סיפור אמתי והזוי על תחבורה ציבורית

מצב
הנושא נעול.

indior

New member
מה אני אגיד על נהגי אגד

מעצבן מאוד שיש לא מעט נהגים חסרי תודעת שירות.
לי קרה מקרה קטנטן לפני כשבועיים - בשנייה שעליתי לאוטובוס (כלומר עליתי עם שתי רגליים!) הנהג האיץ וכמעט נפלתי. מצב שכזה קורה המון. מלמלתי עם עצמי בתדהמה על העניין והנהג אמר לי בזלזול: "היית צריך להחזיק עם שתי ידיים". חובה לציין כי עליתי לתחנה השנייה של הקו בשעת ערב, והאוטובוס היה חצי ריק - לנהג לא היתה סיבה להאיץ כמו שהאיץ.
פניני החוכמה של הנהג מלווים אותי מאז, בהמשך למה שאמר לי לא יכולתי להבליג: "בפעם הבאה אני אגיד לאוטובוס לא להאיץ כל כך מהר, בעיה שלך שלא החזקת!"
למה אין לך נימוס בסיסי ושירות הנוסעים, נהג?
&nbsp
(לא קרה באפיקים, אלא בקווים חחחח)
מה אני אגיד על נהגי אגד
אשר מתחילים את הנסיעה ועדיין אנשים לא יושבים במקום ?
אני מתנייד עם קבים (מוגבל בהליכה ) והייי צריך לעמוד עד שהנהג החליט לעצור באחת התחנות , שאלתי אותו באם הוא לפחות נהנה להשפיל אותי .
כאשר התלוננתי עם מספר הקו ושעה שם באגד משכו כמה שיותר את הטיפול בו
 
במטרופולין נתקלתי בנהגים חסרי תודעת שירות לא פחות

סיפור אמתי והזוי על תחבורה ציבורית
נהג בקו אפיקים מתל אביב ליבנה החליט על דעת עצמו שמגיע לו מנוחה

יתר והוא בחר לצאת 15 דק' מאוחר יותר

ולא בפעם הראשונה על פי הנוסעים ,אלא שהפעם הנוסעים החליטו לסגור

איתו חשבון בתחנה ולבקש ממנו פרטים, מה הוא עשה ??? תנחשו .

עזב את האוטבוס פתוח והלך ,חלק שילמו וכבר על האטובוס

חלק עם חופשי חודשי ירדו ועזבו וחלק ברציף ,בסביבות

30 נוסעים סה"כ ובדרך היו עוד 10 ,כי אני חיכתי לו שיחזור והוא חזר

מחייך אחרי 20 דק' ,איפה היית שאלתי אותו,הלכתי לשתות קפה

בקפיטריה להרגע ,

במקום לצאת ב 17:30 יצא ב 18:10 שזה אוטבוס של פעם בשעה ,

למה הלכת לשתות קפה שאלתי , כי אסור לנסוע במצב שייסכן את הנוסעים

ממש בדיחה,מתוך 30 נוסעים נשארו 10 ואלה שעלו בדרך השתגעו
!!!

כי לחכות לאטובוס שאתה מגיע 10 לפני ההגעה ולחכות עוד 40 דק' זה

סה"כ 50 דק' לחכות בלילה קר .

כמובן שהתלנונו עליו והמנהל שלו יצר איתו קשר תוך כדי נהיגה

על 30 קמ"ש ובכביש מהיר על 70 קמ"ש , בסיום השיחה הנהג

אמר לנו אם יתנהגו אליי מחר גם ככה ,אני לא אסע כי הם

מסכנים את הנסיעה בבטיחות וחיי הנוסעים חשובים מהכל ועליי להיות רגוע

ומי שלא טוב לו שייקח מונית ספיישל , עכשיו תגידו לי זה הנהג , אני אגיד

לכם זה אפיקים, נתן לו גיובי המנהל למי שלא הבין ,

מספיק לראות בדף הפייסבוק שלהם (פוסטים)

אוטובסים שבכלל לא מגיעים, להבין שהם עובדים על שיטת היאוש

תתלונן 1,000 פעם לא יקרה כלום ,תשלים עם המצב או תקח מונית .

ואני במקרה החלטתי לנוסע אפיקים מתל אביב

בפעם הראשונה וזה מה שפגשתי .

אכפת בכלל לחברה אפיקים ,הם מקבלים את הכסף שלהם לפי ק"מ של קו ,

הנוסע יכול לקפוץ על 2 ולעמוד על הראש זה לא מעניין אותו בכלל .
במטרופולין נתקלתי בנהגים חסרי תודעת שירות לא פחות
ואולי אף יותר.
&nbsp
 

סנוי

New member
אז מלבד דיווח לתלונות הציבור בזכיין התח"צ, מה אפשר לעשות?

במטרופולין נתקלתי בנהגים חסרי תודעת שירות לא פחות
ואולי אף יותר.
&nbsp
אז מלבד דיווח לתלונות הציבור בזכיין התח"צ, מה אפשר לעשות?
התלוננתי באתר של קווים על כך, וקיבלתי תשובה לקונית של "הנושא בטיפול, תודה על הדיווח".
ממה שאני זוכר, כבר שמתי לב לנהג הזה בעבר (כבר שנים שאני נוסע עם קו 37 ויש כמה נהגים די קבועים) והוא נוהג לעתים בפראות ולפעמים לא אדיב. בתדפיס שהוציא לי הנהג לאחר בקשתי, ראיתי שיש לו ותק של +10 שנים, כנראה פחות או יותר מאז שקווים נכנסה למכרז בקעת אונו. איך ניתן לדעת אם באמת נוזפים בנהג הזה, ואם בכלל נוזפים. -_-
 

mister K

New member
תלונות על נהגים ובכלל לא מזיזות לחברת קווים

אז מלבד דיווח לתלונות הציבור בזכיין התח"צ, מה אפשר לעשות?
התלוננתי באתר של קווים על כך, וקיבלתי תשובה לקונית של "הנושא בטיפול, תודה על הדיווח".
ממה שאני זוכר, כבר שמתי לב לנהג הזה בעבר (כבר שנים שאני נוסע עם קו 37 ויש כמה נהגים די קבועים) והוא נוהג לעתים בפראות ולפעמים לא אדיב. בתדפיס שהוציא לי הנהג לאחר בקשתי, ראיתי שיש לו ותק של +10 שנים, כנראה פחות או יותר מאז שקווים נכנסה למכרז בקעת אונו. איך ניתן לדעת אם באמת נוזפים בנהג הזה, ואם בכלל נוזפים. -_-
תלונות על נהגים ובכלל לא מזיזות לחברת קווים
הם גם ככה מעסיקים את מי שיש ולא בררנים.
כשזה נוגע לחברת קווים, צריך להתלונן ישירות למשרד התחבורה.
 

סנוי

New member
יש למ. התחבורה סמכות לטפל פרטנית בנהגים? אז איך מתלוננים?

תלונות על נהגים ובכלל לא מזיזות לחברת קווים
הם גם ככה מעסיקים את מי שיש ולא בררנים.
כשזה נוגע לחברת קווים, צריך להתלונן ישירות למשרד התחבורה.
יש למ. התחבורה סמכות לטפל פרטנית בנהגים? אז איך מתלוננים?
 

mister K

New member
בהחלט יש סמכות והם גם עושים זאת

יש למ. התחבורה סמכות לטפל פרטנית בנהגים? אז איך מתלוננים?
בהחלט יש סמכות והם גם עושים זאת
אפשר להתלונן דרך אתר משרד התחבורה. חפש שם את טופס התלונה על בעיות בקווי השירות.
 

סנוי

New member
דיווחתי. לא חושב שיעשו משהו אבל זה לא מזיק להתלונן.

בהחלט יש סמכות והם גם עושים זאת
אפשר להתלונן דרך אתר משרד התחבורה. חפש שם את טופס התלונה על בעיות בקווי השירות.
דיווחתי. לא חושב שיעשו משהו אבל זה לא מזיק להתלונן.
 

dvir54

New member
אני אומר לך את האמת כל הנוסעים שהיו שם אמרו מילים

במטרופולין נתקלתי בנהגים חסרי תודעת שירות לא פחות
ואולי אף יותר.
&nbsp
אני אומר לך את האמת כל הנוסעים שהיו שם אמרו מילים
טובות על מטרופלין .

ויותר מזה במטרופלין ,נהג כזה הולך הבייתה ולא מקבל גיבוי .
 

benshap2

New member
אני מדמיין את הסיטואציה שתיארת ומגחך לעצמי

אני אומר לך את האמת כל הנוסעים שהיו שם אמרו מילים
טובות על מטרופלין .

ויותר מזה במטרופלין ,נהג כזה הולך הבייתה ולא מקבל גיבוי .
אני מדמיין את הסיטואציה שתיארת ומגחך לעצמי
 

Ofekalef1

New member
צריך להגיד את האמת.

אני מדמיין את הסיטואציה שתיארת ומגחך לעצמי
צריך להגיד את האמת.
הנהגים במטרופולין הם רובוטים והם עושים מה שהסדרן אומר.
&nbsp
אבל זה לא אומר שהמילים שיש להגיד עליהם הן טובות...
 

mister K

New member
רובוטים זו בדיוק ההגדרה

צריך להגיד את האמת.
הנהגים במטרופולין הם רובוטים והם עושים מה שהסדרן אומר.
&nbsp
אבל זה לא אומר שהמילים שיש להגיד עליהם הן טובות...
רובוטים זו בדיוק ההגדרה
מאז שהחברה הזאת הוקמה בשנת 2002, ההרגשה היא שרוב הנהגים שם מפחדים פחד מוות ובמיוחד בכל מה שקשור לכירטוס.
אם יש להם איזה שהוא ספק (ולא כולם שם מכירים טוב את כל הנהלים) שולחים את הנוסע לסדרן או מתקשרים אליו.
בשנים הראשונות היו גם שם כמה נהגים רעים באופן מחפיר. אבל לזכות מטרופולין ייאמר שבמהלך השנים הם העיפו כמות לא מבוטלת של נהגים כאלה אחרי שהצטברו עליהם לא מעט תלונות. מה שלא עושים בקווים למשל.
להבדיל, גם באגד יש נהלים מאוד נוקשים בקשר לנהיגה ולכירטוס והעונשים לעיתים כבדים. ועדיין באגד האינטראקציה עם הנהגים הרבה יותר נעימה.
 

dvir54

New member
אבל שאתה נמצא שם זה עצוב ,כל כך רצתי תח"צ נורמלית

אני מדמיין את הסיטואציה שתיארת ומגחך לעצמי
אבל שאתה נמצא שם זה עצוב ,כל כך רצתי תח"צ נורמלית
כל כך ציפתי ואתה מקבל משהו כזה זה אכזבה

זה כמו נהג מונית שהרכב שלו פרטי זה מה הרגשתי

הוא לא אלים ,להפך הוא דיי מבודח צוחק מבסוט מדבר על קפה

ועל כללי בטיחות .

הוא נוהג קבוע 18:30 מתל אביב .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה