאלה קצת יותר קשה האם כרטיסים אלו יכובדו על ידי שאר חברות האוטובוסים או רק על ידי חלקם?
 
שאלתהמשך האם יהיה ניתן להשתמש בזה

ממשיכים
&nbsp
(2) מחיר כרטיס חופשי חודשי באזורים 210+223+222+221+כל קווי אפיקים בשומרון יהיה 419.00 ש"ח.
(3) מחיר כרטיס חופשי חודשי באזורים 223+221+222+210 וביישובים עץ אפרים, אלקנה, אורנית ושערי תקווה יהיה 350.00 ש"ח.
&nbsp
כרטיסי מנוי חופשי חודשי –
טור א'
סוג כרטיס טור ב'
מחיר בש"ח
מקומי בני ברק 162
שאלתהמשך האם יהיה ניתן להשתמש בזה
גם ברכבת?
&nbsp
 
שני הכרטיסים הללו אינם חלק מכרטיסי הרפורמה

שאלתהמשך האם יהיה ניתן להשתמש בזה
גם ברכבת?
&nbsp
שני הכרטיסים הללו אינם חלק מכרטיסי הרפורמה
הם לא כוללים רכבת ולא כוללים מפעילים שלא כיבדו אותם לפני כן, כלומר רק אפיקים, דן, אגד, קווים ומטרופולין מכבדות את שני הכרטיסים הללו.
השינוי היחיד לגביהם הוא הרחבת תכולתם לכל הטבעת השניה בגוש דן בהגדרתה החדשה.
אגב, הגדרה מטופשת, כי הרבה יותר הגיוני היה לכלול את אזור נתניה בכרטיסים הללו מאשר את אזור רחובות-יבנה.
אבל אין מה לחפש הגיון בהגדרות של משרד התחבורה.

הם עשו עבודה כל כך טובה שאפילו בתוך התקנות עצמן אין עקביות:
במחירים הקשורים לקווים כתוב:
"מחיר כרטיס מנוי חופשי חודשי באזורים: 210+221+222+223 והיישובים
עץ אפרים, אלקנה, אורנית ושערי תקווה יהיה 351.00 ש"ח."
ובמחירים הקשורים לאפיקים כתוב:
"מחיר כרטיס חופשי חודשי באזורים 210+221+222+223 וביישובים עץ
אפרים, אלקנה, אורנית ושערי תקווה יהיה 350.00 ש"ח."
 
תודה רבה..

שני הכרטיסים הללו אינם חלק מכרטיסי הרפורמה
הם לא כוללים רכבת ולא כוללים מפעילים שלא כיבדו אותם לפני כן, כלומר רק אפיקים, דן, אגד, קווים ומטרופולין מכבדות את שני הכרטיסים הללו.
השינוי היחיד לגביהם הוא הרחבת תכולתם לכל הטבעת השניה בגוש דן בהגדרתה החדשה.
אגב, הגדרה מטופשת, כי הרבה יותר הגיוני היה לכלול את אזור נתניה בכרטיסים הללו מאשר את אזור רחובות-יבנה.
אבל אין מה לחפש הגיון בהגדרות של משרד התחבורה.

הם עשו עבודה כל כך טובה שאפילו בתוך התקנות עצמן אין עקביות:
במחירים הקשורים לקווים כתוב:
"מחיר כרטיס מנוי חופשי חודשי באזורים: 210+221+222+223 והיישובים
עץ אפרים, אלקנה, אורנית ושערי תקווה יהיה 351.00 ש"ח."
ובמחירים הקשורים לאפיקים כתוב:
"מחיר כרטיס חופשי חודשי באזורים 210+221+222+223 וביישובים עץ
אפרים, אלקנה, אורנית ושערי תקווה יהיה 350.00 ש"ח."
תודה רבה..
די מאכזב האמת שזה לא כולל את שאר המפעילים ובעיקר את הרכבת .עדיין יש תקווה לעתיד לפחות כי הם נצמדו לאיזורי החלוקה של הרפורמה היו עושים עוד מאמץ קטן ומכניסים את כחלק מכרטיסי הרפורמה כולל רכבות.
&nbsp
 
בתקנות מסילות הברזל (דמי נסיעה) (תיקון מס' 2), התשע"ו 2015

הכרטיסים הבינעירוניים המשולבים החדשים של הרכבת
קישור

הפעם לא התעלמו מקרית גת, אם כי היא עדיין מופלית לרעה והכרטיסים שלה הם היחידים שאינם טריפל ולא מאפשרים נסיעות עירוניות בקרית גת.
הכרטיסים האחרים הם למעשה כרטיסי טריפל חודשיים עם אזורי כיסוי רחבים יותר ומחירים נמוכים יותר.
בתקנות מסילות הברזל (דמי נסיעה) (תיקון מס' 2), התשע"ו 2015
כתוב:
"
בתקנה 2 לתקנות העיקריות -
(1) בתקנת משנה (א) -
(א) אחרי “יציאה ויעד" יבוא “או לפי אזורי הנסיעה הנקובים בכרטיס";
(ב) בסופה יבוא “כרטיס מקנה זכות נסיעה באזורי הנסיעה הנקובים בו או
מתחנת היציאה אל תחנת היעד הנקובות בו, לא כולל ירידה בתחנת ביניים
- אם דמי הנסיעה מתחנת המוצא אל אותה תחנת ביניים גבוהים יותר מדמי
הנסיעה בעד הכרטיס שנרכש.";
"

אבל באתר הרכבת ממשיך להיות כתוב:
"
מעבר בשערי הבקרה בתחנה אפשרי באמצעות כרטיס נסיעה תקף בלבד.
לא ניתן לבצע יציאה זמנית מהתחנה - יציאה בתחנת ביניים מהווה ניצול כרטיס הנסיעה במלואו.
יש לעבור את השערים בתחנות המוצא והיעד הנקובות בכרטיס הנסיעה בלבד.
כלל זה אינו תקף למחזיקי כרטיס גמיש 30 ו-7, אשר רשאים להיכנס ולצאת ללא הגבלה גם בתחנות הביניים.
"
 

ronatd

New member
מה זה כרטיס טריפל?

הכרטיסים הבינעירוניים המשולבים החדשים של הרכבת
קישור

הפעם לא התעלמו מקרית גת, אם כי היא עדיין מופלית לרעה והכרטיסים שלה הם היחידים שאינם טריפל ולא מאפשרים נסיעות עירוניות בקרית גת.
הכרטיסים האחרים הם למעשה כרטיסי טריפל חודשיים עם אזורי כיסוי רחבים יותר ומחירים נמוכים יותר.
מה זה כרטיס טריפל?
בחיים לא שמעתי את המושג הזה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה