רגע לפני שאתם מתחילים להשתמש בערך צבור

מצב
הנושא נעול.

kobimor549

New member
רגע לפני שאתם מתחילים להשתמש בערך צבור

רגע לפני שאתם מתחילים להשתמש בערך צבור
לפי הרפורמה החדשה אתם הולכים להפסיד כסף (לזכאים להנחה כדוגמת נוער) לדוגמא: מחיר נסיעה עולה 25 ₪ לנוער המחיר 12.50 ₪ לא ניתן לשלם את המחיר הנקוב אלא צריך לטעון ערך צבור (מינימום 30 ₪) ומשם להוריד נסיעה, 5 ₪ יישאר ברב קו ללא יכולת שימוש טעינה נוספת זה חוזה חדש לא ניתן לשלם נסיעה משני ערך צבור. עד שלא יעשו בלאגן זה יישאר ככה.
 
כל טעינה אמורה להצטרף ליתרה קיימת ולא לפתוח חוזה חדש

רגע לפני שאתם מתחילים להשתמש בערך צבור
לפי הרפורמה החדשה אתם הולכים להפסיד כסף (לזכאים להנחה כדוגמת נוער) לדוגמא: מחיר נסיעה עולה 25 ₪ לנוער המחיר 12.50 ₪ לא ניתן לשלם את המחיר הנקוב אלא צריך לטעון ערך צבור (מינימום 30 ₪) ומשם להוריד נסיעה, 5 ₪ יישאר ברב קו ללא יכולת שימוש טעינה נוספת זה חוזה חדש לא ניתן לשלם נסיעה משני ערך צבור. עד שלא יעשו בלאגן זה יישאר ככה.
כל טעינה אמורה להצטרף ליתרה קיימת ולא לפתוח חוזה חדש
אם נפתח חוזה חדש זו תקלה שהמפעילה צריכה לתקן.
הבלאגן צרך לקרות מול מפעילה שלא פועלת כפי שצריך.
 

kobimor549

New member
אז כרגע באגד זה מה שקורה

כל טעינה אמורה להצטרף ליתרה קיימת ולא לפתוח חוזה חדש
אם נפתח חוזה חדש זו תקלה שהמפעילה צריכה לתקן.
הבלאגן צרך לקרות מול מפעילה שלא פועלת כפי שצריך.
אז כרגע באגד זה מה שקורה
ואם לא יצעקו על כך כנראה שלא יסדרו את זה.
 
הערך הצבור באגד פועל כבר יותר מחצי שנה במטרופולין חיפה

אז כרגע באגד זה מה שקורה
ואם לא יצעקו על כך כנראה שלא יסדרו את זה.
הערך הצבור באגד פועל כבר יותר מחצי שנה במטרופולין חיפה
וגם בגוש דן יש תקופה דומה טעינה של ערך צבור באגד (חיוב של ערך צבור שנטען אצל מפעילות אחרות יש כבר מיולי 2011).
אם בגוש דן ומטרופולין חיפה זה עובד, אין סיבה שבמקומות אחרים זה לא יעבוד.
 

עידן 8888

New member
אני רוצה להבין בבקשה משהו אחד

רגע לפני שאתם מתחילים להשתמש בערך צבור
לפי הרפורמה החדשה אתם הולכים להפסיד כסף (לזכאים להנחה כדוגמת נוער) לדוגמא: מחיר נסיעה עולה 25 ₪ לנוער המחיר 12.50 ₪ לא ניתן לשלם את המחיר הנקוב אלא צריך לטעון ערך צבור (מינימום 30 ₪) ומשם להוריד נסיעה, 5 ₪ יישאר ברב קו ללא יכולת שימוש טעינה נוספת זה חוזה חדש לא ניתן לשלם נסיעה משני ערך צבור. עד שלא יעשו בלאגן זה יישאר ככה.
אני רוצה להבין בבקשה משהו אחד
האם הערך הצבור מגיע גם לקווי אגד הבין העירונים?
כלומר אין יותר כרטיסיית שתי נסיעות בקווי אגד הבין העירונים?
(כמו למשל תל אביב - ירושלים או תל אביב - קריית שמונה)

כלומר מטעינים ברב קוו אצל מפעיל שמכבד ערך צבור סכום כסף ונוסעים בקווים הללו שציינתי?
 

עידן 8888

New member
ושאלה נוספת בבקשה

אני רוצה להבין בבקשה משהו אחד
האם הערך הצבור מגיע גם לקווי אגד הבין העירונים?
כלומר אין יותר כרטיסיית שתי נסיעות בקווי אגד הבין העירונים?
(כמו למשל תל אביב - ירושלים או תל אביב - קריית שמונה)

כלומר מטעינים ברב קוו אצל מפעיל שמכבד ערך צבור סכום כסף ונוסעים בקווים הללו שציינתי?
ושאלה נוספת בבקשה
במידה והתשובה לשאלה ששאלתי היא כן
אז מי שנוסע בנקודה צפונית לעיר חיפה (נניח צפת) האם יש לו אפשרות לקבל כרטיס מעבר כמו שיש בכרטיסיית שתי נסיעות למרכזית חוף הכרמל ולהיפך?
 
אפשר להשתמש בערך צבור גם לנסיעות בינעירוניות, אבל כרטיסיות

אני רוצה להבין בבקשה משהו אחד
האם הערך הצבור מגיע גם לקווי אגד הבין העירונים?
כלומר אין יותר כרטיסיית שתי נסיעות בקווי אגד הבין העירונים?
(כמו למשל תל אביב - ירושלים או תל אביב - קריית שמונה)

כלומר מטעינים ברב קוו אצל מפעיל שמכבד ערך צבור סכום כסף ונוסעים בקווים הללו שציינתי?
אפשר להשתמש בערך צבור גם לנסיעות בינעירוניות, אבל כרטיסיות
שתי הנסיעות באגד לא התבטלו.
אם אתה רוצה כרטיס עם נסיעת המשך בחיפה או כרטיסיית שתי נסיעות עם נסיעות המשך בחיפה, אתה צריך לקנות את החוזים הללו.
כשאתה מבצע נסיעה כזו תבדוק עם הנהג אם אפשר להשתמש בערך צבור על מנת לקבל נסיעת המשך בחיפה.

בתחילת 2016 ההגדרה של מטרופולין חיפה מתוכננת להתרחב ואז בחלק מהמקרים בהם היום יש נסיעות המשך (למשל כרמיאל - חיפה), יהיו נסיעות עם מעברים חופשיים במשך 90 דקות.
 

עידן 8888

New member
תודה על התשובה

אפשר להשתמש בערך צבור גם לנסיעות בינעירוניות, אבל כרטיסיות
שתי הנסיעות באגד לא התבטלו.
אם אתה רוצה כרטיס עם נסיעת המשך בחיפה או כרטיסיית שתי נסיעות עם נסיעות המשך בחיפה, אתה צריך לקנות את החוזים הללו.
כשאתה מבצע נסיעה כזו תבדוק עם הנהג אם אפשר להשתמש בערך צבור על מנת לקבל נסיעת המשך בחיפה.

בתחילת 2016 ההגדרה של מטרופולין חיפה מתוכננת להתרחב ואז בחלק מהמקרים בהם היום יש נסיעות המשך (למשל כרמיאל - חיפה), יהיו נסיעות עם מעברים חופשיים במשך 90 דקות.
תודה על התשובה
השאלה היא מה ההנחה שיש כיום בכרטיסיית 2 נסיעות של אגד

15 אחוז או 20 אחוז?

אם זה 15 אחוז אז לא שווה לרכוש כרטיסיית 2 נסיעות ועדיף לשלם בערך צבור
 
תבדוק עם נהג. לא בטוח שאפשר לקבל נסיעת המשך בערך צבור.

תודה על התשובה
השאלה היא מה ההנחה שיש כיום בכרטיסיית 2 נסיעות של אגד

15 אחוז או 20 אחוז?

אם זה 15 אחוז אז לא שווה לרכוש כרטיסיית 2 נסיעות ועדיף לשלם בערך צבור
תבדוק עם נהג. לא בטוח שאפשר לקבל נסיעת המשך בערך צבור.
 

olli3

New member
מנהל
יש לך כאן טעות מאד מאד יסודית במה שכתבת.

רגע לפני שאתם מתחילים להשתמש בערך צבור
לפי הרפורמה החדשה אתם הולכים להפסיד כסף (לזכאים להנחה כדוגמת נוער) לדוגמא: מחיר נסיעה עולה 25 ₪ לנוער המחיר 12.50 ₪ לא ניתן לשלם את המחיר הנקוב אלא צריך לטעון ערך צבור (מינימום 30 ₪) ומשם להוריד נסיעה, 5 ₪ יישאר ברב קו ללא יכולת שימוש טעינה נוספת זה חוזה חדש לא ניתן לשלם נסיעה משני ערך צבור. עד שלא יעשו בלאגן זה יישאר ככה.
יש לך כאן טעות מאד מאד יסודית במה שכתבת.
ראשית, בפרופיל נוער, טעינת 30 ש"ח, הופכת ל60 ש"ח ברב קו. ומה-60 ש"ח יירד לך 25 ש"ח והיתרה שתישאר היא 35 ש"ח. אין שום בעיה להשתמש ביתרה הזאת לכל נסיעה אחרת בכל הארץ כמעט כבר ובעתיד הממש קרוב המטרה היא שהערך הצבור יהיה שמיש אצל כל המפעילות. ואז כל נסיעה שכל נוסע יבצע, תרד מהערך הצבור, במקום לטרטר אותו עם אינספור כרטיסיות.
&nbsp
שנית, הרפורמה לא קשורה לערך הצבור. הערך הצבור קיים כבר בכל כך הרבה מקומות בארץ באופן בלעדי, ללא אפשרות לרכישת כרטיסיות. כך למשל במודיעין, לוד, רמלה, בדרום, בחלקים מהצפון (עפולה והאיזור) אין כרטיסיות מזה כשנתיים. כולם טוענים ערך צבור אם הם רוצים לקבל הנחה.
 
בגלל זה עדיף לרכוש כרטיסיה ולא ערך צבור

רגע לפני שאתם מתחילים להשתמש בערך צבור
לפי הרפורמה החדשה אתם הולכים להפסיד כסף (לזכאים להנחה כדוגמת נוער) לדוגמא: מחיר נסיעה עולה 25 ₪ לנוער המחיר 12.50 ₪ לא ניתן לשלם את המחיר הנקוב אלא צריך לטעון ערך צבור (מינימום 30 ₪) ומשם להוריד נסיעה, 5 ₪ יישאר ברב קו ללא יכולת שימוש טעינה נוספת זה חוזה חדש לא ניתן לשלם נסיעה משני ערך צבור. עד שלא יעשו בלאגן זה יישאר ככה.
בגלל זה עדיף לרכוש כרטיסיה ולא ערך צבור
 

dror2110

New member
יש מגבלה על כמה ערך צבור אפשר לטעון על הרב קו?

רגע לפני שאתם מתחילים להשתמש בערך צבור
לפי הרפורמה החדשה אתם הולכים להפסיד כסף (לזכאים להנחה כדוגמת נוער) לדוגמא: מחיר נסיעה עולה 25 ₪ לנוער המחיר 12.50 ₪ לא ניתן לשלם את המחיר הנקוב אלא צריך לטעון ערך צבור (מינימום 30 ₪) ומשם להוריד נסיעה, 5 ₪ יישאר ברב קו ללא יכולת שימוש טעינה נוספת זה חוזה חדש לא ניתן לשלם נסיעה משני ערך צבור. עד שלא יעשו בלאגן זה יישאר ככה.
יש מגבלה על כמה ערך צבור אפשר לטעון על הרב קו?
אפשר לטעון יותר מ1000 שקל?
 
יש מגבלה. אני לא בטוח כמה בדיוק. רשמית סכום הטעינה המקסימלי

יש מגבלה על כמה ערך צבור אפשר לטעון על הרב קו?
אפשר לטעון יותר מ1000 שקל?
יש מגבלה. אני לא בטוח כמה בדיוק. רשמית סכום הטעינה המקסימלי
(סכום הטעינה, לא התשלום) הוא 400 ש"ח. לא רשמית אפשר יותר אבל לא יותר מאלף ש"ח.
 

olli3

New member
מנהל
עד 800 ש"ח לטעינת פרופיל רגיל שהם 1000 ש"ח לאחר קבלת התוספת.

יש מגבלה על כמה ערך צבור אפשר לטעון על הרב קו?
אפשר לטעון יותר מ1000 שקל?
עד 800 ש"ח לטעינת פרופיל רגיל שהם 1000 ש"ח לאחר קבלת התוספת.
היתרה בערך הצבור מוגבלת לעד 1000 ש"ח ולכן טעינה מתאפשרת עד 800 ש"ח בפרופיל נוסע רגי ופחות בפרופיל אחרים (נוער/אזרח וותיק ניתן לטעון 500 ש"ח שהופכים ל1000).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה