שאלה לגבי נגישות למבשרת ציון מכביש 1 אחרי השדרוג

מצב
הנושא נעול.

סנוי

New member
שאלה לגבי נגישות למבשרת ציון מכביש 1 אחרי השדרוג

שאלה לגבי נגישות למבשרת ציון מכביש 1 אחרי השדרוג
אני כבר מכיר ויודע שכשיושלם השיפוץ של כביש 1, תושבי מבשרת הבאים מי-ם יוכלו להגיע לעירם רק אחרי שעברו במנהרת הראל. בסופו של דבר זה מוסיף להם כ-1 ק"מ של נסיעה. עד כאן הבנתי ואני מכיר את אילוצי הפרשי הגובה לפני מנהרת הראל שמונעים מבניית רמפה לפניה.

אבל מה בנוגע ללפני גשר מוצא? האם לתושבי מוצא, בית זית וחלקה המזרחי של מבשרת לא תהיה ירידה מכיוון י-ם? מסרטון מהאוויר שצילמו עבור מנהלת הפרוייקט (ביוטיוב) אני רואה הפרשי גובה גדולים לפני גשר מוצא החדש, וגם שאין עבודות כלל לביצוע רמפת ירידה מהכביש... אז איך התושבים יוכלו להגיע הביתה? יסתובבו במחלף חמד?

גם בשרטוטים של הפרוייקט שבזמנו בועז הראה, אין ירידה לבאים מי-ם באזור מוצא. אולי רק כשיבנו את כביש 16. (מנהרת הר נוף)
כמובן שתיארתי לעצמי, שבמידה ותהיה רמפה שכזאת, חלק גדול מתושבי מבשרת יחליטו לרדת מהכביש שם ולעבור דרך העלייה המפותלת לעיר - ובכך יסתמו את הרחובות הצרים כל ערב.

חייב להיות פתרון כלשהו לתושבי היישובים הקטנים - יש למישהו מושג מה מתוכנן?
 
למה להסתובב בחמד? אפשר להסתובב בהראל, לא?

שאלה לגבי נגישות למבשרת ציון מכביש 1 אחרי השדרוג
אני כבר מכיר ויודע שכשיושלם השיפוץ של כביש 1, תושבי מבשרת הבאים מי-ם יוכלו להגיע לעירם רק אחרי שעברו במנהרת הראל. בסופו של דבר זה מוסיף להם כ-1 ק"מ של נסיעה. עד כאן הבנתי ואני מכיר את אילוצי הפרשי הגובה לפני מנהרת הראל שמונעים מבניית רמפה לפניה.

אבל מה בנוגע ללפני גשר מוצא? האם לתושבי מוצא, בית זית וחלקה המזרחי של מבשרת לא תהיה ירידה מכיוון י-ם? מסרטון מהאוויר שצילמו עבור מנהלת הפרוייקט (ביוטיוב) אני רואה הפרשי גובה גדולים לפני גשר מוצא החדש, וגם שאין עבודות כלל לביצוע רמפת ירידה מהכביש... אז איך התושבים יוכלו להגיע הביתה? יסתובבו במחלף חמד?

גם בשרטוטים של הפרוייקט שבזמנו בועז הראה, אין ירידה לבאים מי-ם באזור מוצא. אולי רק כשיבנו את כביש 16. (מנהרת הר נוף)
כמובן שתיארתי לעצמי, שבמידה ותהיה רמפה שכזאת, חלק גדול מתושבי מבשרת יחליטו לרדת מהכביש שם ולעבור דרך העלייה המפותלת לעיר - ובכך יסתמו את הרחובות הצרים כל ערב.

חייב להיות פתרון כלשהו לתושבי היישובים הקטנים - יש למישהו מושג מה מתוכנן?
למה להסתובב בחמד? אפשר להסתובב בהראל, לא?
 

amit1270

New member
ביטלו את היציאה כי היא קרובה מדי להשתלבות "כביש 9"

שאלה לגבי נגישות למבשרת ציון מכביש 1 אחרי השדרוג
אני כבר מכיר ויודע שכשיושלם השיפוץ של כביש 1, תושבי מבשרת הבאים מי-ם יוכלו להגיע לעירם רק אחרי שעברו במנהרת הראל. בסופו של דבר זה מוסיף להם כ-1 ק"מ של נסיעה. עד כאן הבנתי ואני מכיר את אילוצי הפרשי הגובה לפני מנהרת הראל שמונעים מבניית רמפה לפניה.

אבל מה בנוגע ללפני גשר מוצא? האם לתושבי מוצא, בית זית וחלקה המזרחי של מבשרת לא תהיה ירידה מכיוון י-ם? מסרטון מהאוויר שצילמו עבור מנהלת הפרוייקט (ביוטיוב) אני רואה הפרשי גובה גדולים לפני גשר מוצא החדש, וגם שאין עבודות כלל לביצוע רמפת ירידה מהכביש... אז איך התושבים יוכלו להגיע הביתה? יסתובבו במחלף חמד?

גם בשרטוטים של הפרוייקט שבזמנו בועז הראה, אין ירידה לבאים מי-ם באזור מוצא. אולי רק כשיבנו את כביש 16. (מנהרת הר נוף)
כמובן שתיארתי לעצמי, שבמידה ותהיה רמפה שכזאת, חלק גדול מתושבי מבשרת יחליטו לרדת מהכביש שם ולעבור דרך העלייה המפותלת לעיר - ובכך יסתמו את הרחובות הצרים כל ערב.

חייב להיות פתרון כלשהו לתושבי היישובים הקטנים - יש למישהו מושג מה מתוכנן?
ביטלו את היציאה כי היא קרובה מדי להשתלבות "כביש 9"
זה לפחות התירוץ של מעצ.
&nbsp
פתרון אפשרי יהיה כשיפתחו את כביש 16...
 

סנוי

New member
אז עד אז... שיסתובבו בהראל? סמטוחה

ביטלו את היציאה כי היא קרובה מדי להשתלבות "כביש 9"
זה לפחות התירוץ של מעצ.
&nbsp
פתרון אפשרי יהיה כשיפתחו את כביש 16...
אז עד אז... שיסתובבו בהראל? סמטוחה
 

בועז ל

New member
המועצה המקומית במבשרת מקדמת פתרון בנושא.

אז עד אז... שיסתובבו בהראל? סמטוחה
המועצה המקומית במבשרת מקדמת פתרון בנושא.
אחד הקוראים בדף הפייסבוק שלי אף העלה כתבה עם תרשים התכנון. לא בדקתי סטטוס נוכחי.
 

amit1270

New member
למה דף הפייסבוק שלך דורש ממני להתחבר? זה לא היה ככה קודם

המועצה המקומית במבשרת מקדמת פתרון בנושא.
אחד הקוראים בדף הפייסבוק שלי אף העלה כתבה עם תרשים התכנון. לא בדקתי סטטוס נוכחי.
למה דף הפייסבוק שלך דורש ממני להתחבר? זה לא היה ככה קודם
 

סנוי

New member
תוכל לקשר לפה את התרשים המדובר? מעניין אותי מה מתוכנן...

המועצה המקומית במבשרת מקדמת פתרון בנושא.
אחד הקוראים בדף הפייסבוק שלי אף העלה כתבה עם תרשים התכנון. לא בדקתי סטטוס נוכחי.
תוכל לקשר לפה את התרשים המדובר? מעניין אותי מה מתוכנן...
לפי מה שאני יודע, הגישה למזרח מבשרת ויישובי מוצא תהיה רק דרך כביש 16, אבל עד שהוא ייבנה יש עוד כמה שנים טובות... אגב, יש חדשות לגבי כביש 16?
 
כביש 16 - הצעות במכרז המוקדם

תוכל לקשר לפה את התרשים המדובר? מעניין אותי מה מתוכנן...
לפי מה שאני יודע, הגישה למזרח מבשרת ויישובי מוצא תהיה רק דרך כביש 16, אבל עד שהוא ייבנה יש עוד כמה שנים טובות... אגב, יש חדשות לגבי כביש 16?
כביש 16 - הצעות במכרז המוקדם

הודעה לעיתונות

ועדת המכרזים הבין משרדית לפרויקט כביש 16 קיבלה הצעות במכרז המוקדם
6 קבוצות המורכבות בגורמים מקומיים ובין לאומיים הגישו את הצעתם בשלב המקדמי במכרז PPP לסלילת כביש מס' 16
ועדת המכרזים הבין משרדית לפרויקט כביש מספר 16 המשותפת למשרד האוצר, משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, חברת נתיבי ישראל, עיריית ירושלים והחברה הממשלתית ענבל, קיבלה הצעות מ- 6 קבוצות בשלב המוקדם. המכרז העיקרי שבסופו תיבחר הקבוצה אשר תסלול את הכביש, צפוי להתפרסם ברבעון הראשון של 2016.
הכביש יבוצע בשיטת PPP - Public Private Partnership, במסגרתה הזכיין יתכנן, יממן, יקים, יתפעל ויתחזק את הכביש למשך תקופת הזיכיון, שאורכה יהיה בין 20 ל- 30 שנה. בניית הכביש תיארך כ-4 שנים.
6 הקבוצות מורכבות מגורמים מקומיים ובין לאומיים שלהם ניסיון במנהור כבישים, בהתאם לדרישות הסף. מספר הקבוצות שניגשו מעיד על התעניינות מצד גורמים במשק במכרזים המבוצעים בשיתוף פעולה בין המגזר הציבורי לפרטי. בין החברות בקבוצות אשר נגשו למכרז: אפריקה ישראל, שיכון ובינוי, מנרב, אוליצקי, קבוצת אורון, אשטרום, אלקטרה והחברות הזרות China Civil Engineering Construction Corporation, PIZZAROTI ו-Pan-Mediterranean Engineering Company.
שר האוצר, משה כחלון: "הפרויקט מהווה נדבך נוסף בשיפור איכות החיים של אזרחי מדינת ישראל, במסגרת ההשקעה בתשתיות תחבורה. הפרויקט צפוי להיבנות ברובו מתחת לפני הקרקע, ובכך להבטיח נגישות לירושלים תוך צמצום הפגיעה בסביבה ובשגרת החיים".
שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ ציין כי הכביש החדש צפוי לשפר באופן משמעותי את הנגישות לירושלים ולהוות כניסה מרכזית נוספת לבירה מכיוון מערב. כמו כן הוא יאפשר לנהגים לחסוך שעות נהיגה רבות ויצמצם את זיהום האוויר של כלי הרכב. השר כץ הוסיף כי בכוונתו להשלים את הפרויקט במהירות האפשרית לנוכח החשיבות שמשרדו מייחס לכביש. יצוין, כי הכביש הוכרז כפרויקט תשתית בעל חשיבות לאומית.
כביש הגישה החדש צפוי להתחבר מכביש ארצי מספר 1 לשכונות המערביות והדרומיות של ירושלים. אורכו יהיה כ- 5 קילומטרים, והוא יכלול 2 מנהרות – תחת השכונות יפה נוף והר נוף, וכן 3 מחלפים: באזור מוצא (כביש 1), נחל רבידה (גבעת שאול) ורחוב בייט בירושלים.
 

סנוי

New member
בקיצור, הכביש לא יהיה מוכן לפני 2022. חבל.

כביש 16 - הצעות במכרז המוקדם

הודעה לעיתונות

ועדת המכרזים הבין משרדית לפרויקט כביש 16 קיבלה הצעות במכרז המוקדם
6 קבוצות המורכבות בגורמים מקומיים ובין לאומיים הגישו את הצעתם בשלב המקדמי במכרז PPP לסלילת כביש מס' 16
ועדת המכרזים הבין משרדית לפרויקט כביש מספר 16 המשותפת למשרד האוצר, משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, חברת נתיבי ישראל, עיריית ירושלים והחברה הממשלתית ענבל, קיבלה הצעות מ- 6 קבוצות בשלב המוקדם. המכרז העיקרי שבסופו תיבחר הקבוצה אשר תסלול את הכביש, צפוי להתפרסם ברבעון הראשון של 2016.
הכביש יבוצע בשיטת PPP - Public Private Partnership, במסגרתה הזכיין יתכנן, יממן, יקים, יתפעל ויתחזק את הכביש למשך תקופת הזיכיון, שאורכה יהיה בין 20 ל- 30 שנה. בניית הכביש תיארך כ-4 שנים.
6 הקבוצות מורכבות מגורמים מקומיים ובין לאומיים שלהם ניסיון במנהור כבישים, בהתאם לדרישות הסף. מספר הקבוצות שניגשו מעיד על התעניינות מצד גורמים במשק במכרזים המבוצעים בשיתוף פעולה בין המגזר הציבורי לפרטי. בין החברות בקבוצות אשר נגשו למכרז: אפריקה ישראל, שיכון ובינוי, מנרב, אוליצקי, קבוצת אורון, אשטרום, אלקטרה והחברות הזרות China Civil Engineering Construction Corporation, PIZZAROTI ו-Pan-Mediterranean Engineering Company.
שר האוצר, משה כחלון: "הפרויקט מהווה נדבך נוסף בשיפור איכות החיים של אזרחי מדינת ישראל, במסגרת ההשקעה בתשתיות תחבורה. הפרויקט צפוי להיבנות ברובו מתחת לפני הקרקע, ובכך להבטיח נגישות לירושלים תוך צמצום הפגיעה בסביבה ובשגרת החיים".
שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ ציין כי הכביש החדש צפוי לשפר באופן משמעותי את הנגישות לירושלים ולהוות כניסה מרכזית נוספת לבירה מכיוון מערב. כמו כן הוא יאפשר לנהגים לחסוך שעות נהיגה רבות ויצמצם את זיהום האוויר של כלי הרכב. השר כץ הוסיף כי בכוונתו להשלים את הפרויקט במהירות האפשרית לנוכח החשיבות שמשרדו מייחס לכביש. יצוין, כי הכביש הוכרז כפרויקט תשתית בעל חשיבות לאומית.
כביש הגישה החדש צפוי להתחבר מכביש ארצי מספר 1 לשכונות המערביות והדרומיות של ירושלים. אורכו יהיה כ- 5 קילומטרים, והוא יכלול 2 מנהרות – תחת השכונות יפה נוף והר נוף, וכן 3 מחלפים: באזור מוצא (כביש 1), נחל רבידה (גבעת שאול) ורחוב בייט בירושלים.
בקיצור, הכביש לא יהיה מוכן לפני 2022. חבל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה