שאלה לגביי ערך צבור ברב קו

מצב
הנושא נעול.
שאלה לגביי ערך צבור ברב קו

שאלה לגביי ערך צבור ברב קו
אם טענתי ערך צבור בחברת קווים, אני יכול להשתמש בו בחברת אגד תעבורה? (שימו לב, אגד תעבורה ולא אגד).
כלומר להשתמש באותו ערך צבור ולא לטעון מחדש.

אותה שאלה גם לגביי החברות אגד, דן ומטרופולין, האם אפשר להשתמש באותו ערך צבור?

תודה מראש לעונים!
 
אפשר להשתמש באותו ערך צבור בקווים בהם תקף ערך צבור

שאלה לגביי ערך צבור ברב קו
אם טענתי ערך צבור בחברת קווים, אני יכול להשתמש בו בחברת אגד תעבורה? (שימו לב, אגד תעבורה ולא אגד).
כלומר להשתמש באותו ערך צבור ולא לטעון מחדש.

אותה שאלה גם לגביי החברות אגד, דן ומטרופולין, האם אפשר להשתמש באותו ערך צבור?

תודה מראש לעונים!
אפשר להשתמש באותו ערך צבור בקווים בהם תקף ערך צבור
באגד תעבורה הערך הצבור תקף רק בקווי שפירים - מצפה מודיעין - ירושלים.
בקווי דן ומטרופולין אפשר להשתמש בערך הצבור (במטרופולין, נכון לעכשיו, רק בנסיעות עד קוד 11). באגד אפשר רק בתחומי גוש דן והשרון הדרומי ובתחומי מטרופולין חיפה.
 
אוקיי, אז אם

אפשר להשתמש באותו ערך צבור בקווים בהם תקף ערך צבור
באגד תעבורה הערך הצבור תקף רק בקווי שפירים - מצפה מודיעין - ירושלים.
בקווי דן ומטרופולין אפשר להשתמש בערך הצבור (במטרופולין, נכון לעכשיו, רק בנסיעות עד קוד 11). באגד אפשר רק בתחומי גוש דן והשרון הדרומי ובתחומי מטרופולין חיפה.
אוקיי, אז אם
אני נוסע בקו 277 של אגד תעבורה מירושלים לאלעד, אני יכול להשתמש בערך צבור?
&nbsp
תודה רבה
 
לא. אי אפשר להשתמש בערך הצבור בקווי אלעד, אשדוד, נתניה,

אוקיי, אז אם
אני נוסע בקו 277 של אגד תעבורה מירושלים לאלעד, אני יכול להשתמש בערך צבור?
&nbsp
תודה רבה
לא. אי אפשר להשתמש בערך הצבור בקווי אלעד, אשדוד, נתניה,
עוטף ירושלים וצפון הנגב של אגד תעבורה.
אבל כאשר קווי אלעד יעברו לקווים בעקבות המכרז החדש של בקעת אונו - אלעד, אז יהיה אפשר להשתמש בערך הצבור בקווים הללו, כולל בקו 277.
 
אוקיי תודה, פשוט מחר אני נוסע בו.

לא. אי אפשר להשתמש בערך הצבור בקווי אלעד, אשדוד, נתניה,
עוטף ירושלים וצפון הנגב של אגד תעבורה.
אבל כאשר קווי אלעד יעברו לקווים בעקבות המכרז החדש של בקעת אונו - אלעד, אז יהיה אפשר להשתמש בערך הצבור בקווים הללו, כולל בקו 277.
אוקיי תודה, פשוט מחר אני נוסע בו.
 
תודה רבה! ועוד שאלה

מדובר בשני גופים שונים ובשתי מפעילות שונות
לאגד יש 50% בבעלות על אגד תעבורה, אבל מדובר בשני גופים נפרדים.
תודה רבה! ועוד שאלה
ומה אני עושה אם אני רוצה לשלם ברב קו באותו קו 277 של אגד תעבורה ועל הקו טעון לי ערך צבור? אני יכול לשלם רק במזומן או שאפשר גם עם הרב קו?
תודה!
 
אתה יכול לטעון ברב-קו חוזה מתאים של אגד תעבורה

תודה רבה! ועוד שאלה
ומה אני עושה אם אני רוצה לשלם ברב קו באותו קו 277 של אגד תעבורה ועל הקו טעון לי ערך צבור? אני יכול לשלם רק במזומן או שאפשר גם עם הרב קו?
תודה!
אתה יכול לטעון ברב-קו חוזה מתאים של אגד תעבורה
תבדוק עם הנהג בקו 277.
 
שאלה על ערך צבור

שאלה לגביי ערך צבור ברב קו
אם טענתי ערך צבור בחברת קווים, אני יכול להשתמש בו בחברת אגד תעבורה? (שימו לב, אגד תעבורה ולא אגד).
כלומר להשתמש באותו ערך צבור ולא לטעון מחדש.

אותה שאלה גם לגביי החברות אגד, דן ומטרופולין, האם אפשר להשתמש באותו ערך צבור?

תודה מראש לעונים!
שאלה על ערך צבור
הטענתי ברב קו שלי ערך צבור בדן בצפון, באותו זמן היה לי כבר ערך צבור קודם עם יתרה נמוכה. הטעינה החדשה הייתה כחוזה בפני עצמו ולא חוברה עם היתרה הקודמת. (את הקודמת הטענתי באגד או קווים נדמה לי).
לאחר ניצול של היתרה החדשה נותרו שם 10.8 ש"ח והטענתי שוב יתרה חדשה, הפעם בקו 1 במרכז, ושוב היתרה החדשה לא חוברה אלא היו 2 חוזים אחד דן בצפון ואחד דן.

בנוסף הנהגים באוטובוסים (במרכז) לא רואים את היתרה של הטעינה דן בצפון (ולא יצא לי להיות בצפון לבדוק את זה)

מה עושים ?
 

loco58

New member
קרה לי מקרה דומה

שאלה על ערך צבור
הטענתי ברב קו שלי ערך צבור בדן בצפון, באותו זמן היה לי כבר ערך צבור קודם עם יתרה נמוכה. הטעינה החדשה הייתה כחוזה בפני עצמו ולא חוברה עם היתרה הקודמת. (את הקודמת הטענתי באגד או קווים נדמה לי).
לאחר ניצול של היתרה החדשה נותרו שם 10.8 ש"ח והטענתי שוב יתרה חדשה, הפעם בקו 1 במרכז, ושוב היתרה החדשה לא חוברה אלא היו 2 חוזים אחד דן בצפון ואחד דן.

בנוסף הנהגים באוטובוסים (במרכז) לא רואים את היתרה של הטעינה דן בצפון (ולא יצא לי להיות בצפון לבדוק את זה)

מה עושים ?
קרה לי מקרה דומה
היתרה שנטענה בדן בצפון לא זוהתה במטרופולין. בפניות הציבור שלהם (מטרופולין) טענו שיש קוד שיתוף שונה לדן בצפון ולכן הוא לא מכובד אצלם.... אולי זו הבעיה גם במקרה שלך
 
עדכוני תחולת ערך צבור:

שאלה לגביי ערך צבור ברב קו
אם טענתי ערך צבור בחברת קווים, אני יכול להשתמש בו בחברת אגד תעבורה? (שימו לב, אגד תעבורה ולא אגד).
כלומר להשתמש באותו ערך צבור ולא לטעון מחדש.

אותה שאלה גם לגביי החברות אגד, דן ומטרופולין, האם אפשר להשתמש באותו ערך צבור?

תודה מראש לעונים!
עדכוני תחולת ערך צבור:
מטרופולין מצטרפת לקווים וערך צבור יחול מעתה בכל קוויה ובכל קודי הנסיעה.
"***שימו לב, השימוש בערך הצבור מתאפשר בכל קודי המחיר ובכל קווי השירות"
מטרופולין - אמצעי תשלום

והפתעה:
גם באגד הערך הצבור יחול במרבית קודי הנסיעה. כרגע אתר אגד מושבת, אבל לפני כשעה וחצי הופיעה בו הודעה על כך. כשהאתר יעלה מחדש, מחר, אעלה את ההודעה לכאן.
יהיו באגד קודים חדשים 71, 72, 74, 76 שמקבילים במחירים לקודים 1, 2, ,4, 6, אבל בקודים החדשים לא יהיו מעברים חופשיים ואילו הקודים 1, 2, ,4 ,6 ישמשו למעברים חופשיים במטרופולין חיפה.
 

olli3

New member
מנהל
קיבלתי דיווחים מנוסעים שנהגים לא הסכימו לטעון "הלוך ושוב"

עדכוני תחולת ערך צבור:
מטרופולין מצטרפת לקווים וערך צבור יחול מעתה בכל קוויה ובכל קודי הנסיעה.
"***שימו לב, השימוש בערך הצבור מתאפשר בכל קודי המחיר ובכל קווי השירות"
מטרופולין - אמצעי תשלום

והפתעה:
גם באגד הערך הצבור יחול במרבית קודי הנסיעה. כרגע אתר אגד מושבת, אבל לפני כשעה וחצי הופיעה בו הודעה על כך. כשהאתר יעלה מחדש, מחר, אעלה את ההודעה לכאן.
יהיו באגד קודים חדשים 71, 72, 74, 76 שמקבילים במחירים לקודים 1, 2, ,4, 6, אבל בקודים החדשים לא יהיו מעברים חופשיים ואילו הקודים 1, 2, ,4 ,6 ישמשו למעברים חופשיים במטרופולין חיפה.
קיבלתי דיווחים מנוסעים שנהגים לא הסכימו לטעון "הלוך ושוב"
ומכיוון שלא הבינו מזה ערך צבור, העדיפו לשלם במזומן.
&nbsp
זה מעולה ויפשט עד מאד את השימוש בתח"צ במדינה.
 

Ofekalef1

New member
למה צריך קוד ללא מעבר?

עדכוני תחולת ערך צבור:
מטרופולין מצטרפת לקווים וערך צבור יחול מעתה בכל קוויה ובכל קודי הנסיעה.
"***שימו לב, השימוש בערך הצבור מתאפשר בכל קודי המחיר ובכל קווי השירות"
מטרופולין - אמצעי תשלום

והפתעה:
גם באגד הערך הצבור יחול במרבית קודי הנסיעה. כרגע אתר אגד מושבת, אבל לפני כשעה וחצי הופיעה בו הודעה על כך. כשהאתר יעלה מחדש, מחר, אעלה את ההודעה לכאן.
יהיו באגד קודים חדשים 71, 72, 74, 76 שמקבילים במחירים לקודים 1, 2, ,4, 6, אבל בקודים החדשים לא יהיו מעברים חופשיים ואילו הקודים 1, 2, ,4 ,6 ישמשו למעברים חופשיים במטרופולין חיפה.
למה צריך קוד ללא מעבר?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הביטול בוטל (לפחות זמנית) בעקבות עתירה של חיפאי אכפתי

אכן בוטלו. גם על כך הייתה הודעה.
הביטול בוטל (לפחות זמנית) בעקבות עתירה של חיפאי אכפתי
הם הודיעו לבית המשפט שהם משהים זאת בשלב זה ולכן הוא משך את העתירה. אם הנהגים לא מודעים לכך (או שהם שיקרו לבית המשפט) זה חמור.
 
הביטול הוחזר ויש על כך הודעות מפורשות וחדשות הן באתר של אגד

הביטול בוטל (לפחות זמנית) בעקבות עתירה של חיפאי אכפתי
הם הודיעו לבית המשפט שהם משהים זאת בשלב זה ולכן הוא משך את העתירה. אם הנהגים לא מודעים לכך (או שהם שיקרו לבית המשפט) זה חמור.
הביטול הוחזר ויש על כך הודעות מפורשות וחדשות הן באתר של אגד
והן באתר של דן בצפון.
זה הושהה בגלל שהיה צורך בחתימה של שר התחבורה. מרגע שהשר חתם, אין משמעות לעתירה.

ההודעה באתר אגד:
[URL]http://www.egged.co.il/%D7%A2%D7%93%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%99-%D7%AA%D7%A0%D7%95%D7%A2%D7%94.aspx[/URL]
"
03.12.2015 מטרופולין חיפה - ביטול כרטיסי מעבר מנייר
בהתאם להנחיות משרד התחבורה, החל מיום שישי 4.12.15 לא תתאפשר מכירה או כיבוד כרטיס מעבר מנייר בקודים 1,2,4,6 הן באגד והן בחברות האחרות במטרופולין חיפה.
במקום כרטיסי מעבר מנייר, ימכרו כרטיסי נייר בקודים 4,6,1,2 המאפשרים נסיעה אחת בלבד ללא מעברים.
"

ההודעה באתר דן בצפון:
[URL]http://www.dannorth.co.il/[/URL]
"
לידיעת ציבור הנוסעים,
החל מתאריך 3.12.2015 תבוטל האפשרות לביצוע מעברים בכרטיס נייר. זאת בהנחיית משרד התחבורה.
"
 

trilliane

Well-known member
מנהל
חבל... בפרט שעדיין לא מדובר כאן בהליך חקיקה מסודר

הביטול הוחזר ויש על כך הודעות מפורשות וחדשות הן באתר של אגד
והן באתר של דן בצפון.
זה הושהה בגלל שהיה צורך בחתימה של שר התחבורה. מרגע שהשר חתם, אין משמעות לעתירה.

ההודעה באתר אגד:
[URL]http://www.egged.co.il/%D7%A2%D7%93%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%99-%D7%AA%D7%A0%D7%95%D7%A2%D7%94.aspx[/URL]
"
03.12.2015 מטרופולין חיפה - ביטול כרטיסי מעבר מנייר
בהתאם להנחיות משרד התחבורה, החל מיום שישי 4.12.15 לא תתאפשר מכירה או כיבוד כרטיס מעבר מנייר בקודים 1,2,4,6 הן באגד והן בחברות האחרות במטרופולין חיפה.
במקום כרטיסי מעבר מנייר, ימכרו כרטיסי נייר בקודים 4,6,1,2 המאפשרים נסיעה אחת בלבד ללא מעברים.
"

ההודעה באתר דן בצפון:
[URL]http://www.dannorth.co.il/[/URL]
"
לידיעת ציבור הנוסעים,
החל מתאריך 3.12.2015 תבוטל האפשרות לביצוע מעברים בכרטיס נייר. זאת בהנחיית משרד התחבורה.
"
חבל... בפרט שעדיין לא מדובר כאן בהליך חקיקה מסודר
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה