לפי מה שרשום במסמך(שלא ממש ברור)
אפשר להניח שאת A1 יפתחו ב 2018 עם ETCS L1
כדי לא לגרום לעיכוב?
עוד משהו מענין במכרז הזה אם הבנתי נכון:
יהיו רק 2 רכבות לשעה בין ירושלים-האומה לתל אביב-ההגנה בשלב ראשון ולא 3 כפי שמפרסמים בדרך כלל.
לפי מה שרשום במסמך(שלא ממש ברור)
אפשרות לנסוע בL1 תהיה בתור "גיבוי" למקרה שL2 לא תתפקד מסיבה מסויימת, אבל זה לא רק בA1 אלא בכל חלק ברשת שיפעל בL2 באופן "מבצעי".
לגבי ההפעלה הראשונית של A1, פה המסמך לא ברור כלל, המלל עצמו לא מתייחס כלל לתת שלבים בשלב 1 ורק האיורים מתייחסים אליהם, אבל המקרא שלהם לא שלם ואין התייחסות לאיך יפעלו(אם בכלל יפעלו) הרכבות בין ענבה לי-ם בכל תת שלב.
ניתוח של האיורים והשאלות הלא פתורות בנוגע לעניין.
באיור 8.1 רואים את המצב הסופי של שלב 1, L2 מותקן בין ירושלים-הרצליה, מודיעין-ענבה, לוד-צומת גנות, בסה"כ 213 ק"מ מסילה - מסומן בתכלת על המפה.
17 רכבות באיילון מתוכן 3 מירושלים, 3 מרכזי שליטה אלחוטיים של הL2, ראש העין, ת"א דרום ורזרבי בלוד.
באיור 8.2 רואים את המצב ביולי 2018, מרכז שליטה אלחוטי פועל בת"א דרום, בין מודיעין לנתב"ג מותקן L2(מסומן בירוק) עם רכבות נוסעים שמשתמשות במערכת, ציוד נייד שלא יותקן בו יחידת ETCS ימשיך לפעול בקטע עם אינדוזי, 14 רכבות באיילון ו2 מתוכן מ"קו A1"- ופה עולות השאלות, איפה הרכבות מי-ם? הרי היום פועלות 14 באיילון. האם ב"קו A1" הכוונה לרכבות ממודיעין? מה מותקן בקטע ענבה-ירושלים?
באיור 8.3 רואים את המצב באוקטובר 2018, מרכז שליטה אלחוטי נוסף מוקם בראש העין, L2 מורחב עד לת"א דרום עם רכבות נוסעים שמשתמשות במערכת, ציוד נייד שלא יותקן בו יחידת ETCS ימשיך לפעול באינדוזי וציוד שהותקן בו ETCS יפעל במוד STM(מאפשר ליחידת הETCS "לדבר" עם האינדוזי ולפעול איתו). עדיין 14 רכבות באיילון ו2 מתוכן מ"קו A1"- ופה שוב עולות אותן שאלות כמו למעלה.
באיור 8.4 רואים את המצב באפריל 2019, L2 בכל שלב 1(ועכשיו גם בA1 בקטע ענבה - ירושלים), ציוד נייד שלא יותקן בו יחידת ETCS ימשיך לפעול באינדוזי וציוד שהותקן בו ETCS יפעל במוד STM, תחנת שליטה אלחוטית רזרבית בלוד, עדיין 14 רכבות באיילון ו2 מתוכן מ"קו A1", איפה הרכבות מירושלים?
באיור 8.5 רואים את המצב בסיום שלב 1(אפריל 2019), ורק פה רשום 17 רכבות באיילון מתוכן 3 מקו A1, כלומר 14 כמו היום ותוספת של 3 מי-ם.