למה חברת דן בצפון מסתפקת רק בחיפה ולא בשאר הצפון ?

מצב
הנושא נעול.

gsi13579

New member
למה חברת דן בצפון מסתפקת רק בחיפה ולא בשאר הצפון ?

למה חברת דן בצפון מסתפקת רק בחיפה ולא בשאר הצפון ?
חברת הבת של חברת דן, "דן בצפון" מפעילה רק את המטרונית בחיפה ובקריות ולא מתמודדת למכרזים נוספים, למשל לא מזמן היה את אשכול העמקים שבו זכתה סופרבוס, חבל שדן לא זכו כי סופרבוס נותנים שירות מאוד גרוע ואני מאוד מצטער שסופרבוס זכתה באשכול העמקים (עפולה, יקנעם וטבריה)
אז למה דן בצפון לא מתמודדת? שמעתי שיש להם חברה חדשה בשם דן בדרום שזכתה באשכול צפון הנגב, הם זוכים באשכולות אבל דן בצפון לא...
 
דן בהחלט התמודדה במכרז הזה, היא פשוט לא זכתה בו

למה חברת דן בצפון מסתפקת רק בחיפה ולא בשאר הצפון ?
חברת הבת של חברת דן, "דן בצפון" מפעילה רק את המטרונית בחיפה ובקריות ולא מתמודדת למכרזים נוספים, למשל לא מזמן היה את אשכול העמקים שבו זכתה סופרבוס, חבל שדן לא זכו כי סופרבוס נותנים שירות מאוד גרוע ואני מאוד מצטער שסופרבוס זכתה באשכול העמקים (עפולה, יקנעם וטבריה)
אז למה דן בצפון לא מתמודדת? שמעתי שיש להם חברה חדשה בשם דן בדרום שזכתה באשכול צפון הנגב, הם זוכים באשכולות אבל דן בצפון לא...
דן בהחלט התמודדה במכרז הזה, היא פשוט לא זכתה בו
 

gsi13579

New member
ממה שאני יודע, היא לא השתתפה בו

דן בהחלט התמודדה במכרז הזה, היא פשוט לא זכתה בו
ממה שאני יודע, היא לא השתתפה בו
היא העדיפה להסתפק רק בקווי המטרונית..
לעומת זאת היא כן משתתפת במכרזי דרום הארץ
 

mister K

New member
אז אתה יודע לא נכון

ממה שאני יודע, היא לא השתתפה בו
היא העדיפה להסתפק רק בקווי המטרונית..
לעומת זאת היא כן משתתפת במכרזי דרום הארץ
אז אתה יודע לא נכון
דן בהחלט התמודדה על מכרז העמקים ולפני כן גם על מכרז הגליל.
היא הפסידה בשניהם.
 

gsi13579

New member
ממש חבל שהיא לא זכתה, סופרבוס נותנים שירות מזעזע

אז אתה יודע לא נכון
דן בהחלט התמודדה על מכרז העמקים ולפני כן גם על מכרז הגליל.
היא הפסידה בשניהם.
ממש חבל שהיא לא זכתה, סופרבוס נותנים שירות מזעזע
אני חשבתי שאני אשמח שסופרבוס נכנסים לעפולה והאזור, אבל השירות שהם נותנים הוא פשוט על הפנים:
- שביתות פתע כל הזמן
- נהגים שלפעמים פשוט לא בא להם לצאת לנסיעה ומייבשים נוסעים בתחנה
- אוטובוסים ישנים שהם לא מוכנים להוציא משימוש, אוטובוסים שהם עם ריח רע בתוך האוטובוס וונדליזם
- שירות לקוחות מאוד גרוע, המתנה 20 דקות בשביל נציג שירות
בקיצור, אני ממש מאוכזב מהחברה וכנראה שאצטרך לסבול עד המכרז הבא באשכול העמקים, אני די בטוח שאם דן בצפון היו זוכים, היינו מקבלים בעפולה שירות הרבה יותר טוב
 

orenhz

Member
כמה הערות:

ממש חבל שהיא לא זכתה, סופרבוס נותנים שירות מזעזע
אני חשבתי שאני אשמח שסופרבוס נכנסים לעפולה והאזור, אבל השירות שהם נותנים הוא פשוט על הפנים:
- שביתות פתע כל הזמן
- נהגים שלפעמים פשוט לא בא להם לצאת לנסיעה ומייבשים נוסעים בתחנה
- אוטובוסים ישנים שהם לא מוכנים להוציא משימוש, אוטובוסים שהם עם ריח רע בתוך האוטובוס וונדליזם
- שירות לקוחות מאוד גרוע, המתנה 20 דקות בשביל נציג שירות
בקיצור, אני ממש מאוכזב מהחברה וכנראה שאצטרך לסבול עד המכרז הבא באשכול העמקים, אני די בטוח שאם דן בצפון היו זוכים, היינו מקבלים בעפולה שירות הרבה יותר טוב
כמה הערות:
- שביתות יכולות להיות (ואכן היו) גם בחברות אחרות
- נראה לי שכל האוטובוסים של סופרבוס באשכול העמקים הינם אוטובוסים חדשים. אם לא מתחזקים אותם כראוי - זה כבר משהו אחר.
- אם האוטובוס לא יוצא בזמן/בכלל, או כל תקלה אחרת, תפנה ישירות למשרד התחבורה דרך תלונות הציבור. לרוב זה יטופל. אין לך טעם לנסות לפנות לשירות לקוחות של סופרבוס.
- לא בטוח שחברת בת של דן תתן שירות יותר טוב. למשל, חברת דן מזמינה רק אוטובוסים עירוניים נמוכי רצפה. ואילו חברת דן בדרום מזמינה אוטובוסים עירוניים נמוכי כניסה (עם מדרגה באמצע האוטובוס). לא צריך להסביר לך מה יותר טוב לנוסע. וגם באגד תעבורה: לפי דעתי, השירות של אגד תעבורה לא מתקרב לרמה של "אגד המקורית", למרות שזו חברת בת.
 

gsi13579

New member
לגבי האוטובוסים של סופרבוס, ממש לא

כמה הערות:
- שביתות יכולות להיות (ואכן היו) גם בחברות אחרות
- נראה לי שכל האוטובוסים של סופרבוס באשכול העמקים הינם אוטובוסים חדשים. אם לא מתחזקים אותם כראוי - זה כבר משהו אחר.
- אם האוטובוס לא יוצא בזמן/בכלל, או כל תקלה אחרת, תפנה ישירות למשרד התחבורה דרך תלונות הציבור. לרוב זה יטופל. אין לך טעם לנסות לפנות לשירות לקוחות של סופרבוס.
- לא בטוח שחברת בת של דן תתן שירות יותר טוב. למשל, חברת דן מזמינה רק אוטובוסים עירוניים נמוכי רצפה. ואילו חברת דן בדרום מזמינה אוטובוסים עירוניים נמוכי כניסה (עם מדרגה באמצע האוטובוס). לא צריך להסביר לך מה יותר טוב לנוסע. וגם באגד תעבורה: לפי דעתי, השירות של אגד תעבורה לא מתקרב לרמה של "אגד המקורית", למרות שזו חברת בת.
לגבי האוטובוסים של סופרבוס, ממש לא
בעפולה המון מהאוטובוסים של סופרבוס הם מחברת וולוו שחלק השתמשו באשכול בית שמש וחלק רכשו מקווים שפעלה לפני כן בעיר.. כמובן שיש כאלה של חברת גולדן דרגון אבל יש גם המון של וולוו
&nbsp
 

mister K

New member
גם הוולבו יד שנייה שלהם לא כאלה ישנים

לגבי האוטובוסים של סופרבוס, ממש לא
בעפולה המון מהאוטובוסים של סופרבוס הם מחברת וולוו שחלק השתמשו באשכול בית שמש וחלק רכשו מקווים שפעלה לפני כן בעיר.. כמובן שיש כאלה של חברת גולדן דרגון אבל יש גם המון של וולוו
&nbsp
גם הוולבו יד שנייה שלהם לא כאלה ישנים
אפשר להגיד על סופרבוס הרבה דברים. אוטובוסים ישנים באשכול העמק - אין!
יש גם שיגידו שעדיף וולבו ישן על גולדן סיני חדש.
 
המכרז התיר אוטובוסים משומשים

גם הוולבו יד שנייה שלהם לא כאלה ישנים
אפשר להגיד על סופרבוס הרבה דברים. אוטובוסים ישנים באשכול העמק - אין!
יש גם שיגידו שעדיף וולבו ישן על גולדן סיני חדש.
המכרז התיר אוטובוסים משומשים
אבל באחוז קטן יחסית מכלל הצי, ורק עד גיל 6 (כלומר היום הם עד גיל 7).

הסיבה העיקרית לכך שלא כל האוטובוסים הם 100% חדשים היא שהבינו שזה לא טוב שכל הצי מזדקן ביחד, ככה מבטיחים תחלופה וקנייה של אוטובוסים חדשים בכמות מסויימת כל שנה (המכרז מגביל את הגיל המקסימלי לעשר שנים).
 

אורי404

New member
בנוגע לשימוש באוטובוסים, שכתבת

המכרז התיר אוטובוסים משומשים
אבל באחוז קטן יחסית מכלל הצי, ורק עד גיל 6 (כלומר היום הם עד גיל 7).

הסיבה העיקרית לכך שלא כל האוטובוסים הם 100% חדשים היא שהבינו שזה לא טוב שכל הצי מזדקן ביחד, ככה מבטיחים תחלופה וקנייה של אוטובוסים חדשים בכמות מסויימת כל שנה (המכרז מגביל את הגיל המקסימלי לעשר שנים).
בנוגע לשימוש באוטובוסים, שכתבת
לפחות בחלק מהמכרזים יש גם הגבלה לקילומטראז' המירבי, שהאוטובוס יכול לנסוע.
זה לגבי המכרזים. המצב שונה לחלוטין, במה שקורה בקווי "אגד" באזורים השונים. באזור השרון הדרומי (הרצליה, רעננה, כפר סבא) אוטובוסים רבים קבועים הם ישנים. מאנים בינעירוניים מעל עשר שנים ואף בסביבות גיל 15.
גם באוטובוסים חדשים יותר (בהשוואה במה שקורה ב"אגד", לא בהשוואה לחברות אחרות), כמו דאפים סביב גיל 7, המצב לא טוב. נתקעים ונסיעות מבוטלות בהם.
אולי בגלל, שלאזור הזה מתישהו יהיה מכרז, לא מרעננים את צי האוטובוסים. אבל גם באזור חולון, ראשון לציון והסביבה רב האוטובסים הם ישנים. שוב מאנים בינעירוניים סביב גיל 15. לא מעטים מהם פועלים בקווים 173 ובקווים החדשים 264 ו-145. באוטובוסים האלה אין גם מערכות מידע (כריזה ומסכי מידע). גם אם זה חוקי, משהו כאן לדעתי עקום.
בגלגול הראשון של הרפורמה בתחילת שנות האלפיים היו הערות בפורום, שבחברות החדשות השונות, האוטובוסים ישנים. כיום המצב הפוך. ברב החברות האוטובוסים חדשים או יד שנייה מהשנים האחרונות. ב"אגד" וב"אגד תעבורה" (לאחרונים באשכול אשקלון ובאלעד, שבשניהם תתחלף החברה), צי האוטובוסים הוא הכי ישן או/ו במצב תחזוקה לא מיטבי.
 
זה נכון

בנוגע לשימוש באוטובוסים, שכתבת
לפחות בחלק מהמכרזים יש גם הגבלה לקילומטראז' המירבי, שהאוטובוס יכול לנסוע.
זה לגבי המכרזים. המצב שונה לחלוטין, במה שקורה בקווי "אגד" באזורים השונים. באזור השרון הדרומי (הרצליה, רעננה, כפר סבא) אוטובוסים רבים קבועים הם ישנים. מאנים בינעירוניים מעל עשר שנים ואף בסביבות גיל 15.
גם באוטובוסים חדשים יותר (בהשוואה במה שקורה ב"אגד", לא בהשוואה לחברות אחרות), כמו דאפים סביב גיל 7, המצב לא טוב. נתקעים ונסיעות מבוטלות בהם.
אולי בגלל, שלאזור הזה מתישהו יהיה מכרז, לא מרעננים את צי האוטובוסים. אבל גם באזור חולון, ראשון לציון והסביבה רב האוטובסים הם ישנים. שוב מאנים בינעירוניים סביב גיל 15. לא מעטים מהם פועלים בקווים 173 ובקווים החדשים 264 ו-145. באוטובוסים האלה אין גם מערכות מידע (כריזה ומסכי מידע). גם אם זה חוקי, משהו כאן לדעתי עקום.
בגלגול הראשון של הרפורמה בתחילת שנות האלפיים היו הערות בפורום, שבחברות החדשות השונות, האוטובוסים ישנים. כיום המצב הפוך. ברב החברות האוטובוסים חדשים או יד שנייה מהשנים האחרונות. ב"אגד" וב"אגד תעבורה" (לאחרונים באשכול אשקלון ובאלעד, שבשניהם תתחלף החברה), צי האוטובוסים הוא הכי ישן או/ו במצב תחזוקה לא מיטבי.
זה נכון
אגיד רק שלאגד יש תוכנית הצטיידות מוסדרת וגם הצי שלה לא אמור להיות ישן במיוחד, אבל אגד אכן נוטה לשרת אזורים שהיא אמורה לצאת מהם בצרה גרועה מממוצע רמת השירות שלה.
בנוסף, עקב ההיסטריה הכללית סביב עבודות הקו האדום, אישרו לאגד לא לגרוט אוטובוסים ישנים שהיו אמורים לצאת לשימוש, כלומר ההצטיידות החדשה הלכה נטו לתוספת שירות בשעות הבוקר ולא להחלפת אוטובוסים ישנים (חלק מתוספת השירות הזאת לא מורגשת על ידי הנוסע כי היא נדרשת בגלל התארכות זמן הנסיעה ממוצא ליעד, כלומר, צריך יותר אוטובוסים ונהגים רק כדי לשמר את הלו"ז הקיים).
 

אורי404

New member
השירות הגרוע הוא לא רק באזורי יציאה של "אגד"

זה נכון
אגיד רק שלאגד יש תוכנית הצטיידות מוסדרת וגם הצי שלה לא אמור להיות ישן במיוחד, אבל אגד אכן נוטה לשרת אזורים שהיא אמורה לצאת מהם בצרה גרועה מממוצע רמת השירות שלה.
בנוסף, עקב ההיסטריה הכללית סביב עבודות הקו האדום, אישרו לאגד לא לגרוט אוטובוסים ישנים שהיו אמורים לצאת לשימוש, כלומר ההצטיידות החדשה הלכה נטו לתוספת שירות בשעות הבוקר ולא להחלפת אוטובוסים ישנים (חלק מתוספת השירות הזאת לא מורגשת על ידי הנוסע כי היא נדרשת בגלל התארכות זמן הנסיעה ממוצא ליעד, כלומר, צריך יותר אוטובוסים ונהגים רק כדי לשמר את הלו"ז הקיים).
השירות הגרוע הוא לא רק באזורי יציאה של "אגד"
לא רק באזור השרון הדרומי (בו אמור לצאת מתישהו מכרז) יש בעיות שירות. גם בראשון לציון. בשני האזורים אין יציאות של קווי אוטובוס.
באזור השרון מוכר לי היטב, שאין יציאות של קו 567 בשני הכיוונים. בעיקר אחרי 18:00. קו 170 החדש - נסיעות רבות לא יוצאות. רב הפעמים, שהמתנתי לו בתחנות השונות, האוטובוס לא הגיע.
למשל יש יציאה ב-18:30. המתנתי והמתנתי. בסופו של דבר 505, שיוצא ב-18:45 מתל השומר הגיע. יום אחר המתנתי בתל השומר לאוטובוס של 19:15 למעלה מעשרים דקות. נכנעתי ונסעתי בדרך אחרת.
בראשון לציון גם יש בעיות של איחורים ואף של ביטול נסיעה. פעם אחת זה היה בקו 13 הפנימי. פעמייים אחרות המתנתי לקו 173 בתחנת המוצא בראשון לציון. פעם אחת לא יצא האוטובוס, אלא הנסיעה הבאה. פעם שנייה איחור של 10 דקות. "הצלחה" של 100% שיבושים בקו, בניסיונות שלי.
ב"קווים" בעיקר יוצא לי לנסוע בקו 640. לא נתקלתי בבעיות. ב"מטרופולין" אני נוסע הרבה מאוד. בשתי החברות הנ"ל לא היו בעיות חוזרות ונשנות, כפי שזה קורה בשנתיים-שלוש האחרונות ב"אגד".
 

sweetums

New member
-סופר בוס מפעילה גם אוטובוסים על שלדת מרצדס

ממש חבל שהיא לא זכתה, סופרבוס נותנים שירות מזעזע
אני חשבתי שאני אשמח שסופרבוס נכנסים לעפולה והאזור, אבל השירות שהם נותנים הוא פשוט על הפנים:
- שביתות פתע כל הזמן
- נהגים שלפעמים פשוט לא בא להם לצאת לנסיעה ומייבשים נוסעים בתחנה
- אוטובוסים ישנים שהם לא מוכנים להוציא משימוש, אוטובוסים שהם עם ריח רע בתוך האוטובוס וונדליזם
- שירות לקוחות מאוד גרוע, המתנה 20 דקות בשביל נציג שירות
בקיצור, אני ממש מאוכזב מהחברה וכנראה שאצטרך לסבול עד המכרז הבא באשכול העמקים, אני די בטוח שאם דן בצפון היו זוכים, היינו מקבלים בעפולה שירות הרבה יותר טוב
-סופר בוס מפעילה גם אוטובוסים על שלדת מרצדס
הם לא רעים בכלל ונוחים מאלה של אפיקים.
-השביתות פתע התחילו לא מזמן. בין ההצעה של דן "בדרום" להצעה השנייה עמד פער של עשרות (אאל"ט) מיליוני שקלים. המימון לזה מגיע גם מהתפשרות על הציוד וגם בתנאי הנהגים. אף אחד לא מבטיח שיהיה שקטן שם.
ד.א: במטרודן השביתה ארכה למעלה מ100 יום, למרות שזה היה שת"פ של מטרופולין ודן.
&nbsp
 

mister K

New member
המרצדס OC500 של סופרבוס זהים לאלה של אגד

-סופר בוס מפעילה גם אוטובוסים על שלדת מרצדס
הם לא רעים בכלל ונוחים מאלה של אפיקים.
-השביתות פתע התחילו לא מזמן. בין ההצעה של דן "בדרום" להצעה השנייה עמד פער של עשרות (אאל"ט) מיליוני שקלים. המימון לזה מגיע גם מהתפשרות על הציוד וגם בתנאי הנהגים. אף אחד לא מבטיח שיהיה שקטן שם.
ד.א: במטרודן השביתה ארכה למעלה מ100 יום, למרות שזה היה שת"פ של מטרופולין ודן.
&nbsp
המרצדס OC500 של סופרבוס זהים לאלה של אגד
גם לאפיקים יש כ-30 כאלה שהוארכו קצת וכולם באשכול אשדוד.
 
דן בצפון ושירות טוב?!

ממש חבל שהיא לא זכתה, סופרבוס נותנים שירות מזעזע
אני חשבתי שאני אשמח שסופרבוס נכנסים לעפולה והאזור, אבל השירות שהם נותנים הוא פשוט על הפנים:
- שביתות פתע כל הזמן
- נהגים שלפעמים פשוט לא בא להם לצאת לנסיעה ומייבשים נוסעים בתחנה
- אוטובוסים ישנים שהם לא מוכנים להוציא משימוש, אוטובוסים שהם עם ריח רע בתוך האוטובוס וונדליזם
- שירות לקוחות מאוד גרוע, המתנה 20 דקות בשביל נציג שירות
בקיצור, אני ממש מאוכזב מהחברה וכנראה שאצטרך לסבול עד המכרז הבא באשכול העמקים, אני די בטוח שאם דן בצפון היו זוכים, היינו מקבלים בעפולה שירות הרבה יותר טוב
דן בצפון ושירות טוב?!
בוודאי לא נסעת במטרונית לאחרונה, אחרת אין סיבה הגיונית למה שכתבת.
דן בצפון נותנת שירות נורא ואיום!
המטרוניות מבפנים במצב מזעזע - מלבד ל10 המטרוניות החדשות יחסית שהביאו מדן במרכז (ניתן לזהות בכך שהן אדומות במפנים) כל יתר ה90 במצב מחפיר - ריצפה עם שלל כתמים שחורים, כיסאות מטונפים עם מלא כתמים שחורים גם כן, קירות מאפירים ומתקלפים. וכל זה, שים לב, רכבים בני פחות מ4 שנים!! כלומר, יש לנו עוד 11 שנה לסבול אותם, ותהיה בטוח שהמצב רק יחמיר. בכלל, נראה שחוץ מלרוקן את הפחים במטרוניות ולטאטא, לא עושים כלום בשביל הניקיון. נראה שמעולם לא העבירו שטיפה על הריצפה ואני כבר לא רוצה לדבר על הכיסאות שלפעמים פשוט עדיף לעמוד.
אוטובוסים בני 13 ו14 של אגד, שגם כאלו מסתובבים בקריות, במצב הרבה הרבה יותר טוב.
&nbsp
ושנתחיל לדבר על צגי זמן האמת שמוזנים ממרכז הבקרה של המטרונית? שבלילות הולכים לישון בלי להציג מידע, אפילו שהמטרוניות ממשיכות לנסוע?
&nbsp
שירות טוב מדן בצפון? שכח מזה.
 

mister K

New member
על כיסאות המטרונית יש כתמים כמו בכל אוטובוס אחר

דן בצפון ושירות טוב?!
בוודאי לא נסעת במטרונית לאחרונה, אחרת אין סיבה הגיונית למה שכתבת.
דן בצפון נותנת שירות נורא ואיום!
המטרוניות מבפנים במצב מזעזע - מלבד ל10 המטרוניות החדשות יחסית שהביאו מדן במרכז (ניתן לזהות בכך שהן אדומות במפנים) כל יתר ה90 במצב מחפיר - ריצפה עם שלל כתמים שחורים, כיסאות מטונפים עם מלא כתמים שחורים גם כן, קירות מאפירים ומתקלפים. וכל זה, שים לב, רכבים בני פחות מ4 שנים!! כלומר, יש לנו עוד 11 שנה לסבול אותם, ותהיה בטוח שהמצב רק יחמיר. בכלל, נראה שחוץ מלרוקן את הפחים במטרוניות ולטאטא, לא עושים כלום בשביל הניקיון. נראה שמעולם לא העבירו שטיפה על הריצפה ואני כבר לא רוצה לדבר על הכיסאות שלפעמים פשוט עדיף לעמוד.
אוטובוסים בני 13 ו14 של אגד, שגם כאלו מסתובבים בקריות, במצב הרבה הרבה יותר טוב.
&nbsp
ושנתחיל לדבר על צגי זמן האמת שמוזנים ממרכז הבקרה של המטרונית? שבלילות הולכים לישון בלי להציג מידע, אפילו שהמטרוניות ממשיכות לנסוע?
&nbsp
שירות טוב מדן בצפון? שכח מזה.
על כיסאות המטרונית יש כתמים כמו בכל אוטובוס אחר
פשוט במטרונית יש ריפודים מעאפנים שרואים עליהם כל כתם הכי קטן. זה נכון גם לגבי הריפוד האדום של גוש דן.
בכל אוטובוס המושבים די מטונפים. פשוט ברוב האוטובוסים אתה לא רואה את זה.
 

Ofekalef1

New member
חפש "נהור"

ממה שאני יודע, היא לא השתתפה בו
היא העדיפה להסתפק רק בקווי המטרונית..
לעומת זאת היא כן משתתפת במכרזי דרום הארץ
חפש "נהור"
דן בצפון היא חברה שהוקמה על ידי חברת נהור, חברת בת של דן, לאחר זכייתה של האחרונה במכרז. היא לא מתמודדת בעצמה במכרזים.
 
היא השתתפה

ממה שאני יודע, היא לא השתתפה בו
היא העדיפה להסתפק רק בקווי המטרונית..
לעומת זאת היא כן משתתפת במכרזי דרום הארץ
היא השתתפה
היא השאירה אוטובוסים בינעירוניים ישנים במקום לגרוט אותם,מתוך תקווה שהם יזכו במכרז ויעבירו את האוטובוסים הללו לצפון. זה לא קרה,והאוטובוסים הושבתו סופית.
 

אורי404

New member
אגב מכרזים והתמודדות - מכרז עבר


דן בהחלט התמודדה במכרז הזה, היא פשוט לא זכתה בו
אגב מכרזים והתמודדות - מכרז עבר

מכרז נתניה-חדרה, שהפעילה אותו "נתיב אקספרס" ולפני כשנתיים "קווים" החלו להפעיל.
במכרז השני (בו "קווים" זכתה) האם "נתיב אקספרס" התמודדה או שלא התמודדה, בין אם זה משום, שלא רצתה בו או שלא הייתה רשאית להתמודד בו?
 
למיטב זכרוני

אגב מכרזים והתמודדות - מכרז עבר

מכרז נתניה-חדרה, שהפעילה אותו "נתיב אקספרס" ולפני כשנתיים "קווים" החלו להפעיל.
במכרז השני (בו "קווים" זכתה) האם "נתיב אקספרס" התמודדה או שלא התמודדה, בין אם זה משום, שלא רצתה בו או שלא הייתה רשאית להתמודד בו?
למיטב זכרוני
נתיב התמודדה ולא זכתה.

אין מגבלה על כך שמפעיל יוצא יתמודד על המכרז החדש באותו אזור (אלא אם כן הוא הועף משם באמצעות ביטול ההסכם עקב חריגות חמורות במיוחד, דבר שעוד לא קרה מעולם).

יש מגבלות אזוריות, בשביל לא לייצר שליטה של חברה אחת על אזור גדול מדי.
ברגע שנתיב אקספרס זכתה בגליל, אסור היה לה לגשת לעמקים בגלל שהיה כתוב מראש (במכרז ה-PQ) שאסור שמפעיל אחד יזכה בשניהם.
גם בדרום יש מצב מעניין בו יש שלושה אזורים (צפון הנגב, הנגב ובאר שבע עירוני) ואסור שמפעיל אחד יזכה ביותר משניים מהם.
מטרופולין זכתה בנגב
דן בדרום זכתה בצפון הנגב
לכן לשתיהן מותר לגשת לבאר שבע עירוני (וכמובן גם לכל האחרות), יהיה מעניין.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה