מה המצב בקווים 266, 264, 145?

מצב
הנושא נעול.
מה המצב בקווים 266, 264, 145?

מה המצב בקווים 266, 264, 145?
האם הקווים החדשים מצליחים? עוד לא יצא לי לראות אותם בפעולה.
 

orenhz

Member
את קו 266 בפ"ת ראיתי עם מספר נוסעים. את קו 145 בפ"ת וגב"ש

מה המצב בקווים 266, 264, 145?
האם הקווים החדשים מצליחים? עוד לא יצא לי לראות אותם בפעולה.
את קו 266 בפ"ת ראיתי עם מספר נוסעים. את קו 145 בפ"ת וגב"ש
ראיתי נוסע ריק או כמעט ריק.
&nbsp
מדובר בשעות אחה"צ/הערב בעיקר.
 
264 נצפה פעמיים ריק בז'בוטינסקי ב"ב, 266 נצפה בערב רובו מלא

מה המצב בקווים 266, 264, 145?
האם הקווים החדשים מצליחים? עוד לא יצא לי לראות אותם בפעולה.
264 נצפה פעמיים ריק בז'בוטינסקי ב"ב, 266 נצפה בערב רובו מלא
ביצחק שדה בפ"ת ,לעומת זאת ביום שישי הראשון להפעלתו היה עם 3-4 נוסעים.
את 145 ראיתי באיזה בוקר בשבוע שעבר, בצומת ז'בוטינסקי / רבין בפ"ת, לכיוון חולון, וספרתי בדיוק 11 נוסעים
 
אגב קו 145 מתאים בבוקר יותר לתושבי חולון מאשר לפ"ת

מה המצב בקווים 266, 264, 145?
האם הקווים החדשים מצליחים? עוד לא יצא לי לראות אותם בפעולה.
אגב קו 145 מתאים בבוקר יותר לתושבי חולון מאשר לפ"ת
היות והוא מתחיל יחסית מאוחר מכיוון פ"ת. מקווה שיוסיפו לו נסיעות יותר מוקדמות מפ"ת בהמשך. וזה בדיוק ההפך מ-159 שדווקא יש לו נסיעות מאוד מוקדם, אבל בשעות אחרות לאחר 7 כבר אין לו נסיעות, למרות שהמוני חיילים זקוקים לו גם אחרי 7 ואחרי 8

 
תפסת יורו6!

אגב קו 145 מתאים בבוקר יותר לתושבי חולון מאשר לפ"ת
היות והוא מתחיל יחסית מאוחר מכיוון פ"ת. מקווה שיוסיפו לו נסיעות יותר מוקדמות מפ"ת בהמשך. וזה בדיוק ההפך מ-159 שדווקא יש לו נסיעות מאוד מוקדם, אבל בשעות אחרות לאחר 7 כבר אין לו נסיעות, למרות שהמוני חיילים זקוקים לו גם אחרי 7 ואחרי 8
תפסת יורו6!
אין לך רישום של רישוי? אני מעריך שזה 044,ובכל זאת.
 

אוהד1110

New member
את 145 ראיתי פעמיים או שלוש בחולון בשעות שונות של היום

מה המצב בקווים 266, 264, 145?
האם הקווים החדשים מצליחים? עוד לא יצא לי לראות אותם בפעולה.
את 145 ראיתי פעמיים או שלוש בחולון בשעות שונות של היום
האוטובוס היה ריק למדי. אחת הנסיעות בוצעה על ידי מכונה מרופדת
 

cwen

New member
יוצא לי לפעמים לנסוע עם 266 בבוקר מרכבת אוניברסיטה לוולנברג

מה המצב בקווים 266, 264, 145?
האם הקווים החדשים מצליחים? עוד לא יצא לי לראות אותם בפעולה.
יוצא לי לפעמים לנסוע עם 266 בבוקר מרכבת אוניברסיטה לוולנברג
בדרך כלל אני ועוד שניים שלושה נוסעים.
&nbsp
מעצבן שהוא מוריד רק בצד השני של וולנברג. אני נוסעת לארד אז פחות משמעותי, אבל אילו הייתי צריכה לתחילת הברזל זה היה גורם לי להעדיף קווים אחרים.
&nbsp
אני רואה לא מעט אנשים עולים עליו אחרי הצהריים לכיוון פתח תקווה. אילו היה עוצר בשני הצדדים הוא היה יכול לעזור גם לכיוון רכבת האוניברסיטה.
 
את קו 266 יוצא לי לראות

מה המצב בקווים 266, 264, 145?
האם הקווים החדשים מצליחים? עוד לא יצא לי לראות אותם בפעולה.
את קו 266 יוצא לי לראות
בשעות הבוקר לכיוון מסוף קלצקין ברחוב סלנט עם מספר נוסעים בודדים, אני מאמין שבהמשך הוא מתמלא, לעומת בשבועות הראשונים הוא היה ריק לחלוטין, ביום שישי האחרון יצא לי לראות בפתח תקווה ברחוב הסתדרות לכיוון בית רבקה עם מספר של נוסעים קטן, ביום שישי לפני שבועים בערך יצא לי לראות יוצא מתחננת רכבת קרית אריה לכיוון בית רבקה שהוא ריק לחלוטין זה היה בסביבות 10:00 בבוקר, את קו 145 יוצא לי לראות ריק מדי פעם באיזור גבעת שמואל
 

mister K

New member
בקו 266 יש נת"ב רציני והוא הכניסה לוולנברג

מה המצב בקווים 266, 264, 145?
האם הקווים החדשים מצליחים? עוד לא יצא לי לראות אותם בפעולה.
בקו 266 יש נת"ב רציני והוא הכניסה לוולנברג
אני מודה שעדיין לא נסעתי בקו הזה, אבל וולנברג נוראי בשעות אחר"צ ולוקח לפעמים 20 דקות לעבור אותו. מה שמוציא את כל היעילות מהקו למי שצריך אותו מהאוניברסיטה לפתח תקווה. עדיף כבר קו 49.
 

cwen

New member
במקרה כזה הייתי יורדת בשטרית

בקו 266 יש נת"ב רציני והוא הכניסה לוולנברג
אני מודה שעדיין לא נסעתי בקו הזה, אבל וולנברג נוראי בשעות אחר"צ ולוקח לפעמים 20 דקות לעבור אותו. מה שמוציא את כל היעילות מהקו למי שצריך אותו מהאוניברסיטה לפתח תקווה. עדיף כבר קו 49.
במקרה כזה הייתי יורדת בשטרית
מחליפה ל 40 (כמובן אחרי בדיקה באפליקציה שהולך להגיע) ואז במבצע קדש מחליפה שוב. סיכוי טוב להשיג את הקודם או 366.
 
מי שצריך את 266 מהאוניברסיטה לפ"ת בשעות העומס אחה"צ, שיסע

בקו 266 יש נת"ב רציני והוא הכניסה לוולנברג
אני מודה שעדיין לא נסעתי בקו הזה, אבל וולנברג נוראי בשעות אחר"צ ולוקח לפעמים 20 דקות לעבור אותו. מה שמוציא את כל היעילות מהקו למי שצריך אותו מהאוניברסיטה לפתח תקווה. עדיף כבר קו 49.
מי שצריך את 266 מהאוניברסיטה לפ"ת בשעות העומס אחה"צ, שיסע
ברכבת עד תחנת קרית אריה ויעלה שם על 266.

266 נכנס לוולנברג כי הייעוד העיקרי שלו הוא קישור פ"ת לרמת החייל. הקישור לאוניברסיטה זה הקישור המשני, לא העיקרי.
לכן גם התחנות של 266 בוולנברג הן מוכוונות קישור פ"ת - רמת החייל.

בשעות בהן וולנברג עמוס גם דרך אם המושבות לכיוון פ"ת עמוסה. הנסיעה ברכבת מדלגת על חלק נכבד מהעומס.
וכפי ש cwen כתבה, קו 40 הוא אופציה מצוינת לקישור בין האוניברסיטה לפתח תקוה למי שלא מפריעות לו החלפות.
אני אישית מעדיף שילובים עם קו 40 על הקווים הישירים בין אזור האוניברסיטה לפתח תקוה.
 

cwen

New member
רק שהנסיעה ברכבת מייקרת מאוד את כל העסק

מי שצריך את 266 מהאוניברסיטה לפ"ת בשעות העומס אחה"צ, שיסע
ברכבת עד תחנת קרית אריה ויעלה שם על 266.

266 נכנס לוולנברג כי הייעוד העיקרי שלו הוא קישור פ"ת לרמת החייל. הקישור לאוניברסיטה זה הקישור המשני, לא העיקרי.
לכן גם התחנות של 266 בוולנברג הן מוכוונות קישור פ"ת - רמת החייל.

בשעות בהן וולנברג עמוס גם דרך אם המושבות לכיוון פ"ת עמוסה. הנסיעה ברכבת מדלגת על חלק נכבד מהעומס.
וכפי ש cwen כתבה, קו 40 הוא אופציה מצוינת לקישור בין האוניברסיטה לפתח תקוה למי שלא מפריעות לו החלפות.
אני אישית מעדיף שילובים עם קו 40 על הקווים הישירים בין אזור האוניברסיטה לפתח תקוה.
רק שהנסיעה ברכבת מייקרת מאוד את כל העסק
העובדה שהקישור לאוניברסיטה הוא משני היא בדיוק הסיבה שהצעתי להעביר אותו בכיוון בו הוא לא עוצר בוולנברג דרך השכונה - זאת אומרת, לכיוון האוניברסיטה אחרי וולנברג ולכיוון פתח תקווה לפני וולנברג.
&nbsp
זה לא יהיה סיבוב משמעותי עבור שלושת האנשים שנוסעים בו בקטע הזה, אבל יכול להוסיף אנשים מהשכונה שהקישור שלהם גם לאוניברסיטה (קו 6???) וגם לפתח תקווה די רעוע. זה גם יהיה עוד חיבור קטן של השכונה לאיזור התעשיה חוץ מקו 89.
&nbsp
אתמול נסעתי בו שוב אחרי הצהריים. עליתי בתחנה של דבורה הנביאה כי במקרה הייתי שם, ואז הוא הסתובב בכיכר, ובמקום לנסוע ישר קדימה, משום מה ליד כל תחנה, שהוא בכלל לא אמור לעצור בה, הוא נכנס למפרץ, האט מאוד אבל לא פתח דלתות ואז המשיך לנסוע - כאילו קיווה שמישהו יתחנן שהוא יעצור והוא יוכל להעלות עוד נוסעים חוץ מהשלושה שהיו עליו (אני ועוד שתיים שכבר היו בו).
בתחנה של הברזל באמת עצרו אותו, אבל הם רצו לפתח תקווה והוא היה צריך להסביר שהוא נוסע לאוניברסיטה.
היה מאוד מוזר כל העניין.
 

סנוי

New member
צודק - נסעתי עם 137 מהאוני' ליהוד בחמישי והפקק נמשך חצי שעה!

בקו 266 יש נת"ב רציני והוא הכניסה לוולנברג
אני מודה שעדיין לא נסעתי בקו הזה, אבל וולנברג נוראי בשעות אחר"צ ולוקח לפעמים 20 דקות לעבור אותו. מה שמוציא את כל היעילות מהקו למי שצריך אותו מהאוניברסיטה לפתח תקווה. עדיף כבר קו 49.
צודק - נסעתי עם 137 מהאוני' ליהוד בחמישי והפקק נמשך חצי שעה!
ראיתי את 266. היה די ריק מאנשים.
לקחתי את 137 בתור ניסוי - אני גר ביהוד ובחמישי האחרון ניסיתי בפעם הראושנה לחזור איתו הביתה מהאוניברסיטה. טעות שלא אחזור עליה

אני מכיר מישהי שנוסעת איתו מפ"ת ואמרה שהיא מרוצה כי הוא נוח בשבילה בבוקר, והוא ריק מאנשים...
 
רחוב ולנברג סיוט בשעות הפקקים

צודק - נסעתי עם 137 מהאוני' ליהוד בחמישי והפקק נמשך חצי שעה!
ראיתי את 266. היה די ריק מאנשים.
לקחתי את 137 בתור ניסוי - אני גר ביהוד ובחמישי האחרון ניסיתי בפעם הראושנה לחזור איתו הביתה מהאוניברסיטה. טעות שלא אחזור עליה

אני מכיר מישהי שנוסעת איתו מפ"ת ואמרה שהיא מרוצה כי הוא נוח בשבילה בבוקר, והוא ריק מאנשים...
רחוב ולנברג סיוט בשעות הפקקים
אפשר לתקע שם יותר מחצי שעה עד שיוצאים משם, לדעתי שנכנס קו 266 לעתידים משני כיווני הנסיעה יכול ליצור בלבול לנוסעים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה