אני לא מבינה מה קורה פה

מצב
הנושא נעול.
אני לא מבינה מה קורה פה


אני לא מבינה מה קורה פה

היי,
אני נוסעת קבוע באוטובוס של מטרופולין קו 370 (באר שבע-תל אביב)
ומטעינה את הרב קו שלי בכרטיס הלוך ושוב (30.30) זה עדיף מלשלם על נסיעה בודדת שעולה 17.90 (משהו בסגנון).

כשעליתי לאוטובוס נאמר כי כרטיסיית ההלוך ושוב מתבטלת.
אולי בגלל הרפורמה או משהו כזה.

אבל מה זה אומר עכשיו? אי אפשר לשלם מחיר מוזל בהלוך ושוב? האם אפשר להטעין כרטיסיה לחודש שלם?
אשמח לתשובות
 
אפשר לשלם עם ערך צבור שההנחה הגלומה בו היא 20%, לעומת 15%

אני לא מבינה מה קורה פה

היי,
אני נוסעת קבוע באוטובוס של מטרופולין קו 370 (באר שבע-תל אביב)
ומטעינה את הרב קו שלי בכרטיס הלוך ושוב (30.30) זה עדיף מלשלם על נסיעה בודדת שעולה 17.90 (משהו בסגנון).

כשעליתי לאוטובוס נאמר כי כרטיסיית ההלוך ושוב מתבטלת.
אולי בגלל הרפורמה או משהו כזה.

אבל מה זה אומר עכשיו? אי אפשר לשלם מחיר מוזל בהלוך ושוב? האם אפשר להטעין כרטיסיה לחודש שלם?
אשמח לתשובות
אפשר לשלם עם ערך צבור שההנחה הגלומה בו היא 20%, לעומת 15%
הנחה שהייתה גלומה בכרטיסיית שתי נסיעות (הלוך ושוב).
אין יותר כרטיסיות במטרופולין ובכלל כרטיסיות הולכות ונעלמות מככל התחבורה הציבורית במדינה.
צריך להתרגל להשתמש בערך צבור, גם בנסיעות בינעירוניות ארוכות.
אם את רוצה להטעין לחודש שלם, תטעיני ערך צבור בסכום של 30, 50, 100, 150 או 200 ש"ח לפי הצורך שלך.
 
שאלה שעולה לגבי הערך הצבור

אפשר לשלם עם ערך צבור שההנחה הגלומה בו היא 20%, לעומת 15%
הנחה שהייתה גלומה בכרטיסיית שתי נסיעות (הלוך ושוב).
אין יותר כרטיסיות במטרופולין ובכלל כרטיסיות הולכות ונעלמות מככל התחבורה הציבורית במדינה.
צריך להתרגל להשתמש בערך צבור, גם בנסיעות בינעירוניות ארוכות.
אם את רוצה להטעין לחודש שלם, תטעיני ערך צבור בסכום של 30, 50, 100, 150 או 200 ש"ח לפי הצורך שלך.
שאלה שעולה לגבי הערך הצבור
נניח שניקח את ההלוך ושוב של באר שבע תל אביב טעינה של 50 שקל הגענו לתל אביב ושם יש לי ברב קו חופשי חודשי טבעת 1, וגם את הייתרה של הערך הצבור מה בעצם יש לי לעשות איתו בתל אביב אם קיים לי חופשי חודשי?
שאלה נוספת זה האם אוטומטית המערכת יודעת לא להוריד בתל אביב בנסיעות הפנימיות מהערך הצבור אלה לדעת שיש חופשי חודשי?
 

Bus Nerd

Active member
זה עובד בצורה מאוד אינטואטיבית

שאלה שעולה לגבי הערך הצבור
נניח שניקח את ההלוך ושוב של באר שבע תל אביב טעינה של 50 שקל הגענו לתל אביב ושם יש לי ברב קו חופשי חודשי טבעת 1, וגם את הייתרה של הערך הצבור מה בעצם יש לי לעשות איתו בתל אביב אם קיים לי חופשי חודשי?
שאלה נוספת זה האם אוטומטית המערכת יודעת לא להוריד בתל אביב בנסיעות הפנימיות מהערך הצבור אלה לדעת שיש חופשי חודשי?
זה עובד בצורה מאוד אינטואטיבית
אם יש לך כרטיס חופשי חודשי, שבועי, או יומי, הערך הצבור לא אמור להיות מחוייב. אם הוא כן חוייב, זו תקלה, ונדיר שתקלות כאלו קורות.
&nbsp
אם יש לך חופשי חודשי של אזור 1 בגוש דן, וגם ערך צבור, אז הערך הצבור לא ישמש אותך לנסיעות באיזור הספציפי הזה, אבל עדיין יכול לשמש אותך לנסיעות באיזורים אחרים. בגלל שהערך הצבור עובד כמו ארנק, את לא צריכה להטעין אותו מחדש בכל נסיעה - אלא רק כשהוא נגמר. מכאן שמו "ערך צבור" - הוא נצבר.
 

orchilit

New member
עדיפיות היא תמיד לחוזה 'חופשי' ולאחר מכן לחוזה כספי.

זה עובד בצורה מאוד אינטואטיבית
אם יש לך כרטיס חופשי חודשי, שבועי, או יומי, הערך הצבור לא אמור להיות מחוייב. אם הוא כן חוייב, זו תקלה, ונדיר שתקלות כאלו קורות.
&nbsp
אם יש לך חופשי חודשי של אזור 1 בגוש דן, וגם ערך צבור, אז הערך הצבור לא ישמש אותך לנסיעות באיזור הספציפי הזה, אבל עדיין יכול לשמש אותך לנסיעות באיזורים אחרים. בגלל שהערך הצבור עובד כמו ארנק, את לא צריכה להטעין אותו מחדש בכל נסיעה - אלא רק כשהוא נגמר. מכאן שמו "ערך צבור" - הוא נצבר.
עדיפיות היא תמיד לחוזה 'חופשי' ולאחר מכן לחוזה כספי.
 

raya

Well-known member
האם גם אזרח ותיק יוכל כעת לטעון

אפשר לשלם עם ערך צבור שההנחה הגלומה בו היא 20%, לעומת 15%
הנחה שהייתה גלומה בכרטיסיית שתי נסיעות (הלוך ושוב).
אין יותר כרטיסיות במטרופולין ובכלל כרטיסיות הולכות ונעלמות מככל התחבורה הציבורית במדינה.
צריך להתרגל להשתמש בערך צבור, גם בנסיעות בינעירוניות ארוכות.
אם את רוצה להטעין לחודש שלם, תטעיני ערך צבור בסכום של 30, 50, 100, 150 או 200 ש"ח לפי הצורך שלך.
האם גם אזרח ותיק יוכל כעת לטעון
ערך צבור ולנסוע בקו 370 לדוגמא?
בעבר הטענתי ערך צבור - והתברר לי שאי אפשר לממש אותו בקו הנ"ל.
החזירו לי את הכסף, ואני ממשיכה לשלם במזומן.
תודה,
רעיה
 
בעבר לא היה ערך צבור בנסיעות בינעירוניות ארוכות, כיום יש

האם גם אזרח ותיק יוכל כעת לטעון
ערך צבור ולנסוע בקו 370 לדוגמא?
בעבר הטענתי ערך צבור - והתברר לי שאי אפשר לממש אותו בקו הנ"ל.
החזירו לי את הכסף, ואני ממשיכה לשלם במזומן.
תודה,
רעיה
בעבר לא היה ערך צבור בנסיעות בינעירוניות ארוכות, כיום יש
גם לאזרחים ותיקים ולכל מי שיש לו ערך צבור.
 

raya

Well-known member
מעולה
כך אפשר לטעון מהבית ובכל

בעבר לא היה ערך צבור בנסיעות בינעירוניות ארוכות, כיום יש
גם לאזרחים ותיקים ולכל מי שיש לו ערך צבור.
מעולה
כך אפשר לטעון מהבית ובכל
אופן בכרטיס אשראי ולא להזדקק לכסף מזומן.
רעיה
 

indior

New member
אם עדיין יש יתרה בערך צבור

בעבר לא היה ערך צבור בנסיעות בינעירוניות ארוכות, כיום יש
גם לאזרחים ותיקים ולכל מי שיש לו ערך צבור.
אם עדיין יש יתרה בערך צבור
ואני רוצה להוסיף עליו האם הוא יצטרף אל הישן או יפתח ערך צבור חדש ?
 

Bus Nerd

Active member
יתווסף

אם עדיין יש יתרה בערך צבור
ואני רוצה להוסיף עליו האם הוא יצטרף אל הישן או יפתח ערך צבור חדש ?
יתווסף
משמע אם נשארו לי 20 ש"ח, ואני מטעין ב30 ש"ח, יהיו לי בכרטיס 50 ש"ח. זה כמו ארנק ששמים בו כסף מזומן.
 

indior

New member
תודה על התשובה

יתווסף
משמע אם נשארו לי 20 ש"ח, ואני מטעין ב30 ש"ח, יהיו לי בכרטיס 50 ש"ח. זה כמו ארנק ששמים בו כסף מזומן.
תודה על התשובה
ושאלה נוספת באם הערך הצבור ה-1 בוצע על ידי אגד והשני על ידי חברה אחרת
האם גם אז יתווסף חדש לישן ?
 
לפי הנוהל התקין, חייב להצטרף.

תודה על התשובה
ושאלה נוספת באם הערך הצבור ה-1 בוצע על ידי אגד והשני על ידי חברה אחרת
האם גם אז יתווסף חדש לישן ?
לפי הנוהל התקין, חייב להצטרף.
אבל כבר היו תקלות שבהן זה נוצר בתור ארנק שני, אבל זה מאוד נדיר.
 
יהיו לך 20 ₪ + 30 ₪ + 7.50 ₪ (בונוס 25% על טעינה)

יתווסף
משמע אם נשארו לי 20 ש"ח, ואני מטעין ב30 ש"ח, יהיו לי בכרטיס 50 ש"ח. זה כמו ארנק ששמים בו כסף מזומן.
יהיו לך 20 ₪ + 30 ₪ + 7.50 ₪ (בונוס 25% על טעינה)
ובסה"כ 57.50 ₪
 
שימו לב כיצד נראית מפת מטרופולין באר שבע בחוברת על

אני לא מבינה מה קורה פה

היי,
אני נוסעת קבוע באוטובוס של מטרופולין קו 370 (באר שבע-תל אביב)
ומטעינה את הרב קו שלי בכרטיס הלוך ושוב (30.30) זה עדיף מלשלם על נסיעה בודדת שעולה 17.90 (משהו בסגנון).

כשעליתי לאוטובוס נאמר כי כרטיסיית ההלוך ושוב מתבטלת.
אולי בגלל הרפורמה או משהו כזה.

אבל מה זה אומר עכשיו? אי אפשר לשלם מחיר מוזל בהלוך ושוב? האם אפשר להטעין כרטיסיה לחודש שלם?
אשמח לתשובות
שימו לב כיצד נראית מפת מטרופולין באר שבע בחוברת על
הרפורמה שמשרד התחבורה פרסם.
נראה שעשו מאמצים אקרובטיים עילאיים לא לכלול את אזור קרית גת ברפורמה בכלל ובמטרופולין באר שבע בפרט.
לפחות בחוברת הזו (בניגוד לאתר הרפורמה), אזורי חדרה, אשקלון ומצפה רמון אכן מופיעים כאזורים.

 
מוזר: חצבה ועין יהב באיזור מצפה רמון.

שימו לב כיצד נראית מפת מטרופולין באר שבע בחוברת על
הרפורמה שמשרד התחבורה פרסם.
נראה שעשו מאמצים אקרובטיים עילאיים לא לכלול את אזור קרית גת ברפורמה בכלל ובמטרופולין באר שבע בפרט.
לפחות בחוברת הזו (בניגוד לאתר הרפורמה), אזורי חדרה, אשקלון ומצפה רמון אכן מופיעים כאזורים.
מוזר: חצבה ועין יהב באיזור מצפה רמון.
 
התאמצו להציג מצג שווא של "פריפריה" ועשו את זה עקום לגמרי

מוזר: חצבה ועין יהב באיזור מצפה רמון.
התאמצו להציג מצג שווא של "פריפריה" ועשו את זה עקום לגמרי
כל אזור מצפה רמון זה מצג מלאכותי שרלוונטי לאלפים בודדים של נוסעים (אולי אפילו "אלפים" זו הפרזה).
אבל זה לא יסתיר את הערווה שביחס לאזור המשמעותי בהרבה של קרית גת.

אני מתפלא שעיריית קרית גת שותקת.
 
ובנוסף היישובים תלם ואדורה "יתומים"

מוזר: חצבה ועין יהב באיזור מצפה רמון.
ובנוסף היישובים תלם ואדורה "יתומים"
גם לא קשורים כאן לקריית גת אבל גם לא לקריית ארבע.

ממש לא הגיוני לתושבי/מבקרי תלם ואדורה לנסוע משם לבאר שבע בלי לעבור או בקריית גת או בקריית ארבע.
 
איזו טפשות. לא רק שזה לא הגיוני, זה פשוט לא אפשרי להגיע לשם

ובנוסף היישובים תלם ואדורה "יתומים"
גם לא קשורים כאן לקריית גת אבל גם לא לקריית ארבע.

ממש לא הגיוני לתושבי/מבקרי תלם ואדורה לנסוע משם לבאר שבע בלי לעבור או בקריית גת או בקריית ארבע.
איזו טפשות. לא רק שזה לא הגיוני, זה פשוט לא אפשרי להגיע לשם
בלי לצאת מה"מטרופולין" הזה שלא כולל את קרית גת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה