סיפור אמתי והזוי על תחבורה ציבורית

מצב
הנושא נעול.

dvir54

New member
סיפור אמתי והזוי על תחבורה ציבורית

סיפור אמתי והזוי על תחבורה ציבורית
נהג בקו אפיקים מתל אביב ליבנה החליט על דעת עצמו שמגיע לו מנוחה

יתר והוא בחר לצאת 15 דק' מאוחר יותר

ולא בפעם הראשונה על פי הנוסעים ,אלא שהפעם הנוסעים החליטו לסגור

איתו חשבון בתחנה ולבקש ממנו פרטים, מה הוא עשה ??? תנחשו .

עזב את האוטבוס פתוח והלך ,חלק שילמו וכבר על האטובוס

חלק עם חופשי חודשי ירדו ועזבו וחלק ברציף ,בסביבות

30 נוסעים סה"כ ובדרך היו עוד 10 ,כי אני חיכתי לו שיחזור והוא חזר

מחייך אחרי 20 דק' ,איפה היית שאלתי אותו,הלכתי לשתות קפה

בקפיטריה להרגע ,

במקום לצאת ב 17:30 יצא ב 18:10 שזה אוטבוס של פעם בשעה ,

למה הלכת לשתות קפה שאלתי , כי אסור לנסוע במצב שייסכן את הנוסעים

ממש בדיחה,מתוך 30 נוסעים נשארו 10 ואלה שעלו בדרך השתגעו
!!!

כי לחכות לאטובוס שאתה מגיע 10 לפני ההגעה ולחכות עוד 40 דק' זה

סה"כ 50 דק' לחכות בלילה קר .

כמובן שהתלנונו עליו והמנהל שלו יצר איתו קשר תוך כדי נהיגה

על 30 קמ"ש ובכביש מהיר על 70 קמ"ש , בסיום השיחה הנהג

אמר לנו אם יתנהגו אליי מחר גם ככה ,אני לא אסע כי הם

מסכנים את הנסיעה בבטיחות וחיי הנוסעים חשובים מהכל ועליי להיות רגוע

ומי שלא טוב לו שייקח מונית ספיישל , עכשיו תגידו לי זה הנהג , אני אגיד

לכם זה אפיקים, נתן לו גיובי המנהל למי שלא הבין ,

מספיק לראות בדף הפייסבוק שלהם (פוסטים)

אוטובסים שבכלל לא מגיעים, להבין שהם עובדים על שיטת היאוש

תתלונן 1,000 פעם לא יקרה כלום ,תשלים עם המצב או תקח מונית .

ואני במקרה החלטתי לנוסע אפיקים מתל אביב

בפעם הראשונה וזה מה שפגשתי .

אכפת בכלל לחברה אפיקים ,הם מקבלים את הכסף שלהם לפי ק"מ של קו ,

הנוסע יכול לקפוץ על 2 ולעמוד על הראש זה לא מעניין אותו בכלל .
 

dvir54

New member
תשאלו למה אני כל כך מרוגז


סיפור אמתי והזוי על תחבורה ציבורית
נהג בקו אפיקים מתל אביב ליבנה החליט על דעת עצמו שמגיע לו מנוחה

יתר והוא בחר לצאת 15 דק' מאוחר יותר

ולא בפעם הראשונה על פי הנוסעים ,אלא שהפעם הנוסעים החליטו לסגור

איתו חשבון בתחנה ולבקש ממנו פרטים, מה הוא עשה ??? תנחשו .

עזב את האוטבוס פתוח והלך ,חלק שילמו וכבר על האטובוס

חלק עם חופשי חודשי ירדו ועזבו וחלק ברציף ,בסביבות

30 נוסעים סה"כ ובדרך היו עוד 10 ,כי אני חיכתי לו שיחזור והוא חזר

מחייך אחרי 20 דק' ,איפה היית שאלתי אותו,הלכתי לשתות קפה

בקפיטריה להרגע ,

במקום לצאת ב 17:30 יצא ב 18:10 שזה אוטבוס של פעם בשעה ,

למה הלכת לשתות קפה שאלתי , כי אסור לנסוע במצב שייסכן את הנוסעים

ממש בדיחה,מתוך 30 נוסעים נשארו 10 ואלה שעלו בדרך השתגעו
!!!

כי לחכות לאטובוס שאתה מגיע 10 לפני ההגעה ולחכות עוד 40 דק' זה

סה"כ 50 דק' לחכות בלילה קר .

כמובן שהתלנונו עליו והמנהל שלו יצר איתו קשר תוך כדי נהיגה

על 30 קמ"ש ובכביש מהיר על 70 קמ"ש , בסיום השיחה הנהג

אמר לנו אם יתנהגו אליי מחר גם ככה ,אני לא אסע כי הם

מסכנים את הנסיעה בבטיחות וחיי הנוסעים חשובים מהכל ועליי להיות רגוע

ומי שלא טוב לו שייקח מונית ספיישל , עכשיו תגידו לי זה הנהג , אני אגיד

לכם זה אפיקים, נתן לו גיובי המנהל למי שלא הבין ,

מספיק לראות בדף הפייסבוק שלהם (פוסטים)

אוטובסים שבכלל לא מגיעים, להבין שהם עובדים על שיטת היאוש

תתלונן 1,000 פעם לא יקרה כלום ,תשלים עם המצב או תקח מונית .

ואני במקרה החלטתי לנוסע אפיקים מתל אביב

בפעם הראשונה וזה מה שפגשתי .

אכפת בכלל לחברה אפיקים ,הם מקבלים את הכסף שלהם לפי ק"מ של קו ,

הנוסע יכול לקפוץ על 2 ולעמוד על הראש זה לא מעניין אותו בכלל .
תשאלו למה אני כל כך מרוגז

זה בגלל שהולך פה 3-4 מילארד שקל , 4,000,000,000,000 שקל

לתחבורה ציבורית מלא גוזרי קופנים שמנים שחושבים איך להתעשר בקלות ,

איך לקנות אוטו חדש ודירה , איך לגשת למכרז הבא ועוד ....

האזרח \הנוסע לא מעניין אותם ומי שבחר אותם כחברה זוכה במכרז

כנראה גם חבר שלהם .

האבסרוד הוא שאם לא יסבסדו תח"צ יש סיכוי גדול שהמחיר אולי

יעלה ב 1-3-5 שקל ,אבל השירות ישתפר פלאים ,כי אז הוא יצטרך

את הכסף שלי כמו להיות מנוי על HOT YES או חברת תקשורת אחרת .

הבנתם !!!
 

scooby5

Member
התגעגענו


תשאלו למה אני כל כך מרוגז

זה בגלל שהולך פה 3-4 מילארד שקל , 4,000,000,000,000 שקל

לתחבורה ציבורית מלא גוזרי קופנים שמנים שחושבים איך להתעשר בקלות ,

איך לקנות אוטו חדש ודירה , איך לגשת למכרז הבא ועוד ....

האזרח \הנוסע לא מעניין אותם ומי שבחר אותם כחברה זוכה במכרז

כנראה גם חבר שלהם .

האבסרוד הוא שאם לא יסבסדו תח"צ יש סיכוי גדול שהמחיר אולי

יעלה ב 1-3-5 שקל ,אבל השירות ישתפר פלאים ,כי אז הוא יצטרך

את הכסף שלי כמו להיות מנוי על HOT YES או חברת תקשורת אחרת .

הבנתם !!!
התגעגענו

 

indior

New member
זה עוד כסף קטנטן

תשאלו למה אני כל כך מרוגז

זה בגלל שהולך פה 3-4 מילארד שקל , 4,000,000,000,000 שקל

לתחבורה ציבורית מלא גוזרי קופנים שמנים שחושבים איך להתעשר בקלות ,

איך לקנות אוטו חדש ודירה , איך לגשת למכרז הבא ועוד ....

האזרח \הנוסע לא מעניין אותם ומי שבחר אותם כחברה זוכה במכרז

כנראה גם חבר שלהם .

האבסרוד הוא שאם לא יסבסדו תח"צ יש סיכוי גדול שהמחיר אולי

יעלה ב 1-3-5 שקל ,אבל השירות ישתפר פלאים ,כי אז הוא יצטרך

את הכסף שלי כמו להיות מנוי על HOT YES או חברת תקשורת אחרת .

הבנתם !!!
זה עוד כסף קטנטן
ברכבת ישראל השיקו אפשרות רכישת כרטיסים ONLINE ומסתבר כי
את הכסף הם גובים ושולחים קבלה (שניתן לעשות ממנ קבלת שבת כנראה ) אך
החוזה לא נטען על הכרטיס משום מה
והחלק ההזוי יותר מי שמטפלות בבעיה הן 2 נשים ששעות העבודה שלהן מ4 אחה"צ משום מה .
ולמרות שנכים אמורים לקבל הנחה אז הם (רכבת ישראל) עדיין מתעקשים על רכישת 12 כרטיסים לכל כיוון . התרוצים הידועים מוכרים ,שיפור אין
 

dvir54

New member
ראוי לציין שהנהג חזר מבודח וצוחק ולא לוקח ברצינות את המקרה

זה עוד כסף קטנטן
ברכבת ישראל השיקו אפשרות רכישת כרטיסים ONLINE ומסתבר כי
את הכסף הם גובים ושולחים קבלה (שניתן לעשות ממנ קבלת שבת כנראה ) אך
החוזה לא נטען על הכרטיס משום מה
והחלק ההזוי יותר מי שמטפלות בבעיה הן 2 נשים ששעות העבודה שלהן מ4 אחה"צ משום מה .
ולמרות שנכים אמורים לקבל הנחה אז הם (רכבת ישראל) עדיין מתעקשים על רכישת 12 כרטיסים לכל כיוון . התרוצים הידועים מוכרים ,שיפור אין
ראוי לציין שהנהג חזר מבודח וצוחק ולא לוקח ברצינות את המקרה
זה היה רגע מאכזב עבורי , רצית תח"צ נורמלית מחוייבת


קבלתי נהג אוטבוס ליצן במתווה של נהג מונית כאילו האוטובס זה שלו פרטי,

זה הייתה התחושה, אין לזמן הרשמי משמעות הוא קובע מתי ייצא האוטובס .

התשובה הראשונה שלו

למי שלא מתאים קחו מונית ספיישל הכל בחיוך של

בועז שרעבי דומה לו , הנהג מחייך וצוחק


, רצית לשתות קפה להרגע , מי שלא טוב לו

שייקח מונית ספיישל עם חיוך וצחוק של בועז שרעבי ,ממש

ארץ נהדרת והוא ממשיך קחו את החיים בקלות מחר יום חדש.
 

indior

New member
מה בדיוק רצית שיקרה ?

ראוי לציין שהנהג חזר מבודח וצוחק ולא לוקח ברצינות את המקרה
זה היה רגע מאכזב עבורי , רצית תח"צ נורמלית מחוייבת


קבלתי נהג אוטבוס ליצן במתווה של נהג מונית כאילו האוטובס זה שלו פרטי,

זה הייתה התחושה, אין לזמן הרשמי משמעות הוא קובע מתי ייצא האוטובס .

התשובה הראשונה שלו

למי שלא מתאים קחו מונית ספיישל הכל בחיוך של

בועז שרעבי דומה לו , הנהג מחייך וצוחק


, רצית לשתות קפה להרגע , מי שלא טוב לו

שייקח מונית ספיישל עם חיוך וצחוק של בועז שרעבי ,ממש

ארץ נהדרת והוא ממשיך קחו את החיים בקלות מחר יום חדש.
מה בדיוק רצית שיקרה ?
שיודה באשמה ? שיתנצל ? מה איכפת לו הנוסעים הוא הנהג והבוס
כל עוד החברה שמעסיקה אותו מוכנה לגחמות שלו הנוסעים יסבלו מהנהג הזה ,
האם התלוננתם אצל החברה המעסיקה אותו ? האם פניתם למשרד התחבורה ? ולא רק אתה שהיה איכפת לך .
כל עוד משרד התחבורה מגבה את החברות והן את הנהגים שום דבר לא ישתנה בתחום התחבורה הציבורית בארץ .
לכן אנחנו הלקוחות סופגים זאת רק שיקחו אותנו ליעד הנדרש והשאר -זה עבר ,אז הגעתי מעט מאוחר אבל הגעתי , כאשר תיווצר מסה של מתלוננים אז אולי יתעוררו שם
 

dvir54

New member
צריך להבין שיש מצוקה של נהגים בכל החברות

מה בדיוק רצית שיקרה ?
שיודה באשמה ? שיתנצל ? מה איכפת לו הנוסעים הוא הנהג והבוס
כל עוד החברה שמעסיקה אותו מוכנה לגחמות שלו הנוסעים יסבלו מהנהג הזה ,
האם התלוננתם אצל החברה המעסיקה אותו ? האם פניתם למשרד התחבורה ? ולא רק אתה שהיה איכפת לך .
כל עוד משרד התחבורה מגבה את החברות והן את הנהגים שום דבר לא ישתנה בתחום התחבורה הציבורית בארץ .
לכן אנחנו הלקוחות סופגים זאת רק שיקחו אותנו ליעד הנדרש והשאר -זה עבר ,אז הגעתי מעט מאוחר אבל הגעתי , כאשר תיווצר מסה של מתלוננים אז אולי יתעוררו שם
צריך להבין שיש מצוקה של נהגים בכל החברות
נהג אוטבוס כיום במציאות שלנו הפקוקה היא עובדה קשה .

מי ש ישים לב בכל החברות תמיד יש מודעת גיוס

בישראל היום תמיד לקווים אגד וסופר בוס שאגב הנהגים עושים שביתה

אני מזכיר לכם אם שכחתם , מטרופלין מגייסת נהגים באתר שלה עכשיו ,

נתיבי אקספרס מגייסת גם במקומנים בשרון , גם דן בדרום במודעה

בידיעות אחרונות לגיוס עובדים.

לא קל לפטר נהג ,מהחשש שתשאר תקוע בלי נהג ולא ייצא אוטובוס .
 

indior

New member
לכן הוא מרשה לעצמו

צריך להבין שיש מצוקה של נהגים בכל החברות
נהג אוטבוס כיום במציאות שלנו הפקוקה היא עובדה קשה .

מי ש ישים לב בכל החברות תמיד יש מודעת גיוס

בישראל היום תמיד לקווים אגד וסופר בוס שאגב הנהגים עושים שביתה

אני מזכיר לכם אם שכחתם , מטרופלין מגייסת נהגים באתר שלה עכשיו ,

נתיבי אקספרס מגייסת גם במקומנים בשרון , גם דן בדרום במודעה

בידיעות אחרונות לגיוס עובדים.

לא קל לפטר נהג ,מהחשש שתשאר תקוע בלי נהג ולא ייצא אוטובוס .
לכן הוא מרשה לעצמו
לעשות את מה שעשה , אם החברה כן היתה משעה אותו והסיפור על מצוקה ממש לא מקובל אז הוא לא היה מרשה לעצמו לעזוב את האוטובוס ןלעשות דין לעצמו ,בארה"ב העבודה יותר שוחקת וקשה מאשר כאן ועדיין מתנהגים אל הנוסע בכבוד המגיע לו
היות והם יודעים כי התלונה הראשונה הם מגיעים לשימוע ומשם הדרך הביתה , לא תראה נהג משומפלר ואו עושה דין לעצמו .
אבל אנחנו חיים בישראל וכל ממזר בה הוא מלך .
 

orenhz

Member


סיפור אמתי והזוי על תחבורה ציבורית
נהג בקו אפיקים מתל אביב ליבנה החליט על דעת עצמו שמגיע לו מנוחה

יתר והוא בחר לצאת 15 דק' מאוחר יותר

ולא בפעם הראשונה על פי הנוסעים ,אלא שהפעם הנוסעים החליטו לסגור

איתו חשבון בתחנה ולבקש ממנו פרטים, מה הוא עשה ??? תנחשו .

עזב את האוטבוס פתוח והלך ,חלק שילמו וכבר על האטובוס

חלק עם חופשי חודשי ירדו ועזבו וחלק ברציף ,בסביבות

30 נוסעים סה"כ ובדרך היו עוד 10 ,כי אני חיכתי לו שיחזור והוא חזר

מחייך אחרי 20 דק' ,איפה היית שאלתי אותו,הלכתי לשתות קפה

בקפיטריה להרגע ,

במקום לצאת ב 17:30 יצא ב 18:10 שזה אוטבוס של פעם בשעה ,

למה הלכת לשתות קפה שאלתי , כי אסור לנסוע במצב שייסכן את הנוסעים

ממש בדיחה,מתוך 30 נוסעים נשארו 10 ואלה שעלו בדרך השתגעו
!!!

כי לחכות לאטובוס שאתה מגיע 10 לפני ההגעה ולחכות עוד 40 דק' זה

סה"כ 50 דק' לחכות בלילה קר .

כמובן שהתלנונו עליו והמנהל שלו יצר איתו קשר תוך כדי נהיגה

על 30 קמ"ש ובכביש מהיר על 70 קמ"ש , בסיום השיחה הנהג

אמר לנו אם יתנהגו אליי מחר גם ככה ,אני לא אסע כי הם

מסכנים את הנסיעה בבטיחות וחיי הנוסעים חשובים מהכל ועליי להיות רגוע

ומי שלא טוב לו שייקח מונית ספיישל , עכשיו תגידו לי זה הנהג , אני אגיד

לכם זה אפיקים, נתן לו גיובי המנהל למי שלא הבין ,

מספיק לראות בדף הפייסבוק שלהם (פוסטים)

אוטובסים שבכלל לא מגיעים, להבין שהם עובדים על שיטת היאוש

תתלונן 1,000 פעם לא יקרה כלום ,תשלים עם המצב או תקח מונית .

ואני במקרה החלטתי לנוסע אפיקים מתל אביב

בפעם הראשונה וזה מה שפגשתי .

אכפת בכלל לחברה אפיקים ,הם מקבלים את הכסף שלהם לפי ק"מ של קו ,

הנוסע יכול לקפוץ על 2 ולעמוד על הראש זה לא מעניין אותו בכלל .
 

DanBus43Maalit72

Active member
נהג ביזיון.

סיפור אמתי והזוי על תחבורה ציבורית
נהג בקו אפיקים מתל אביב ליבנה החליט על דעת עצמו שמגיע לו מנוחה

יתר והוא בחר לצאת 15 דק' מאוחר יותר

ולא בפעם הראשונה על פי הנוסעים ,אלא שהפעם הנוסעים החליטו לסגור

איתו חשבון בתחנה ולבקש ממנו פרטים, מה הוא עשה ??? תנחשו .

עזב את האוטבוס פתוח והלך ,חלק שילמו וכבר על האטובוס

חלק עם חופשי חודשי ירדו ועזבו וחלק ברציף ,בסביבות

30 נוסעים סה"כ ובדרך היו עוד 10 ,כי אני חיכתי לו שיחזור והוא חזר

מחייך אחרי 20 דק' ,איפה היית שאלתי אותו,הלכתי לשתות קפה

בקפיטריה להרגע ,

במקום לצאת ב 17:30 יצא ב 18:10 שזה אוטבוס של פעם בשעה ,

למה הלכת לשתות קפה שאלתי , כי אסור לנסוע במצב שייסכן את הנוסעים

ממש בדיחה,מתוך 30 נוסעים נשארו 10 ואלה שעלו בדרך השתגעו
!!!

כי לחכות לאטובוס שאתה מגיע 10 לפני ההגעה ולחכות עוד 40 דק' זה

סה"כ 50 דק' לחכות בלילה קר .

כמובן שהתלנונו עליו והמנהל שלו יצר איתו קשר תוך כדי נהיגה

על 30 קמ"ש ובכביש מהיר על 70 קמ"ש , בסיום השיחה הנהג

אמר לנו אם יתנהגו אליי מחר גם ככה ,אני לא אסע כי הם

מסכנים את הנסיעה בבטיחות וחיי הנוסעים חשובים מהכל ועליי להיות רגוע

ומי שלא טוב לו שייקח מונית ספיישל , עכשיו תגידו לי זה הנהג , אני אגיד

לכם זה אפיקים, נתן לו גיובי המנהל למי שלא הבין ,

מספיק לראות בדף הפייסבוק שלהם (פוסטים)

אוטובסים שבכלל לא מגיעים, להבין שהם עובדים על שיטת היאוש

תתלונן 1,000 פעם לא יקרה כלום ,תשלים עם המצב או תקח מונית .

ואני במקרה החלטתי לנוסע אפיקים מתל אביב

בפעם הראשונה וזה מה שפגשתי .

אכפת בכלל לחברה אפיקים ,הם מקבלים את הכסף שלהם לפי ק"מ של קו ,

הנוסע יכול לקפוץ על 2 ולעמוד על הראש זה לא מעניין אותו בכלל .
נהג ביזיון.
התנהגות כזו של נהגים הינה פסולה והינה גם פגיעה באמון הנוסעים! נהג כזה צריך לפטר.
 

dvir54

New member
תבין את הקטע הוא נהג 35 שנה שאולי פוטר מאגד

נהג ביזיון.
התנהגות כזו של נהגים הינה פסולה והינה גם פגיעה באמון הנוסעים! נהג כזה צריך לפטר.
תבין את הקטע הוא נהג 35 שנה שאולי פוטר מאגד
ועבר לאפיקים הוא מכיר כל חוק וכנראה לפני שעבר לאפיקים

עבר מבחן, תאכלס החוק איתו ,הוא יכול להגיד שחש ברע וירד מהאוטובוס .

אבל מי שהיה שם מבין שלא בא לו לנהוג ולא על העבודה ושהוא בטח

ולכאורה נזרק מאגד.
 

סנוי

New member
מעצבן מאוד שיש לא מעט נהגים חסרי תודעת שירות.

סיפור אמתי והזוי על תחבורה ציבורית
נהג בקו אפיקים מתל אביב ליבנה החליט על דעת עצמו שמגיע לו מנוחה

יתר והוא בחר לצאת 15 דק' מאוחר יותר

ולא בפעם הראשונה על פי הנוסעים ,אלא שהפעם הנוסעים החליטו לסגור

איתו חשבון בתחנה ולבקש ממנו פרטים, מה הוא עשה ??? תנחשו .

עזב את האוטבוס פתוח והלך ,חלק שילמו וכבר על האטובוס

חלק עם חופשי חודשי ירדו ועזבו וחלק ברציף ,בסביבות

30 נוסעים סה"כ ובדרך היו עוד 10 ,כי אני חיכתי לו שיחזור והוא חזר

מחייך אחרי 20 דק' ,איפה היית שאלתי אותו,הלכתי לשתות קפה

בקפיטריה להרגע ,

במקום לצאת ב 17:30 יצא ב 18:10 שזה אוטבוס של פעם בשעה ,

למה הלכת לשתות קפה שאלתי , כי אסור לנסוע במצב שייסכן את הנוסעים

ממש בדיחה,מתוך 30 נוסעים נשארו 10 ואלה שעלו בדרך השתגעו
!!!

כי לחכות לאטובוס שאתה מגיע 10 לפני ההגעה ולחכות עוד 40 דק' זה

סה"כ 50 דק' לחכות בלילה קר .

כמובן שהתלנונו עליו והמנהל שלו יצר איתו קשר תוך כדי נהיגה

על 30 קמ"ש ובכביש מהיר על 70 קמ"ש , בסיום השיחה הנהג

אמר לנו אם יתנהגו אליי מחר גם ככה ,אני לא אסע כי הם

מסכנים את הנסיעה בבטיחות וחיי הנוסעים חשובים מהכל ועליי להיות רגוע

ומי שלא טוב לו שייקח מונית ספיישל , עכשיו תגידו לי זה הנהג , אני אגיד

לכם זה אפיקים, נתן לו גיובי המנהל למי שלא הבין ,

מספיק לראות בדף הפייסבוק שלהם (פוסטים)

אוטובסים שבכלל לא מגיעים, להבין שהם עובדים על שיטת היאוש

תתלונן 1,000 פעם לא יקרה כלום ,תשלים עם המצב או תקח מונית .

ואני במקרה החלטתי לנוסע אפיקים מתל אביב

בפעם הראשונה וזה מה שפגשתי .

אכפת בכלל לחברה אפיקים ,הם מקבלים את הכסף שלהם לפי ק"מ של קו ,

הנוסע יכול לקפוץ על 2 ולעמוד על הראש זה לא מעניין אותו בכלל .
מעצבן מאוד שיש לא מעט נהגים חסרי תודעת שירות.
לי קרה מקרה קטנטן לפני כשבועיים - בשנייה שעליתי לאוטובוס (כלומר עליתי עם שתי רגליים!) הנהג האיץ וכמעט נפלתי. מצב שכזה קורה המון. מלמלתי עם עצמי בתדהמה על העניין והנהג אמר לי בזלזול: "היית צריך להחזיק עם שתי ידיים". חובה לציין כי עליתי לתחנה השנייה של הקו בשעת ערב, והאוטובוס היה חצי ריק - לנהג לא היתה סיבה להאיץ כמו שהאיץ.
פניני החוכמה של הנהג מלווים אותי מאז, בהמשך למה שאמר לי לא יכולתי להבליג: "בפעם הבאה אני אגיד לאוטובוס לא להאיץ כל כך מהר, בעיה שלך שלא החזקת!"
למה אין לך נימוס בסיסי ושירות הנוסעים, נהג?
&nbsp
(לא קרה באפיקים, אלא בקווים חחחח)
 

connex

Active member
נצל"ש קווים מלפני יומיים

מעצבן מאוד שיש לא מעט נהגים חסרי תודעת שירות.
לי קרה מקרה קטנטן לפני כשבועיים - בשנייה שעליתי לאוטובוס (כלומר עליתי עם שתי רגליים!) הנהג האיץ וכמעט נפלתי. מצב שכזה קורה המון. מלמלתי עם עצמי בתדהמה על העניין והנהג אמר לי בזלזול: "היית צריך להחזיק עם שתי ידיים". חובה לציין כי עליתי לתחנה השנייה של הקו בשעת ערב, והאוטובוס היה חצי ריק - לנהג לא היתה סיבה להאיץ כמו שהאיץ.
פניני החוכמה של הנהג מלווים אותי מאז, בהמשך למה שאמר לי לא יכולתי להבליג: "בפעם הבאה אני אגיד לאוטובוס לא להאיץ כל כך מהר, בעיה שלך שלא החזקת!"
למה אין לך נימוס בסיסי ושירות הנוסעים, נהג?
&nbsp
(לא קרה באפיקים, אלא בקווים חחחח)
נצל"ש קווים מלפני יומיים
הגעתי לרציף של 461 בצחנה מרכזית חדשה
דלתות האוטובוס היו סגורות. הנהג היה עסוק בלהחזיר עודף לנוסע
הוא עדיין לא התחיל בנסיעה ,דפקתי על הדלת כדי שיפתח. הוא ראה אותי ובמקום לפתוח התחיל בנסיעה לאחור (הוא אפילו הקדים בדקה והשאיר אותי להמתין לאוטובוס הבא)
האם זה תקין? אני יודע שאסור לו להעלות נוסעים לאחר שכבר התחיל בנסיעה אבל מה הדין לגבי דלת סגורה כשהוא עוד עומד ברציף?
&nbsp
 

Ofekalef1

New member
לא אמור לפתוח דלתות אחרי שסגר

נצל"ש קווים מלפני יומיים
הגעתי לרציף של 461 בצחנה מרכזית חדשה
דלתות האוטובוס היו סגורות. הנהג היה עסוק בלהחזיר עודף לנוסע
הוא עדיין לא התחיל בנסיעה ,דפקתי על הדלת כדי שיפתח. הוא ראה אותי ובמקום לפתוח התחיל בנסיעה לאחור (הוא אפילו הקדים בדקה והשאיר אותי להמתין לאוטובוס הבא)
האם זה תקין? אני יודע שאסור לו להעלות נוסעים לאחר שכבר התחיל בנסיעה אבל מה הדין לגבי דלת סגורה כשהוא עוד עומד ברציף?
&nbsp
לא אמור לפתוח דלתות אחרי שסגר
לא אמור לסגור דלתות לפני זמן היציאה.
 

mister K

New member
לא אמור לפתוח רק אם כבר התחיל לצאת

לא אמור לפתוח דלתות אחרי שסגר
לא אמור לסגור דלתות לפני זמן היציאה.
לא אמור לפתוח רק אם כבר התחיל לצאת
אם עוד לא זז, אמור לפתוח.
באגד יש אפילו הוראה מפורשת כזאת.
 

mister K

New member
לא אמור לפתוח רק אם כבר התחיל לצאת

לא אמור לפתוח רק אם כבר התחיל לצאת
אם עוד לא זז, אמור לפתוח.
באגד יש אפילו הוראה מפורשת כזאת.
לא אמור לפתוח רק אם כבר התחיל לצאת
אם עוד לא זז, אמור לפתוח.
באגד יש אפילו הוראה מפורשת כזאת וגם הנהגים הכי קפדנים פותחים.
 

mister K

New member
אם עוד לא התחיל לזוז מהרציף הוא יכול לפתוח

נצל"ש קווים מלפני יומיים
הגעתי לרציף של 461 בצחנה מרכזית חדשה
דלתות האוטובוס היו סגורות. הנהג היה עסוק בלהחזיר עודף לנוסע
הוא עדיין לא התחיל בנסיעה ,דפקתי על הדלת כדי שיפתח. הוא ראה אותי ובמקום לפתוח התחיל בנסיעה לאחור (הוא אפילו הקדים בדקה והשאיר אותי להמתין לאוטובוס הבא)
האם זה תקין? אני יודע שאסור לו להעלות נוסעים לאחר שכבר התחיל בנסיעה אבל מה הדין לגבי דלת סגורה כשהוא עוד עומד ברציף?
&nbsp
אם עוד לא התחיל לזוז מהרציף הוא יכול לפתוח
באגד אפילו יש הוראה כזו. אף נהג לא יקבל דו"ח אם יפתח את הדלת שוב כשהוא עוד עומד.
אבל בקווים לא חסרים נהגים רעים שינפנפו את הנוסע לחכות עוד 20 דקות גם אם עוד לא זזו מילימטר.
לא מזמן הייתי עד למקרה כזה בתמח"ת ושם גם הנהג גם עישן סיגריה באוטובוס ביחד עם הנוסעים שהספיקו לעלות. זה כבר לא עניין של הקפדה על כללים או פחד ממשרד התחבורה או לא יודע מי. זה נטו רוע לב ועצלנות.
 

Ofekalef1

New member
מבחינת זה שלא יקבל דו"ח, אתה בטוח צודק

אם עוד לא התחיל לזוז מהרציף הוא יכול לפתוח
באגד אפילו יש הוראה כזו. אף נהג לא יקבל דו"ח אם יפתח את הדלת שוב כשהוא עוד עומד.
אבל בקווים לא חסרים נהגים רעים שינפנפו את הנוסע לחכות עוד 20 דקות גם אם עוד לא זזו מילימטר.
לא מזמן הייתי עד למקרה כזה בתמח"ת ושם גם הנהג גם עישן סיגריה באוטובוס ביחד עם הנוסעים שהספיקו לעלות. זה כבר לא עניין של הקפדה על כללים או פחד ממשרד התחבורה או לא יודע מי. זה נטו רוע לב ועצלנות.
מבחינת זה שלא יקבל דו"ח, אתה בטוח צודק
(זה נכון גם לגבי תחנת ביניים.)
אני הייתי בטוח שהנוהל דומה לתחנת ביניים, שם לפי הנוהל אסור לפתוח את הדלת אם כבר סגרת, אבל ייתכן שאתה צודק שבתחנת מוצא זה לא דומה.
 

mister K

New member
גם בתחנת ביניים אפשר לפתוח שוב אם עוד לא זזת

מבחינת זה שלא יקבל דו"ח, אתה בטוח צודק
(זה נכון גם לגבי תחנת ביניים.)
אני הייתי בטוח שהנוהל דומה לתחנת ביניים, שם לפי הנוהל אסור לפתוח את הדלת אם כבר סגרת, אבל ייתכן שאתה צודק שבתחנת מוצא זה לא דומה.
גם בתחנת ביניים אפשר לפתוח שוב אם עוד לא זזת
וגם בתחנות מועדות לפקחים סמויים, אף נהג לא מקבל על זה דו"ח.
אבל לצערי יש נהגים שמפרשים את התקנות באופן שתואם את יחסם הכללי לנוסעים. מבצעים אינספור עבירות על כל תקנה אפשרית, אבל לא יפתחו את הדלת לנוסע שרץ שנייה אחרי שסגרו.
זה נפוץ בחברות החדשות הרבה יותר מאשר באגד ודן. פעם לא היית רואה התנהגות כזאת.
 

dvir54

New member
זה נפוץ בחברות החדשות הרבה יותר מאשר באגד ודן. פעם לא היית ר

גם בתחנת ביניים אפשר לפתוח שוב אם עוד לא זזת
וגם בתחנות מועדות לפקחים סמויים, אף נהג לא מקבל על זה דו"ח.
אבל לצערי יש נהגים שמפרשים את התקנות באופן שתואם את יחסם הכללי לנוסעים. מבצעים אינספור עבירות על כל תקנה אפשרית, אבל לא יפתחו את הדלת לנוסע שרץ שנייה אחרי שסגרו.
זה נפוץ בחברות החדשות הרבה יותר מאשר באגד ודן. פעם לא היית רואה התנהגות כזאת.
זה נפוץ בחברות החדשות הרבה יותר מאשר באגד ודן. פעם לא היית ר
זה נפוץ בחברות החדשות הרבה יותר מאשר באגד ודן.

פעם לא היית רואה התנהגות כזאת.

זה נובע ממצוקה של נהגים,

זה בדיוק הקטע , הנהג בשיא טיפשותו סיפר לי שעבד באגד בקווי ראשון

לציון פנמיים של אגד ו קו 174 , אז מישהו מבוגר שואל אותי בשקט

אם עבד באגד למה עזב אחרי 20 שנה ועבר לאפיקים? .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה