חופשי חודשי ונסיעה ברכבת מחוץ לגבולות הכרטיס

מצב
הנושא נעול.
האם מישהו יודע לפענח את כתב החידה שרשום כאן:

חופשי חודשי ונסיעה ברכבת מחוץ לגבולות הכרטיס
נניח אני קונה חופשי חודשי איזור 1 ורוצה לנסוע ברכבת מתל אביב להוד השרון.
איך זה יתבצע? ביציאה הוולידטור יוריד לי אוטומטית מהערך הצבור כדי להשלים את הנסיעה מפתח תקווה להוד השרון או שאני צריכה לרכוש מראש כרטיס מתאים? והאם הוא יהיה זול יותר?
האם מישהו יודע לפענח את כתב החידה שרשום כאן:
[URL]http://rail.ksr.org.il/#27[/URL]
"
בשלב ראשון הרפורמה כוללת "מנויי נסיעה" בתוך תחומי המטרופולין בלבד. הרכבת תאפשר לרכוש כרטיסי נסיעה המאחדים שני אזורי נסיעה מטרופולינים, אחד או יותר, הכוללים זכות לנסיעה ביניהם באמצעות הרכבת בלבד. לפרטים נא פנה לאתר הרכבת או למוקד הטלפוני.
"

המאחדים שני אזורי נסיעה מטרופולינים, אחד או יותר - למה הכוונה? שני אזורים או אחד או יותר? אזורים בתוך מטרופולין אחד או במטרופולינים שונים?
מדוע הפרסומים על הרפורמה מעורפלים ולא ברורים? על מנת לבלבל? להסתיר את הפרטים האמיתיים?

ולמה הרכבת עדיין לא מפרטת בצורה מסודרת במחשבון לוח הזמנים והתעריפים שלה את כל האפשרויות עם כל המחירים? למה שם עדיין מופיעים רק ההסדרים הישנים והחדשים מופיעים רק בנפרד בחלק המספר על הרפורמה?
כל כך קשה להציג במסך אחד מחיר כרטיס בודד, מחיר הלוך-חזור, מחיר חופשי יומי, מחיר כרטיסיה, מחיר חופשי גמיש 7 ומחיר חופשי גמיש 30?
או אולי בכוונה לא מציגים את כל הנתונים הללו יחד, על מנת לא לחשוף את ערוות הרפורמה הזו?
 
זה נשמע כמו כרטיסים בין המטרופולינים כולל חופשי חודשי בשניהם

האם מישהו יודע לפענח את כתב החידה שרשום כאן:
[URL]http://rail.ksr.org.il/#27[/URL]
"
בשלב ראשון הרפורמה כוללת "מנויי נסיעה" בתוך תחומי המטרופולין בלבד. הרכבת תאפשר לרכוש כרטיסי נסיעה המאחדים שני אזורי נסיעה מטרופולינים, אחד או יותר, הכוללים זכות לנסיעה ביניהם באמצעות הרכבת בלבד. לפרטים נא פנה לאתר הרכבת או למוקד הטלפוני.
"

המאחדים שני אזורי נסיעה מטרופולינים, אחד או יותר - למה הכוונה? שני אזורים או אחד או יותר? אזורים בתוך מטרופולין אחד או במטרופולינים שונים?
מדוע הפרסומים על הרפורמה מעורפלים ולא ברורים? על מנת לבלבל? להסתיר את הפרטים האמיתיים?

ולמה הרכבת עדיין לא מפרטת בצורה מסודרת במחשבון לוח הזמנים והתעריפים שלה את כל האפשרויות עם כל המחירים? למה שם עדיין מופיעים רק ההסדרים הישנים והחדשים מופיעים רק בנפרד בחלק המספר על הרפורמה?
כל כך קשה להציג במסך אחד מחיר כרטיס בודד, מחיר הלוך-חזור, מחיר חופשי יומי, מחיר כרטיסיה, מחיר חופשי גמיש 7 ומחיר חופשי גמיש 30?
או אולי בכוונה לא מציגים את כל הנתונים הללו יחד, על מנת לא לחשוף את ערוות הרפורמה הזו?
זה נשמע כמו כרטיסים בין המטרופולינים כולל חופשי חודשי בשניהם
אבל כנראה נצטרך לחכות ליום שישי כדי לראות...
 
איזה יופי, סוף סוף מידע באתר הרכבת! וזה האתר הכי ברור עד כה.

האם מישהו יודע לפענח את כתב החידה שרשום כאן:
[URL]http://rail.ksr.org.il/#27[/URL]
"
בשלב ראשון הרפורמה כוללת "מנויי נסיעה" בתוך תחומי המטרופולין בלבד. הרכבת תאפשר לרכוש כרטיסי נסיעה המאחדים שני אזורי נסיעה מטרופולינים, אחד או יותר, הכוללים זכות לנסיעה ביניהם באמצעות הרכבת בלבד. לפרטים נא פנה לאתר הרכבת או למוקד הטלפוני.
"

המאחדים שני אזורי נסיעה מטרופולינים, אחד או יותר - למה הכוונה? שני אזורים או אחד או יותר? אזורים בתוך מטרופולין אחד או במטרופולינים שונים?
מדוע הפרסומים על הרפורמה מעורפלים ולא ברורים? על מנת לבלבל? להסתיר את הפרטים האמיתיים?

ולמה הרכבת עדיין לא מפרטת בצורה מסודרת במחשבון לוח הזמנים והתעריפים שלה את כל האפשרויות עם כל המחירים? למה שם עדיין מופיעים רק ההסדרים הישנים והחדשים מופיעים רק בנפרד בחלק המספר על הרפורמה?
כל כך קשה להציג במסך אחד מחיר כרטיס בודד, מחיר הלוך-חזור, מחיר חופשי יומי, מחיר כרטיסיה, מחיר חופשי גמיש 7 ומחיר חופשי גמיש 30?
או אולי בכוונה לא מציגים את כל הנתונים הללו יחד, על מנת לא לחשוף את ערוות הרפורמה הזו?
איזה יופי, סוף סוף מידע באתר הרכבת! וזה האתר הכי ברור עד כה.
 

orchilit

New member
החוזים עדיין לא נמצאים ברכישה באתר הרכבת

האם מישהו יודע לפענח את כתב החידה שרשום כאן:
[URL]http://rail.ksr.org.il/#27[/URL]
"
בשלב ראשון הרפורמה כוללת "מנויי נסיעה" בתוך תחומי המטרופולין בלבד. הרכבת תאפשר לרכוש כרטיסי נסיעה המאחדים שני אזורי נסיעה מטרופולינים, אחד או יותר, הכוללים זכות לנסיעה ביניהם באמצעות הרכבת בלבד. לפרטים נא פנה לאתר הרכבת או למוקד הטלפוני.
"

המאחדים שני אזורי נסיעה מטרופולינים, אחד או יותר - למה הכוונה? שני אזורים או אחד או יותר? אזורים בתוך מטרופולין אחד או במטרופולינים שונים?
מדוע הפרסומים על הרפורמה מעורפלים ולא ברורים? על מנת לבלבל? להסתיר את הפרטים האמיתיים?

ולמה הרכבת עדיין לא מפרטת בצורה מסודרת במחשבון לוח הזמנים והתעריפים שלה את כל האפשרויות עם כל המחירים? למה שם עדיין מופיעים רק ההסדרים הישנים והחדשים מופיעים רק בנפרד בחלק המספר על הרפורמה?
כל כך קשה להציג במסך אחד מחיר כרטיס בודד, מחיר הלוך-חזור, מחיר חופשי יומי, מחיר כרטיסיה, מחיר חופשי גמיש 7 ומחיר חופשי גמיש 30?
או אולי בכוונה לא מציגים את כל הנתונים הללו יחד, על מנת לא לחשוף את ערוות הרפורמה הזו?
החוזים עדיין לא נמצאים ברכישה באתר הרכבת
קולגה שלי ניסתה לטעון לרב קו שלה חוזה לחדרה-ת"א (יש לה גמיש בתוקף עד 4/1) במחיר הישן, וניסתה לקנות חוזה גמיש 30 חדש, והמחיר עדיין מופיע המחיר הישן של 552 ש"ח....
 
זה הגיוני, כי ברכבת הגמיש מתחיל מהתאריך שרוכשים אותו, נכון?

החוזים עדיין לא נמצאים ברכישה באתר הרכבת
קולגה שלי ניסתה לטעון לרב קו שלה חוזה לחדרה-ת"א (יש לה גמיש בתוקף עד 4/1) במחיר הישן, וניסתה לקנות חוזה גמיש 30 חדש, והמחיר עדיין מופיע המחיר הישן של 552 ש"ח....
זה הגיוני, כי ברכבת הגמיש מתחיל מהתאריך שרוכשים אותו, נכון?
זה לא כמו חופשי חודשי באוטובוסים, שמי שרוכש היום, התוקף שלו יתחיל ב-1 לחודש.
לכן הגיוני שברכבת אפשר יהיה לרכוש את החוזים החדשים רק מיום שישי.
 

orchilit

New member
מוזר. אגב, לא אמרו שתהיה אופציה שהתיקוף יתחיל ביום אחר

זה הגיוני, כי ברכבת הגמיש מתחיל מהתאריך שרוכשים אותו, נכון?
זה לא כמו חופשי חודשי באוטובוסים, שמי שרוכש היום, התוקף שלו יתחיל ב-1 לחודש.
לכן הגיוני שברכבת אפשר יהיה לרכוש את החוזים החדשים רק מיום שישי.
מוזר. אגב, לא אמרו שתהיה אופציה שהתיקוף יתחיל ביום אחר
(כלומר ביום הראשון שמשתמשים בו) ולא ביום שרוכשים אותו ?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה