תעריפים חדשים בקווי הרכבת בדרום בחודש הקרוב

מצב
הנושא נעול.
תעריפים חדשים בקווי הרכבת בדרום בחודש הקרוב

תעריפים חדשים בקווי הרכבת בדרום בחודש הקרוב
השר כץ: הנסיעה ברכבת בין יעדים רבים בדרום תוזל בחודש הקרוב בעשרות אחוזים
"
שר התחבורה: ההוזלות בתעריפי הנסיעה של הרכבת בדרום, מבוצעות במסגרת מדיניות משרדו לקירוב הפריפריה למרכז ומתן שיוויון הזדמנויות בתעסוקה, במגורים ובלימודים לכלל תושבי מדינת ישראל
בשורה טובה לתושבי הדרום. תעריפי הנסיעה ברכבת בין יעדים רבים בדרום הארץ תוזל במהלך החודש הקרוב, בשיעור של עשרות אחוזים, בעקבות פתיחת קו הרכבת בין באר שבע לאשקלון וקיצור מסלולי הנסיעה. כך הודיע היום שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ.

השר כץ יחתום בשבוע הקרוב על צו המוזיל את תעריפי הנסיעה ברכבת בין עשרות יעדים בדרום, לקראת יישום הרפורמה המהפכנית במבנה התעריפים של התחבורה הציבורית, הצפויה להתחיל בחודש ינואר 2016.

על פי הצו החדש, נסיעה מבאר שבע לנתיבות תעלה 16 שקלים, במקום 40 שקלים כיום (הוזלה של כ-60%), נסיעה מבאר שבע לשדרות תעלה 16 שקלים, לעומת 39 שקלים כיום (הוזלה של 60%) ונסיעה מבאר שבע לאשקלון תוזל ל-24 שקלים, במקום 38 שקלים בלבד (הוזלה של כ-40%).

נסיעה מבאר שבע לאשדוד תעלה 25 שקלים, במקום 38 שקלים (הוזלה של כ- 35%), נסיעה מבאר שבע ליבנה תעלה 26 שקלים, במקום 38 שקלים (הוזלה של כ- 30%) ונסיעה מבאר שבע ללב המפרץ בחיפה, תוזל מ- 69.5 שקלים ל-63 שקלים (הוזלה של כ-10%).

נסיעה משדרות ללהבים תעלה 20 שקלים, לעומת 37.5 שקלים כיום (הוזלה של יותר מ-50%), משדרות לקרית גת 26 שקלים, במקום 33 שקלים (הוזלה של כ-20%) ומקרית גת לאשקלון תעלה הנסיעה 28.5 שקלים, במקום 31.5 שקלים כיום (הוזלה של כ-10%).

מנתיבות לקרית גת תעלה הנסיעה 25 שקלים, לעומת 34 שקלים כיום (הוזלה של כ-25%) ונסיעה מנתיבות ללהבים תעלה 20 שקלים, לעומת 38.5 שקלים כיום (הוזלה של כ-50%).

נסיעה מלהבים לאשקלון תעלה 26 שקלים, לעומת 36.5 שקלים כיום (הוזלה של כ-30%), נסיעה מלהבים לאשדוד תעלה 27 שקלים, במקום 36.5 שקלים (הוזלה של כ-25%) ונסיעה מלהבים ליבנה תעלה 30.5 שקלים, לעומת 36.5 שקלים כיום (הוזלה של כ-15%).

נסיעה מדימונה לנתיבות תעלה 24 שקלים, במקום 45.5 שקלים (הוזלה של כ-50%), מדימונה לשדרות תעלה הנסיעה 24 שקלים, לעומת 44.5 שקלים (הוזלה של כ-45%), נסיעה מדימונה לאשקלון תעלה 31 שקלים, במקום 43.5 שקלים (הוזלה של כ-30%), נסיעה מדימונה לאשדוד תעלה 32 שקלים, לעומת 43.5 שקלים כיום (הוזלה של כ-25%) ונסיעה מדימונה ליבנה תעלה 33 שקלים, במקום 43.5 שקלים (הוזלה של כ-25%).

השר כץ מסר כי ההוזלות במחירי הנסיעה של הרכבת בדרום, מבוצעות במסגרת מדיניות משרדו לקירוב הפריפריה למרכז ומתן שיווין הזדמנויות בתעסוקה, במגורים ובלימודים לכלל תושבי מדינת ישראל. לדבריו, משרד התחבורה פועל באופן אינטנסיבי לשיפור קווי התחבורה השונים ולמיסוד הרגלי הנסיעה בתחבורה ציבורית.

יצוין כי שר התחבורה צפוי לחתום בימים הקרובים על צו מחירים נוסף, המרחיב את
הסדרי ההנחות הניתנות בתחבורה ציבורית למאות אלפי נוסעים נוספים, ומשווה בין ההנחות הניתנות באוטובוסים להנחות הניתנות ברכבת ישראל וברכבת הקלה.

בין הנהנים העיקריים מהנחות אלה: בני נוער עד גיל 18, שיוכלו לנסוע בכל קווי התחבורה הציבורית בארץ בהנחה של 50%, זכאי הביטוח הלאומי ונכים שייהנו מהנחה של 33% בכל הקווים בארץ, עיוורים שיזכו לפטור מלא בתשלום בכל הקווים באוטובוסים וברכבת (ומלווים לעיוורים בחצי מחיר) ומתנדבי שנת שירות, חניכי מכינות קד"צ וחיילי השל"ת שיקבלו גם הם פטור מלא מתשלום דמי הנסיעה באוטובוסים וברכבות.

השר כץ ציין כי בחודש ינואר 2016, ישיק משרד התחבורה רפורמה מהפכנית במבנה התעריפים של התחבורה הציבורית, בכל אחד מהמטרופולינים הגדולים בישראל: גוש דן, ירושלים, חיפה ובאר שבע, בעלות של מאות מיליוני שקלים.

עוד אמר השר כץ כי מחיר הנסיעה במטרופולינים, יהיה שווה לכל נפש, והנוסעים יוכלו לנסוע ללא הגבלה בכל אמצעי התחבורה הציבורית, בכל אזור המטרופולין, במשך 90 דקות, במחיר של נסיעה אחת וללא תוספת תשלום.

"הרפורמה מציעה לראשונה הוזלות דרמטיות של עשרות אחוזים בכרטיס מנוי "חופשי חודשי", "חופשי שבועי" ו"חופשי יומי" משולב לרכבת ולאוטובוסים, המאפשר מעבר חופשי בין האוטובוסים לרכבות , בכל אזור המטרופולין" הוסיף כץ.
"
 
שאלה צינית, מי לעזאזל נוסע מקריית גת לאשקלון ברכבת?

תעריפים חדשים בקווי הרכבת בדרום בחודש הקרוב
השר כץ: הנסיעה ברכבת בין יעדים רבים בדרום תוזל בחודש הקרוב בעשרות אחוזים
"
שר התחבורה: ההוזלות בתעריפי הנסיעה של הרכבת בדרום, מבוצעות במסגרת מדיניות משרדו לקירוב הפריפריה למרכז ומתן שיוויון הזדמנויות בתעסוקה, במגורים ובלימודים לכלל תושבי מדינת ישראל
בשורה טובה לתושבי הדרום. תעריפי הנסיעה ברכבת בין יעדים רבים בדרום הארץ תוזל במהלך החודש הקרוב, בשיעור של עשרות אחוזים, בעקבות פתיחת קו הרכבת בין באר שבע לאשקלון וקיצור מסלולי הנסיעה. כך הודיע היום שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ.

השר כץ יחתום בשבוע הקרוב על צו המוזיל את תעריפי הנסיעה ברכבת בין עשרות יעדים בדרום, לקראת יישום הרפורמה המהפכנית במבנה התעריפים של התחבורה הציבורית, הצפויה להתחיל בחודש ינואר 2016.

על פי הצו החדש, נסיעה מבאר שבע לנתיבות תעלה 16 שקלים, במקום 40 שקלים כיום (הוזלה של כ-60%), נסיעה מבאר שבע לשדרות תעלה 16 שקלים, לעומת 39 שקלים כיום (הוזלה של 60%) ונסיעה מבאר שבע לאשקלון תוזל ל-24 שקלים, במקום 38 שקלים בלבד (הוזלה של כ-40%).

נסיעה מבאר שבע לאשדוד תעלה 25 שקלים, במקום 38 שקלים (הוזלה של כ- 35%), נסיעה מבאר שבע ליבנה תעלה 26 שקלים, במקום 38 שקלים (הוזלה של כ- 30%) ונסיעה מבאר שבע ללב המפרץ בחיפה, תוזל מ- 69.5 שקלים ל-63 שקלים (הוזלה של כ-10%).

נסיעה משדרות ללהבים תעלה 20 שקלים, לעומת 37.5 שקלים כיום (הוזלה של יותר מ-50%), משדרות לקרית גת 26 שקלים, במקום 33 שקלים (הוזלה של כ-20%) ומקרית גת לאשקלון תעלה הנסיעה 28.5 שקלים, במקום 31.5 שקלים כיום (הוזלה של כ-10%).

מנתיבות לקרית גת תעלה הנסיעה 25 שקלים, לעומת 34 שקלים כיום (הוזלה של כ-25%) ונסיעה מנתיבות ללהבים תעלה 20 שקלים, לעומת 38.5 שקלים כיום (הוזלה של כ-50%).

נסיעה מלהבים לאשקלון תעלה 26 שקלים, לעומת 36.5 שקלים כיום (הוזלה של כ-30%), נסיעה מלהבים לאשדוד תעלה 27 שקלים, במקום 36.5 שקלים (הוזלה של כ-25%) ונסיעה מלהבים ליבנה תעלה 30.5 שקלים, לעומת 36.5 שקלים כיום (הוזלה של כ-15%).

נסיעה מדימונה לנתיבות תעלה 24 שקלים, במקום 45.5 שקלים (הוזלה של כ-50%), מדימונה לשדרות תעלה הנסיעה 24 שקלים, לעומת 44.5 שקלים (הוזלה של כ-45%), נסיעה מדימונה לאשקלון תעלה 31 שקלים, במקום 43.5 שקלים (הוזלה של כ-30%), נסיעה מדימונה לאשדוד תעלה 32 שקלים, לעומת 43.5 שקלים כיום (הוזלה של כ-25%) ונסיעה מדימונה ליבנה תעלה 33 שקלים, במקום 43.5 שקלים (הוזלה של כ-25%).

השר כץ מסר כי ההוזלות במחירי הנסיעה של הרכבת בדרום, מבוצעות במסגרת מדיניות משרדו לקירוב הפריפריה למרכז ומתן שיווין הזדמנויות בתעסוקה, במגורים ובלימודים לכלל תושבי מדינת ישראל. לדבריו, משרד התחבורה פועל באופן אינטנסיבי לשיפור קווי התחבורה השונים ולמיסוד הרגלי הנסיעה בתחבורה ציבורית.

יצוין כי שר התחבורה צפוי לחתום בימים הקרובים על צו מחירים נוסף, המרחיב את
הסדרי ההנחות הניתנות בתחבורה ציבורית למאות אלפי נוסעים נוספים, ומשווה בין ההנחות הניתנות באוטובוסים להנחות הניתנות ברכבת ישראל וברכבת הקלה.

בין הנהנים העיקריים מהנחות אלה: בני נוער עד גיל 18, שיוכלו לנסוע בכל קווי התחבורה הציבורית בארץ בהנחה של 50%, זכאי הביטוח הלאומי ונכים שייהנו מהנחה של 33% בכל הקווים בארץ, עיוורים שיזכו לפטור מלא בתשלום בכל הקווים באוטובוסים וברכבת (ומלווים לעיוורים בחצי מחיר) ומתנדבי שנת שירות, חניכי מכינות קד"צ וחיילי השל"ת שיקבלו גם הם פטור מלא מתשלום דמי הנסיעה באוטובוסים וברכבות.

השר כץ ציין כי בחודש ינואר 2016, ישיק משרד התחבורה רפורמה מהפכנית במבנה התעריפים של התחבורה הציבורית, בכל אחד מהמטרופולינים הגדולים בישראל: גוש דן, ירושלים, חיפה ובאר שבע, בעלות של מאות מיליוני שקלים.

עוד אמר השר כץ כי מחיר הנסיעה במטרופולינים, יהיה שווה לכל נפש, והנוסעים יוכלו לנסוע ללא הגבלה בכל אמצעי התחבורה הציבורית, בכל אזור המטרופולין, במשך 90 דקות, במחיר של נסיעה אחת וללא תוספת תשלום.

"הרפורמה מציעה לראשונה הוזלות דרמטיות של עשרות אחוזים בכרטיס מנוי "חופשי חודשי", "חופשי שבועי" ו"חופשי יומי" משולב לרכבת ולאוטובוסים, המאפשר מעבר חופשי בין האוטובוסים לרכבות , בכל אזור המטרופולין" הוסיף כץ.
"
שאלה צינית, מי לעזאזל נוסע מקריית גת לאשקלון ברכבת?
לנסוע מקריית גת לאשקלון עם החלפה בבאר שבע זו כזאת אוולת שעדיף שיהיה מחיר גבוה במיוחד כדי שאף אחד לא יטעה ויסע כך.
 

orchilit

New member
רק כתבי התחבורה של ערוצי הטלוויזיה, כנראה.

שאלה צינית, מי לעזאזל נוסע מקריית גת לאשקלון ברכבת?
לנסוע מקריית גת לאשקלון עם החלפה בבאר שבע זו כזאת אוולת שעדיף שיהיה מחיר גבוה במיוחד כדי שאף אחד לא יטעה ויסע כך.
רק כתבי התחבורה של ערוצי הטלוויזיה, כנראה.
כי מבחינתם זו הדרך היחידה להגיע ממקום למקום , אבסורדי ככל שיהיה.
 

sweetums

New member
או מדימונה ל... כשיש רכבת פעמיים ביום.אבל היי (עד) 50% הנחה!

שאלה צינית, מי לעזאזל נוסע מקריית גת לאשקלון ברכבת?
לנסוע מקריית גת לאשקלון עם החלפה בבאר שבע זו כזאת אוולת שעדיף שיהיה מחיר גבוה במיוחד כדי שאף אחד לא יטעה ויסע כך.
או מדימונה ל... כשיש רכבת פעמיים ביום.אבל היי (עד) 50% הנחה!
 
אמנם טוב שהמחירים הוזלו ונהיו יותר קשורים למרחק

תעריפים חדשים בקווי הרכבת בדרום בחודש הקרוב
השר כץ: הנסיעה ברכבת בין יעדים רבים בדרום תוזל בחודש הקרוב בעשרות אחוזים
"
שר התחבורה: ההוזלות בתעריפי הנסיעה של הרכבת בדרום, מבוצעות במסגרת מדיניות משרדו לקירוב הפריפריה למרכז ומתן שיוויון הזדמנויות בתעסוקה, במגורים ובלימודים לכלל תושבי מדינת ישראל
בשורה טובה לתושבי הדרום. תעריפי הנסיעה ברכבת בין יעדים רבים בדרום הארץ תוזל במהלך החודש הקרוב, בשיעור של עשרות אחוזים, בעקבות פתיחת קו הרכבת בין באר שבע לאשקלון וקיצור מסלולי הנסיעה. כך הודיע היום שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ.

השר כץ יחתום בשבוע הקרוב על צו המוזיל את תעריפי הנסיעה ברכבת בין עשרות יעדים בדרום, לקראת יישום הרפורמה המהפכנית במבנה התעריפים של התחבורה הציבורית, הצפויה להתחיל בחודש ינואר 2016.

על פי הצו החדש, נסיעה מבאר שבע לנתיבות תעלה 16 שקלים, במקום 40 שקלים כיום (הוזלה של כ-60%), נסיעה מבאר שבע לשדרות תעלה 16 שקלים, לעומת 39 שקלים כיום (הוזלה של 60%) ונסיעה מבאר שבע לאשקלון תוזל ל-24 שקלים, במקום 38 שקלים בלבד (הוזלה של כ-40%).

נסיעה מבאר שבע לאשדוד תעלה 25 שקלים, במקום 38 שקלים (הוזלה של כ- 35%), נסיעה מבאר שבע ליבנה תעלה 26 שקלים, במקום 38 שקלים (הוזלה של כ- 30%) ונסיעה מבאר שבע ללב המפרץ בחיפה, תוזל מ- 69.5 שקלים ל-63 שקלים (הוזלה של כ-10%).

נסיעה משדרות ללהבים תעלה 20 שקלים, לעומת 37.5 שקלים כיום (הוזלה של יותר מ-50%), משדרות לקרית גת 26 שקלים, במקום 33 שקלים (הוזלה של כ-20%) ומקרית גת לאשקלון תעלה הנסיעה 28.5 שקלים, במקום 31.5 שקלים כיום (הוזלה של כ-10%).

מנתיבות לקרית גת תעלה הנסיעה 25 שקלים, לעומת 34 שקלים כיום (הוזלה של כ-25%) ונסיעה מנתיבות ללהבים תעלה 20 שקלים, לעומת 38.5 שקלים כיום (הוזלה של כ-50%).

נסיעה מלהבים לאשקלון תעלה 26 שקלים, לעומת 36.5 שקלים כיום (הוזלה של כ-30%), נסיעה מלהבים לאשדוד תעלה 27 שקלים, במקום 36.5 שקלים (הוזלה של כ-25%) ונסיעה מלהבים ליבנה תעלה 30.5 שקלים, לעומת 36.5 שקלים כיום (הוזלה של כ-15%).

נסיעה מדימונה לנתיבות תעלה 24 שקלים, במקום 45.5 שקלים (הוזלה של כ-50%), מדימונה לשדרות תעלה הנסיעה 24 שקלים, לעומת 44.5 שקלים (הוזלה של כ-45%), נסיעה מדימונה לאשקלון תעלה 31 שקלים, במקום 43.5 שקלים (הוזלה של כ-30%), נסיעה מדימונה לאשדוד תעלה 32 שקלים, לעומת 43.5 שקלים כיום (הוזלה של כ-25%) ונסיעה מדימונה ליבנה תעלה 33 שקלים, במקום 43.5 שקלים (הוזלה של כ-25%).

השר כץ מסר כי ההוזלות במחירי הנסיעה של הרכבת בדרום, מבוצעות במסגרת מדיניות משרדו לקירוב הפריפריה למרכז ומתן שיווין הזדמנויות בתעסוקה, במגורים ובלימודים לכלל תושבי מדינת ישראל. לדבריו, משרד התחבורה פועל באופן אינטנסיבי לשיפור קווי התחבורה השונים ולמיסוד הרגלי הנסיעה בתחבורה ציבורית.

יצוין כי שר התחבורה צפוי לחתום בימים הקרובים על צו מחירים נוסף, המרחיב את
הסדרי ההנחות הניתנות בתחבורה ציבורית למאות אלפי נוסעים נוספים, ומשווה בין ההנחות הניתנות באוטובוסים להנחות הניתנות ברכבת ישראל וברכבת הקלה.

בין הנהנים העיקריים מהנחות אלה: בני נוער עד גיל 18, שיוכלו לנסוע בכל קווי התחבורה הציבורית בארץ בהנחה של 50%, זכאי הביטוח הלאומי ונכים שייהנו מהנחה של 33% בכל הקווים בארץ, עיוורים שיזכו לפטור מלא בתשלום בכל הקווים באוטובוסים וברכבת (ומלווים לעיוורים בחצי מחיר) ומתנדבי שנת שירות, חניכי מכינות קד"צ וחיילי השל"ת שיקבלו גם הם פטור מלא מתשלום דמי הנסיעה באוטובוסים וברכבות.

השר כץ ציין כי בחודש ינואר 2016, ישיק משרד התחבורה רפורמה מהפכנית במבנה התעריפים של התחבורה הציבורית, בכל אחד מהמטרופולינים הגדולים בישראל: גוש דן, ירושלים, חיפה ובאר שבע, בעלות של מאות מיליוני שקלים.

עוד אמר השר כץ כי מחיר הנסיעה במטרופולינים, יהיה שווה לכל נפש, והנוסעים יוכלו לנסוע ללא הגבלה בכל אמצעי התחבורה הציבורית, בכל אזור המטרופולין, במשך 90 דקות, במחיר של נסיעה אחת וללא תוספת תשלום.

"הרפורמה מציעה לראשונה הוזלות דרמטיות של עשרות אחוזים בכרטיס מנוי "חופשי חודשי", "חופשי שבועי" ו"חופשי יומי" משולב לרכבת ולאוטובוסים, המאפשר מעבר חופשי בין האוטובוסים לרכבות , בכל אזור המטרופולין" הוסיף כץ.
"
אמנם טוב שהמחירים הוזלו ונהיו יותר קשורים למרחק
אך עדיין מחיר זה לא חזות הכל, זמן נסיעה ותדירות הרבה יותר חשובים.
בנוסף זה מסבסד את האוכלוסיות החזקות שמיימות ממערב הנגב למקום העבודה.
 

olli3

New member
מנהל
וואוו, מטורף. כי מנתיבות לבאר שבע ב40 ש"ח זה מחיר הגיוני בסך

תעריפים חדשים בקווי הרכבת בדרום בחודש הקרוב
השר כץ: הנסיעה ברכבת בין יעדים רבים בדרום תוזל בחודש הקרוב בעשרות אחוזים
"
שר התחבורה: ההוזלות בתעריפי הנסיעה של הרכבת בדרום, מבוצעות במסגרת מדיניות משרדו לקירוב הפריפריה למרכז ומתן שיוויון הזדמנויות בתעסוקה, במגורים ובלימודים לכלל תושבי מדינת ישראל
בשורה טובה לתושבי הדרום. תעריפי הנסיעה ברכבת בין יעדים רבים בדרום הארץ תוזל במהלך החודש הקרוב, בשיעור של עשרות אחוזים, בעקבות פתיחת קו הרכבת בין באר שבע לאשקלון וקיצור מסלולי הנסיעה. כך הודיע היום שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ.

השר כץ יחתום בשבוע הקרוב על צו המוזיל את תעריפי הנסיעה ברכבת בין עשרות יעדים בדרום, לקראת יישום הרפורמה המהפכנית במבנה התעריפים של התחבורה הציבורית, הצפויה להתחיל בחודש ינואר 2016.

על פי הצו החדש, נסיעה מבאר שבע לנתיבות תעלה 16 שקלים, במקום 40 שקלים כיום (הוזלה של כ-60%), נסיעה מבאר שבע לשדרות תעלה 16 שקלים, לעומת 39 שקלים כיום (הוזלה של 60%) ונסיעה מבאר שבע לאשקלון תוזל ל-24 שקלים, במקום 38 שקלים בלבד (הוזלה של כ-40%).

נסיעה מבאר שבע לאשדוד תעלה 25 שקלים, במקום 38 שקלים (הוזלה של כ- 35%), נסיעה מבאר שבע ליבנה תעלה 26 שקלים, במקום 38 שקלים (הוזלה של כ- 30%) ונסיעה מבאר שבע ללב המפרץ בחיפה, תוזל מ- 69.5 שקלים ל-63 שקלים (הוזלה של כ-10%).

נסיעה משדרות ללהבים תעלה 20 שקלים, לעומת 37.5 שקלים כיום (הוזלה של יותר מ-50%), משדרות לקרית גת 26 שקלים, במקום 33 שקלים (הוזלה של כ-20%) ומקרית גת לאשקלון תעלה הנסיעה 28.5 שקלים, במקום 31.5 שקלים כיום (הוזלה של כ-10%).

מנתיבות לקרית גת תעלה הנסיעה 25 שקלים, לעומת 34 שקלים כיום (הוזלה של כ-25%) ונסיעה מנתיבות ללהבים תעלה 20 שקלים, לעומת 38.5 שקלים כיום (הוזלה של כ-50%).

נסיעה מלהבים לאשקלון תעלה 26 שקלים, לעומת 36.5 שקלים כיום (הוזלה של כ-30%), נסיעה מלהבים לאשדוד תעלה 27 שקלים, במקום 36.5 שקלים (הוזלה של כ-25%) ונסיעה מלהבים ליבנה תעלה 30.5 שקלים, לעומת 36.5 שקלים כיום (הוזלה של כ-15%).

נסיעה מדימונה לנתיבות תעלה 24 שקלים, במקום 45.5 שקלים (הוזלה של כ-50%), מדימונה לשדרות תעלה הנסיעה 24 שקלים, לעומת 44.5 שקלים (הוזלה של כ-45%), נסיעה מדימונה לאשקלון תעלה 31 שקלים, במקום 43.5 שקלים (הוזלה של כ-30%), נסיעה מדימונה לאשדוד תעלה 32 שקלים, לעומת 43.5 שקלים כיום (הוזלה של כ-25%) ונסיעה מדימונה ליבנה תעלה 33 שקלים, במקום 43.5 שקלים (הוזלה של כ-25%).

השר כץ מסר כי ההוזלות במחירי הנסיעה של הרכבת בדרום, מבוצעות במסגרת מדיניות משרדו לקירוב הפריפריה למרכז ומתן שיווין הזדמנויות בתעסוקה, במגורים ובלימודים לכלל תושבי מדינת ישראל. לדבריו, משרד התחבורה פועל באופן אינטנסיבי לשיפור קווי התחבורה השונים ולמיסוד הרגלי הנסיעה בתחבורה ציבורית.

יצוין כי שר התחבורה צפוי לחתום בימים הקרובים על צו מחירים נוסף, המרחיב את
הסדרי ההנחות הניתנות בתחבורה ציבורית למאות אלפי נוסעים נוספים, ומשווה בין ההנחות הניתנות באוטובוסים להנחות הניתנות ברכבת ישראל וברכבת הקלה.

בין הנהנים העיקריים מהנחות אלה: בני נוער עד גיל 18, שיוכלו לנסוע בכל קווי התחבורה הציבורית בארץ בהנחה של 50%, זכאי הביטוח הלאומי ונכים שייהנו מהנחה של 33% בכל הקווים בארץ, עיוורים שיזכו לפטור מלא בתשלום בכל הקווים באוטובוסים וברכבת (ומלווים לעיוורים בחצי מחיר) ומתנדבי שנת שירות, חניכי מכינות קד"צ וחיילי השל"ת שיקבלו גם הם פטור מלא מתשלום דמי הנסיעה באוטובוסים וברכבות.

השר כץ ציין כי בחודש ינואר 2016, ישיק משרד התחבורה רפורמה מהפכנית במבנה התעריפים של התחבורה הציבורית, בכל אחד מהמטרופולינים הגדולים בישראל: גוש דן, ירושלים, חיפה ובאר שבע, בעלות של מאות מיליוני שקלים.

עוד אמר השר כץ כי מחיר הנסיעה במטרופולינים, יהיה שווה לכל נפש, והנוסעים יוכלו לנסוע ללא הגבלה בכל אמצעי התחבורה הציבורית, בכל אזור המטרופולין, במשך 90 דקות, במחיר של נסיעה אחת וללא תוספת תשלום.

"הרפורמה מציעה לראשונה הוזלות דרמטיות של עשרות אחוזים בכרטיס מנוי "חופשי חודשי", "חופשי שבועי" ו"חופשי יומי" משולב לרכבת ולאוטובוסים, המאפשר מעבר חופשי בין האוטובוסים לרכבות , בכל אזור המטרופולין" הוסיף כץ.
"
וואוו, מטורף. כי מנתיבות לבאר שבע ב40 ש"ח זה מחיר הגיוני בסך
הכל שהפופמפוזיות בהוזלות האלו הן טובת ליבם של עובדי המשרד וברשותם שר התחבורה.
&nbsp
זה ביזיון של ממש להציג את זה כ"הנה אנחנו עושים דברים למען תושבי הנגב". אחד הבולשיטים והבלופים הכי גדולים שהיו כאן בעשור האחרון.
 
המחירים הללו הם לפני מתנת הנחת ה-50% במשך שנתיים

וואוו, מטורף. כי מנתיבות לבאר שבע ב40 ש"ח זה מחיר הגיוני בסך
הכל שהפופמפוזיות בהוזלות האלו הן טובת ליבם של עובדי המשרד וברשותם שר התחבורה.
&nbsp
זה ביזיון של ממש להציג את זה כ"הנה אנחנו עושים דברים למען תושבי הנגב". אחד הבולשיטים והבלופים הכי גדולים שהיו כאן בעשור האחרון.
המחירים הללו הם לפני מתנת הנחת ה-50% במשך שנתיים
(לאחר שלושה חודשי מתנת חינם), כלומר המחיר בפועל עבור תושבי נתיבות לנסיעה לבאר שבע יהיה 8 ש"ח.
8 ש"ח בין באר שבע לנתיבות זה מחיר פופוליסטי ביותר מתוצרת השר כץ.
כאשר המחיר הרגיל יהיה 16 ש"ח אין שום שום שום הצדקה להנחה של 50%, לא במשך שנתיים ולא במשך חודשיים.
 

olli3

New member
מנהל
אחלוק עליך מעט בנוגע לתעריף מהסיבה הפשוטה

המחירים הללו הם לפני מתנת הנחת ה-50% במשך שנתיים
(לאחר שלושה חודשי מתנת חינם), כלומר המחיר בפועל עבור תושבי נתיבות לנסיעה לבאר שבע יהיה 8 ש"ח.
8 ש"ח בין באר שבע לנתיבות זה מחיר פופוליסטי ביותר מתוצרת השר כץ.
כאשר המחיר הרגיל יהיה 16 ש"ח אין שום שום שום הצדקה להנחה של 50%, לא במשך שנתיים ולא במשך חודשיים.
אחלוק עליך מעט בנוגע לתעריף מהסיבה הפשוטה
מרחק הנסיעה בין נתיבות לבאר שבע אינו שונה במיוחד מהמרחק בין אופקים לבאר שבע ועלות הנסיעה מאופקים לבאר שבע עומדת על 9.50 ש"ח אבל מנתיבות לבאר שבע באגד תעבורה - 14 ש"ח, באגד 16.80 ש"ח ובמטרופולין מעט פחות מבאגד תעבורה (לא זוכר תעריף מדוייק).
&nbsp
למה 9.50 מאופקים לעומת 14 או קצת פחות מנתיבות לבאר שבע? ההבדל במרחק לא כזה משנה, אם כבר הסיבוב בתוך אופקים הרבה יותר רציני מאשר בנתיבות.
&nbsp
אז בוא נגיד שאם נסיעה מאופקים לבאר שבע ברכבת תתומחר כמחיר רגיל סביב ה-14 ש"ח, יצא מצב של 7 ש"ח לנסיעה וזה יהיה תואם את המציאות יותר כי 14 ש"ח מאופקים לבאר שבע זה לא מה שירים את הרכבת בין אופקים לבאר שבע, זה יקר מידי ולא יעיל מידי.
 
מחיר נסיעה ברכבת בין נהריה לחיפה הוא 20.5 ש"ח

אחלוק עליך מעט בנוגע לתעריף מהסיבה הפשוטה
מרחק הנסיעה בין נתיבות לבאר שבע אינו שונה במיוחד מהמרחק בין אופקים לבאר שבע ועלות הנסיעה מאופקים לבאר שבע עומדת על 9.50 ש"ח אבל מנתיבות לבאר שבע באגד תעבורה - 14 ש"ח, באגד 16.80 ש"ח ובמטרופולין מעט פחות מבאגד תעבורה (לא זוכר תעריף מדוייק).
&nbsp
למה 9.50 מאופקים לעומת 14 או קצת פחות מנתיבות לבאר שבע? ההבדל במרחק לא כזה משנה, אם כבר הסיבוב בתוך אופקים הרבה יותר רציני מאשר בנתיבות.
&nbsp
אז בוא נגיד שאם נסיעה מאופקים לבאר שבע ברכבת תתומחר כמחיר רגיל סביב ה-14 ש"ח, יצא מצב של 7 ש"ח לנסיעה וזה יהיה תואם את המציאות יותר כי 14 ש"ח מאופקים לבאר שבע זה לא מה שירים את הרכבת בין אופקים לבאר שבע, זה יקר מידי ולא יעיל מידי.
מחיר נסיעה ברכבת בין נהריה לחיפה הוא 20.5 ש"ח
בין עכו לחיפה 16 ש"ח.

מדוע תושבי נתיבות ואופקים צריכים להיות מופלים לטובה לעומת תושבי עכו ונהריה?
שיואיל השר הפופוליסט להתייחס לתושבי נהריה ועכו כפי שמתייחס למיוחסים מנתיבות ואופקים.

ואני כבר לא מדבר על 7 ש"ח בין אופקים לבאר שבע לעומת 9.5 ש"ח בין................צומת חולון לת"א ההגנה. אפרופו מציאות.
אפשר גם לומר שמחיר של 9.5 ש"ח זה לא מה שירים את תחנת צומת חולון המדשדשת (אגב, לאחר רפורמת התעריפים המחיר הזה אמור לעלות ל-10.5 ש"ח).

פופוליזם שמעורב בלחצים פוליטים (למשל מצד ראש עיריית נתיבות) - אלה הגורמים להנחת 50 האחוזים למיוחסים בדרום.
 

olli3

New member
מנהל
כי בצפון המכרזים לא היו על מחיר הנסיעה כשם שבדרום

מחיר נסיעה ברכבת בין נהריה לחיפה הוא 20.5 ש"ח
בין עכו לחיפה 16 ש"ח.

מדוע תושבי נתיבות ואופקים צריכים להיות מופלים לטובה לעומת תושבי עכו ונהריה?
שיואיל השר הפופוליסט להתייחס לתושבי נהריה ועכו כפי שמתייחס למיוחסים מנתיבות ואופקים.

ואני כבר לא מדבר על 7 ש"ח בין אופקים לבאר שבע לעומת 9.5 ש"ח בין................צומת חולון לת"א ההגנה. אפרופו מציאות.
אפשר גם לומר שמחיר של 9.5 ש"ח זה לא מה שירים את תחנת צומת חולון המדשדשת (אגב, לאחר רפורמת התעריפים המחיר הזה אמור לעלות ל-10.5 ש"ח).

פופוליזם שמעורב בלחצים פוליטים (למשל מצד ראש עיריית נתיבות) - אלה הגורמים להנחת 50 האחוזים למיוחסים בדרום.
כי בצפון המכרזים לא היו על מחיר הנסיעה כשם שבדרום
ולכן קו 248 של אגד בין שדרות לבאר שבע עולה לא מעט בכלל (25 ש"ח אם אני זוכר נכון או 19) ומנתיבות לבאר שבע 16.80 ש"ח.
&nbsp
מה לעשות שקווי אגד תעבורה וקווי מטרופולין היו במכרזים גם על מחיר הנסיעה? אם לא היה מכרז על מחיר הנסיעה, גם באוטובוס נסיעה משדרות לבאר שבע הייתה ממשיכה להיות יקרה וגם מנתיבות לבאר שבע וגם מאופקים לבאר שבע.
 
לא הבנתי מה זה קשור למחירי הרכבת? בגלל שדופקים את הצפון

כי בצפון המכרזים לא היו על מחיר הנסיעה כשם שבדרום
ולכן קו 248 של אגד בין שדרות לבאר שבע עולה לא מעט בכלל (25 ש"ח אם אני זוכר נכון או 19) ומנתיבות לבאר שבע 16.80 ש"ח.
&nbsp
מה לעשות שקווי אגד תעבורה וקווי מטרופולין היו במכרזים גם על מחיר הנסיעה? אם לא היה מכרז על מחיר הנסיעה, גם באוטובוס נסיעה משדרות לבאר שבע הייתה ממשיכה להיות יקרה וגם מנתיבות לבאר שבע וגם מאופקים לבאר שבע.
לא הבנתי מה זה קשור למחירי הרכבת? בגלל שדופקים את הצפון
לעומת הדרום במחירי קווי אוטובוס, צריך להפלות את הצפון לעומת הדרום גם במחירי הרכבת?
כנראה פשוט ראשי העיריות בצפון צריכים לנהוג כעמיתיהם בדרום ולהפעיל לחצים על השר הפופוליסט.
כנראה תושבי נהריה ועכו צריכים לאיים כמו תושבי שדרות ונתיבות, שיחרימו את הרכבת.
רק כך דברים עובדים במדינה.
 

olli3

New member
מנהל
ברור שזה קשור. את הנוסע לא מעניין למה זה כך וזה אחרת.

לא הבנתי מה זה קשור למחירי הרכבת? בגלל שדופקים את הצפון
לעומת הדרום במחירי קווי אוטובוס, צריך להפלות את הצפון לעומת הדרום גם במחירי הרכבת?
כנראה פשוט ראשי העיריות בצפון צריכים לנהוג כעמיתיהם בדרום ולהפעיל לחצים על השר הפופוליסט.
כנראה תושבי נהריה ועכו צריכים לאיים כמו תושבי שדרות ונתיבות, שיחרימו את הרכבת.
רק כך דברים עובדים במדינה.
ברור שזה קשור. את הנוסע לא מעניין למה זה כך וזה אחרת.
את הנוסע לא מעניין למה נסיעה באוטובוס עולה פי 2 פחות מנסיעה ברכבת ואת הנוסע לא מעניין למה נסיעה בקו של אגד עולה פי שניים מקו שנוסע באותו המסלול ועוצר באותן התחנות של מפעיל אחר (ע"ע קו 384 מול 386).
&nbsp
רשמת תחילה שמחיר של 8 ש"ח הוא מחיר פופוליסטי אבל הוא לא. בדיוק כמו שמחיר נסיעה מראשון לציון לפתח תקווה בסך 6.90 הוא לא פופוליסטי. גם נסיעה מערד לבאר שבע עומדת על 10.20 ש"ח וגם נסיעה בין באר שבע לצומת גילת עומדת על 10.20 ש"ח.
&nbsp
רוצה עוד עיוותים? מקיבוץ אורים לקיבוץ צאלים, עלות הנסיעה עומדת על 15 ש"ח. מקיבוץ אורים לבאר שבע - 16 ש"ח. איך אפשר להסביר את זה?
&nbsp
א זלךמה שנסיעה מנתיבות לבאר שבע תעלה בכל אמצעי שהוא יותר מ10 ש"ח כאשר מערד היא זולה יותר, כנ"ל מדימונה וכנ"ל מירוחם שבכלל מדובר שם על 7 ומשהו שקלים לנסיעה לבאר שבע.
&nbsp
למה נתיבות שונה מכל הערים שציינתי? אם אנחנו מסתכלים בתוך הדרום כמובן ולא משווים לצפון, נתיבות ושדרות דווקא נדפקות, בין אם מדובר באוטובוסים ובין אם מדובר ברכבות.
&nbsp
ואם נסיעה מירוחם וממצפה רמון לתל אבב יכולה לעלות פחות מ25 ש"ח, אין שום סיבה שבעולם שנסיעה מנתיבות לבאר שבע תהיה רק 10 ש"ח פחות.
 
ולפי המשפט האחרון שלך:

ברור שזה קשור. את הנוסע לא מעניין למה זה כך וזה אחרת.
את הנוסע לא מעניין למה נסיעה באוטובוס עולה פי 2 פחות מנסיעה ברכבת ואת הנוסע לא מעניין למה נסיעה בקו של אגד עולה פי שניים מקו שנוסע באותו המסלול ועוצר באותן התחנות של מפעיל אחר (ע"ע קו 384 מול 386).
&nbsp
רשמת תחילה שמחיר של 8 ש"ח הוא מחיר פופוליסטי אבל הוא לא. בדיוק כמו שמחיר נסיעה מראשון לציון לפתח תקווה בסך 6.90 הוא לא פופוליסטי. גם נסיעה מערד לבאר שבע עומדת על 10.20 ש"ח וגם נסיעה בין באר שבע לצומת גילת עומדת על 10.20 ש"ח.
&nbsp
רוצה עוד עיוותים? מקיבוץ אורים לקיבוץ צאלים, עלות הנסיעה עומדת על 15 ש"ח. מקיבוץ אורים לבאר שבע - 16 ש"ח. איך אפשר להסביר את זה?
&nbsp
א זלךמה שנסיעה מנתיבות לבאר שבע תעלה בכל אמצעי שהוא יותר מ10 ש"ח כאשר מערד היא זולה יותר, כנ"ל מדימונה וכנ"ל מירוחם שבכלל מדובר שם על 7 ומשהו שקלים לנסיעה לבאר שבע.
&nbsp
למה נתיבות שונה מכל הערים שציינתי? אם אנחנו מסתכלים בתוך הדרום כמובן ולא משווים לצפון, נתיבות ושדרות דווקא נדפקות, בין אם מדובר באוטובוסים ובין אם מדובר ברכבות.
&nbsp
ואם נסיעה מירוחם וממצפה רמון לתל אבב יכולה לעלות פחות מ25 ש"ח, אין שום סיבה שבעולם שנסיעה מנתיבות לבאר שבע תהיה רק 10 ש"ח פחות.
ולפי המשפט האחרון שלך:
אם נסיעה מנתיבות לבאר שבע עולה 8 ש"ח, אין שום סיבה שבעולם שנסיעה בין נהריה לחיפה תעלה 12.5 ש"ח יותר, גם לא שקל אחד יותר.
הדרום והצפון אינם מדינות שונות.
ואת הנוסע מנהריה לחיפה לא מעניין למה המחיר מנתיבות לבאר שבע נמוך ביותר מ-50%.
בקיצור - במדינה הזו כל דבר צריך להשיג בכוח.
ותושבי הצפון פשוט צריכים להתחיל ללחוץ ולאיים.
 

olli3

New member
מנהל
זה נכון, הבעיה שעד כמה שהבנתי, בכל הצפון המחירים יקרים.

ולפי המשפט האחרון שלך:
אם נסיעה מנתיבות לבאר שבע עולה 8 ש"ח, אין שום סיבה שבעולם שנסיעה בין נהריה לחיפה תעלה 12.5 ש"ח יותר, גם לא שקל אחד יותר.
הדרום והצפון אינם מדינות שונות.
ואת הנוסע מנהריה לחיפה לא מעניין למה המחיר מנתיבות לבאר שבע נמוך ביותר מ-50%.
בקיצור - במדינה הזו כל דבר צריך להשיג בכוח.
ותושבי הצפון פשוט צריכים להתחיל ללחוץ ולאיים.
זה נכון, הבעיה שעד כמה שהבנתי, בכל הצפון המחירים יקרים.
ובדרום היו מספר מכרזים על המחיר שהוזילו את התעריף. אבל זה לא רק לצפון, איך נסיעה מאשדוד לגוש דן עולה פחות מנסיעה מרמת השרון לגוש דן? כנ"ל מנתניה לתל אביב...אין לזה סוף אבל בדרום לפחות, כמעט הכל הוזל, אפילו הנסיעות של אגד לקרית גת ודימונה הוזלו בהתאם למב החדש שהיה בדרום בשנת 2006 או 2007 (דימונה) ובתחילת שנות ה2000 (קרית גת).
 

amit1270

New member
מציגים תיקון מתבקש כטובה גדולה...

וואוו, מטורף. כי מנתיבות לבאר שבע ב40 ש"ח זה מחיר הגיוני בסך
הכל שהפופמפוזיות בהוזלות האלו הן טובת ליבם של עובדי המשרד וברשותם שר התחבורה.
&nbsp
זה ביזיון של ממש להציג את זה כ"הנה אנחנו עושים דברים למען תושבי הנגב". אחד הבולשיטים והבלופים הכי גדולים שהיו כאן בעשור האחרון.
מציגים תיקון מתבקש כטובה גדולה...
 
מחשבה שעלתה לי בעקבות הדיונים האחרונים ביחס מרחק-מחיר

תעריפים חדשים בקווי הרכבת בדרום בחודש הקרוב
השר כץ: הנסיעה ברכבת בין יעדים רבים בדרום תוזל בחודש הקרוב בעשרות אחוזים
"
שר התחבורה: ההוזלות בתעריפי הנסיעה של הרכבת בדרום, מבוצעות במסגרת מדיניות משרדו לקירוב הפריפריה למרכז ומתן שיוויון הזדמנויות בתעסוקה, במגורים ובלימודים לכלל תושבי מדינת ישראל
בשורה טובה לתושבי הדרום. תעריפי הנסיעה ברכבת בין יעדים רבים בדרום הארץ תוזל במהלך החודש הקרוב, בשיעור של עשרות אחוזים, בעקבות פתיחת קו הרכבת בין באר שבע לאשקלון וקיצור מסלולי הנסיעה. כך הודיע היום שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ.

השר כץ יחתום בשבוע הקרוב על צו המוזיל את תעריפי הנסיעה ברכבת בין עשרות יעדים בדרום, לקראת יישום הרפורמה המהפכנית במבנה התעריפים של התחבורה הציבורית, הצפויה להתחיל בחודש ינואר 2016.

על פי הצו החדש, נסיעה מבאר שבע לנתיבות תעלה 16 שקלים, במקום 40 שקלים כיום (הוזלה של כ-60%), נסיעה מבאר שבע לשדרות תעלה 16 שקלים, לעומת 39 שקלים כיום (הוזלה של 60%) ונסיעה מבאר שבע לאשקלון תוזל ל-24 שקלים, במקום 38 שקלים בלבד (הוזלה של כ-40%).

נסיעה מבאר שבע לאשדוד תעלה 25 שקלים, במקום 38 שקלים (הוזלה של כ- 35%), נסיעה מבאר שבע ליבנה תעלה 26 שקלים, במקום 38 שקלים (הוזלה של כ- 30%) ונסיעה מבאר שבע ללב המפרץ בחיפה, תוזל מ- 69.5 שקלים ל-63 שקלים (הוזלה של כ-10%).

נסיעה משדרות ללהבים תעלה 20 שקלים, לעומת 37.5 שקלים כיום (הוזלה של יותר מ-50%), משדרות לקרית גת 26 שקלים, במקום 33 שקלים (הוזלה של כ-20%) ומקרית גת לאשקלון תעלה הנסיעה 28.5 שקלים, במקום 31.5 שקלים כיום (הוזלה של כ-10%).

מנתיבות לקרית גת תעלה הנסיעה 25 שקלים, לעומת 34 שקלים כיום (הוזלה של כ-25%) ונסיעה מנתיבות ללהבים תעלה 20 שקלים, לעומת 38.5 שקלים כיום (הוזלה של כ-50%).

נסיעה מלהבים לאשקלון תעלה 26 שקלים, לעומת 36.5 שקלים כיום (הוזלה של כ-30%), נסיעה מלהבים לאשדוד תעלה 27 שקלים, במקום 36.5 שקלים (הוזלה של כ-25%) ונסיעה מלהבים ליבנה תעלה 30.5 שקלים, לעומת 36.5 שקלים כיום (הוזלה של כ-15%).

נסיעה מדימונה לנתיבות תעלה 24 שקלים, במקום 45.5 שקלים (הוזלה של כ-50%), מדימונה לשדרות תעלה הנסיעה 24 שקלים, לעומת 44.5 שקלים (הוזלה של כ-45%), נסיעה מדימונה לאשקלון תעלה 31 שקלים, במקום 43.5 שקלים (הוזלה של כ-30%), נסיעה מדימונה לאשדוד תעלה 32 שקלים, לעומת 43.5 שקלים כיום (הוזלה של כ-25%) ונסיעה מדימונה ליבנה תעלה 33 שקלים, במקום 43.5 שקלים (הוזלה של כ-25%).

השר כץ מסר כי ההוזלות במחירי הנסיעה של הרכבת בדרום, מבוצעות במסגרת מדיניות משרדו לקירוב הפריפריה למרכז ומתן שיווין הזדמנויות בתעסוקה, במגורים ובלימודים לכלל תושבי מדינת ישראל. לדבריו, משרד התחבורה פועל באופן אינטנסיבי לשיפור קווי התחבורה השונים ולמיסוד הרגלי הנסיעה בתחבורה ציבורית.

יצוין כי שר התחבורה צפוי לחתום בימים הקרובים על צו מחירים נוסף, המרחיב את
הסדרי ההנחות הניתנות בתחבורה ציבורית למאות אלפי נוסעים נוספים, ומשווה בין ההנחות הניתנות באוטובוסים להנחות הניתנות ברכבת ישראל וברכבת הקלה.

בין הנהנים העיקריים מהנחות אלה: בני נוער עד גיל 18, שיוכלו לנסוע בכל קווי התחבורה הציבורית בארץ בהנחה של 50%, זכאי הביטוח הלאומי ונכים שייהנו מהנחה של 33% בכל הקווים בארץ, עיוורים שיזכו לפטור מלא בתשלום בכל הקווים באוטובוסים וברכבת (ומלווים לעיוורים בחצי מחיר) ומתנדבי שנת שירות, חניכי מכינות קד"צ וחיילי השל"ת שיקבלו גם הם פטור מלא מתשלום דמי הנסיעה באוטובוסים וברכבות.

השר כץ ציין כי בחודש ינואר 2016, ישיק משרד התחבורה רפורמה מהפכנית במבנה התעריפים של התחבורה הציבורית, בכל אחד מהמטרופולינים הגדולים בישראל: גוש דן, ירושלים, חיפה ובאר שבע, בעלות של מאות מיליוני שקלים.

עוד אמר השר כץ כי מחיר הנסיעה במטרופולינים, יהיה שווה לכל נפש, והנוסעים יוכלו לנסוע ללא הגבלה בכל אמצעי התחבורה הציבורית, בכל אזור המטרופולין, במשך 90 דקות, במחיר של נסיעה אחת וללא תוספת תשלום.

"הרפורמה מציעה לראשונה הוזלות דרמטיות של עשרות אחוזים בכרטיס מנוי "חופשי חודשי", "חופשי שבועי" ו"חופשי יומי" משולב לרכבת ולאוטובוסים, המאפשר מעבר חופשי בין האוטובוסים לרכבות , בכל אזור המטרופולין" הוסיף כץ.
"
מחשבה שעלתה לי בעקבות הדיונים האחרונים ביחס מרחק-מחיר
מה יהיה מחיר הנסיעה (לא שיהיה ביקוש לנסיעה כזו, ובכל זאת) מתחנות ירושלים לתחנת האומה (לכשתפתח)? במיוחד לאור העובדה שכרטיסים ברכבת נמכרים לפי עיר ולא לפי תחנה (נכון?) כך שהמחיר אמור להיות זהה לנסיעה בין מלחה לגן החיות (שאותה גם סביר יותר שמישהו מבצע) אגב, מה המצב כיום בנסיעה בין תחנות לא מחוברות באותה העיר (יבנה, ראשלצ)?
 
המחיר בין תחנות יבנה לבין עצמן ובין תחנות ראשון לציון לבין

מחשבה שעלתה לי בעקבות הדיונים האחרונים ביחס מרחק-מחיר
מה יהיה מחיר הנסיעה (לא שיהיה ביקוש לנסיעה כזו, ובכל זאת) מתחנות ירושלים לתחנת האומה (לכשתפתח)? במיוחד לאור העובדה שכרטיסים ברכבת נמכרים לפי עיר ולא לפי תחנה (נכון?) כך שהמחיר אמור להיות זהה לנסיעה בין מלחה לגן החיות (שאותה גם סביר יותר שמישהו מבצע) אגב, מה המצב כיום בנסיעה בין תחנות לא מחוברות באותה העיר (יבנה, ראשלצ)?
המחיר בין תחנות יבנה לבין עצמן ובין תחנות ראשון לציון לבין
עצמן אינו מחיר עירוני, אלא מחיר לפי מסלול.
אתה יכול לבדוק באתר הרכבת מה המחירים.
 

טשאפק 2

New member
אותו מחיר מב"ש לשדרות ולנתיבות

תעריפים חדשים בקווי הרכבת בדרום בחודש הקרוב
השר כץ: הנסיעה ברכבת בין יעדים רבים בדרום תוזל בחודש הקרוב בעשרות אחוזים
"
שר התחבורה: ההוזלות בתעריפי הנסיעה של הרכבת בדרום, מבוצעות במסגרת מדיניות משרדו לקירוב הפריפריה למרכז ומתן שיוויון הזדמנויות בתעסוקה, במגורים ובלימודים לכלל תושבי מדינת ישראל
בשורה טובה לתושבי הדרום. תעריפי הנסיעה ברכבת בין יעדים רבים בדרום הארץ תוזל במהלך החודש הקרוב, בשיעור של עשרות אחוזים, בעקבות פתיחת קו הרכבת בין באר שבע לאשקלון וקיצור מסלולי הנסיעה. כך הודיע היום שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ.

השר כץ יחתום בשבוע הקרוב על צו המוזיל את תעריפי הנסיעה ברכבת בין עשרות יעדים בדרום, לקראת יישום הרפורמה המהפכנית במבנה התעריפים של התחבורה הציבורית, הצפויה להתחיל בחודש ינואר 2016.

על פי הצו החדש, נסיעה מבאר שבע לנתיבות תעלה 16 שקלים, במקום 40 שקלים כיום (הוזלה של כ-60%), נסיעה מבאר שבע לשדרות תעלה 16 שקלים, לעומת 39 שקלים כיום (הוזלה של 60%) ונסיעה מבאר שבע לאשקלון תוזל ל-24 שקלים, במקום 38 שקלים בלבד (הוזלה של כ-40%).

נסיעה מבאר שבע לאשדוד תעלה 25 שקלים, במקום 38 שקלים (הוזלה של כ- 35%), נסיעה מבאר שבע ליבנה תעלה 26 שקלים, במקום 38 שקלים (הוזלה של כ- 30%) ונסיעה מבאר שבע ללב המפרץ בחיפה, תוזל מ- 69.5 שקלים ל-63 שקלים (הוזלה של כ-10%).

נסיעה משדרות ללהבים תעלה 20 שקלים, לעומת 37.5 שקלים כיום (הוזלה של יותר מ-50%), משדרות לקרית גת 26 שקלים, במקום 33 שקלים (הוזלה של כ-20%) ומקרית גת לאשקלון תעלה הנסיעה 28.5 שקלים, במקום 31.5 שקלים כיום (הוזלה של כ-10%).

מנתיבות לקרית גת תעלה הנסיעה 25 שקלים, לעומת 34 שקלים כיום (הוזלה של כ-25%) ונסיעה מנתיבות ללהבים תעלה 20 שקלים, לעומת 38.5 שקלים כיום (הוזלה של כ-50%).

נסיעה מלהבים לאשקלון תעלה 26 שקלים, לעומת 36.5 שקלים כיום (הוזלה של כ-30%), נסיעה מלהבים לאשדוד תעלה 27 שקלים, במקום 36.5 שקלים (הוזלה של כ-25%) ונסיעה מלהבים ליבנה תעלה 30.5 שקלים, לעומת 36.5 שקלים כיום (הוזלה של כ-15%).

נסיעה מדימונה לנתיבות תעלה 24 שקלים, במקום 45.5 שקלים (הוזלה של כ-50%), מדימונה לשדרות תעלה הנסיעה 24 שקלים, לעומת 44.5 שקלים (הוזלה של כ-45%), נסיעה מדימונה לאשקלון תעלה 31 שקלים, במקום 43.5 שקלים (הוזלה של כ-30%), נסיעה מדימונה לאשדוד תעלה 32 שקלים, לעומת 43.5 שקלים כיום (הוזלה של כ-25%) ונסיעה מדימונה ליבנה תעלה 33 שקלים, במקום 43.5 שקלים (הוזלה של כ-25%).

השר כץ מסר כי ההוזלות במחירי הנסיעה של הרכבת בדרום, מבוצעות במסגרת מדיניות משרדו לקירוב הפריפריה למרכז ומתן שיווין הזדמנויות בתעסוקה, במגורים ובלימודים לכלל תושבי מדינת ישראל. לדבריו, משרד התחבורה פועל באופן אינטנסיבי לשיפור קווי התחבורה השונים ולמיסוד הרגלי הנסיעה בתחבורה ציבורית.

יצוין כי שר התחבורה צפוי לחתום בימים הקרובים על צו מחירים נוסף, המרחיב את
הסדרי ההנחות הניתנות בתחבורה ציבורית למאות אלפי נוסעים נוספים, ומשווה בין ההנחות הניתנות באוטובוסים להנחות הניתנות ברכבת ישראל וברכבת הקלה.

בין הנהנים העיקריים מהנחות אלה: בני נוער עד גיל 18, שיוכלו לנסוע בכל קווי התחבורה הציבורית בארץ בהנחה של 50%, זכאי הביטוח הלאומי ונכים שייהנו מהנחה של 33% בכל הקווים בארץ, עיוורים שיזכו לפטור מלא בתשלום בכל הקווים באוטובוסים וברכבת (ומלווים לעיוורים בחצי מחיר) ומתנדבי שנת שירות, חניכי מכינות קד"צ וחיילי השל"ת שיקבלו גם הם פטור מלא מתשלום דמי הנסיעה באוטובוסים וברכבות.

השר כץ ציין כי בחודש ינואר 2016, ישיק משרד התחבורה רפורמה מהפכנית במבנה התעריפים של התחבורה הציבורית, בכל אחד מהמטרופולינים הגדולים בישראל: גוש דן, ירושלים, חיפה ובאר שבע, בעלות של מאות מיליוני שקלים.

עוד אמר השר כץ כי מחיר הנסיעה במטרופולינים, יהיה שווה לכל נפש, והנוסעים יוכלו לנסוע ללא הגבלה בכל אמצעי התחבורה הציבורית, בכל אזור המטרופולין, במשך 90 דקות, במחיר של נסיעה אחת וללא תוספת תשלום.

"הרפורמה מציעה לראשונה הוזלות דרמטיות של עשרות אחוזים בכרטיס מנוי "חופשי חודשי", "חופשי שבועי" ו"חופשי יומי" משולב לרכבת ולאוטובוסים, המאפשר מעבר חופשי בין האוטובוסים לרכבות , בכל אזור המטרופולין" הוסיף כץ.
"
אותו מחיר מב"ש לשדרות ולנתיבות
יש עוד מצבים כאלה? בדר"כ המחיר שונה בין ערים שונות גם כשהמרחק קטן. למשל המחיר מת"א ליבנה הוא שקל יותר מן המחיר מת"א לרחובות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה