מה אתם אומרים?

מצב
הנושא נעול.

ה2

New member
ולאחר התערבות ראש העיר הוא ממשיך לעלות 8.10 ש"ח.

ולאחר התערבות ראש העיר הוא ממשיך לעלות 8.10 ש"ח.
הכרטיס היומי של פנים העיר נשאר באותו מחיר. קיים גם כרטיס יומי חדש שכולל גם את האזור שמסביב לכרמיאל ומחירו עומד על 16 ש"ח.
 

Yarenn

New member
ואיך הוא ייקרא אם לחדש קוראים כרמיאל?

ולאחר התערבות ראש העיר הוא ממשיך לעלות 8.10 ש"ח.
הכרטיס היומי של פנים העיר נשאר באותו מחיר. קיים גם כרטיס יומי חדש שכולל גם את האזור שמסביב לכרמיאל ומחירו עומד על 16 ש"ח.
ואיך הוא ייקרא אם לחדש קוראים כרמיאל?
ונראה לי שלאזורי (שלדעתי כדאי לקרוא לו לב הגליל כי זה האזור שהוא מכסה, אזור 3.2) כדאי להכניס גם את תובל, פלך, כישור, לבון, חלוץ, חרשים, ואולי אף בית ג׳ן. נראה לי מוזר ששמו אותם עם מעלות ונהריה.
 

ה2

New member
כרמיאל עירוני הוא הכרטיס העירוני במחיר 8.10.

ואיך הוא ייקרא אם לחדש קוראים כרמיאל?
ונראה לי שלאזורי (שלדעתי כדאי לקרוא לו לב הגליל כי זה האזור שהוא מכסה, אזור 3.2) כדאי להכניס גם את תובל, פלך, כישור, לבון, חלוץ, חרשים, ואולי אף בית ג׳ן. נראה לי מוזר ששמו אותם עם מעלות ונהריה.
כרמיאל עירוני הוא הכרטיס העירוני במחיר 8.10.
הכרטיס המשלב בין כרמיאל והכפרים והישובים שסביבה נקרא כרמיאל.
&nbsp
 

Yarenn

New member
מאיפה המידע? איפה אני יכול לראות על זה?

כרמיאל עירוני הוא הכרטיס העירוני במחיר 8.10.
הכרטיס המשלב בין כרמיאל והכפרים והישובים שסביבה נקרא כרמיאל.
&nbsp
מאיפה המידע? איפה אני יכול לראות על זה?
 
העיקר שמספרים לנו שישנה הוזלה ל"רוב המוחלט" של הנוסעים

העיקר שמספרים לנו שישנה הוזלה ל"רוב המוחלט" של הנוסעים
ושרק ל"מיעוט קטן" יש התייקרויות.
פניני הרפורמה הזו רק מתחילים לצוץ.
עוד יתברר שלרוב הנוסעים שדפוסי הנסיעה שלהם קבועים ומושרשים, ולא עוסקים בשעשועי החלפות ונסיונות של דרכים שונות ואמצעים שונים ומשחקי שילובים, הרפורמה הזו גורמת לשלם יותר ולא פחות.
 

טשאפק 2

New member
לרוב הנוסעים אכן יש הוזלה

העיקר שמספרים לנו שישנה הוזלה ל"רוב המוחלט" של הנוסעים
ושרק ל"מיעוט קטן" יש התייקרויות.
פניני הרפורמה הזו רק מתחילים לצוץ.
עוד יתברר שלרוב הנוסעים שדפוסי הנסיעה שלהם קבועים ומושרשים, ולא עוסקים בשעשועי החלפות ונסיונות של דרכים שונות ואמצעים שונים ומשחקי שילובים, הרפורמה הזו גורמת לשלם יותר ולא פחות.
לרוב הנוסעים אכן יש הוזלה
ושילוב האמצעים יכול להועיל לנוסעים לא מעטים ואינו בגדר שעשוע ומשחק.

היו אגב קיטורים ללא סוף בפורום, ובצדק, על כך שאין שילוב בין אמצעים שונים.
 
על מה מבוססת הטענה שלרוב הנוסעים יש הוזלה?

לרוב הנוסעים אכן יש הוזלה
ושילוב האמצעים יכול להועיל לנוסעים לא מעטים ואינו בגדר שעשוע ומשחק.

היו אגב קיטורים ללא סוף בפורום, ובצדק, על כך שאין שילוב בין אמצעים שונים.
על מה מבוססת הטענה שלרוב הנוסעים יש הוזלה?
אני בעד שילוב בין האמצעים השונים, אבל הרפורמה הזו מתוארת בצורה מסולפת.
לא רוב הנוסעים משלבים יומיום נסיעות ברכבת ובאוטובוסים.
רוב הנוסעים היוממים נוסעים באזור גיאוגרפי מוגבל באוטובוסים בלבד ולרוב הנוסעים הללו בתוך הליבות של המטרופולינים (ובמקרים מסויימים גם בשולי המטרופולינים) אין הוזלה.

הרעיון של הרפורמה הזו היה טוב, הפרטים ואופן היישום פגומים.

יש ברפורמה הזו יותר מדי עיוותים שזועקים לשמיים, שעם קצת תשומת לב ושיתוף ציבור אמיתי היה אפשר למנוע אותם.

בניגוד לרפורמה של 2011, שם היה מדובר על גישות שונות ועל דיעות שונות על קווים כאלה ואחרים, ברפורמה הזו יש עיוותים שלא באמת יכולות להיות לגביהם דיעות שונות. עיוותים שהם מוחלטים.
כשלנסיעה בין קרית מלאכי לבאר שבע מתייחסים בצורה X ולנסיעה בין קרית גת לבאר שבע מתייחסים בצורה Y גרועה בהרבה, זה לא כמו להתווכח האם צריך את קו 45 או לא צריך את קו 45.
אני רוצה לראות את האדם שיבוא ויביע עמדה שנסיעות בין קרית מלאכי לבאר שבע צריכות להיות זולות משמעותית מנסיעות בין קרית גת לבאר שבע.
 

Ccyclist

Well-known member
מה הקטע של קריית גת? אפילו אזור רמאללה זה גבול בין טבעות

על מה מבוססת הטענה שלרוב הנוסעים יש הוזלה?
אני בעד שילוב בין האמצעים השונים, אבל הרפורמה הזו מתוארת בצורה מסולפת.
לא רוב הנוסעים משלבים יומיום נסיעות ברכבת ובאוטובוסים.
רוב הנוסעים היוממים נוסעים באזור גיאוגרפי מוגבל באוטובוסים בלבד ולרוב הנוסעים הללו בתוך הליבות של המטרופולינים (ובמקרים מסויימים גם בשולי המטרופולינים) אין הוזלה.

הרעיון של הרפורמה הזו היה טוב, הפרטים ואופן היישום פגומים.

יש ברפורמה הזו יותר מדי עיוותים שזועקים לשמיים, שעם קצת תשומת לב ושיתוף ציבור אמיתי היה אפשר למנוע אותם.

בניגוד לרפורמה של 2011, שם היה מדובר על גישות שונות ועל דיעות שונות על קווים כאלה ואחרים, ברפורמה הזו יש עיוותים שלא באמת יכולות להיות לגביהם דיעות שונות. עיוותים שהם מוחלטים.
כשלנסיעה בין קרית מלאכי לבאר שבע מתייחסים בצורה X ולנסיעה בין קרית גת לבאר שבע מתייחסים בצורה Y גרועה בהרבה, זה לא כמו להתווכח האם צריך את קו 45 או לא צריך את קו 45.
אני רוצה לראות את האדם שיבוא ויביע עמדה שנסיעות בין קרית מלאכי לבאר שבע צריכות להיות זולות משמעותית מנסיעות בין קרית גת לבאר שבע.
מה הקטע של קריית גת? אפילו אזור רמאללה זה גבול בין טבעות
אם משווים את טבעות ירושלים שם רמאללה היא בגבול שבין שני אזורי 2 (היא אינה מוזכרת בשמה, אך ברור שכביש 60 הוא גבול תת הטבעות, כל שמות הישובים במפה הם בעברית) להיעדרו המוחלט של תת-אזור 3 בקריית גת מקבלים את הרושם שאולי אפשר להחביא את רמאללה בתחום משרד התחבורה וקריית גת נמצאת באיזו ריבונות זרה ואפילו לא בשטחים...
 

טשאפק 2

New member
מי שנוסע מהטבעות השנייה והשלישית למטרופולין

על מה מבוססת הטענה שלרוב הנוסעים יש הוזלה?
אני בעד שילוב בין האמצעים השונים, אבל הרפורמה הזו מתוארת בצורה מסולפת.
לא רוב הנוסעים משלבים יומיום נסיעות ברכבת ובאוטובוסים.
רוב הנוסעים היוממים נוסעים באזור גיאוגרפי מוגבל באוטובוסים בלבד ולרוב הנוסעים הללו בתוך הליבות של המטרופולינים (ובמקרים מסויימים גם בשולי המטרופולינים) אין הוזלה.

הרעיון של הרפורמה הזו היה טוב, הפרטים ואופן היישום פגומים.

יש ברפורמה הזו יותר מדי עיוותים שזועקים לשמיים, שעם קצת תשומת לב ושיתוף ציבור אמיתי היה אפשר למנוע אותם.

בניגוד לרפורמה של 2011, שם היה מדובר על גישות שונות ועל דיעות שונות על קווים כאלה ואחרים, ברפורמה הזו יש עיוותים שלא באמת יכולות להיות לגביהם דיעות שונות. עיוותים שהם מוחלטים.
כשלנסיעה בין קרית מלאכי לבאר שבע מתייחסים בצורה X ולנסיעה בין קרית גת לבאר שבע מתייחסים בצורה Y גרועה בהרבה, זה לא כמו להתווכח האם צריך את קו 45 או לא צריך את קו 45.
אני רוצה לראות את האדם שיבוא ויביע עמדה שנסיעות בין קרית מלאכי לבאר שבע צריכות להיות זולות משמעותית מנסיעות בין קרית גת לבאר שבע.
מי שנוסע מהטבעות השנייה והשלישית למטרופולין
יחסוך הרבה ובחלק מהמקרים הרבה מאד. כמה יחסכו הנוסעים בין ת"א לנתניה? אשדוד - ת"א?

מי שנוסע בלב המטרופולין, משתמש בכרטיס תקופתי ותמיד באמצעי יחיד יפסיד - בדר"כ מעט מאד (4 שקלים במקרה הטיפוסי של נוסע אוטובוס). במקומות מאד ספציפים - שבהחלט יש לתקן - תהיה פגיעה משמעותית.

שילוב האמצעים יכול להועיל לאנשים לא-מעטים. זה לא נדיר שעדיף לנוסע לקחת רכבת לכיוון אחד ואוטובוס לכיוון השני, אם בגלל נת"צ חד-כיווני\מוגבל לבוקר כמו בכביש 2, או בגלל זמני נסיעה.
 

846

Active member
נהגים באגד

והיום קיבלו נהגים אגד
הודעה דחופה שאומרת שממחר ימכרו שוב כרטיס חופשי חודשי של:
כרמיאל קוד 7
רחובות קוד 71
נס ציונה קוד 74
מישהו ממהר לתקן את הטעויות.....
נהגים באגד
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה