יש זוכה במכרז החשמול של רכבת ישראל - SEMI

מצב
הנושא נעול.

dvir54

New member
למה לא ,כי הם לא גנבים כמו האחרים

"SEMI הגישה הצעה שנמוכה בכ-1 מיליארד שקל מהערכות המוקדמות "
לא נשמע מעודד
למה לא ,כי הם לא גנבים כמו האחרים
יש להם הוכחות ליכולת שלהם , הם בדקו וראו שאולי זה קל ואמור להיות זול,

אז מזל טוב .
 

jp3raptor

Member
הדאגה שלי היא שמדובר בהצעה מזוייפת

למה לא ,כי הם לא גנבים כמו האחרים
יש להם הוכחות ליכולת שלהם , הם בדקו וראו שאולי זה קל ואמור להיות זול,

אז מזל טוב .
הדאגה שלי היא שמדובר בהצעה מזוייפת
ובמהלך הפרויקט יתברר שהמחיר לא מכסה באמת הכל
 

dvir54

New member
אתה גם יכול לדאוג הפוך שמישהו היה גוזר קופון

הדאגה שלי היא שמדובר בהצעה מזוייפת
ובמהלך הפרויקט יתברר שהמחיר לא מכסה באמת הכל
אתה גם יכול לדאוג הפוך שמישהו היה גוזר קופון
שהרי אולי החברה המייעצת לרכבת ישראל רצתה לעשות סיבוב .

הרי החברה הזאת לא הייתה מגיעה לגמר ללא ניסיון ,הרי לפני ההצעה
הכספית בוחנים את היכולת ואז בסיום רואים מה היא מסוגלת לעשות
בתמורה .

הרי החברה הספרדית בטח בנתה קווים כאלה לאורך אלפי קילומטרים
יש לה הוכחות כולל כספיות ,אז מה צריך יותר מזה ???.
 

luckydude

Active member
מיליארד שקל פחות מהאומדן אבל בלי לדעת מה היו ההצעות האחרות

"SEMI הגישה הצעה שנמוכה בכ-1 מיליארד שקל מהערכות המוקדמות "
לא נשמע מעודד
מיליארד שקל פחות מהאומדן אבל בלי לדעת מה היו ההצעות האחרות
אי אפשר לדעת כמה חריגה היתה ההצעה. ייתכן והאומן היה שגוי.
 

jp3raptor

Member
קשה להאמין שאחרי מכרז PQ האומדן היה שגוי

מיליארד שקל פחות מהאומדן אבל בלי לדעת מה היו ההצעות האחרות
אי אפשר לדעת כמה חריגה היתה ההצעה. ייתכן והאומן היה שגוי.
קשה להאמין שאחרי מכרז PQ האומדן היה שגוי
בשליש מעלות הפרויקט!
 

luckydude

Active member
אני חושב שהאומדן נקבע לפני הPQ, ז״א עוד בזמן בקשת התקציב.

קשה להאמין שאחרי מכרז PQ האומדן היה שגוי
בשליש מעלות הפרויקט!
אני חושב שהאומדן נקבע לפני הPQ, ז״א עוד בזמן בקשת התקציב.
לפי מה שאני מבין גם הליך התמחור נעשה פעמיים. המעטפות הכספיות נפתחו ואז נעשה סיבוב הצעות כספיות נוסף (best and final offer).
 

Ccyclist

Well-known member
פרוייקטים כאלו נוטים להכפיל את התקציב. הנה סיפור דומה:

אני חושב שהאומדן נקבע לפני הPQ, ז״א עוד בזמן בקשת התקציב.
לפי מה שאני מבין גם הליך התמחור נעשה פעמיים. המעטפות הכספיות נפתחו ואז נעשה סיבוב הצעות כספיות נוסף (best and final offer).
פרוייקטים כאלו נוטים להכפיל את התקציב. הנה סיפור דומה:
http://www.theguardian.com/uk-news/...ainline-triples-to-28bn-risking-other-schemes
&nbsp
כבר "התקדמו" לתקציב פי 3 מההערכות הראשוניות, ודחיות לו"ז שידחקו את הפרוייקט בשנה-שנתיים. ככה זה תמיד, וזו דוגמה ממדינה בה שני הקווים הראשיים האחרים (הקו הזה קצר יותר כי הוא ממזרח למערב ולא מדרום לצפון) חושמלו מזמן.
 

dctgdctg

Member
אני מקווה שהפרויקט לא יסתבך

"SEMI הגישה הצעה שנמוכה בכ-1 מיליארד שקל מהערכות המוקדמות "
לא נשמע מעודד
אני מקווה שהפרויקט לא יסתבך
האם אין תקנה במכרזים ממשלתיים שאוסרת לקבל הצעות הנמוכות משמעותית מהאומדן?
 
ההערכה המוקדמת(פורסמה ב 31.10.2014) היתה:

"SEMI הגישה הצעה שנמוכה בכ-1 מיליארד שקל מהערכות המוקדמות "
לא נשמע מעודד
ההערכה המוקדמת(פורסמה ב 31.10.2014) היתה:
2,543,000,000 €.
SEMI חברה מאוד רצינית, נכון להיום היא מחשמלת בספרד קוים המיועדים ל
AVE הרכבת המהירה הספרדית(Alta Velocidad Española).
אז עלות החשמול היא 9-10% פחות!?
 

luckydude

Active member
בהקשר הזה אולי כדאי לציין שהייתה עוד חברה ספרדית

ההערכה המוקדמת(פורסמה ב 31.10.2014) היתה:
2,543,000,000 €.
SEMI חברה מאוד רצינית, נכון להיום היא מחשמלת בספרד קוים המיועדים ל
AVE הרכבת המהירה הספרדית(Alta Velocidad Española).
אז עלות החשמול היא 9-10% פחות!?
בהקשר הזה אולי כדאי לציין שהייתה עוד חברה ספרדית
בין המועמדים האחרונים במכרז - אלקנור, ושגם היא מחשמלת קווי AVE בספרד.
 

Rubim88

New member
זו יכולה להיות הערכה של כלל הפרוייקט, כולל

ההערכה המוקדמת(פורסמה ב 31.10.2014) היתה:
2,543,000,000 €.
SEMI חברה מאוד רצינית, נכון להיום היא מחשמלת בספרד קוים המיועדים ל
AVE הרכבת המהירה הספרדית(Alta Velocidad Española).
אז עלות החשמול היא 9-10% פחות!?
זו יכולה להיות הערכה של כלל הפרוייקט, כולל
רכש הציוד הנייד - וגם היא נשמעת מוגזמת.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
רצ"ב ההודעה הרשמית:

יש זוכה במכרז החשמול של רכבת ישראל - SEMI
[URL]http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001086121[/URL]
רצ"ב ההודעה הרשמית:

הודעת דוברות רכבת ישראל
רכבת ישראל הכריזה על חברת SEMI הספרדית כזוכה במכרז להנחת תשתיות החשמל בהיקף של 2 מיליארד שקל.
חברת SEMI, חברה ספרדית בעלת ניסיון רב בתחום תשתיות הרכבת, זכתה במכרז תשתיות החשמל הגדול בישראל לרכבת, בהיקף של כ-2 מיליארד שקלים, לאחר שעברה בהצלחה את כל שלבי המכרז המורכב. ההצעה הכספית של החברה התבררה כנמוכה בכ-1 מיליארד שקל מהתקציב שתוכנן, גם בשל תהליך מכרזי ברור ומקצועי.

היום, א', 6/12/2015, הודיעה רכבת ישראל לחברת הספרדית SEMI (Sociedad Espanola de Montajes Industriales S.A) על זכייתה במכרז להקמה ולתחזוקה של מערכת תשתית חשמלית להפעלת רכבות.

המכרז הגדול להנחת תשתיות החשמול התנהל באופן מוקפד, יסודי, בהשתתפות כל הגורמים הרלוונטיים בחברת רכבת ישראל ובמשרדי הממשלה.

בעז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל: "פרויקט הסבת רשת מסילות הרכבת לחשמל, הוא ללא ספק אחד מהפרויקטים המשמעותיים שמבצעת רכבת ישראל, מאז היווסדה, והוא צפוי לשנות לחלוטין את פני החברה. הרכבות החשמליות הכרחיות לתוכנית הפיתוח של רכבת ישראל, על מנת להכפיל את כמות הרכבות המופעלות ביממה ולספק שירות למספר כפול של לקוחות".
עוד הוסיף כי: "בשנה האחרונה הואץ הפרויקט ופורסמו מכרזי הענק לרכש קטרים חשמליים והנחת תשתיות. אין לי ספק כי משלב זה והלאה נראה התקדמות הולכת וגדלה בפרויקט זה, עד למימושו כבר בקו המהיר לירושלים, בשנת 2018".

מצורפים:

הודעה לתקשורת
רקע ומידע נוסף
תמונה (קרדיט: יח"צ רכבת ישראל)
קישור לדיווח החברה לבורסה: http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=1006370



ישראל טל - סרנגה | מנהל אגף דוברות והסברה
טלפון 03-6076610 | נייד 050-6187999 | פקס 153-3-6076610
תחנת רכבת ת"א מרכז ע"ש סבידור, ת.ד. 18085 ת"א 61180
 

yusufmon1311

New member
ובשורה התחתונה

רצ"ב ההודעה הרשמית:

הודעת דוברות רכבת ישראל
רכבת ישראל הכריזה על חברת SEMI הספרדית כזוכה במכרז להנחת תשתיות החשמל בהיקף של 2 מיליארד שקל.
חברת SEMI, חברה ספרדית בעלת ניסיון רב בתחום תשתיות הרכבת, זכתה במכרז תשתיות החשמל הגדול בישראל לרכבת, בהיקף של כ-2 מיליארד שקלים, לאחר שעברה בהצלחה את כל שלבי המכרז המורכב. ההצעה הכספית של החברה התבררה כנמוכה בכ-1 מיליארד שקל מהתקציב שתוכנן, גם בשל תהליך מכרזי ברור ומקצועי.

היום, א', 6/12/2015, הודיעה רכבת ישראל לחברת הספרדית SEMI (Sociedad Espanola de Montajes Industriales S.A) על זכייתה במכרז להקמה ולתחזוקה של מערכת תשתית חשמלית להפעלת רכבות.

המכרז הגדול להנחת תשתיות החשמול התנהל באופן מוקפד, יסודי, בהשתתפות כל הגורמים הרלוונטיים בחברת רכבת ישראל ובמשרדי הממשלה.

בעז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל: "פרויקט הסבת רשת מסילות הרכבת לחשמל, הוא ללא ספק אחד מהפרויקטים המשמעותיים שמבצעת רכבת ישראל, מאז היווסדה, והוא צפוי לשנות לחלוטין את פני החברה. הרכבות החשמליות הכרחיות לתוכנית הפיתוח של רכבת ישראל, על מנת להכפיל את כמות הרכבות המופעלות ביממה ולספק שירות למספר כפול של לקוחות".
עוד הוסיף כי: "בשנה האחרונה הואץ הפרויקט ופורסמו מכרזי הענק לרכש קטרים חשמליים והנחת תשתיות. אין לי ספק כי משלב זה והלאה נראה התקדמות הולכת וגדלה בפרויקט זה, עד למימושו כבר בקו המהיר לירושלים, בשנת 2018".

מצורפים:

הודעה לתקשורת
רקע ומידע נוסף
תמונה (קרדיט: יח"צ רכבת ישראל)
קישור לדיווח החברה לבורסה: http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=1006370



ישראל טל - סרנגה | מנהל אגף דוברות והסברה
טלפון 03-6076610 | נייד 050-6187999 | פקס 153-3-6076610
תחנת רכבת ת"א מרכז ע"ש סבידור, ת.ד. 18085 ת"א 61180
ובשורה התחתונה
מתי נתחיל לראות סוף סוף מסילות מחושמלות וציוד מתאים?
 

david80

Member
הקטרים החשמליים יתחילו להגיע לקראת סוף 2017. מצטרף לשאלה

ובשורה התחתונה
מתי נתחיל לראות סוף סוף מסילות מחושמלות וציוד מתאים?
הקטרים החשמליים יתחילו להגיע לקראת סוף 2017. מצטרף לשאלה
לגבי מועד "טקס הצבת עמוד החשמולת הראשון" ע"י מר כץ!
 
איך זה עובד? קצת מידע לסקרנים על החשמולת שהזכיינית תתקין

יש זוכה במכרז החשמול של רכבת ישראל - SEMI
[URL]http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001086121[/URL]
איך זה עובד? קצת מידע לסקרנים על החשמולת שהזכיינית תתקין
מומלץ לפתוח:
Real speed test of catenary C-350 for railways high speed-You tube
בצוע של SEMI סרטון פרסומי מאוד קצר.
&nbsp
Catenary and pantograph:how does it work?-You tube
הסברים עקרוניים.
&nbsp
Modern catenary installation-You tube
הסבר סכימתי.
 

GLSRA

Active member
SCORPION - מדוע אינך מעתיק לנו את הקישורים ?

איך זה עובד? קצת מידע לסקרנים על החשמולת שהזכיינית תתקין
מומלץ לפתוח:
Real speed test of catenary C-350 for railways high speed-You tube
בצוע של SEMI סרטון פרסומי מאוד קצר.
&nbsp
Catenary and pantograph:how does it work?-You tube
הסברים עקרוניים.
&nbsp
Modern catenary installation-You tube
הסבר סכימתי.
SCORPION - מדוע אינך מעתיק לנו את הקישורים ?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה