נסיעות בודדות בין אזור 1 ל-2 אחרי הרפורמה

מצב
הנושא נעול.

Sephiroth

Member
נסיעות בודדות בין אזור 1 ל-2 אחרי הרפורמה

נסיעות בודדות בין אזור 1 ל-2 אחרי הרפורמה
אני מקווה שהשאלה לא נשאלה כבר כיון שלא הצלחתי למצוא תשובה מלאה לה בפורום או בחומרים שמשרד התחבורה פרסם שמדגישים אך ורק את הכרטיסים היומיים / שבועיים / חודשיים.
הצלחתי להבין שנסיעה של 6.90 לא תכלול את הרכבת במסגרת הרפורמה (צעד מטומטם, אבל ניחא). מה הולך לקרות לכל התעריפים המיוחדים של נסיעות בין ערים באזור 2 לאזור 1? הם הולכים להיות מבוטלים לחלוטין ולהתחלף בתעריף 10.4?
מה עם מי שנמצא בנס ציונה למשל, מרחק יריקה מראשון לציון - האם יאלץ לשלם 10.4? או שיוכל עדיין לשלם תעריף נמוך יותר?
האם תעריף 10.4 מאפשר נסיעות המשך בתוך אזור היעד? (בניגוד לתעריפים המיוחדים שהיו קיימים עד היום)?
אני מנסה להבין אם פחות או יותר "כופים" רכישת מנוי יומי לנסיעה הלוך חוזר בין אזור 2 ל-1 או לא.

תודה לעונים
תודה לעונים!
 
בשלב הראשון אין שינוי

נסיעות בודדות בין אזור 1 ל-2 אחרי הרפורמה
אני מקווה שהשאלה לא נשאלה כבר כיון שלא הצלחתי למצוא תשובה מלאה לה בפורום או בחומרים שמשרד התחבורה פרסם שמדגישים אך ורק את הכרטיסים היומיים / שבועיים / חודשיים.
הצלחתי להבין שנסיעה של 6.90 לא תכלול את הרכבת במסגרת הרפורמה (צעד מטומטם, אבל ניחא). מה הולך לקרות לכל התעריפים המיוחדים של נסיעות בין ערים באזור 2 לאזור 1? הם הולכים להיות מבוטלים לחלוטין ולהתחלף בתעריף 10.4?
מה עם מי שנמצא בנס ציונה למשל, מרחק יריקה מראשון לציון - האם יאלץ לשלם 10.4? או שיוכל עדיין לשלם תעריף נמוך יותר?
האם תעריף 10.4 מאפשר נסיעות המשך בתוך אזור היעד? (בניגוד לתעריפים המיוחדים שהיו קיימים עד היום)?
אני מנסה להבין אם פחות או יותר "כופים" רכישת מנוי יומי לנסיעה הלוך חוזר בין אזור 2 ל-1 או לא.

תודה לעונים
תודה לעונים!
בשלב הראשון אין שינוי
בשלב השני, שאמור להיות ברבעון השני של 2016, אמור להיות איחוד של קודים, צמצום, וכו'
 
המחיר לא יהיה 10.4, אלא 10.9, וכפי שמרמת השרון לצפון תל אביב

נסיעות בודדות בין אזור 1 ל-2 אחרי הרפורמה
אני מקווה שהשאלה לא נשאלה כבר כיון שלא הצלחתי למצוא תשובה מלאה לה בפורום או בחומרים שמשרד התחבורה פרסם שמדגישים אך ורק את הכרטיסים היומיים / שבועיים / חודשיים.
הצלחתי להבין שנסיעה של 6.90 לא תכלול את הרכבת במסגרת הרפורמה (צעד מטומטם, אבל ניחא). מה הולך לקרות לכל התעריפים המיוחדים של נסיעות בין ערים באזור 2 לאזור 1? הם הולכים להיות מבוטלים לחלוטין ולהתחלף בתעריף 10.4?
מה עם מי שנמצא בנס ציונה למשל, מרחק יריקה מראשון לציון - האם יאלץ לשלם 10.4? או שיוכל עדיין לשלם תעריף נמוך יותר?
האם תעריף 10.4 מאפשר נסיעות המשך בתוך אזור היעד? (בניגוד לתעריפים המיוחדים שהיו קיימים עד היום)?
אני מנסה להבין אם פחות או יותר "כופים" רכישת מנוי יומי לנסיעה הלוך חוזר בין אזור 2 ל-1 או לא.

תודה לעונים
תודה לעונים!
המחיר לא יהיה 10.4, אלא 10.9, וכפי שמרמת השרון לצפון תל אביב
משלמים 10.9, כך גם מנס ציונה למזרח ראשון לציון ישלמו 10.9.
אבל זה יקרה רק בעוד מספר חודשים.
ואגב, מחיר של 10.9 לא יכלול את הרכבת. שילוב עם הרכבת במעבר בין טבעת 2 לטבעת 1 יעלה 16 ש"ח.
מכיוון שחופשי יומי יעלה 25 ש"ח, בנסיעות הלוך-חזור (שתי נסיעות ביום) ללא רכבת, יהיה עדיף לשלם בערך צבור.
 

Sephiroth

Member
ומה לגבי נסיעת המשך?

המחיר לא יהיה 10.4, אלא 10.9, וכפי שמרמת השרון לצפון תל אביב
משלמים 10.9, כך גם מנס ציונה למזרח ראשון לציון ישלמו 10.9.
אבל זה יקרה רק בעוד מספר חודשים.
ואגב, מחיר של 10.9 לא יכלול את הרכבת. שילוב עם הרכבת במעבר בין טבעת 2 לטבעת 1 יעלה 16 ש"ח.
מכיוון שחופשי יומי יעלה 25 ש"ח, בנסיעות הלוך-חזור (שתי נסיעות ביום) ללא רכבת, יהיה עדיף לשלם בערך צבור.
ומה לגבי נסיעת המשך?
תעריף 10.9 מאפשר נסיעות המשך במהלך 90 דק?
 
כשזה ייושם יהיו מעברים חופשיים במשך 90 דקות

ומה לגבי נסיעת המשך?
תעריף 10.9 מאפשר נסיעות המשך במהלך 90 דק?
כשזה ייושם יהיו מעברים חופשיים במשך 90 דקות
לא נסיעת המשך, אלא מעברים חופשיים.
נסיעת המשך זה משהו אחר שרללונטי בעיקר לשילוב של נסיעה בינעירונית ונסיעה עירונית.
 

846

Active member
נסיעה בודדת רגילה לחלוטין בין נס ציונה לראשל"צ

נסיעות בודדות בין אזור 1 ל-2 אחרי הרפורמה
אני מקווה שהשאלה לא נשאלה כבר כיון שלא הצלחתי למצוא תשובה מלאה לה בפורום או בחומרים שמשרד התחבורה פרסם שמדגישים אך ורק את הכרטיסים היומיים / שבועיים / חודשיים.
הצלחתי להבין שנסיעה של 6.90 לא תכלול את הרכבת במסגרת הרפורמה (צעד מטומטם, אבל ניחא). מה הולך לקרות לכל התעריפים המיוחדים של נסיעות בין ערים באזור 2 לאזור 1? הם הולכים להיות מבוטלים לחלוטין ולהתחלף בתעריף 10.4?
מה עם מי שנמצא בנס ציונה למשל, מרחק יריקה מראשון לציון - האם יאלץ לשלם 10.4? או שיוכל עדיין לשלם תעריף נמוך יותר?
האם תעריף 10.4 מאפשר נסיעות המשך בתוך אזור היעד? (בניגוד לתעריפים המיוחדים שהיו קיימים עד היום)?
אני מנסה להבין אם פחות או יותר "כופים" רכישת מנוי יומי לנסיעה הלוך חוזר בין אזור 2 ל-1 או לא.

תודה לעונים
תודה לעונים!
נסיעה בודדת רגילה לחלוטין בין נס ציונה לראשל"צ
היא בקוד 3 (אגד) ועולה 9.60 ש"ח ולא 10.4 או 10.9.....
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה