עמוד השדרה
New member
גם במרכז יש מגבלות כאלה
אסור היה למפעילה אחת לזכות בשני המכרזים המקבילים: פ"ת - ראש העין ובקעת אונו - אלעד.
ובגלל שקווים זכתה בבקעת אונו ומחזיקה גם באשכול החשמונאים, אסור יהיה לה להתמודד במכרז העתידי על קווי אגד בשרון ובחולון.
גם במרכז יש מגבלות כאלהלמיטב זכרוני
נתיב התמודדה ולא זכתה.
אין מגבלה על כך שמפעיל יוצא יתמודד על המכרז החדש באותו אזור (אלא אם כן הוא הועף משם באמצעות ביטול ההסכם עקב חריגות חמורות במיוחד, דבר שעוד לא קרה מעולם).
יש מגבלות אזוריות, בשביל לא לייצר שליטה של חברה אחת על אזור גדול מדי.
ברגע שנתיב אקספרס זכתה בגליל, אסור היה לה לגשת לעמקים בגלל שהיה כתוב מראש (במכרז ה-PQ) שאסור שמפעיל אחד יזכה בשניהם.
גם בדרום יש מצב מעניין בו יש שלושה אזורים (צפון הנגב, הנגב ובאר שבע עירוני) ואסור שמפעיל אחד יזכה ביותר משניים מהם.
מטרופולין זכתה בנגב
דן בדרום זכתה בצפון הנגב
לכן לשתיהן מותר לגשת לבאר שבע עירוני (וכמובן גם לכל האחרות), יהיה מעניין.
אסור היה למפעילה אחת לזכות בשני המכרזים המקבילים: פ"ת - ראש העין ובקעת אונו - אלעד.
ובגלל שקווים זכתה בבקעת אונו ומחזיקה גם באשכול החשמונאים, אסור יהיה לה להתמודד במכרז העתידי על קווי אגד בשרון ובחולון.