רק שהנסיעה ברכבת מייקרת מאוד את כל העסק
מי שצריך את 266 מהאוניברסיטה לפ"ת בשעות העומס אחה"צ, שיסע
ברכבת עד תחנת קרית אריה ויעלה שם על 266.
266 נכנס לוולנברג כי הייעוד העיקרי שלו הוא קישור פ"ת לרמת החייל. הקישור לאוניברסיטה זה הקישור המשני, לא העיקרי.
לכן גם התחנות של 266 בוולנברג הן מוכוונות קישור פ"ת - רמת החייל.
בשעות בהן וולנברג עמוס גם דרך אם המושבות לכיוון פ"ת עמוסה. הנסיעה ברכבת מדלגת על חלק נכבד מהעומס.
וכפי ש cwen כתבה, קו 40 הוא אופציה מצוינת לקישור בין האוניברסיטה לפתח תקוה למי שלא מפריעות לו החלפות.
אני אישית מעדיף שילובים עם קו 40 על הקווים הישירים בין אזור האוניברסיטה לפתח תקוה.
רק שהנסיעה ברכבת מייקרת מאוד את כל העסק
העובדה שהקישור לאוניברסיטה הוא משני היא בדיוק הסיבה שהצעתי להעביר אותו בכיוון בו הוא לא עוצר בוולנברג דרך השכונה - זאת אומרת, לכיוון האוניברסיטה אחרי וולנברג ולכיוון פתח תקווה לפני וולנברג.
 
זה לא יהיה סיבוב משמעותי עבור שלושת האנשים שנוסעים בו בקטע הזה, אבל יכול להוסיף אנשים מהשכונה שהקישור שלהם גם לאוניברסיטה (קו 6???) וגם לפתח תקווה די רעוע. זה גם יהיה עוד חיבור קטן של השכונה לאיזור התעשיה חוץ מקו 89.
 
אתמול נסעתי בו שוב אחרי הצהריים. עליתי בתחנה של דבורה הנביאה כי במקרה הייתי שם, ואז הוא הסתובב בכיכר, ובמקום לנסוע ישר קדימה, משום מה ליד כל תחנה, שהוא בכלל לא אמור לעצור בה, הוא נכנס למפרץ, האט מאוד אבל לא פתח דלתות ואז המשיך לנסוע - כאילו קיווה שמישהו יתחנן שהוא יעצור והוא יוכל להעלות עוד נוסעים חוץ מהשלושה שהיו עליו (אני ועוד שתיים שכבר היו בו).
בתחנה של הברזל באמת עצרו אותו, אבל הם רצו לפתח תקווה והוא היה צריך להסביר שהוא נוסע לאוניברסיטה.
היה מאוד מוזר כל העניין.