שאלה : לכמה זמן סופרבוס זכו להפעיל את אשכול העמקים ?

מצב
הנושא נעול.

gsi13579

New member
שאלה : לכמה זמן סופרבוס זכו להפעיל את אשכול העמקים ?

שאלה : לכמה זמן סופרבוס זכו להפעיל את אשכול העמקים ?
הרי לכל מכרז שנותנים יש הגבלה לזמן ההפעלה, אז רציתי לדעת כמה שנים יפעלו סופרבוס באזור יקנעם, עפולה וטבריה.. האם רק כמה שנים בודדות או למעלה מ10 שנים ? למישהו יש מושג?
 
כל המכרזים החדשים

שאלה : לכמה זמן סופרבוס זכו להפעיל את אשכול העמקים ?
הרי לכל מכרז שנותנים יש הגבלה לזמן ההפעלה, אז רציתי לדעת כמה שנים יפעלו סופרבוס באזור יקנעם, עפולה וטבריה.. האם רק כמה שנים בודדות או למעלה מ10 שנים ? למישהו יש מושג?
כל המכרזים החדשים
חשמונאים-חדרה נתניה-נגב-גליל-עמקים-אשדוד בינעירוני-צפון הנגב-פתח תקווה ראש העין-אונו אלעד-אשדוד עירוני-באר שבע עירוני

לתקופה של 6+3+3.

כלומר, זמן מינימלי 6 שנים, שלאחר אם החברה כושלת ברמות על יכולים עקרונית להחליף אותה במכרז חדש.
נקודת יציאה נוספת אחרי 9 שנים וסופית 12 שנה (לא ניתן הלאריך מעבר לכך למעט הארכות טכניות עד שהזכיין החדש יהיה מוכן).
 

Ofekalef1

New member
אם החברה כושלת ברמות על, יכולים (וצריכים) להחליף אותה

כל המכרזים החדשים
חשמונאים-חדרה נתניה-נגב-גליל-עמקים-אשדוד בינעירוני-צפון הנגב-פתח תקווה ראש העין-אונו אלעד-אשדוד עירוני-באר שבע עירוני

לתקופה של 6+3+3.

כלומר, זמן מינימלי 6 שנים, שלאחר אם החברה כושלת ברמות על יכולים עקרונית להחליף אותה במכרז חדש.
נקודת יציאה נוספת אחרי 9 שנים וסופית 12 שנה (לא ניתן הלאריך מעבר לכך למעט הארכות טכניות עד שהזכיין החדש יהיה מוכן).
אם החברה כושלת ברמות על, יכולים (וצריכים) להחליף אותה
בכל זמן, לאחר תקופה מסוימת שבה זה כך, לא? ...
 
לכאורה כן

אם החברה כושלת ברמות על, יכולים (וצריכים) להחליף אותה
בכל זמן, לאחר תקופה מסוימת שבה זה כך, לא? ...
לכאורה כן
אבל, מאחר והחלפת היא תהליך ארוך ומסובך, נקבע לכך מנגנון מסודר וידוע מראש שגם מקשה על המפעיל ש"מועף" לערער על ההחלטה בבתי משפט.

זוהי ההגדרה לרמת שירות מינימלית שאם המפעיל לא עומד בה במשך שתי תקופות בקרה רצופות ניתן להפעיל את המנגנון (מתוך מכרז אשדוד עירוני)

" רמת שירות מינימאלית" - חריגה מאחד או יותר מהמדדים הבאים בממוצע במהלך שתי תקופות בקרה קלנדאריות, שלגביהן פורסם ציון בקרה ענפי – 2.23.1 אחוז אי ביצוע נסיעות גדול מ- %2.1. אי ביצוע נסיעה – איחור מעל 20 דקות משעת היציאה הנקובה ברישיון הקו, או כאשר הגיע זמן הנסיעה העוקבת ברישיון )המוקדם מבניהם(. 2.23.2 אחוז אי דיוק גדול מ – %4.5. אי דיוק – נסיעה שהקדימה את יציאתה מהתחנה מעל ל-2 דקות משעת היציאה ברישיון, או איחור בנסיעה של 6 דקות ומעלה משעת היציאה ברישיון ובתנאי שהנסיעה לא הוגדרה כאי ביצוע. יובהר כי חישוב אחוז החריגות יבוצע בהתאם ליחס שבין מספר החריגות שנמצאו בפועל לבין המספר הכולל של בדיקות הבקרה שבוצעו
 

Ofekalef1

New member
כן, ההגדרה המפורסמת

לכאורה כן
אבל, מאחר והחלפת היא תהליך ארוך ומסובך, נקבע לכך מנגנון מסודר וידוע מראש שגם מקשה על המפעיל ש"מועף" לערער על ההחלטה בבתי משפט.

זוהי ההגדרה לרמת שירות מינימלית שאם המפעיל לא עומד בה במשך שתי תקופות בקרה רצופות ניתן להפעיל את המנגנון (מתוך מכרז אשדוד עירוני)

" רמת שירות מינימאלית" - חריגה מאחד או יותר מהמדדים הבאים בממוצע במהלך שתי תקופות בקרה קלנדאריות, שלגביהן פורסם ציון בקרה ענפי – 2.23.1 אחוז אי ביצוע נסיעות גדול מ- %2.1. אי ביצוע נסיעה – איחור מעל 20 דקות משעת היציאה הנקובה ברישיון הקו, או כאשר הגיע זמן הנסיעה העוקבת ברישיון )המוקדם מבניהם(. 2.23.2 אחוז אי דיוק גדול מ – %4.5. אי דיוק – נסיעה שהקדימה את יציאתה מהתחנה מעל ל-2 דקות משעת היציאה ברישיון, או איחור בנסיעה של 6 דקות ומעלה משעת היציאה ברישיון ובתנאי שהנסיעה לא הוגדרה כאי ביצוע. יובהר כי חישוב אחוז החריגות יבוצע בהתאם ליחס שבין מספר החריגות שנמצאו בפועל לבין המספר הכולל של בדיקות הבקרה שבוצעו
כן, ההגדרה המפורסמת
שמצהירה מבחינה משפטית שהלו"ז הוא רק המלצה.
&nbsp
לא הבנתי, האם המנגנון הזה גורם לכך שבפועל לא מעיפים חברה לפני שש שנים?
&nbsp
ואגב, אם אנחנו כבר מדברים - אין גישה למכרזים של תחילת שנות ה-2000, האם גם אז היה סעיף כמו שציטטת?
 

אורי404

New member
אפשרות אחרת - מכירת זיכיון

כל המכרזים החדשים
חשמונאים-חדרה נתניה-נגב-גליל-עמקים-אשדוד בינעירוני-צפון הנגב-פתח תקווה ראש העין-אונו אלעד-אשדוד עירוני-באר שבע עירוני

לתקופה של 6+3+3.

כלומר, זמן מינימלי 6 שנים, שלאחר אם החברה כושלת ברמות על יכולים עקרונית להחליף אותה במכרז חדש.
נקודת יציאה נוספת אחרי 9 שנים וסופית 12 שנה (לא ניתן הלאריך מעבר לכך למעט הארכות טכניות עד שהזכיין החדש יהיה מוכן).
אפשרות אחרת - מכירת זיכיון
ואז החברה יכולה לפרוש קודם לכן מההפעלה, לטובת זיכיון אחר.
בדומה ל"מרגלית", שהוחלפה ב"קונקס"/"ויאוליה" במודיעין. מקרה אחר, ש"אפיקים", החליפו את "קונקס"/"ויאוליה" באשדוד ובטבריה.
 

sweetums

New member
את מרגילות לא העיפו?אז השירות שלהם היה נוראי

אפשרות אחרת - מכירת זיכיון
ואז החברה יכולה לפרוש קודם לכן מההפעלה, לטובת זיכיון אחר.
בדומה ל"מרגלית", שהוחלפה ב"קונקס"/"ויאוליה" במודיעין. מקרה אחר, ש"אפיקים", החליפו את "קונקס"/"ויאוליה" באשדוד ובטבריה.
את מרגילות לא העיפו?אז השירות שלהם היה נוראי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה