מטרודן

9301

New member
מטרודן

מטרודן
חברים יקרים בעולם
לכל החברות בארץ מגיעים אוטובוסים חדישים
רק לבאר שבע עדיין לא מגיע אוטובוסים חדישים
כנראה תושבי באר שבע אזרחים סוג ג
נקווה שיחליפו את החברה בהקדם שגם
תושבי באר שבע יזכו באוטובוסים חדשים
ושרות כמו שצריך
בברכה ואהבה מכל הלב והנשמה
סטולרו אילן באר שבע
מטרודן
חברים יקרים בעולם
אני רואה שלכל חברות התחבורה בארץ יש להם אוטובוסים חדישים
רק לתושבי באר שבע עדיין עוד לא היגיעו אוטובוסים חדישים
אני חושב שתושבי באר שבע אזרחים סוג ג
אני מקווה מאוד שיחליפו את החברה בבאר שבע
במהירות הבזק כך יהיו אוטובוסים חדישים יורו 6 וללא מדרגות
באמצע האוטובוס וגם יהיה שרות הכי טוב לנוסעים
בתודה ובאהבה מהלב והנשמה
סטולרו אילן באר שבע
 

mister K

New member
מה זה "אוטובוסים חדישים"?

מטרודן
חברים יקרים בעולם
אני רואה שלכל חברות התחבורה בארץ יש להם אוטובוסים חדישים
רק לתושבי באר שבע עדיין עוד לא היגיעו אוטובוסים חדישים
אני חושב שתושבי באר שבע אזרחים סוג ג
אני מקווה מאוד שיחליפו את החברה בבאר שבע
במהירות הבזק כך יהיו אוטובוסים חדישים יורו 6 וללא מדרגות
באמצע האוטובוס וגם יהיה שרות הכי טוב לנוסעים
בתודה ובאהבה מהלב והנשמה
סטולרו אילן באר שבע
מה זה "אוטובוסים חדישים"?
מה לא "חדיש" באוטבוסים של מטרודן?
לפחות חצי מהצי בבאר שבע הוא יורו 5, בדיוק מאותם הדגמים שמפעילה מטרופולין בשרון ומאותם שנתונים. גם חברת קווים מפעילה את אותו הדגם בכל הקווים העירוניים שלה בישראל.
מדרגות באמצע האוטובוס לא הופכות אותו ללא חדיש. זה עומד בתקנים אירופאים ובתקני משרד התחבורה, שעל שינוי שלהם עוד אפשר להתווכח.
יש לכם מספיק דברים מוצדקים לבכות עליהם בקשר לתח"צ בבאר שבע. צי האוטובוסים של מטרודן הוא לא אחד מהם.
 

Ofekalef1

New member
אה?

מה זה "אוטובוסים חדישים"?
מה לא "חדיש" באוטבוסים של מטרודן?
לפחות חצי מהצי בבאר שבע הוא יורו 5, בדיוק מאותם הדגמים שמפעילה מטרופולין בשרון ומאותם שנתונים. גם חברת קווים מפעילה את אותו הדגם בכל הקווים העירוניים שלה בישראל.
מדרגות באמצע האוטובוס לא הופכות אותו ללא חדיש. זה עומד בתקנים אירופאים ובתקני משרד התחבורה, שעל שינוי שלהם עוד אפשר להתווכח.
יש לכם מספיק דברים מוצדקים לבכות עליהם בקשר לתח"צ בבאר שבע. צי האוטובוסים של מטרודן הוא לא אחד מהם.
אה?
 

Ofekalef1

New member
רציני, על מה אתה מדבר?

רציני, על מה אתה מדבר?
נכון, האוטובוסים החדשים של מטרודן הם סבירים (עזוב את זה שהם לא אבל זה בגלל תחזוקה לקויה וזה אשמת מטרודן ולא אשמת הצי בעצמו). ונניח שהם יותר מחצי...
&nbsp
כל שאר האוטובוסים (וכן, מדובר בהרבה. מאוד.) אני די בטוח שהם האוטובוסים הגרועים ביותר שפועלים היום בתח"צ (אולי חוץ מהדאפים של אג"ת?). כפי שצוין, מעשנים כמו קטרים, אני באמת לא ממליץ לעמוד ליד מכונה מסדרה 100 או 200 כשהיא מאיצה מעמידה.
חוץ מזה, האוטובוסים האלה הם האוטובוסים עם התאוצה הכי איטית שראיתי (אולי חוץ מגולדן דרגון), והם גם מאוד מאוד חלשים, אם אתה עם סדרה 200 בעלייה של השכונה שלי, אתה תעמוד שניות ארוכות לפני שאפשר יהיה להגיע למהירות נסיעה נורמלית אחרי שעצרת בתחנה באמצע העלייה.
&nbsp
ועוד לא דיברתי על כל התקלות ההזויות שלהם, רעשים מחרישי אוזניים שיוצאים מהם (מבחוץ ומבפנים, כולל רעש הפעמון), רק השבוע חבר שלי נהג על אוטובוס שנכבה לו כמעט בכל רמזור, והוא ניסה לא לעצור ברמזורים...
 

mister K

New member
הישנים של מטרודן מהווים כיום פחות מחצי מהצי

רציני, על מה אתה מדבר?
נכון, האוטובוסים החדשים של מטרודן הם סבירים (עזוב את זה שהם לא אבל זה בגלל תחזוקה לקויה וזה אשמת מטרודן ולא אשמת הצי בעצמו). ונניח שהם יותר מחצי...
&nbsp
כל שאר האוטובוסים (וכן, מדובר בהרבה. מאוד.) אני די בטוח שהם האוטובוסים הגרועים ביותר שפועלים היום בתח"צ (אולי חוץ מהדאפים של אג"ת?). כפי שצוין, מעשנים כמו קטרים, אני באמת לא ממליץ לעמוד ליד מכונה מסדרה 100 או 200 כשהיא מאיצה מעמידה.
חוץ מזה, האוטובוסים האלה הם האוטובוסים עם התאוצה הכי איטית שראיתי (אולי חוץ מגולדן דרגון), והם גם מאוד מאוד חלשים, אם אתה עם סדרה 200 בעלייה של השכונה שלי, אתה תעמוד שניות ארוכות לפני שאפשר יהיה להגיע למהירות נסיעה נורמלית אחרי שעצרת בתחנה באמצע העלייה.
&nbsp
ועוד לא דיברתי על כל התקלות ההזויות שלהם, רעשים מחרישי אוזניים שיוצאים מהם (מבחוץ ומבפנים, כולל רעש הפעמון), רק השבוע חבר שלי נהג על אוטובוס שנכבה לו כמעט בכל רמזור, והוא ניסה לא לעצור ברמזורים...
הישנים של מטרודן מהווים כיום פחות מחצי מהצי
נכון, מדובר בעגלות מקרטעות שצריך כבר להחליף.
אבל עדיין הרכב הצי הבאר שבעי לא שונה מהרכב הצי בערים אחרות שעומדות לפני מכרז חדש, קרי ערי בקעת אונו, פתח תקווה, נתניה עירוני ובין עירוני, אשדוד עירוני, אשקלון וכו'. כך שאין מה לבכות על "אזרחים סוג ג'" ושאר קלישאות.
העובדה היא שלמעלה מ-50% מצי הרכב של באר שבע הוא ממודל 2010 ומעלה.
 

Ofekalef1

New member
אני לא יודע לגבי האחוזים.

הישנים של מטרודן מהווים כיום פחות מחצי מהצי
נכון, מדובר בעגלות מקרטעות שצריך כבר להחליף.
אבל עדיין הרכב הצי הבאר שבעי לא שונה מהרכב הצי בערים אחרות שעומדות לפני מכרז חדש, קרי ערי בקעת אונו, פתח תקווה, נתניה עירוני ובין עירוני, אשדוד עירוני, אשקלון וכו'. כך שאין מה לבכות על "אזרחים סוג ג'" ושאר קלישאות.
העובדה היא שלמעלה מ-50% מצי הרכב של באר שבע הוא ממודל 2010 ומעלה.
אני לא יודע לגבי האחוזים.
גם פחות מחמישים אחוז זה לא מעט. מסכים לגבי פתח תקווה וכו', זה לא אומר שאסור לנו "לבכות" על העגלות שיש לנו.
&nbsp
אני די בטוח גם שמותר לנו להגיד שאנחנו אזרחים סוג ג' או משהו כזה, אחרי שמשרד התחבורה עיכב את המכרז שלנו כמה שנים טובות (יותר מחצי עשור?) ועכשיו אנחנו תקועים עם חברה שחצי מהצי שלה לא ממש סביר, לא מוציאה נסיעות, ומסלולי הקווים... אוה, מסלולי הקווים.
 

mister K

New member
את המכרז עיכבו כמו את כמעט כל המכרזים של שלב ב'

אני לא יודע לגבי האחוזים.
גם פחות מחמישים אחוז זה לא מעט. מסכים לגבי פתח תקווה וכו', זה לא אומר שאסור לנו "לבכות" על העגלות שיש לנו.
&nbsp
אני די בטוח גם שמותר לנו להגיד שאנחנו אזרחים סוג ג' או משהו כזה, אחרי שמשרד התחבורה עיכב את המכרז שלנו כמה שנים טובות (יותר מחצי עשור?) ועכשיו אנחנו תקועים עם חברה שחצי מהצי שלה לא ממש סביר, לא מוציאה נסיעות, ומסלולי הקווים... אוה, מסלולי הקווים.
את המכרז עיכבו כמו את כמעט כל המכרזים של שלב ב'
התור של באר שבע הגיע בדיוק עכשיו, אחרי אשדוד ובקעת אונו.
אותו סדר כמו שהיה בשלב א' אי שם בשנת 2003.
היו כמה מכרזים שהוקדמו, אבל הרוב נשאר באותו הסדר.
מסלולי הקווים בבאר שבע הם הביזיוניים ביותר בישראל ואת זה אני אומר כבר שנים. אבל כעת זה עומד להשתנות ללא היכר.
מעבר לסוגייה הזאת, באר שבע לא מקופחת לעומת ערים אחרות. לא בשנתוני צי האוטובוסים ולא במועד המכרז.
 
המכרז החדש של באר שבע פורסם חצי שנה לפני המכרז החדש של

את המכרז עיכבו כמו את כמעט כל המכרזים של שלב ב'
התור של באר שבע הגיע בדיוק עכשיו, אחרי אשדוד ובקעת אונו.
אותו סדר כמו שהיה בשלב א' אי שם בשנת 2003.
היו כמה מכרזים שהוקדמו, אבל הרוב נשאר באותו הסדר.
מסלולי הקווים בבאר שבע הם הביזיוניים ביותר בישראל ואת זה אני אומר כבר שנים. אבל כעת זה עומד להשתנות ללא היכר.
מעבר לסוגייה הזאת, באר שבע לא מקופחת לעומת ערים אחרות. לא בשנתוני צי האוטובוסים ולא במועד המכרז.
המכרז החדש של באר שבע פורסם חצי שנה לפני המכרז החדש של
אשדוד.
 

Ofekalef1

New member
סבבה, את זה לא ידעתי.

את המכרז עיכבו כמו את כמעט כל המכרזים של שלב ב'
התור של באר שבע הגיע בדיוק עכשיו, אחרי אשדוד ובקעת אונו.
אותו סדר כמו שהיה בשלב א' אי שם בשנת 2003.
היו כמה מכרזים שהוקדמו, אבל הרוב נשאר באותו הסדר.
מסלולי הקווים בבאר שבע הם הביזיוניים ביותר בישראל ואת זה אני אומר כבר שנים. אבל כעת זה עומד להשתנות ללא היכר.
מעבר לסוגייה הזאת, באר שבע לא מקופחת לעומת ערים אחרות. לא בשנתוני צי האוטובוסים ולא במועד המכרז.
סבבה, את זה לא ידעתי.
 

olli3

New member
מנהל
שתי כתבות מהשבועון "שבע" על אוטובוסים נתקעים ותביעה שהוגשה

הישנים של מטרודן מהווים כיום פחות מחצי מהצי
נכון, מדובר בעגלות מקרטעות שצריך כבר להחליף.
אבל עדיין הרכב הצי הבאר שבעי לא שונה מהרכב הצי בערים אחרות שעומדות לפני מכרז חדש, קרי ערי בקעת אונו, פתח תקווה, נתניה עירוני ובין עירוני, אשדוד עירוני, אשקלון וכו'. כך שאין מה לבכות על "אזרחים סוג ג'" ושאר קלישאות.
העובדה היא שלמעלה מ-50% מצי הרכב של באר שבע הוא ממודל 2010 ומעלה.
שתי כתבות מהשבועון "שבע" על אוטובוסים נתקעים ותביעה שהוגשה
והתובע זכה בה.

המצב בבאר שבע בתכל'ס על הפנים. בפתח תקווה, בקעת אונו, אור יהודה ויהוד לא נתקלתי כנוסע מזדמן בבעיות של ממש למרות שגם שם פועלים אוטובוסים ישנים. ובבאר שבע בה אני עוד יותר נוסע מזדמן בתחבורה הציבורית (כי היא פשוט גרועה למקומות שאליהם אני צריך להגיע הכי הרבה), כמעט כל פעם שאני נוסע יש בעיה אחרת.

וזה מוזר, במרכז אני נוסע יותר מאשר כאן בבאר שבע.

 
למעלה