שינויי מסלול בקווים 15, 20, 21 בגוש דן החל מ-22/11

מצב
הנושא נעול.

orchilit

New member
שינויי מסלול בקווים 15, 20, 21 בגוש דן החל מ-22/11

שינויי מסלול בקווים 15, 20, 21 בגוש דן החל מ-22/11
בקצרה :
קו 15 : ייסע בתוך אזור לבונטין ולא ייסע ברוטשילד עד לבימה , אלא רק בין אלנבי לבצלאל יפה. (אז מי צריך אותו בכלל עכשיו? סתם קו שנוסע מתמח"ת ללבונטין וחזרה?)
קו 20 וקו 21 : ייכנסו ללבונטין. (לקו 21 נוספת תחנה, קו 20 משנה מעט את המסלול) :
באריכות :
קו 15
החל מיום א' 22.11.2015 יחול שינוי במסלול ותחנות הקו כדלקמן:
עד שדרות הר-ציון פינת סלומון ללא שינוי, המשך לרח' סלומון, שמאלה הרכבת, שמאלה לבונטין, ימינה מקווה ישראל, ימינה אלנבי, ימינה שדרות רוטשילד, ימינה בצלאל יפה, המשך רח' הרכבת, ימינה דרך בגין וממשיך במסלולו הרגיל עד לתחנה הסופית ברכבת ההגנה.
תחנות מבוטלות:
אלנבי 119 פינת יהודה הלוי, שדרות רוטשילד 86, שדרות רוטשילד 110, שדרות רוטשילד 134, שדרות רוטשילד 131, שדרות רוטשילד 101, שדרות רוטשילד 79.
תחנות חדשות:
סלומון 20 –ת"מ ישנה, הרכבת 29 פינת סלומון, אלנבי 111 פינת שדרות רוטשילד, הרכבת 22 פ. דרך בגין.

קו 20
החל, מיום א' 22.11.2015 יחול שינוי במסלול ובתחנות הקו, כדלקמן:
עד שדרות הר ציון פינת סלומון ללא שינוי, המשך לרח' סלומון, שמאלה הרכבת, שמאלה לבונטין, ימינה מקווה ישראל, ימינה אלנבי, וממשיך במסלולו הרגיל.
תחנה מבוטלת:
אלנבי 119 פ. יהודה הלוי
תחנות חדשות:
סולומון 20 – ת"מ ישנה,
הרכבת 29 פ. סלומון,
אלנבי 111 פינת שדרות רוטשילד.

קו 21
החל, מיום א' 22.11.2015 יחול שינוי במסלול ותחנות הקו כדלקמן:
עד בצלאל יפה פינת הרכבת ללא שינוי, הרכבת, דרך בגין וממשיך במסלולו הרגיל.
תחנה חדשה: הרכבת 22 פינת דרך בגין.
 

mister K

New member
את קו 15 לא צריך עכשיו ולא יצטרכו גם אחרי השינוי

שינויי מסלול בקווים 15, 20, 21 בגוש דן החל מ-22/11
בקצרה :
קו 15 : ייסע בתוך אזור לבונטין ולא ייסע ברוטשילד עד לבימה , אלא רק בין אלנבי לבצלאל יפה. (אז מי צריך אותו בכלל עכשיו? סתם קו שנוסע מתמח"ת ללבונטין וחזרה?)
קו 20 וקו 21 : ייכנסו ללבונטין. (לקו 21 נוספת תחנה, קו 20 משנה מעט את המסלול) :
באריכות :
קו 15
החל מיום א' 22.11.2015 יחול שינוי במסלול ותחנות הקו כדלקמן:
עד שדרות הר-ציון פינת סלומון ללא שינוי, המשך לרח' סלומון, שמאלה הרכבת, שמאלה לבונטין, ימינה מקווה ישראל, ימינה אלנבי, ימינה שדרות רוטשילד, ימינה בצלאל יפה, המשך רח' הרכבת, ימינה דרך בגין וממשיך במסלולו הרגיל עד לתחנה הסופית ברכבת ההגנה.
תחנות מבוטלות:
אלנבי 119 פינת יהודה הלוי, שדרות רוטשילד 86, שדרות רוטשילד 110, שדרות רוטשילד 134, שדרות רוטשילד 131, שדרות רוטשילד 101, שדרות רוטשילד 79.
תחנות חדשות:
סלומון 20 –ת"מ ישנה, הרכבת 29 פינת סלומון, אלנבי 111 פינת שדרות רוטשילד, הרכבת 22 פ. דרך בגין.

קו 20
החל, מיום א' 22.11.2015 יחול שינוי במסלול ובתחנות הקו, כדלקמן:
עד שדרות הר ציון פינת סלומון ללא שינוי, המשך לרח' סלומון, שמאלה הרכבת, שמאלה לבונטין, ימינה מקווה ישראל, ימינה אלנבי, וממשיך במסלולו הרגיל.
תחנה מבוטלת:
אלנבי 119 פ. יהודה הלוי
תחנות חדשות:
סולומון 20 – ת"מ ישנה,
הרכבת 29 פ. סלומון,
אלנבי 111 פינת שדרות רוטשילד.

קו 21
החל, מיום א' 22.11.2015 יחול שינוי במסלול ותחנות הקו כדלקמן:
עד בצלאל יפה פינת הרכבת ללא שינוי, הרכבת, דרך בגין וממשיך במסלולו הרגיל.
תחנה חדשה: הרכבת 22 פינת דרך בגין.
את קו 15 לא צריך עכשיו ולא יצטרכו גם אחרי השינוי
פשוט קו עם 0 תועלת, 0 נוסעים ו-100% ביזבוז כספי ציבור על אוטובוסים שיוצאים בתדירות גבוהה כשהם ריקים לחלוטין.
בשעות הערב נהגים בקו הזה אפילו לא טורחים להדליק את האורות באוטובוס כי הם יודעים שאף אחד לא יעלה.
זה קו שהדבר היחיד שאפשר לעשות איתו זה לבטל אותו מיד, להקצות את המשאבים לקווים אחרים בהם הם נחוצים ולתת זאפטה שתעיר את מי שחשב לפתוח את קו הבדיחה הזה.

לגבי 20 ו-21 עוד אפשר להתווכח...
 
בדיוק. אני לא חושב שאי פעם ראיתי נוסעים על קו 15.

את קו 15 לא צריך עכשיו ולא יצטרכו גם אחרי השינוי
פשוט קו עם 0 תועלת, 0 נוסעים ו-100% ביזבוז כספי ציבור על אוטובוסים שיוצאים בתדירות גבוהה כשהם ריקים לחלוטין.
בשעות הערב נהגים בקו הזה אפילו לא טורחים להדליק את האורות באוטובוס כי הם יודעים שאף אחד לא יעלה.
זה קו שהדבר היחיד שאפשר לעשות איתו זה לבטל אותו מיד, להקצות את המשאבים לקווים אחרים בהם הם נחוצים ולתת זאפטה שתעיר את מי שחשב לפתוח את קו הבדיחה הזה.

לגבי 20 ו-21 עוד אפשר להתווכח...
בדיוק. אני לא חושב שאי פעם ראיתי נוסעים על קו 15.
והנקודה שבה אני רואה אותו בדרך כלל היא איזור רוטשילד/אלנבי.
 

mister K

New member
אני רואה אותו לאורך כל המסלול ותמיד הוא ריק

בדיוק. אני לא חושב שאי פעם ראיתי נוסעים על קו 15.
והנקודה שבה אני רואה אותו בדרך כלל היא איזור רוטשילד/אלנבי.
אני רואה אותו לאורך כל המסלול ותמיד הוא ריק
עזוב את זה, אני יכול ללכת ברגל מכל נקודה לכל נקודה לאורך המסלול שלו.
לא צריך בכלל אוטובוס במסלול הזה!
בטח לא כשיש קווים תדירים אחרים שמכסים את כולו וחלקים נוסעים ריקים גם כן.
באמת שכבר מזמן לא ראיתי בדיחה כזאת בקשר לתכנון קווי שירות. זה נראה שפשוט נשאר עודף בהקצאת התשומות ולא היה לאן לדחוף אותו.
 

cwen

New member
עודף תשומות?

אני רואה אותו לאורך כל המסלול ותמיד הוא ריק
עזוב את זה, אני יכול ללכת ברגל מכל נקודה לכל נקודה לאורך המסלול שלו.
לא צריך בכלל אוטובוס במסלול הזה!
בטח לא כשיש קווים תדירים אחרים שמכסים את כולו וחלקים נוסעים ריקים גם כן.
באמת שכבר מזמן לא ראיתי בדיחה כזאת בקשר לתכנון קווי שירות. זה נראה שפשוט נשאר עודף בהקצאת התשומות ולא היה לאן לדחוף אותו.
עודף תשומות?
יש לי כמה רעיונות לתגבור...
 

mister K

New member
כבר אמרתי, להפעיל את קו 1 כל הלילה ועוד יישאר עודף.

עודף תשומות?
יש לי כמה רעיונות לתגבור...
כבר אמרתי, להפעיל את קו 1 כל הלילה ועוד יישאר עודף.
אבל סדרי העדיפויות באגף תכנון תח"צ מחוז מרכז במשרד התחבורה נשגבים מבינתי.
 

cwen

New member
ואת קו 66.

כבר אמרתי, להפעיל את קו 1 כל הלילה ועוד יישאר עודף.
אבל סדרי העדיפויות באגף תכנון תח"צ מחוז מרכז במשרד התחבורה נשגבים מבינתי.
ואת קו 66.
והייתי מכניסה קו 163 - שילוב של 63 בתל אביב עם 60 ברמת גן (אולי במסלול שרצו לעשות ל 63 ברפורמה בגבעתיים) שיתגבר את שניהם בקטעים העמוסים.
 

orchilit

New member
לא חסר מה לתגבר - 61, 63, 66... וגם להפעיל שם מכונות תיקוף

ואת קו 66.
והייתי מכניסה קו 163 - שילוב של 63 בתל אביב עם 60 ברמת גן (אולי במסלול שרצו לעשות ל 63 ברפורמה בגבעתיים) שיתגבר את שניהם בקטעים העמוסים.
לא חסר מה לתגבר - 61, 63, 66... וגם להפעיל שם מכונות תיקוף
 

בישגד

New member
הקטע שנהגים בכוונה לא מדליקים אורות כדי שחלילה לא יעצרו אותם

את קו 15 לא צריך עכשיו ולא יצטרכו גם אחרי השינוי
פשוט קו עם 0 תועלת, 0 נוסעים ו-100% ביזבוז כספי ציבור על אוטובוסים שיוצאים בתדירות גבוהה כשהם ריקים לחלוטין.
בשעות הערב נהגים בקו הזה אפילו לא טורחים להדליק את האורות באוטובוס כי הם יודעים שאף אחד לא יעלה.
זה קו שהדבר היחיד שאפשר לעשות איתו זה לבטל אותו מיד, להקצות את המשאבים לקווים אחרים בהם הם נחוצים ולתת זאפטה שתעיר את מי שחשב לפתוח את קו הבדיחה הזה.

לגבי 20 ו-21 עוד אפשר להתווכח...
הקטע שנהגים בכוונה לא מדליקים אורות כדי שחלילה לא יעצרו אותם
ויפריעו להם לטוס ריקים לא יחודי לקו 15 (בלי קשר לזה שהוא קו מיותר). זה נפוץ במיוחד בקווי לילה. פעם כשתמהתי למה אין בכלל אורות באוטובוס (עירוני) הנהג הסביר ש"זה מסנוור אותו" (עאלק) ולא היה מוכן להדליק אותם.
 

mister K

New member
זה לא בסדר, אבל זה לא קשור למקרה הספציפי של קו 15

הקטע שנהגים בכוונה לא מדליקים אורות כדי שחלילה לא יעצרו אותם
ויפריעו להם לטוס ריקים לא יחודי לקו 15 (בלי קשר לזה שהוא קו מיותר). זה נפוץ במיוחד בקווי לילה. פעם כשתמהתי למה אין בכלל אורות באוטובוס (עירוני) הנהג הסביר ש"זה מסנוור אותו" (עאלק) ולא היה מוכן להדליק אותם.
זה לא בסדר, אבל זה לא קשור למקרה הספציפי של קו 15
במקרה הזה אין לי שום בעיה שהנהגים ייסעו עם אורות כבויים, אם זה מה שיקדם את ביטול הקו הזה והפסקת ביזבוז כספי הציבור.
 

orchilit

New member
מסכים. 15 מיותר לגמרי . בשני המסלולים. שיפנו את זה לתגבור

את קו 15 לא צריך עכשיו ולא יצטרכו גם אחרי השינוי
פשוט קו עם 0 תועלת, 0 נוסעים ו-100% ביזבוז כספי ציבור על אוטובוסים שיוצאים בתדירות גבוהה כשהם ריקים לחלוטין.
בשעות הערב נהגים בקו הזה אפילו לא טורחים להדליק את האורות באוטובוס כי הם יודעים שאף אחד לא יעלה.
זה קו שהדבר היחיד שאפשר לעשות איתו זה לבטל אותו מיד, להקצות את המשאבים לקווים אחרים בהם הם נחוצים ולתת זאפטה שתעיר את מי שחשב לפתוח את קו הבדיחה הזה.

לגבי 20 ו-21 עוד אפשר להתווכח...
מסכים. 15 מיותר לגמרי . בשני המסלולים. שיפנו את זה לתגבור
קווים קיימים כמו שהבטיחו (נו אז הבטיחו).
 
אבל נקודת האור היא שמשרד התחבורה בוחן את קווי הכסת"ח ומבצע

שינויי מסלול בקווים 15, 20, 21 בגוש דן החל מ-22/11
בקצרה :
קו 15 : ייסע בתוך אזור לבונטין ולא ייסע ברוטשילד עד לבימה , אלא רק בין אלנבי לבצלאל יפה. (אז מי צריך אותו בכלל עכשיו? סתם קו שנוסע מתמח"ת ללבונטין וחזרה?)
קו 20 וקו 21 : ייכנסו ללבונטין. (לקו 21 נוספת תחנה, קו 20 משנה מעט את המסלול) :
באריכות :
קו 15
החל מיום א' 22.11.2015 יחול שינוי במסלול ותחנות הקו כדלקמן:
עד שדרות הר-ציון פינת סלומון ללא שינוי, המשך לרח' סלומון, שמאלה הרכבת, שמאלה לבונטין, ימינה מקווה ישראל, ימינה אלנבי, ימינה שדרות רוטשילד, ימינה בצלאל יפה, המשך רח' הרכבת, ימינה דרך בגין וממשיך במסלולו הרגיל עד לתחנה הסופית ברכבת ההגנה.
תחנות מבוטלות:
אלנבי 119 פינת יהודה הלוי, שדרות רוטשילד 86, שדרות רוטשילד 110, שדרות רוטשילד 134, שדרות רוטשילד 131, שדרות רוטשילד 101, שדרות רוטשילד 79.
תחנות חדשות:
סלומון 20 –ת"מ ישנה, הרכבת 29 פינת סלומון, אלנבי 111 פינת שדרות רוטשילד, הרכבת 22 פ. דרך בגין.

קו 20
החל, מיום א' 22.11.2015 יחול שינוי במסלול ובתחנות הקו, כדלקמן:
עד שדרות הר ציון פינת סלומון ללא שינוי, המשך לרח' סלומון, שמאלה הרכבת, שמאלה לבונטין, ימינה מקווה ישראל, ימינה אלנבי, וממשיך במסלולו הרגיל.
תחנה מבוטלת:
אלנבי 119 פ. יהודה הלוי
תחנות חדשות:
סולומון 20 – ת"מ ישנה,
הרכבת 29 פ. סלומון,
אלנבי 111 פינת שדרות רוטשילד.

קו 21
החל, מיום א' 22.11.2015 יחול שינוי במסלול ותחנות הקו כדלקמן:
עד בצלאל יפה פינת הרכבת ללא שינוי, הרכבת, דרך בגין וממשיך במסלולו הרגיל.
תחנה חדשה: הרכבת 22 פינת דרך בגין.
אבל נקודת האור היא שמשרד התחבורה בוחן את קווי הכסת"ח ומבצע
בהם שינויים.
ב-22.11 כל קווי הכסת"ח עוברים עדכון (15, 20, 21, 93, 608) למעט קו 80 שעבר עדכון כבר השבוע.
 

mister K

New member
15 צריך ביטול. אי אפשר לעדכן קו כל כך חסר תועלת.

אבל נקודת האור היא שמשרד התחבורה בוחן את קווי הכסת"ח ומבצע
בהם שינויים.
ב-22.11 כל קווי הכסת"ח עוברים עדכון (15, 20, 21, 93, 608) למעט קו 80 שעבר עדכון כבר השבוע.
15 צריך ביטול. אי אפשר לעדכן קו כל כך חסר תועלת.
ליתר הקווים עוד אפשר לתת איזה שהוא צ'אנס, למרות שרובם הם בגדר ביזבוז מוחלט.
 
לפי הודעה באתר אגד, גם השינוי בקו 80 הוא מה-22.11:

אבל נקודת האור היא שמשרד התחבורה בוחן את קווי הכסת"ח ומבצע
בהם שינויים.
ב-22.11 כל קווי הכסת"ח עוברים עדכון (15, 20, 21, 93, 608) למעט קו 80 שעבר עדכון כבר השבוע.
לפי הודעה באתר אגד, גם השינוי בקו 80 הוא מה-22.11:
"
16.11.2015 קו 80 מראשל"צ לתל אביב וחזרה - שינוי מסלול
החל מיום ראשון 22/11/15 יחול שינוי במסלול קו 80 (קו מעגלי) ממתחם "יס פלאנט" בראשל"צ לתל אביב וחזרה. תחנת מוצא/ סיום בראשל"צ תהיה בתחנת רכבת "ראשונים" ויחול שינוי במסלול הקו בתל אביב.

קו 80 מתחנת רכבת "ראשונים" לתל אביב וחזרה (קו מעגלי):
ייצא מתחנת רכבת "ראשונים" שמאלה ברמזור לשדרות נים, ימשיך ישר ברמזור לכביש 431, ייצאה ימינה מכביש 431 ימינה ויפנה ימינה לשדרות מוטה גור, שמאלה בכיכר רבין (המכללה למנהל) לשדרות יצחק רבין, ימשיך ישר לשדרות אבא אבן, ייכנס למתחם "יס פלאנט" ויחזור לשדרות אבא אבן ושדרות יצחק רבין, יפנה שמאלה לכביש 20 (איילון צפון), ייצא ימינה במחלף וולפסון לרחוב הלוחמים (חולון), יפנה שמאלה לרחוב תל גיבורים, ימינה לרחוב צבי פרייגרזון, ימשיך ישר לרחוב לבון, ישר לשדרות הר-ציון, ישר לרחוב סלומון (תחנה מרכזית ישנה), יפנה שמאלה לרחוב הרכבת, ימינה לרחוב אלנבי, ימינה לשדרות רוטשילד, ימינה לרחוב בצלאל יפה, שמאלה לרחוב הרכבת, ימינה לדרך מנחם בגין, שמאלה לרחוב השומרון, ימינה לשדרות הר-ציון, ימשיך ישר לרחוב לבון, ישר לרחוב תל-גיבורים, ימינה לרחוב הלוחמים, שמאלה בכיכר לכביש 20 (איילון דרום) ייצא ימינה לכיוון מחלף משה דיין (ראשל"צ), ימשיך ישר לשדרות יצחק רבין, יפנה ימינה למתחם "יס פלאנט" ויחזור לשדרות אבא אבן ושדרות יצחק רבין, יפנה ימינה לשדרות מוטה גור (המכללה למנהל), ייצא שמאלה לכביש 431, ייצא ימינה במחלף ראשונים וירד בלופ לרחוב הרצל, יפנה ימינה לשדרות נים, ימינה לתחנת רכבת "ראשונים" ויסיים את מסלולו.
תחנות: תחנת רכבת "ראשונים", מוטה גור - המכללה למנהל, מתחם "יס פלאנט", שדרות הר ציון/ לוינסקי, סלומון – תחנה מרכזית ישנה, הרכבת/ סלומון, אלנבי/ שדרות רוטשילד, שדרות רוטשילד - הבורסה, הרכבת/ דרך מנחם בגין, דרך מנחם בגין - חברת חשמל, שדרות הר ציון/ לוינסקי, מתחם "יס פלאנט", מוטה גור/ אלי ויזל (המכללה למנהל), תחנת רכבת "ראשונים".
"

אבל לפי אתר כל-קו ומערכת המידע באתר אגד, השינוי חל כבר השבוע.
 

mister K

New member
פה הייתי עושה משהו אחר לגמרי

לפי הודעה באתר אגד, גם השינוי בקו 80 הוא מה-22.11:
"
16.11.2015 קו 80 מראשל"צ לתל אביב וחזרה - שינוי מסלול
החל מיום ראשון 22/11/15 יחול שינוי במסלול קו 80 (קו מעגלי) ממתחם "יס פלאנט" בראשל"צ לתל אביב וחזרה. תחנת מוצא/ סיום בראשל"צ תהיה בתחנת רכבת "ראשונים" ויחול שינוי במסלול הקו בתל אביב.

קו 80 מתחנת רכבת "ראשונים" לתל אביב וחזרה (קו מעגלי):
ייצא מתחנת רכבת "ראשונים" שמאלה ברמזור לשדרות נים, ימשיך ישר ברמזור לכביש 431, ייצאה ימינה מכביש 431 ימינה ויפנה ימינה לשדרות מוטה גור, שמאלה בכיכר רבין (המכללה למנהל) לשדרות יצחק רבין, ימשיך ישר לשדרות אבא אבן, ייכנס למתחם "יס פלאנט" ויחזור לשדרות אבא אבן ושדרות יצחק רבין, יפנה שמאלה לכביש 20 (איילון צפון), ייצא ימינה במחלף וולפסון לרחוב הלוחמים (חולון), יפנה שמאלה לרחוב תל גיבורים, ימינה לרחוב צבי פרייגרזון, ימשיך ישר לרחוב לבון, ישר לשדרות הר-ציון, ישר לרחוב סלומון (תחנה מרכזית ישנה), יפנה שמאלה לרחוב הרכבת, ימינה לרחוב אלנבי, ימינה לשדרות רוטשילד, ימינה לרחוב בצלאל יפה, שמאלה לרחוב הרכבת, ימינה לדרך מנחם בגין, שמאלה לרחוב השומרון, ימינה לשדרות הר-ציון, ימשיך ישר לרחוב לבון, ישר לרחוב תל-גיבורים, ימינה לרחוב הלוחמים, שמאלה בכיכר לכביש 20 (איילון דרום) ייצא ימינה לכיוון מחלף משה דיין (ראשל"צ), ימשיך ישר לשדרות יצחק רבין, יפנה ימינה למתחם "יס פלאנט" ויחזור לשדרות אבא אבן ושדרות יצחק רבין, יפנה ימינה לשדרות מוטה גור (המכללה למנהל), ייצא שמאלה לכביש 431, ייצא ימינה במחלף ראשונים וירד בלופ לרחוב הרצל, יפנה ימינה לשדרות נים, ימינה לתחנת רכבת "ראשונים" ויסיים את מסלולו.
תחנות: תחנת רכבת "ראשונים", מוטה גור - המכללה למנהל, מתחם "יס פלאנט", שדרות הר ציון/ לוינסקי, סלומון – תחנה מרכזית ישנה, הרכבת/ סלומון, אלנבי/ שדרות רוטשילד, שדרות רוטשילד - הבורסה, הרכבת/ דרך מנחם בגין, דרך מנחם בגין - חברת חשמל, שדרות הר ציון/ לוינסקי, מתחם "יס פלאנט", מוטה גור/ אלי ויזל (המכללה למנהל), תחנת רכבת "ראשונים".
"

אבל לפי אתר כל-קו ומערכת המידע באתר אגד, השינוי חל כבר השבוע.
פה הייתי עושה משהו אחר לגמרי
במקום להמשיך את הקו למכללה למנהל ולרכבת הראשונים, אני הייתי ממשיך אותו לנס ציונה ואולי אף לרחובות. שינוי כזה ייצור קישור מהיר למרכז תל אביב שלא דרך ראשון לציון.
אני לא יודע כמה תועלת תביא הארכת הקו למכללה למנהל. מה שבטוח הוא שההארכה עד רכבת הראשונים לא תביא שום תועלת.
 
אני כבר הצעתי הצעה דומה - להטמיע את קו 80 בקו 277

פה הייתי עושה משהו אחר לגמרי
במקום להמשיך את הקו למכללה למנהל ולרכבת הראשונים, אני הייתי ממשיך אותו לנס ציונה ואולי אף לרחובות. שינוי כזה ייצור קישור מהיר למרכז תל אביב שלא דרך ראשון לציון.
אני לא יודע כמה תועלת תביא הארכת הקו למכללה למנהל. מה שבטוח הוא שההארכה עד רכבת הראשונים לא תביא שום תועלת.
אני כבר הצעתי הצעה דומה - להטמיע את קו 80 בקו 277
ולהפוך את 277 לקו תדיר דו-כיווני.
אם קו 80 מוארך לרחובות, אין טעם בקו 277, ולקו רחובות-תל אביב המספר 277 מתאים יותר מהמספר 80.
 

DanBus43Maalit72

Active member
קו 15 מיותר. ואפשר לבטלו. קווים 20/21 עושים מסלול דומה.

שינויי מסלול בקווים 15, 20, 21 בגוש דן החל מ-22/11
בקצרה :
קו 15 : ייסע בתוך אזור לבונטין ולא ייסע ברוטשילד עד לבימה , אלא רק בין אלנבי לבצלאל יפה. (אז מי צריך אותו בכלל עכשיו? סתם קו שנוסע מתמח"ת ללבונטין וחזרה?)
קו 20 וקו 21 : ייכנסו ללבונטין. (לקו 21 נוספת תחנה, קו 20 משנה מעט את המסלול) :
באריכות :
קו 15
החל מיום א' 22.11.2015 יחול שינוי במסלול ותחנות הקו כדלקמן:
עד שדרות הר-ציון פינת סלומון ללא שינוי, המשך לרח' סלומון, שמאלה הרכבת, שמאלה לבונטין, ימינה מקווה ישראל, ימינה אלנבי, ימינה שדרות רוטשילד, ימינה בצלאל יפה, המשך רח' הרכבת, ימינה דרך בגין וממשיך במסלולו הרגיל עד לתחנה הסופית ברכבת ההגנה.
תחנות מבוטלות:
אלנבי 119 פינת יהודה הלוי, שדרות רוטשילד 86, שדרות רוטשילד 110, שדרות רוטשילד 134, שדרות רוטשילד 131, שדרות רוטשילד 101, שדרות רוטשילד 79.
תחנות חדשות:
סלומון 20 –ת"מ ישנה, הרכבת 29 פינת סלומון, אלנבי 111 פינת שדרות רוטשילד, הרכבת 22 פ. דרך בגין.

קו 20
החל, מיום א' 22.11.2015 יחול שינוי במסלול ובתחנות הקו, כדלקמן:
עד שדרות הר ציון פינת סלומון ללא שינוי, המשך לרח' סלומון, שמאלה הרכבת, שמאלה לבונטין, ימינה מקווה ישראל, ימינה אלנבי, וממשיך במסלולו הרגיל.
תחנה מבוטלת:
אלנבי 119 פ. יהודה הלוי
תחנות חדשות:
סולומון 20 – ת"מ ישנה,
הרכבת 29 פ. סלומון,
אלנבי 111 פינת שדרות רוטשילד.

קו 21
החל, מיום א' 22.11.2015 יחול שינוי במסלול ותחנות הקו כדלקמן:
עד בצלאל יפה פינת הרכבת ללא שינוי, הרכבת, דרך בגין וממשיך במסלולו הרגיל.
תחנה חדשה: הרכבת 22 פינת דרך בגין.
קו 15 מיותר. ואפשר לבטלו. קווים 20/21 עושים מסלול דומה.
אפשר לקחת חלק מהצי של קו 15 ולתגבר איתו קווים אחרים.
אני בעד לעשות קו 15 חדש לחלוטין שישמש כקו רגיל למשתמשי התח"צ ולא כקו כסת"ח לחנה וסע/רכבת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה