הכרטיסים הבינעירוניים המשולבים החדשים של הרכבת

מצב
הנושא נעול.
הכרטיסים הבינעירוניים המשולבים החדשים של הרכבת

הכרטיסים הבינעירוניים המשולבים החדשים של הרכבת
קישור

הפעם לא התעלמו מקרית גת, אם כי היא עדיין מופלית לרעה והכרטיסים שלה הם היחידים שאינם טריפל ולא מאפשרים נסיעות עירוניות בקרית גת.
הכרטיסים האחרים הם למעשה כרטיסי טריפל חודשיים עם אזורי כיסוי רחבים יותר ומחירים נמוכים יותר.
 
עיוות בכרטיסים המשולבים עם גוש דן:

הכרטיסים הבינעירוניים המשולבים החדשים של הרכבת
קישור

הפעם לא התעלמו מקרית גת, אם כי היא עדיין מופלית לרעה והכרטיסים שלה הם היחידים שאינם טריפל ולא מאפשרים נסיעות עירוניות בקרית גת.
הכרטיסים האחרים הם למעשה כרטיסי טריפל חודשיים עם אזורי כיסוי רחבים יותר ומחירים נמוכים יותר.
עיוות בכרטיסים המשולבים עם גוש דן:
הם כוללים את תחנות הוד השרון, כפר סבא, פתח תקוה סגולה וקרית אריה ובני ברק, אבל לא כוללים את תחנת ראש העין צפון.

כמו כן טפשי שהכרטיסים הללו לא כוללים את תחנת נתב"ג.

זו התוצאה של קביעת גבולות אזורים בצורה שרירותית ולא הגיונית.
 
האפליה של קרית גת במספרים:

הכרטיסים הבינעירוניים המשולבים החדשים של הרכבת
קישור

הפעם לא התעלמו מקרית גת, אם כי היא עדיין מופלית לרעה והכרטיסים שלה הם היחידים שאינם טריפל ולא מאפשרים נסיעות עירוניות בקרית גת.
הכרטיסים האחרים הם למעשה כרטיסי טריפל חודשיים עם אזורי כיסוי רחבים יותר ומחירים נמוכים יותר.
האפליה של קרית גת במספרים:
כרטיס שמאפשר לנסוע בין אשקלון לכל אזורי מטרופולין באר שבע (מלבד אזור מצפה רמון) ברכבות ואוטובוסים וכולל אוטובוסים באזור אשקלון, עולה 415 ש"ח.
כרטיס שמאפשר לנסוע ברכבת בלבד בין קרית גת לעיר באר שבע בלבד עם אוטובוסים בבאר שבע אבל ללא אוטובוסים בקרית גת, עולה 582 ש"ח.

כרטיס שמאפשר לנסוע בין אשקלון לכל מטרופולין גוש דן (עד צפונית לנתניה) ברכבות ואוטובוסים וכולל אוטובוסים באזור אשקלון, עולה 495 ש"ח.
כרטיס שמאפשר לנסוע ברכבת בלבד בין קרית גת לאזורים 1 ו 2.1 בלבד במטרופולין גוש דן עם אוטובוסים באזורים הללו אבל ללא אוטובוסים בקרית גת, עולה 698 ש"ח.

זה נקרא: "צדק חברתי".
 
אכן, ואפשר להגיד דברים דומים על עפולה, טבריה, אריאל וכו'.

האפליה של קרית גת במספרים:
כרטיס שמאפשר לנסוע בין אשקלון לכל אזורי מטרופולין באר שבע (מלבד אזור מצפה רמון) ברכבות ואוטובוסים וכולל אוטובוסים באזור אשקלון, עולה 415 ש"ח.
כרטיס שמאפשר לנסוע ברכבת בלבד בין קרית גת לעיר באר שבע בלבד עם אוטובוסים בבאר שבע אבל ללא אוטובוסים בקרית גת, עולה 582 ש"ח.

כרטיס שמאפשר לנסוע בין אשקלון לכל מטרופולין גוש דן (עד צפונית לנתניה) ברכבות ואוטובוסים וכולל אוטובוסים באזור אשקלון, עולה 495 ש"ח.
כרטיס שמאפשר לנסוע ברכבת בלבד בין קרית גת לאזורים 1 ו 2.1 בלבד במטרופולין גוש דן עם אוטובוסים באזורים הללו אבל ללא אוטובוסים בקרית גת, עולה 698 ש"ח.

זה נקרא: "צדק חברתי".
אכן, ואפשר להגיד דברים דומים על עפולה, טבריה, אריאל וכו'.
 
עפולה, טבריה, אריאל וכו' לא נכללו בתחומים הגיאוגרפים של

אכן, ואפשר להגיד דברים דומים על עפולה, טבריה, אריאל וכו'.
עפולה, טבריה, אריאל וכו' לא נכללו בתחומים הגיאוגרפים של
הרפורמה. אפשר לכעוס על כך שלא כל המדינה נכללה ברפורמה, אבל נקבע שבשלב הזה הרפורמה תהיה במטרופולינים.
קרית גת, באופן אקרובטי למדי, הוצאה מהכללה בתחומי הרפורמה בצורה מעוותת ומפלה לעומת ישובים אחרים שמבחינה גיאוגרפית אין שום הצדקה להכללתם כאשר קרית גת לא נכללת ולהיפך - אין שום הצדקה לאי הכללת קרית גת כאשר הם נכללים.

בעפולה, טבריה, אריאל וכו' אין בינתיים תחנות רכבת.
ההסדרים שנקבעו לגבי תחנת הרכבת בקרית גת רק מדגישים את האפליה המעוותת שבוצעה כלפיה ברפורמה.

יש הבדל בין אי הכללה בגלל תיחום גיאוגרפי לבין אי הכללה שמעוותת את הגיאוגרפיה.
מספיק להסתכל על הציר קרית מלאכי - קרית גת - באר שבע, כדי להבין איזה עיוות משווע נוצר כאן.
תאר לעצמך שתחנת כפר מנחם הייתה פעילה כיום. היה נוצר מצב שבו חופשי חודשי או גמיש 30 בין כפר מנחם לבאר שבע היה עולה 167 ש"ח פחות מכרטיס דומה בין קרית גת לבאר שבע.
 
ומה שהבטחתי לפרסם פורסם כבר על ידי ארגון נוסעי התחבורה

הכרטיסים הבינעירוניים המשולבים החדשים של הרכבת
קישור

הפעם לא התעלמו מקרית גת, אם כי היא עדיין מופלית לרעה והכרטיסים שלה הם היחידים שאינם טריפל ולא מאפשרים נסיעות עירוניות בקרית גת.
הכרטיסים האחרים הם למעשה כרטיסי טריפל חודשיים עם אזורי כיסוי רחבים יותר ומחירים נמוכים יותר.
ומה שהבטחתי לפרסם פורסם כבר על ידי ארגון נוסעי התחבורה
הציבורית, אז אני מרשה לעצמי כעת לתת ביטוי בפורום לבדיקה שביצעתי בקשר למחירי נסיעה בודדת ו/או הלוך-חזור ברכבת לעומת מחירי חופשי יומי:
אז מה כדאי? חופשי יומי או כרטיס לנסיעה בודדת?
 
אז כרטיסים משולבים חודשיים עשו איכשהו, אבל מה עם הכרטיס

הכרטיסים הבינעירוניים המשולבים החדשים של הרכבת
קישור

הפעם לא התעלמו מקרית גת, אם כי היא עדיין מופלית לרעה והכרטיסים שלה הם היחידים שאינם טריפל ולא מאפשרים נסיעות עירוניות בקרית גת.
הכרטיסים האחרים הם למעשה כרטיסי טריפל חודשיים עם אזורי כיסוי רחבים יותר ומחירים נמוכים יותר.
אז כרטיסים משולבים חודשיים עשו איכשהו, אבל מה עם הכרטיס
היומי בגוש דן שהיה משולב עם הלוך-חזור ברכבת?
הוא הועלם מתחת לפני השטח בשושו. את זה משרד התחבורה כמובן לא יכתוב בהודעות ההתפארות שלו.

וכמובן שלא מציגים במנגנון הלו"ז של הרכבת גם את הכרטיסים החדשים, אלא ממשיכים להציג אותם בנפרד. מערכת אחת לכרטיסי כיוון אחד, הלוך וחזור וכרטיסיות ומערכת נפרדת לכרטיסי הרפורמה.
חס וחלילה להראות יחד את תעריפי הכיוון אחד, הלוך וחזור והחופשי-יומי.

אם זו לא הטעיה, אני לא יודע הטעיה מהי.
ועובדה שהרכבת כן עידכנה את התצוגה, כי הכרטיסים הישנים שכבר 37 דקות לא תקפים הועלמו מהתצוגה.

 
ההפתעות לא נגמרות ומסתבר שגם בכרטיסי הגמיש 30 יש עיוותים

הכרטיסים הבינעירוניים המשולבים החדשים של הרכבת
קישור

הפעם לא התעלמו מקרית גת, אם כי היא עדיין מופלית לרעה והכרטיסים שלה הם היחידים שאינם טריפל ולא מאפשרים נסיעות עירוניות בקרית גת.
הכרטיסים האחרים הם למעשה כרטיסי טריפל חודשיים עם אזורי כיסוי רחבים יותר ומחירים נמוכים יותר.
ההפתעות לא נגמרות ומסתבר שגם בכרטיסי הגמיש 30 יש עיוותים
שערורייתיים:
גמיש 30 באר שבע - הרצליה רכבת בלבד ממשיך להימכר במחיר: 908.5 ש"ח

אבל, יש כרטיס גמיש 30 משולב חדש שכולל בין השאר את באר שבע ואת תחנח הרכבת של הרצליה במחיר של 730 ש"ח.
אז למה, לעזאזל, להמשיך למכור כרטיס נחות במחיר גבוה בכמעט 200 ש"ח?

ואגב, גם הגמיש 30 הרכבתי בלבד בין באר שבע לתל אביב לא ממש ראוי יותר למכירה, כשמחירו 724.5 ש"ח, 5.5 ש"ח בלבד פחות מכרטיס שעדיף עליו בהרבה.
 

olli3

New member
מנהל
ומבאר שבע לכפר סבא 1069 לרכבת בלבד, 730 עם אוטובוסים.

ההפתעות לא נגמרות ומסתבר שגם בכרטיסי הגמיש 30 יש עיוותים
שערורייתיים:
גמיש 30 באר שבע - הרצליה רכבת בלבד ממשיך להימכר במחיר: 908.5 ש"ח

אבל, יש כרטיס גמיש 30 משולב חדש שכולל בין השאר את באר שבע ואת תחנח הרכבת של הרצליה במחיר של 730 ש"ח.
אז למה, לעזאזל, להמשיך למכור כרטיס נחות במחיר גבוה בכמעט 200 ש"ח?

ואגב, גם הגמיש 30 הרכבתי בלבד בין באר שבע לתל אביב לא ממש ראוי יותר למכירה, כשמחירו 724.5 ש"ח, 5.5 ש"ח בלבד פחות מכרטיס שעדיף עליו בהרבה.
ומבאר שבע לכפר סבא 1069 לרכבת בלבד, 730 עם אוטובוסים.
הזוי לחלוטין!
 
ראיתי את הדוגמה המזעזעת הזו וכבר לא בא לי לכתוב עליה כאן

ומבאר שבע לכפר סבא 1069 לרכבת בלבד, 730 עם אוטובוסים.
הזוי לחלוטין!
ראיתי את הדוגמה המזעזעת הזו וכבר לא בא לי לכתוב עליה כאן
טוב שעשית את זה.

מעניין שהרכבת כן ביטלה את הגמיש 30 המקבילים שבין חיפה לתחנות בגוש דן.
משום מה את הכרטיסים ההזויים הללו מ/ל באר שבע השאירו.

הרכבת חייבת לבטל מיידית את כל הכרטיסים הנחותים ולהציג במקום אחד ובאופן ברור את כל הכרטיסים הרלוונטים לקטע נסיעה מסויים. לא יכול להיות שהכרטיסים הישנים מוצגים במקום אחד והחדשים במקום אחר לגמרי.
במיוחד שזה עלול לגרום להטעיות חמורות ולבזבוז מיותר של כספים מצד נוסעים.

גם לדרך הצגת הנתונים לציבור יש משמעות.
 
הרפורמה הזאת לא אפוייה לחלוטין.

ראיתי את הדוגמה המזעזעת הזו וכבר לא בא לי לכתוב עליה כאן
טוב שעשית את זה.

מעניין שהרכבת כן ביטלה את הגמיש 30 המקבילים שבין חיפה לתחנות בגוש דן.
משום מה את הכרטיסים ההזויים הללו מ/ל באר שבע השאירו.

הרכבת חייבת לבטל מיידית את כל הכרטיסים הנחותים ולהציג במקום אחד ובאופן ברור את כל הכרטיסים הרלוונטים לקטע נסיעה מסויים. לא יכול להיות שהכרטיסים הישנים מוצגים במקום אחד והחדשים במקום אחר לגמרי.
במיוחד שזה עלול לגרום להטעיות חמורות ולבזבוז מיותר של כספים מצד נוסעים.

גם לדרך הצגת הנתונים לציבור יש משמעות.
הרפורמה הזאת לא אפוייה לחלוטין.
אני גם לא מבין הקימו רשות ארצית לתחבורה ציבורית אני מניח שעלה כך וכך שקלים על חשבון הציבור, המינימום שהיא צריכה לבצע זה להרים אתר אינטרנט בלי קשר לרפורמה ושם לנקוב בכל המחירים בכל הארץ עם כל סוגי הכרטיסים (לא תעריף נסיעה בודד)ועל ידי מי הם מכובדים והאם קיים 90 דקות מעבר.
&nbsp
 
לפי התקנות החופשי 30 , 7 שהיו רק ברכבת אמורים להמשיך

ראיתי את הדוגמה המזעזעת הזו וכבר לא בא לי לכתוב עליה כאן
טוב שעשית את זה.

מעניין שהרכבת כן ביטלה את הגמיש 30 המקבילים שבין חיפה לתחנות בגוש דן.
משום מה את הכרטיסים ההזויים הללו מ/ל באר שבע השאירו.

הרכבת חייבת לבטל מיידית את כל הכרטיסים הנחותים ולהציג במקום אחד ובאופן ברור את כל הכרטיסים הרלוונטים לקטע נסיעה מסויים. לא יכול להיות שהכרטיסים הישנים מוצגים במקום אחד והחדשים במקום אחר לגמרי.
במיוחד שזה עלול לגרום להטעיות חמורות ולבזבוז מיותר של כספים מצד נוסעים.

גם לדרך הצגת הנתונים לציבור יש משמעות.
לפי התקנות החופשי 30 , 7 שהיו רק ברכבת אמורים להמשיך
 
שימשיכו, אבל האם התקנות אומרות שהם צריכים להמשיך

לפי התקנות החופשי 30 , 7 שהיו רק ברכבת אמורים להמשיך
שימשיכו, אבל האם התקנות אומרות שהם צריכים להמשיך
במחיר גבוה במאות שקלים מכרטיסים שעדיפים עליהם?
אני בטוח שהתקנות של מדינת ישראל לא מעודדות גופים של המדינה למכור לציבור הרחב מוצרים או שירותים נחותים במחיר לא הגיוני ומופקע, תוך הטעיית הציבור וגזילת כספו.
 
הכרטיסים האלה הם בגלל קרית גת

שימשיכו, אבל האם התקנות אומרות שהם צריכים להמשיך
במחיר גבוה במאות שקלים מכרטיסים שעדיפים עליהם?
אני בטוח שהתקנות של מדינת ישראל לא מעודדות גופים של המדינה למכור לציבור הרחב מוצרים או שירותים נחותים במחיר לא הגיוני ומופקע, תוך הטעיית הציבור וגזילת כספו.
הכרטיסים האלה הם בגלל קרית גת
 
בגלל קרית גת, כרטיס רכבת בלבד בין באר שבע להרצליה, כ"ס או

הכרטיסים האלה הם בגלל קרית גת
בגלל קרית גת, כרטיס רכבת בלבד בין באר שבע להרצליה, כ"ס או
הוד השרון עולה מאות שקלים יותר מכרטיס שכולל אוטובוסים?
יש גבול ללוקשים שאפשר למכור בקשר לרפורמה הזו.
 
זה ההסבר היחיד שאני מוצא

בגלל קרית גת, כרטיס רכבת בלבד בין באר שבע להרצליה, כ"ס או
הוד השרון עולה מאות שקלים יותר מכרטיס שכולל אוטובוסים?
יש גבול ללוקשים שאפשר למכור בקשר לרפורמה הזו.
זה ההסבר היחיד שאני מוצא
בכל שאר הקווים שנמצאים בתוך מטרופולינים, מה שיקר יותר לא מופיע.
לדוגמא בת־ים-תל־אביב לא מופיע, ולעומת זה בת־ים-חולון כן מופיע.
&nbsp
אבל בקווים שעוברים מבאר שבע צפונה, יש (לצערי) תחנה שלא כלולה במטרופולין כלשהו, תחנת קרית־גת.
חופשי מתחנה באר שבע לתל־אביב, כולל גם ירידה בתחנה הזו, לעומתו הכרטיס החדש לא כולל אפשרות לירידה בתחנה הזו.
אז לדעתי בגלל שהכרטיס השני לא כולל את כל מה שיש בראשון, אי אפשר לבטל את הראשון למרות מחירו הגבוה יותר.
&nbsp
מקווה שיתקנו ויכלילו גם בכרטיס החדש את קרית־גת
 
עד אתמול היו ברכבת כרטיסי גמיש 7 וגמיש 30 בין כל זוג תחנות

ההפתעות לא נגמרות ומסתבר שגם בכרטיסי הגמיש 30 יש עיוותים
שערורייתיים:
גמיש 30 באר שבע - הרצליה רכבת בלבד ממשיך להימכר במחיר: 908.5 ש"ח

אבל, יש כרטיס גמיש 30 משולב חדש שכולל בין השאר את באר שבע ואת תחנח הרכבת של הרצליה במחיר של 730 ש"ח.
אז למה, לעזאזל, להמשיך למכור כרטיס נחות במחיר גבוה בכמעט 200 ש"ח?

ואגב, גם הגמיש 30 הרכבתי בלבד בין באר שבע לתל אביב לא ממש ראוי יותר למכירה, כשמחירו 724.5 ש"ח, 5.5 ש"ח בלבד פחות מכרטיס שעדיף עליו בהרבה.
עד אתמול היו ברכבת כרטיסי גמיש 7 וגמיש 30 בין כל זוג תחנות
רוצים לרכוש בשנה החדשה גמיש 30 לנסיעה למשל בין נהריה לת"א?
לכו חפשו...
 

olli3

New member
מנהל
וואיי, בנימינה הכי נדפקת מזה. אין חופשי חודשי לא לת"א ולא

עד אתמול היו ברכבת כרטיסי גמיש 7 וגמיש 30 בין כל זוג תחנות
רוצים לרכוש בשנה החדשה גמיש 30 לנסיעה למשל בין נהריה לת"א?
לכו חפשו...
וואיי, בנימינה הכי נדפקת מזה. אין חופשי חודשי לא לת"א ולא
לחיפה ומבנימינה יש המון יוממים הן לחיפה והן לת"א והרצליה בעיקר.
&nbsp
הזוי לחלוטין!
 
בנימינה נמצאת באזור חדרה, 495₪ חופשי חודשי

וואיי, בנימינה הכי נדפקת מזה. אין חופשי חודשי לא לת"א ולא
לחיפה ומבנימינה יש המון יוממים הן לחיפה והן לת"א והרצליה בעיקר.
&nbsp
הזוי לחלוטין!
בנימינה נמצאת באזור חדרה, 495₪ חופשי חודשי
או לחיפה או לתל אביב, לפי מה שבוחרים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה