A1-רכבות בוקר אקספרס, החל מיום שלישי 15 למאי 2018(***).

מצב
הנושא נעול.
A1-רכבות בוקר אקספרס, החל מיום שלישי 15 למאי 2018(***).

A1-רכבות בוקר אקספרס, החל מיום שלישי 15 למאי 2018(***).
לו״ז מירושלים-האומה להרצליה:
1. יציאה: 07:00
2. ת״א-ההגנה הגעה: 07:28
3. ת״א-ההגנה יציאה: 07:29
4. ת״א-השלום הגעה: 07:33
5. ת״א-השלום יציאה: 07:35
6. ת״א-סבידור הגעה: 07:39
7. ת״א-סבידור יציאה: 07:42
8. ת״א-אוניבר הגעה: 07:46
9. ת״א-אוניבר יציאה: 07:47
10. הרצליה הגעה: 07:55
הערות:
א. הרכבת היא ללא עצירה בנתב״ג ופאתי-מודיעין.
ב. כדי להגיע לרציף, ר״י מעמידה לרשות הנוסעים הנכבדים 2 מעליות מהירות(כל אחת ל 33 איש ללא כבודה), דרגנועים ומדרגות, וממליצה להגיע לכניסת התחנה 15-20 דקות לפני יציאת הרכבת.
ג. לחיילים עם תרמילים גדולים ו/או נשק חל איסור להשתמש במעליות עד לשעה 08:00.

לו״ז מת״א-סבידור לירושלים-האומה:
1. יציאה: 06:49
2.ת״א-השלום הגעה: 06:53
3.ת״א-השלום יציאה: 06:55
4.ת״א-ההגנה הגעה: 06:59
5.ת״א-ההגנה יציאה: 07:00
6.ירושלים-האומה הגעה: 07:39
הערות:
א.הרכבת היא ללא עצירה בנתב״ג ובפאתי- מודיעין.

(***)=אתם לא חייבים להאמין לי! שבת שלום!
 
אז בעצם זה יוצא שעה נסיעה כולל התחנה בנתב"ג?

A1-רכבות בוקר אקספרס, החל מיום שלישי 15 למאי 2018(***).
לו״ז מירושלים-האומה להרצליה:
1. יציאה: 07:00
2. ת״א-ההגנה הגעה: 07:28
3. ת״א-ההגנה יציאה: 07:29
4. ת״א-השלום הגעה: 07:33
5. ת״א-השלום יציאה: 07:35
6. ת״א-סבידור הגעה: 07:39
7. ת״א-סבידור יציאה: 07:42
8. ת״א-אוניבר הגעה: 07:46
9. ת״א-אוניבר יציאה: 07:47
10. הרצליה הגעה: 07:55
הערות:
א. הרכבת היא ללא עצירה בנתב״ג ופאתי-מודיעין.
ב. כדי להגיע לרציף, ר״י מעמידה לרשות הנוסעים הנכבדים 2 מעליות מהירות(כל אחת ל 33 איש ללא כבודה), דרגנועים ומדרגות, וממליצה להגיע לכניסת התחנה 15-20 דקות לפני יציאת הרכבת.
ג. לחיילים עם תרמילים גדולים ו/או נשק חל איסור להשתמש במעליות עד לשעה 08:00.

לו״ז מת״א-סבידור לירושלים-האומה:
1. יציאה: 06:49
2.ת״א-השלום הגעה: 06:53
3.ת״א-השלום יציאה: 06:55
4.ת״א-ההגנה הגעה: 06:59
5.ת״א-ההגנה יציאה: 07:00
6.ירושלים-האומה הגעה: 07:39
הערות:
א.הרכבת היא ללא עצירה בנתב״ג ובפאתי- מודיעין.

(***)=אתם לא חייבים להאמין לי! שבת שלום!
אז בעצם זה יוצא שעה נסיעה כולל התחנה בנתב"ג?
אם כן, זה כמעט כמו הרכבת שקיימת היום לירושלים, שהיא שעה ו28 דקות, קצת מצחיק.
 

Bus Nerd

Active member
שעה עד הרצליה, חצי שעה עד ת"א ההגנה

אז בעצם זה יוצא שעה נסיעה כולל התחנה בנתב"ג?
אם כן, זה כמעט כמו הרכבת שקיימת היום לירושלים, שהיא שעה ו28 דקות, קצת מצחיק.
שעה עד הרצליה, חצי שעה עד ת"א ההגנה
דווקא שיפור רציני.
&nbsp
אבל אני לא יודע מאיפה הלו"ז הזה בא, נראה לי שזו סתם ספקולציה.
 
מקור הנתונים שלי

שעה עד הרצליה, חצי שעה עד ת"א ההגנה
דווקא שיפור רציני.
&nbsp
אבל אני לא יודע מאיפה הלו"ז הזה בא, נראה לי שזו סתם ספקולציה.
מקור הנתונים שלי
1. 28 דקות מי״ם-האומה לת״א-ההגנה לפי פרסומי שר התחבורה ומנכ״ל ר״י.
2. הזמנים מת״א-ההגנה לצפון עד הרצליה לפי לו״ז ר״י היום.
3. בדרך מת״א-ההגנה לירושלים-האומה, ה 23 הקילומטרים האחרונים יהיו קצת יותר ״איטיים״ לדעתי; בחרתי ב 75 קמ״ש בממוצע על הקטע, אולי אני פסימי מדי? לא יודע!
 
אולי הזמנים בין תחנות ת"א והרצליה ישתפרו עם החישמול

מקור הנתונים שלי
1. 28 דקות מי״ם-האומה לת״א-ההגנה לפי פרסומי שר התחבורה ומנכ״ל ר״י.
2. הזמנים מת״א-ההגנה לצפון עד הרצליה לפי לו״ז ר״י היום.
3. בדרך מת״א-ההגנה לירושלים-האומה, ה 23 הקילומטרים האחרונים יהיו קצת יותר ״איטיים״ לדעתי; בחרתי ב 75 קמ״ש בממוצע על הקטע, אולי אני פסימי מדי? לא יודע!
אולי הזמנים בין תחנות ת"א והרצליה ישתפרו עם החישמול
 
אנחנו במקרה זה הגבול ואין מרחב תימרון

אולי הזמנים בין תחנות ת"א והרצליה ישתפרו עם החישמול
אנחנו במקרה זה הגבול ואין מרחב תימרון
אישית אני לא מאמין שבמרחקים כל כך קטנים בין התחנות בת״א אפשר עוד לחסוך זמן, למרות התאוצות הגבוהות יותר שיכולים לפתח הקטרים החשמליים.
אני מאמין שכאשר ר״י תכניס לשרות EMU's שבאופן טבעי בעלי הרבה דלתות, החלפת הנוסעים תעשה הרבה יותר מהר ומכאן שזמני החניה בתחנות יצטמצמו.
 

Rubim88

New member
הם אמורים להשתפר אך לא בהרבה יחסית לפוטנציאל שעומד

אולי הזמנים בין תחנות ת"א והרצליה ישתפרו עם החישמול
הם אמורים להשתפר אך לא בהרבה יחסית לפוטנציאל שעומד
על8-9 דקות מההגנה לאונ'(בהתבסס על קטעים דומים במערכות פרבריות) לקטרים החשמליים תהיה אמנם תאוצה ממוצעת גדולה פי 2~ בטווח המהירות שבו נוסעים בתוואי אבל זו עדיין תאוצה נמוכה יחסית לקרונעים חשמליים וגם חלק גדול מהזמן מקורו בזמן החלפת הנוסעים שלא יפתר על ידי החשמול.
 

Rubim88

New member
זו בדיחה? באותה מידה אפשר לבחור ב150 קמ"ש

מקור הנתונים שלי
1. 28 דקות מי״ם-האומה לת״א-ההגנה לפי פרסומי שר התחבורה ומנכ״ל ר״י.
2. הזמנים מת״א-ההגנה לצפון עד הרצליה לפי לו״ז ר״י היום.
3. בדרך מת״א-ההגנה לירושלים-האומה, ה 23 הקילומטרים האחרונים יהיו קצת יותר ״איטיים״ לדעתי; בחרתי ב 75 קמ״ש בממוצע על הקטע, אולי אני פסימי מדי? לא יודע!
זו בדיחה? באותה מידה אפשר לבחור ב150 קמ"ש
זה לא עניין של בחירה אלא של חוקי פיזיקה.
נקח לדוגמא את מנהרה 3, השיפוע בה הוא 25 פרומיל. המסה של רכבת שמורכבת מ-6 קרונות DD מלאי נוסעים(זה הבסיס לחישוב במכרז הקטרים) וקטר חשמלי היא 410 טון(325 קרונות + 85 קטר), כשהיא נמצאת בשיפוע כזה במהירות קבועה מופעל עליה כוח של 100.5 קילוניוטון לכיוון מורד השיפוע. לכן בשביל "לאזן" את השפעת הכוח הזה נדרש הקטר להפעיל כוח דומה בכיוון השני, ואם הוא יעשה זאת במהירות 75 קמ"ש זה ידרוש ממנו הספק של 2.2 מגהוואט. הקטרים יהיו בעלי הספק של 6 מגהוואט ולכן נשאר להם עוד 3.8 מגהוואט בשביל שאר התנגדויות הנסיעה, אבל התנגדות השיפוע הזה גדולה בעצמה מסכום שאר ההתנגדות במהירות הזו, מה שמראה שהמהירות הזו רחוקה מהמציאות.

ביצעתי חישוב מקורב שכולל התייחסות לשאר ההתנגדויות העיקריות עם הנתונים הבאים:
הספק קטר - 6MW
משקל קטר - 85 טון
משקל קרון - 54 טון
מספר קרונות - 6
שיפוע - 2.5 אחוז
התנגדות עיקולים - 0(מסילה כמעט ישרה)
התנגדות אוויר וגלגול - מכיוון שאין לי נתונים של ה DD וקטרי הTRAXX השתמשתי במקדמים של רכבת שמורכבת מקטר Eurosprinter ומקרונות Railjet, והגדלתי אותם ב20 אחוז שזה בערך ההבדל בשטח החתך של הקרונות.
רוח נגדית - 10 קמ"ש
תאוצה - 0(בגלל שהמטרה היא לבדוק מהיא המהירות המקס' האפשרית בנסיעה במהירות קבועה)
ויצא לי 159 קמ"ש. כמובן שזה חישוב תיאורטי שלא כולל כל מיני התנגדויות נוספות זניחות יחסית, וכמובן התנגדות הנסיעה במנהרה(החישוב מתייחס לשטח פתוח) שלגביה גם חסרים נתונים והיא בהחלט משמעותית(יכולה להכפיל ואף יותר את התנגדות האוויר). לכן אני מעריך שהמהירות שעליה הרכבת תתייצב לאחר מרחק מסויים מתחילת הקטע המשופע(במידה והיא נכנסת אליו ב160 קמ"ש) תהיה 120-130 קמ"ש.
 

Rubim88

New member
מסתבר שבמרכז הקטרים, במפרט הטכני תחת Appendix B

זו בדיחה? באותה מידה אפשר לבחור ב150 קמ"ש
זה לא עניין של בחירה אלא של חוקי פיזיקה.
נקח לדוגמא את מנהרה 3, השיפוע בה הוא 25 פרומיל. המסה של רכבת שמורכבת מ-6 קרונות DD מלאי נוסעים(זה הבסיס לחישוב במכרז הקטרים) וקטר חשמלי היא 410 טון(325 קרונות + 85 קטר), כשהיא נמצאת בשיפוע כזה במהירות קבועה מופעל עליה כוח של 100.5 קילוניוטון לכיוון מורד השיפוע. לכן בשביל "לאזן" את השפעת הכוח הזה נדרש הקטר להפעיל כוח דומה בכיוון השני, ואם הוא יעשה זאת במהירות 75 קמ"ש זה ידרוש ממנו הספק של 2.2 מגהוואט. הקטרים יהיו בעלי הספק של 6 מגהוואט ולכן נשאר להם עוד 3.8 מגהוואט בשביל שאר התנגדויות הנסיעה, אבל התנגדות השיפוע הזה גדולה בעצמה מסכום שאר ההתנגדות במהירות הזו, מה שמראה שהמהירות הזו רחוקה מהמציאות.

ביצעתי חישוב מקורב שכולל התייחסות לשאר ההתנגדויות העיקריות עם הנתונים הבאים:
הספק קטר - 6MW
משקל קטר - 85 טון
משקל קרון - 54 טון
מספר קרונות - 6
שיפוע - 2.5 אחוז
התנגדות עיקולים - 0(מסילה כמעט ישרה)
התנגדות אוויר וגלגול - מכיוון שאין לי נתונים של ה DD וקטרי הTRAXX השתמשתי במקדמים של רכבת שמורכבת מקטר Eurosprinter ומקרונות Railjet, והגדלתי אותם ב20 אחוז שזה בערך ההבדל בשטח החתך של הקרונות.
רוח נגדית - 10 קמ"ש
תאוצה - 0(בגלל שהמטרה היא לבדוק מהיא המהירות המקס' האפשרית בנסיעה במהירות קבועה)
ויצא לי 159 קמ"ש. כמובן שזה חישוב תיאורטי שלא כולל כל מיני התנגדויות נוספות זניחות יחסית, וכמובן התנגדות הנסיעה במנהרה(החישוב מתייחס לשטח פתוח) שלגביה גם חסרים נתונים והיא בהחלט משמעותית(יכולה להכפיל ואף יותר את התנגדות האוויר). לכן אני מעריך שהמהירות שעליה הרכבת תתייצב לאחר מרחק מסויים מתחילת הקטע המשופע(במידה והיא נכנסת אליו ב160 קמ"ש) תהיה 120-130 קמ"ש.
מסתבר שבמרכז הקטרים, במפרט הטכני תחת Appendix B
הרכבת פרסמה נתונים של קרונות הDD ונוסחאות מומלצות שישמשו את המציעים לבצע סימולציות זמן נסיעה בעלי בסיס משותף(נוסחאות ומקדמים שווים). מדובר בנוסחת "Sauthoff" לחישוב התנגדות אווירודינמית ומכנית משוקללת עם מקדמים מתאימים לקרונות הDD. כך שחישוב מחדש בהתבסס על הנתונים והנוסחה הזו, בהנחה שמנהרות מכפילות את ההתנגדות האווירודימנית(מקדם רלוונטי כפול) מביא למהירות מקסימלית של 128.33 קמ"ש.
זו כמובן לא המהירות המקסימלית שניתן לנסוע במנהרה 3 אלא המהירות שאליה הרכבת תשאף במידה והיא נכנסת למנהרה במהירות קטנה או גדולה ממנה , מכיוון שמהירות זו היא הנקודה שבה כוחות ההתנגדות שוות לכוח המקסימלי שהקטר יכול לתת. לדוגמא: אם נניח שהרכבת תכנס למנהרה 3 במהירות של 160 קמ"ש(או כל מהירות אחרת מעל 128.33) , קיים הפרש כוחות לטובת התנגדות הנסיעה שנובע בעיקר מההתנגדות האווירודינמית ומעט מהמכנית. הפרש הכוחות הזה משמעו תאוטה של הרכבת(החוק השני של ניוטון) שתפעל להורדת המהירות עד להגעה ל128.33 קמ"ש. מחישוב מקורב בהתבסס על הנתונים הללו, יוצא שרכבת הנכנסת במהירות של 160 קמ"ש למנהרה 3 תרד ל128.33 קמ"ש לאחר 7~ ק"מ.
 

down und

New member
אתה בסדר?

אז בעצם זה יוצא שעה נסיעה כולל התחנה בנתב"ג?
אם כן, זה כמעט כמו הרכבת שקיימת היום לירושלים, שהיא שעה ו28 דקות, קצת מצחיק.
אתה בסדר?
40 דקות בלבד עד סבידור.
עד ההגנה 30 דקות.

שעה זה עד הרצליה.
ו-40 דקות למרכז ת"א ומשם זה בין 3 ל-10 דקות הליכה למתחם הבורסה,
תלוי הן בקצב שלך והן להיכן במתחם הענק הזה אתה צריך זה לא פחות מהאמ אמ אמא של נפלא.
ממרכז ירושלים למתחם העסקים הענק של גוש דן (מתחם הבורסה, בו 3 חברות
ביטוח, בורסת יהלומים מהגדולות בעולם, מאות עורכי דין, מאות רואי חשבון, כמה עשרות חברות סטארט אפ ועוד כמה אלפי עובדי מערכות מידע והיי טק שהם לא
חברות סטארט אפ וכן כמה מאות מלצרים, מסעדנים, בעלי חנויות, חשפניות ומה לא,
בקיצור אחד מאזורי התעשיה הגדולים בישראל) ב-40 דקות ברוטו זה נפלא.

כיום הרכבת היא ממלחה, מקום שהוא לא נח כל כך בהגעה לתושבי מרכז, מזרח וצפון מזרח העיר (חייבים רכב פרטי, לנסוע בבגין) וגם היא, לוקחת בפועל שעה וחצי עד לסבידור.
ההבדל הזה של 45 דקות הוא מאוד משמעותי.

הרכבת תתחיל לפעול עוד כשנתיים. אז יוכלו ירושלמים רבים להגיע לבנייני האומה ברכבת הקלה. למלחה כעת אי אפשר להגיע ברכבת הקלה.
לבנייני האומה מגיעים לאין שיעור, הו הו כמה שלאין שיעור, יותר קוי פנים מאשר למלחה.

לפי דעתי יצטרכו לעשות חניון חנה וסע ליד תחנת האומה שכן עדיין להגיע לשם
רק באוטובוס וברכבת הקלה זה לא הכי נוח לחלקים לא מבוטלים מן הירושלמים
שעובדים בגוש דן ובהרצליה.

בא נקח מצב של ירושלמי ממוצע שברכבת הקלה לוקח לו 20 דקות להגיע לבנייני האומה.
20 דקות ברק"ל, 5 דקות עד לירידה לרציף הרכבת לת"א, 40 דקות נסיעה, 7 דקות
הליכה עד למשרד בבורסה בר"ג.
(אם הוא עובד באחד מכמה אלפי, כן, זה אלפי, מקומות העבודה בשלושת מגדלי
עזריאלי ו/או בקניון הענק שבקומת הקרקע שלהם, אזי יש להפחית מזמן הנסיעה
הכולל מירושלים 9 דקות).
קבלנו 72 דקות מדלת לדלת.
כיום ברכב הפרטי בשעות הלחץ זה לוקח משהו דומה או כמה דקות פחות, אבל אז
יש סיכון בנסיעה בכביש 443 או סתם התסתכנות בתאונות דרכים, לחפש חניה,
לא לריב עם משוגעים על הכביש או לפחד משוטר עצבני שחייב לגמור מכסת דוחות וכו'. אה, לא כולם מקבלים חניה באזור העבודה שלהם ואז צריך לשלם בין 20 ל-80 ש"ח ליום על חנייה.
כן, כן, יש מספר חניונים בגוש דן שלוקחים 80, במלים שמונים, שקלים ליום.
 

darkshadow1

New member
אכן מתוכנן שם חניון חנה-וסע,

אתה בסדר?
40 דקות בלבד עד סבידור.
עד ההגנה 30 דקות.

שעה זה עד הרצליה.
ו-40 דקות למרכז ת"א ומשם זה בין 3 ל-10 דקות הליכה למתחם הבורסה,
תלוי הן בקצב שלך והן להיכן במתחם הענק הזה אתה צריך זה לא פחות מהאמ אמ אמא של נפלא.
ממרכז ירושלים למתחם העסקים הענק של גוש דן (מתחם הבורסה, בו 3 חברות
ביטוח, בורסת יהלומים מהגדולות בעולם, מאות עורכי דין, מאות רואי חשבון, כמה עשרות חברות סטארט אפ ועוד כמה אלפי עובדי מערכות מידע והיי טק שהם לא
חברות סטארט אפ וכן כמה מאות מלצרים, מסעדנים, בעלי חנויות, חשפניות ומה לא,
בקיצור אחד מאזורי התעשיה הגדולים בישראל) ב-40 דקות ברוטו זה נפלא.

כיום הרכבת היא ממלחה, מקום שהוא לא נח כל כך בהגעה לתושבי מרכז, מזרח וצפון מזרח העיר (חייבים רכב פרטי, לנסוע בבגין) וגם היא, לוקחת בפועל שעה וחצי עד לסבידור.
ההבדל הזה של 45 דקות הוא מאוד משמעותי.

הרכבת תתחיל לפעול עוד כשנתיים. אז יוכלו ירושלמים רבים להגיע לבנייני האומה ברכבת הקלה. למלחה כעת אי אפשר להגיע ברכבת הקלה.
לבנייני האומה מגיעים לאין שיעור, הו הו כמה שלאין שיעור, יותר קוי פנים מאשר למלחה.

לפי דעתי יצטרכו לעשות חניון חנה וסע ליד תחנת האומה שכן עדיין להגיע לשם
רק באוטובוס וברכבת הקלה זה לא הכי נוח לחלקים לא מבוטלים מן הירושלמים
שעובדים בגוש דן ובהרצליה.

בא נקח מצב של ירושלמי ממוצע שברכבת הקלה לוקח לו 20 דקות להגיע לבנייני האומה.
20 דקות ברק"ל, 5 דקות עד לירידה לרציף הרכבת לת"א, 40 דקות נסיעה, 7 דקות
הליכה עד למשרד בבורסה בר"ג.
(אם הוא עובד באחד מכמה אלפי, כן, זה אלפי, מקומות העבודה בשלושת מגדלי
עזריאלי ו/או בקניון הענק שבקומת הקרקע שלהם, אזי יש להפחית מזמן הנסיעה
הכולל מירושלים 9 דקות).
קבלנו 72 דקות מדלת לדלת.
כיום ברכב הפרטי בשעות הלחץ זה לוקח משהו דומה או כמה דקות פחות, אבל אז
יש סיכון בנסיעה בכביש 443 או סתם התסתכנות בתאונות דרכים, לחפש חניה,
לא לריב עם משוגעים על הכביש או לפחד משוטר עצבני שחייב לגמור מכסת דוחות וכו'. אה, לא כולם מקבלים חניה באזור העבודה שלהם ואז צריך לשלם בין 20 ל-80 ש"ח ליום על חנייה.
כן, כן, יש מספר חניונים בגוש דן שלוקחים 80, במלים שמונים, שקלים ליום.
אכן מתוכנן שם חניון חנה-וסע,
עם 1,300 מקומות חניה, מתחת לשדרות שז"ר.
 
ביום חמישי נסעתי מירושלים לגני התערוכה ב-72 דקות

אתה בסדר?
40 דקות בלבד עד סבידור.
עד ההגנה 30 דקות.

שעה זה עד הרצליה.
ו-40 דקות למרכז ת"א ומשם זה בין 3 ל-10 דקות הליכה למתחם הבורסה,
תלוי הן בקצב שלך והן להיכן במתחם הענק הזה אתה צריך זה לא פחות מהאמ אמ אמא של נפלא.
ממרכז ירושלים למתחם העסקים הענק של גוש דן (מתחם הבורסה, בו 3 חברות
ביטוח, בורסת יהלומים מהגדולות בעולם, מאות עורכי דין, מאות רואי חשבון, כמה עשרות חברות סטארט אפ ועוד כמה אלפי עובדי מערכות מידע והיי טק שהם לא
חברות סטארט אפ וכן כמה מאות מלצרים, מסעדנים, בעלי חנויות, חשפניות ומה לא,
בקיצור אחד מאזורי התעשיה הגדולים בישראל) ב-40 דקות ברוטו זה נפלא.

כיום הרכבת היא ממלחה, מקום שהוא לא נח כל כך בהגעה לתושבי מרכז, מזרח וצפון מזרח העיר (חייבים רכב פרטי, לנסוע בבגין) וגם היא, לוקחת בפועל שעה וחצי עד לסבידור.
ההבדל הזה של 45 דקות הוא מאוד משמעותי.

הרכבת תתחיל לפעול עוד כשנתיים. אז יוכלו ירושלמים רבים להגיע לבנייני האומה ברכבת הקלה. למלחה כעת אי אפשר להגיע ברכבת הקלה.
לבנייני האומה מגיעים לאין שיעור, הו הו כמה שלאין שיעור, יותר קוי פנים מאשר למלחה.

לפי דעתי יצטרכו לעשות חניון חנה וסע ליד תחנת האומה שכן עדיין להגיע לשם
רק באוטובוס וברכבת הקלה זה לא הכי נוח לחלקים לא מבוטלים מן הירושלמים
שעובדים בגוש דן ובהרצליה.

בא נקח מצב של ירושלמי ממוצע שברכבת הקלה לוקח לו 20 דקות להגיע לבנייני האומה.
20 דקות ברק"ל, 5 דקות עד לירידה לרציף הרכבת לת"א, 40 דקות נסיעה, 7 דקות
הליכה עד למשרד בבורסה בר"ג.
(אם הוא עובד באחד מכמה אלפי, כן, זה אלפי, מקומות העבודה בשלושת מגדלי
עזריאלי ו/או בקניון הענק שבקומת הקרקע שלהם, אזי יש להפחית מזמן הנסיעה
הכולל מירושלים 9 דקות).
קבלנו 72 דקות מדלת לדלת.
כיום ברכב הפרטי בשעות הלחץ זה לוקח משהו דומה או כמה דקות פחות, אבל אז
יש סיכון בנסיעה בכביש 443 או סתם התסתכנות בתאונות דרכים, לחפש חניה,
לא לריב עם משוגעים על הכביש או לפחד משוטר עצבני שחייב לגמור מכסת דוחות וכו'. אה, לא כולם מקבלים חניה באזור העבודה שלהם ואז צריך לשלם בין 20 ל-80 ש"ח ליום על חנייה.
כן, כן, יש מספר חניונים בגוש דן שלוקחים 80, במלים שמונים, שקלים ליום.
ביום חמישי נסעתי מירושלים לגני התערוכה ב-72 דקות
ומדלת לדלת ממש 95 דקות.

8:20 - יצאתי מהבית לרכבת הקלה.
8:33 - ירדתי בתחנה מרכזית.
8:37 - ישבתי במקומי בקו 480.
8:40 - יציאה מהמרכזית לת"א.
9:30 - ירידה בת"א ארלוזורוב.
9:44 - נסיעה ברכבת לתחנת האוניברסיטה.
9:51 - יציאה מתחנת האוניברסיטה לכיוון גני התערוכה.
9:55 - הגעה לביתן המיועד.
 

down und

New member
ברכבת המהירה היית חוסך בין 15 ל-25 דקות

ביום חמישי נסעתי מירושלים לגני התערוכה ב-72 דקות
ומדלת לדלת ממש 95 דקות.

8:20 - יצאתי מהבית לרכבת הקלה.
8:33 - ירדתי בתחנה מרכזית.
8:37 - ישבתי במקומי בקו 480.
8:40 - יציאה מהמרכזית לת"א.
9:30 - ירידה בת"א ארלוזורוב.
9:44 - נסיעה ברכבת לתחנת האוניברסיטה.
9:51 - יציאה מתחנת האוניברסיטה לכיוון גני התערוכה.
9:55 - הגעה לביתן המיועד.
ברכבת המהירה היית חוסך בין 15 ל-25 דקות
 

down und

New member
תהינה 4 רכבות בשעה ולא שתיים

נכון, אבל
רק במהירה ורק אם התזמון שלי היה מתאים לרכבת החצי שעתית בניגוד ל-480 שיוצא כל 10 דקות.
תהינה 4 רכבות בשעה ולא שתיים
כל רבע שעה רכבת.
כלומר במקרה הממש ממש גרוע עדיין הרווחת 5 עד 10 דקות.
וגם חסכת החלפת אמצעי תחבורה אחד בדרך.

ואה כן אחד ענק, התדירות של האוטובוסים עם הפעלת הרכבת A1 תהיה זוועתית.
 
נחיה ונראה

תהינה 4 רכבות בשעה ולא שתיים
כל רבע שעה רכבת.
כלומר במקרה הממש ממש גרוע עדיין הרווחת 5 עד 10 דקות.
וגם חסכת החלפת אמצעי תחבורה אחד בדרך.

ואה כן אחד ענק, התדירות של האוטובוסים עם הפעלת הרכבת A1 תהיה זוועתית.
נחיה ונראה
זה לא ודאי
 

GLSRA

Active member
נמתין בסבלנות, כמו שאומרים, נחיה ונראה אבל...

A1-רכבות בוקר אקספרס, החל מיום שלישי 15 למאי 2018(***).
לו״ז מירושלים-האומה להרצליה:
1. יציאה: 07:00
2. ת״א-ההגנה הגעה: 07:28
3. ת״א-ההגנה יציאה: 07:29
4. ת״א-השלום הגעה: 07:33
5. ת״א-השלום יציאה: 07:35
6. ת״א-סבידור הגעה: 07:39
7. ת״א-סבידור יציאה: 07:42
8. ת״א-אוניבר הגעה: 07:46
9. ת״א-אוניבר יציאה: 07:47
10. הרצליה הגעה: 07:55
הערות:
א. הרכבת היא ללא עצירה בנתב״ג ופאתי-מודיעין.
ב. כדי להגיע לרציף, ר״י מעמידה לרשות הנוסעים הנכבדים 2 מעליות מהירות(כל אחת ל 33 איש ללא כבודה), דרגנועים ומדרגות, וממליצה להגיע לכניסת התחנה 15-20 דקות לפני יציאת הרכבת.
ג. לחיילים עם תרמילים גדולים ו/או נשק חל איסור להשתמש במעליות עד לשעה 08:00.

לו״ז מת״א-סבידור לירושלים-האומה:
1. יציאה: 06:49
2.ת״א-השלום הגעה: 06:53
3.ת״א-השלום יציאה: 06:55
4.ת״א-ההגנה הגעה: 06:59
5.ת״א-ההגנה יציאה: 07:00
6.ירושלים-האומה הגעה: 07:39
הערות:
א.הרכבת היא ללא עצירה בנתב״ג ובפאתי- מודיעין.

(***)=אתם לא חייבים להאמין לי! שבת שלום!
נמתין בסבלנות, כמו שאומרים, נחיה ונראה אבל...
גם אם הלוז בכיוון ירושלים תל אביב סביר, 28 דקות נסיעה מתחנת האומה עד לתחנת ההגנה, אבל בכיוון ההפוך, לפי הלו"ז שלך, מדובר ב- 50 דקות וזה לגמרי לא סביר......
נא בדוק מחדש את הלו"ז שפרסמת
 

amit1270

New member
לא 50 דקות, רק 39...

נמתין בסבלנות, כמו שאומרים, נחיה ונראה אבל...
גם אם הלוז בכיוון ירושלים תל אביב סביר, 28 דקות נסיעה מתחנת האומה עד לתחנת ההגנה, אבל בכיוון ההפוך, לפי הלו"ז שלך, מדובר ב- 50 דקות וזה לגמרי לא סביר......
נא בדוק מחדש את הלו"ז שפרסמת
לא 50 דקות, רק 39...
עדיין יותר ממה שאמור להיות.
 
שים לב:

נמתין בסבלנות, כמו שאומרים, נחיה ונראה אבל...
גם אם הלוז בכיוון ירושלים תל אביב סביר, 28 דקות נסיעה מתחנת האומה עד לתחנת ההגנה, אבל בכיוון ההפוך, לפי הלו"ז שלך, מדובר ב- 50 דקות וזה לגמרי לא סביר......
נא בדוק מחדש את הלו"ז שפרסמת
שים לב:
מי״ם-האומה לת״א-ההגנה לקחתי 28 דקות, כפי ששר התחבורה ומנהל ר״י מודיעים (120 קמ״ש בממוצע).
מת״א-ההגנה לירושלים-האומה לקחתי 16 דקות (31 ק״מ במשור ב 120 קמ״ש בממוצע) +
18 דקות (23 ק״מ בשפוע עולה ב 75 קמ״ש בממוצע) = סה״כ 34 דקות; כתבתי 39 דקות שכוללים מרוח בטחון כי יש יותר מדי דברים שלא ידועים לי........אני לא שייך למערכת הפיתוח של ר״י.
לדעתי הזמנים הנתונים הם מאוד מאוד מכובדים!!
 

amit1270

New member
המהירות בעלייה תהיה 75 קמ"ש? נראה לי שקצת החמרת

שים לב:
מי״ם-האומה לת״א-ההגנה לקחתי 28 דקות, כפי ששר התחבורה ומנהל ר״י מודיעים (120 קמ״ש בממוצע).
מת״א-ההגנה לירושלים-האומה לקחתי 16 דקות (31 ק״מ במשור ב 120 קמ״ש בממוצע) +
18 דקות (23 ק״מ בשפוע עולה ב 75 קמ״ש בממוצע) = סה״כ 34 דקות; כתבתי 39 דקות שכוללים מרוח בטחון כי יש יותר מדי דברים שלא ידועים לי........אני לא שייך למערכת הפיתוח של ר״י.
לדעתי הזמנים הנתונים הם מאוד מאוד מכובדים!!
המהירות בעלייה תהיה 75 קמ"ש? נראה לי שקצת החמרת
גם ה-5 דקות האלה שהוספת, למה לא הוספת אותן גם בכיוון ההפוך?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה