Here’s How London Is Making Its Shiny New Tunnels

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Well-known member
הריסה נוספת: A1 בנויה ל DD, קרוסרייל תהיה חד קומתית.

אתה הורס את האקסיומה הישראלית שבחו"ל תמיד הכל יותר טוב
הריסה נוספת: A1 בנויה ל DD, קרוסרייל תהיה חד קומתית.
אז מהבחינה הזו ישראל לוקחת בגדול.
&nbsp
מצד שני - קרוסרייל לוקחת מבחינת מספר תחנות תת קרקעיות בעיר: 6 במנהרה הראשית ו3 נוספות בשלוחות - וכולן משתלבות בתחנות רכבת קיימות.
 

bralor4247

New member
אין מה להשוות רכבת כבדה למטרו

הריסה נוספת: A1 בנויה ל DD, קרוסרייל תהיה חד קומתית.
אז מהבחינה הזו ישראל לוקחת בגדול.
&nbsp
מצד שני - קרוסרייל לוקחת מבחינת מספר תחנות תת קרקעיות בעיר: 6 במנהרה הראשית ו3 נוספות בשלוחות - וכולן משתלבות בתחנות רכבת קיימות.
אין מה להשוות רכבת כבדה למטרו
ערי ישראל מפגרות בתח"צ בעשרות שנים מול מדינות עולןם שלישי כמו מצריים, אירן, תהילנד.
לא נראה לי שזה סוד ומאחר שאין סיכוי שברמת השחיתות הנוכחית (יש מלא כסף לגנוב) וחוסר הרצון להפעיל תח"צ בשבת והאינטרס של האוצר להכניס מס מדלק, המדינה תוכל להקים פרויקטים שמתקרבים ללונדון.
אכן נותר רק לקנא.
 

Ccyclist

Well-known member
קרוסרייל היא "רכבת כבדה" המחברת קווים ארציים דרך מרכז לונדון

אין מה להשוות רכבת כבדה למטרו
ערי ישראל מפגרות בתח"צ בעשרות שנים מול מדינות עולןם שלישי כמו מצריים, אירן, תהילנד.
לא נראה לי שזה סוד ומאחר שאין סיכוי שברמת השחיתות הנוכחית (יש מלא כסף לגנוב) וחוסר הרצון להפעיל תח"צ בשבת והאינטרס של האוצר להכניס מס מדלק, המדינה תוכל להקים פרויקטים שמתקרבים ללונדון.
אכן נותר רק לקנא.
קרוסרייל היא "רכבת כבדה" המחברת קווים ארציים דרך מרכז לונדון
יש סיבות רבות מדוע קרוסרייל איננה מטרו.
&nbsp
אורכו של המסלול הראשי - רדינג שנפילד הוא כמאה קילומטר, ובעוד ששנפילד היא קילומטרים ספורים מחוץ לאוטוסטרדה ההיקפית המרחק בין רדינג לאותה האוטוסטרדה הוא 30 ק"מ. זה אינו אורך של אף קו בתחתית.
&nbsp
הקווים הפרבריים הקיימים של הרכבת הארצית שיעברו לקרוסרייל עם פתיחת הקטע המרכזי הם קווים ארציים כבדים.
&nbsp
החישמול בקרוסרייל יהיה מכבלים עיליים ולא פס שלישי, המהירות המקסימלית (כנראה בקטעים בינעירוניים קיימים ממערב לפאדינגטון על המסילה הראשית לווילס) היא 140 קמ"ש, והתיכנון הוא למערכים של 9 קרונות. כמו כן, קוטר המנהרות הוא לרכבות ארציות עם פרופיל מרובע ולא לרכבות תחתית עם פרופיל מעוגל.
&nbsp
כמו כן, לקרוסרייל יש מקבילה בינעירונית קיימת - טמזלינק.
 
היית במצרים ותאילנד?

אין מה להשוות רכבת כבדה למטרו
ערי ישראל מפגרות בתח"צ בעשרות שנים מול מדינות עולןם שלישי כמו מצריים, אירן, תהילנד.
לא נראה לי שזה סוד ומאחר שאין סיכוי שברמת השחיתות הנוכחית (יש מלא כסף לגנוב) וחוסר הרצון להפעיל תח"צ בשבת והאינטרס של האוצר להכניס מס מדלק, המדינה תוכל להקים פרויקטים שמתקרבים ללונדון.
אכן נותר רק לקנא.
היית במצרים ותאילנד?
קודם כל במדינות פחות מפותחות נוסעים יותר בתחבורה ציבורית מאשר ברכב.
בבנקוק הרכבת מצוינת אך לא מכסה את כל העיר ובוודאי לא את הפרברים.
במטרופולין קהיר 2 קווים ל20 מיליון תושבים זה לעג לרש. תראה את הצפיפות שם.
&nbsp
 
מצב התחבורה הציבורית בתאילנד הרבה יותר גרוע מישראל.

אין מה להשוות רכבת כבדה למטרו
ערי ישראל מפגרות בתח"צ בעשרות שנים מול מדינות עולןם שלישי כמו מצריים, אירן, תהילנד.
לא נראה לי שזה סוד ומאחר שאין סיכוי שברמת השחיתות הנוכחית (יש מלא כסף לגנוב) וחוסר הרצון להפעיל תח"צ בשבת והאינטרס של האוצר להכניס מס מדלק, המדינה תוכל להקים פרויקטים שמתקרבים ללונדון.
אכן נותר רק לקנא.
מצב התחבורה הציבורית בתאילנד הרבה יותר גרוע מישראל.
 

אודי185

New member
בתאילנד יש רכבת תחתית/עילית רק בבנגקוק, והיא מכסה מהעיר

מצב התחבורה הציבורית בתאילנד הרבה יותר גרוע מישראל.
בתאילנד יש רכבת תחתית/עילית רק בבנגקוק, והיא מכסה מהעיר
הרכבת התחתית/עילית שם מצוינת אולם מכסה בערך רבע מהעיר, אולי פחות.
האוטובוסים בבנגקוק מיושנים וחלקם לא ממוזגים.
אין נתיבי תחבורה ציבורית.
יש לעומת זאת מיניבאנים די נוחים ודי זולים שנוסעים מהפרברים אל תוך העיר.
יש גם מוניות אופנוע שמובילות אנשים מ/ל הרכבת בתחתית/עילית אל מקום העבודה/מגורים.

בשאר תאילנד (מדינה די גדולה), יש אוטובוסים בינעירוניים די נוחים, ובתוך הערים יש כל מיני טנדרים פתוחים, טוק-טוקים, מוניות-אופנוע.
הרכבת זולה אבל איטית, לא מתוחזקת במיוחד ועם הרבה תאונות.
 

טשאפק 2

New member
ישראל רחוקה מרוב מדינות המערב מבחינת תח"צ אבל נא לא להגזים!

אין מה להשוות רכבת כבדה למטרו
ערי ישראל מפגרות בתח"צ בעשרות שנים מול מדינות עולןם שלישי כמו מצריים, אירן, תהילנד.
לא נראה לי שזה סוד ומאחר שאין סיכוי שברמת השחיתות הנוכחית (יש מלא כסף לגנוב) וחוסר הרצון להפעיל תח"צ בשבת והאינטרס של האוצר להכניס מס מדלק, המדינה תוכל להקים פרויקטים שמתקרבים ללונדון.
אכן נותר רק לקנא.
ישראל רחוקה מרוב מדינות המערב מבחינת תח"צ אבל נא לא להגזים!
דיברת על מצרים - דע לך שפרט לקאהיר, מטרופולין של 12 מיליון איש, אין במצרים אף רכבת תחתית. אפילו באלכסנדריה (4 מיליון תושבים) יש רק רכבת קלה, וגם זה רק קו אחד עם כמה שלוחות. בשאר המדינה, כולל כמה וכמה ערים של יותר ממיליון נפש כמו פורט סעיד, יש רק אוטובוסים, ברמה שירות נמוכה ביותר ומעין מוניות שירות גדולות.
 

david80

Member
הריסה נוספת: לקרוסרייל אין גשר כמו בעמק הארזים

הריסה נוספת: A1 בנויה ל DD, קרוסרייל תהיה חד קומתית.
אז מהבחינה הזו ישראל לוקחת בגדול.
&nbsp
מצד שני - קרוסרייל לוקחת מבחינת מספר תחנות תת קרקעיות בעיר: 6 במנהרה הראשית ו3 נוספות בשלוחות - וכולן משתלבות בתחנות רכבת קיימות.
הריסה נוספת: לקרוסרייל אין גשר כמו בעמק הארזים
 

david80

Member
ועוד הריסה: גובהה של תחנת האומה...

ועוד הריסה: עומקה של תחנת האומה...
ועוד הריסה: גובהה של תחנת האומה...
מעל פני הים
 

Ccyclist

Well-known member
עד שיחברו אותם למוביל הארצי הם בסך הכל נחלים.

נהר שורק, נהר יתלה, נהר איילון...
עד שיחברו אותם למוביל הארצי הם בסך הכל נחלים.
מה שצריך להשוות הם פרטים טכניים הנובעים מבחירה.
&nbsp
כל תחנות הקרוסרייל הן תחנות של שתי מנהרות רציף יחיד מקבילות בקנה מידה לרכבת חד קומתית. תחנת האומה לעומת זאת היא תחנה של שתי מנהרות דו רציפיות לרכבת דו קומתית וחלל עילי שגובהו כפול מהן. זו בחירה בנתונים טכניים מרשימים יותר לאומה (אף שללא קווים נוספים יש חשש שרק מנהרת רציפים אחת תהיה בשימוש, תחנת מורגייט שהיא טרמינל פרברי תת קרקעי מסתפקת בשתי מנהרות חד רציפיות ומסוגלת להתמודד עם רכבת כל 10-8 דקות) .
&nbsp
משום שקרוסרייל היא כשמה - רכבת חוצה איו לה צורך בטרמינל בתוך העיר.
&nbsp
לטעמי יתכן שהיה אפשר לוותר על אולם הרציפים השני באומה לטובת תחנה בממילא, אבל צריך להדגיש שהתחתית שאני רגיל אליה איננה ממוזגת אלא מאווררת בלבד (יתכן שימזגו את תחנות קרוסרייל) ולכן גם אם אלמנטים מסויימים של תחנת האומה נראים לי מוגזמים בהשוואה למינימום ההכרחי אני מודע שיש צורך בגישה נוספת ותשתית נוספת למיזוג. יתכן שמה שבר השוואה זה מטרו איברי כלשהו...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה