נסיעות בודדות בין אזור 1 ל-2 אחרי הרפורמה
נסיעות בודדות בין אזור 1 ל-2 אחרי הרפורמה
אני מקווה שהשאלה לא נשאלה כבר כיון שלא הצלחתי למצוא תשובה מלאה לה בפורום או בחומרים שמשרד התחבורה פרסם שמדגישים אך ורק את הכרטיסים היומיים / שבועיים / חודשיים.
הצלחתי להבין שנסיעה של 6.90 לא תכלול את הרכבת במסגרת הרפורמה (צעד מטומטם, אבל ניחא). מה הולך לקרות לכל התעריפים המיוחדים של נסיעות בין ערים באזור 2 לאזור 1? הם הולכים להיות מבוטלים לחלוטין ולהתחלף בתעריף 10.4?
מה עם מי שנמצא בנס ציונה למשל, מרחק יריקה מראשון לציון - האם יאלץ לשלם 10.4? או שיוכל עדיין לשלם תעריף נמוך יותר?
האם תעריף 10.4 מאפשר נסיעות המשך בתוך אזור היעד? (בניגוד לתעריפים המיוחדים שהיו קיימים עד היום)?
אני מנסה להבין אם פחות או יותר "כופים" רכישת מנוי יומי לנסיעה הלוך חוזר בין אזור 2 ל-1 או לא.
תודה לעונים
תודה לעונים!
נסיעות בודדות בין אזור 1 ל-2 אחרי הרפורמה
אני מקווה שהשאלה לא נשאלה כבר כיון שלא הצלחתי למצוא תשובה מלאה לה בפורום או בחומרים שמשרד התחבורה פרסם שמדגישים אך ורק את הכרטיסים היומיים / שבועיים / חודשיים.
הצלחתי להבין שנסיעה של 6.90 לא תכלול את הרכבת במסגרת הרפורמה (צעד מטומטם, אבל ניחא). מה הולך לקרות לכל התעריפים המיוחדים של נסיעות בין ערים באזור 2 לאזור 1? הם הולכים להיות מבוטלים לחלוטין ולהתחלף בתעריף 10.4?
מה עם מי שנמצא בנס ציונה למשל, מרחק יריקה מראשון לציון - האם יאלץ לשלם 10.4? או שיוכל עדיין לשלם תעריף נמוך יותר?
האם תעריף 10.4 מאפשר נסיעות המשך בתוך אזור היעד? (בניגוד לתעריפים המיוחדים שהיו קיימים עד היום)?
אני מנסה להבין אם פחות או יותר "כופים" רכישת מנוי יומי לנסיעה הלוך חוזר בין אזור 2 ל-1 או לא.
תודה לעונים
תודה לעונים!